Sorting
Source
Katalog centralny
(181)
Form of Work
Książki
(179)
Poradniki i przewodniki
(51)
Proza
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Audiobooki
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(187)
unavailable
(31)
unknown
(3)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(11)
BD40 (Suwalska 11)
(7)
BD52 (Rembielińska 6a)
(4)
BD53 (Bazyliańska 6)
(11)
CN1 (św. Wincentego 85)
(22)
MW123 (ul. Radzymińska 121)
(2)
W2 (Bazyliańska 6)
(21)
W29 (Rembielińska 6a)
(12)
W37 (Smoleńska 94)
(9)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(9)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(10)
W64 (Radzymińska 121)
(21)
W72 (Suwalska 11)
(19)
W85 (Jórskiego 41)
(6)
W98 (Kondratowicza 20)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(46)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(5)
Author
Bakalarz Dariusz
(13)
Domino Zbigniew (1929- )
(10)
Johnson Spencer
(9)
Turopolski Witold
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Carnegie Dale (1888-1955)
(7)
Cichawa Paweł
(7)
Wiśniewski Andrzej (tłumacz)
(7)
Wojtaszczyk Anna
(6)
Adair John (1934- ). Anatomia biznesu
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Matuszyńska Aldona
(5)
Matuszyński Witold
(5)
Peale Norman Vincent (1898-1993)
(5)
Łastik Aneta
(5)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(4)
Małecka Małgorzata
(4)
Newport Cal
(4)
Pell Arthur R
(4)
Piotrowska Dorota
(4)
Umińska Marta
(4)
Czerwińska Ewa
(3)
De Bono Edward (1933- )
(3)
Jeżewski Władysław
(3)
Korecki Tristan
(3)
Law Stephen
(3)
Madejski Radosław
(3)
Miron Jacek
(3)
Pink Daniel H
(3)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(3)
Postgate Daniel
(3)
Adair John Eric (1934-)
(2)
Adair John Eric (1934-). Anatomia biznesu
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Branson Richard (1950- )
(2)
Canfield Jack (1944- )
(2)
Carnegie Donna Dale
(2)
Carnegie Dorothy (1912- )
(2)
Christensen Clayton M
(2)
Domino Zbigniew (1929-2019)
(2)
Fache Alexandre
(2)
Falińska Hanna
(2)
Grzegrzółka Liliana
(2)
Gębska Agata
(2)
Hangel Ewa
(2)
Harrison Lindsay
(2)
Kamińska Anna (tłumacz)
(2)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Kurpiewski Artur
(2)
Kurpiewski Artur (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lemos Vladir
(2)
Leroux Gaston (1868-1927)
(2)
Maltz Maxwell (1899-1975)
(2)
Małecka Małgorzata (tłumacz)
(2)
Rawik Joanna (1934- )
(2)
Riberio André
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Rozwadowska Barbara
(2)
Sadkowski Wacław (1933- )
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Switzer Janet (1953- )
(2)
Szeptycki Jarosław
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wojtaszczyk Olga
(2)
Achor Shawn (1978- )
(1)
Adair John Eric (1934- ). Anatomia biznesu
(1)
Adams Marilee
(1)
Akerlof George A. (1940- )
(1)
Allen John L
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antilla Susan (1954- )
(1)
Armstrong Lance (1971- )
(1)
Aznavour Charles (1924- )
(1)
Bakalarz Dariusz Tłumaczenie
(1)
Bakalarz Dariusz. Tł
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bergin Michael (1969- )
(1)
Bloch Robert L
(1)
Bolles Richard Nelson (1927- )
(1)
Botton Alain de (1969- )
(1)
Bratkowski Stefan
(1)
Brela Mateusz
(1)
Bremner John
(1)
Browne Sylvia
(1)
Browne Sylvia (1936- )
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Bugajska Magdalena
(1)
Carlson Richard (1961-2006)
(1)
Carnegie Dorothy (1912-1998)
(1)
Chapman Elwood N
(1)
Chomsky Noam (1928- )
(1)
Christensen John (1959- )
(1)
Cichowska Gabriela (1984- )
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Clark Timothy R. (1964- )
(1)
Coburn Martin
(1)
Year
2020 - 2025
(21)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(10)
Time Period of Creation
2001-
(52)
1901-2000
(14)
1989-2000
(5)
1918-1939
(3)
1939-1945
(2)
Country
Poland
(181)
Language
Polish
(181)
Audience Group
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Dziewczęta
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(10)
Literatura amerykańska
(5)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Subject
Samorealizacja
(27)
Sukces
(24)
Zarządzanie
(8)
Osobowość
(7)
Szczęście
(7)
Decyzje
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Psychoterapia
(6)
Samopoznanie
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Bogactwo
(4)
Higiena psychiczna
(4)
Motywacja
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samowychowanie
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Ekonomia
(3)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing
(3)
Praca
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przywództwo
(3)
Wiara
(3)
Czas pracy
(2)
Czynności
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Kapitalizm
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kształcenie głosu
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Organizacja pracy
(2)
Postawy
(2)
Psychologia
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Stres
(2)
Typologia psychologiczna
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zesłańcy
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Świadomość
(2)
Aktorzy
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Asertywność
(1)
Biografie
(1)
Biurowość
(1)
Branson, Richard (1950- )
(1)
Cele życiowe
(1)
Charakter
(1)
Chemia fizyczna
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Deneuve, Catherine (1943- )
(1)
Domino, Zbigniew (1929- )
(1)
Domino, Zbigniew (1929-2019)
(1)
Duchowość chrześcijańska
(1)
Ekstrawertycy
(1)
Elektrotechnika
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejski System Walutowy
(1)
Film francuski
(1)
Finanse osobiste
(1)
Fizyka jądrowa
(1)
Futurologia
(1)
General Electric Company
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Gomułka, Władysław (1905-1982)
(1)
Handel
(1)
Heurystyka
(1)
IBM
(1)
Indianie
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Introwertycy
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kryzys finansowy 2007 r
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kuchnia polska
(1)
Kuchnia wegetariańska
(1)
Kuchnia węgierska
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1901-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Syberia (Rosja)
(3)
Rosja
(2)
Gwatemala
(1)
Kariera
(1)
Kazachstan
(1)
Kolumbia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(1)
Meksyk
(1)
Schenectady (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Genre/Form
Poradnik
(52)
Wydawnictwa popularne
(26)
Powieść
(7)
Opowiadania i nowele
(5)
Biografia
(4)
Encyklopedia
(2)
Książka kucharska
(2)
Opracowanie
(2)
Album
(1)
Esej
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Pamiętniki australijskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść polityczna
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż rosyjski
(1)
Wzdawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Rozwój osobisty
(30)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(2)
Kulinaria
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
181 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-[275]. Indeks.
Globalny kryzys finansowy był bolesną nauczką, dzięki której stało się jasne, że dobrobytem narodów rządzą potężne siły psychiczne. Zwierzęce instynkty są motorem, który uruchamia takie zjawiska jak ślepa wiara w stale rosnące ceny nieruchomości czy gwałtowny spadek zaufania do rynków kapitałowych. Zjawiska te występują w finansach na całym świecie. Uznani ekonomiści, George A. Akerlof i Robert J. Shiller podważają dotychczasowe pojęcie o ekonomii, które sprowadziło na nas niedawne zamieszanie związane z kryzysem, wykładając śmiałą wizję, która ma szansę odmienić gospodarkę i doprowadzić do jej ponownego rozkwitu.Książka Zwierzęce instynkty stanowi przewodnik, dzięki któremu możemy dotrzeć tam, gdzie nie ma niepowodzeń finansowych, jakie dotykają nas dziś. Warto się z nim zapoznać i dowiedzieć się, jak przywódcy państw i liderzy biznesu mogą wykorzystać skutki istnienia zwierzęcego instynktu dla dobra wszystkich, gdyż potężna siła ludzkiej psychiki ma ogromne znaczenie dla gospodarki całego współczesnego świata.
Część I. Zwierzęce instynkty * Rozdział 1. Zaufanie i jego mnożniki * Rozdział 2. Uczciwość * Rozdział 3. Korupcja i działanie w złej wierze * Rozdział 4. Iluzja pieniądza * Rozdział 5. Opowieści * Część II. Osiem pytań i odpowiedzi * Rozdział 6. Skąd się biorą kryzysy gospodarcze? * Rozdział 7. Skąd bierze się władza banków centralnych nad gospodarką? * Postscriptum do rozdziału 7. Obecny kryzys finansowy: co należy * zrobić? * Rozdział 8. Dlaczego niektórzy nie mogą znaleźć pracy? * Rozdział 9. Dlaczego inflacja i bezrobocie na dłuższą metę są od siebie * zależne? * Rozdział 10. Dlaczego oszczędzanie na przyszłość nie zawsze jest dobrowolne? * Rozdział 11. Dlaczego ceny instrumentów finansowych i inwestycje są * tak ulotne? * Rozdział 12. Skąd się biorą cykle na rynku nieruchomości? * Rozdział 13. Dlaczego mniejszości są szczególnie ubogie?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 54466 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Book
In basket
Życie na Ziemi : poradnik dla kosmitów / Maciej Bennewicz. - Warszawa : Studio Emka, 2013. - 317 stron : ilustracje ; 22 cm.
Najbardziej kontrowersyjna książka Macieja Bennewicza!Zabawny i ironiczny opis relacji społecznych panujących we współczesnym świecie. Symboliczny kosmita jest tu raczej ostrzegany przed życiem na Ziemi, skłonnościami ludzi do manipulowania i wykorzystywania własnego gatunku niż zapraszany do stołu z tradycyjną gościnnością.A zatem wylądowałeś, drogi Kosmito. Jeśli kiedykolwiek czułeś się wyobcowany, nierozumiany, jeżeli czułaś, że trudno ci funkcjonować w świecie społecznych norm i wartości, to sprawdź, jak zrobić atut ze swojej wyjątkowości. Tak długo jest tutaj trudno dopóki nie znajdziesz skutecznych sposobów, które nieoczekiwanie sprawią, że jest łatwo.Każdy z nas czuł się choćby raz w życiu dziwakiem, cudakiem, odmieńcem, każdy czuł się jak kosmita, przybysz z innej planety, który nie rozumie otaczających go zjawisk. Poczułeś się zdradzony przez najbliższą osobę, oszukany przez wiernego przyjaciela, wyśmiany przez kolegów? Być może ktoś obiecywał ci złote góry, wspaniałe perspektywy, a skończyłeś układając papiery na półkach, kserując kartki lub szorując brudne podłogi. Ktoś deklarował ci miłość i wierność, lecz z równą determinacją cię zdradził. Jest wiele miejsc i sytuacji, które nas zaskakują, dziwią, ranią. Nie umiemy sobie wówczas radzić tak dobrze, jak byśmy chcieli. Dlatego nie przejmuj się tak bardzo sobą samym, takich jak ty jest wielu. Nie jesteś ani wyjątkowy, ani szczególny, nie przytrafiło ci się nic niecodziennego. Życie na Ziemi takie już jest, czasem wspaniałe a czasem zaskakująco trudne, czasem pełne uniesień, a czasem rozczarowujące.(fragment książki)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19593 (1 egz.)
Book
In basket
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio Emka, cop. 2006. - 473, [1] s. : rys., wykr., tab. ; 22 cm.
Form of Work
Subject
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 48756 (1 egz.)
Kaucja: 28,42 zł
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Według autora, zamartwianie się to też nałóg, taki jak palenie papierosów. Można się więc z niego wyleczyć... Nie jest to łatwe, ale udało się już milionom ludzi na całym świecie. Książka zawiera praktyczne wskazówki, jak pozbyć się obaw i lęków, jak znosić krytykę i wyciągać z niej wnioski, jak unikać zmęczenia i wyglądać młodo, jak wydłużyć dzień o godzinę czyli po prostu jak odnaleźć sens życia i jego smak.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.01.2026)
All copies are currently on loan: sygn. 19704 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.01.2026)
Book
In basket
Autor legendarnej książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, swą karierę wybitnego ?nauczyciela życia? dwudziestego wieku rozpoczął od nauczania sztuki publicznego przemawiania.Jego klasyczne opracowanie na ten temat ukazało się w 1926 roku, doczekawszy się wielu skróconych wersji. To nowe uaktualnione wydanie, zachowuje pełny wachlarz koncepcji i metod, jakie zawierała wersja oryginalna ? łącznie z ćwiczeniami głosu, zamykającymi każdy rozdział, według pierwotnego zamysłu autora. Przeniesiony z wersji oryginalnej aneks, obejmuje pełną treść trzech klasycznych esejów z zakresu samorozwoju: Ziemia diamentów Russella H. Conwella, Wiadomość dla Garcii Elberta Hubbarda oraz Tak, jak człowiek myśli Jamesa Allena.Niniejsza książka Dale?a Carniegie?go jest znakomitym przewodnikiem po wszystkich aspektach przemówień publicznych, od sposobu mówienia, oddychania, postawy przed audytorium, po budowę mowy, i sposób jej wygłoszenia. Autor kładzie także szczególny nacisk na psychologiczny aspekt wystąpień publicznych, na oddziaływanie na emocje słuchaczy.Książka zawiera też bardzo dużo przykładów mów, które przeszły do historii (nie tylko amerykańskiej czy angielskiej) ale też wierszy, fragmentów dzieł literackich czy powiedzeń sławnych ludzi ? a wszystko po, by jaśniej i atrakcyjniej przedstawić i udokumentować tezy autora. Jest to jakby książka w książce, tak wiele znakomitych nazwisk przywołał Carnegie. Czyta się ten poradnik jak dobrą powieść, gęsto inkrustowaną poczuciem humoru.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19661 (1 egz.)
Book
In basket
Naturalną potrzebą każdego z nas jest poczucie akceptacji społecznej. Nie jesteśmy stworzeni do tego, by żyć w pojedynkę. Już w dzieciństwie dążymy do nawiązania relacji z rówieśnikami i wszystkimi osobami z naszego otoczenia. Jeśli chcesz wiedzieć, jak znaleźć przyjaciół i na każdym kroku móc liczyć na przychylność ludzi, sięgnij po poradnik Dale’a Carnegie’a pod tytułem "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi?". Siła tkwi w prostocieCarnegie prostym językiem napisał instrukcję na zdobycie przyjaciół, która może być pomocna wielu ludziom. Jeśli masz problem z odnajdywaniem się w relacjach towarzyskich, poradnik "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" jest z pewnością odpowiedzią na Twoje potrzeby. Książka w przystępny sposób przedstawia wiedzę o życiu, nawiązywaniu relacji z innymi i wpływaniu na ich zachowanie. Autor daje rady, jak korzystać z możliwości, które tkwią w Twojej podświadomości. Sukces murowany. Każdy, kto przeczyta mistrzowską książkę "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" Carnegie’go, będzie wiedzieć, jak dążyć do swoich celów. Dzięki niej odniesiesz sukces na polu zawodowym i towarzyskim. Dowiesz się, jak być człowiekiem wyjątkowym, mieć wokół siebie przyjaciół i wzbudzać w innych zaufanie. Poradnik ułatwi Ci swobodne poruszanie się w biznesie, przyda się na polu życia rodzinnego i pozytywnie wpłynie na kontakty przyjacielskie. Chcesz odmienić swoje życie? Książka "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" zapewni Ci do tego odpowiednie narzędzia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.06.2023)
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Form of Work
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 791 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 791 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 1674 (1 egz.)
Book
In basket
821.162.1-93
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Form of Work
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rosja Putina / - Warszawa : Studio Emka, 2005.
Form of Work
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 308 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 796 (1 egz.)
Book
In basket
Magiczny numer 10 / A. Riberio, V. Lemos ; [przekł. z port. Jarosław Szeptycki]. - Warszawa : Studio Emka, cop. 2006. - 199 s., [8] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 23 cm.
Tyt. oryg.: A magia da camisa 10.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 796 (1 egz.)
Book
In basket
Dostępne również jako e-book.
Ta książka zawiera przełomową analizę typów osobowości. Gretchen Rubin, podczas swoich wnikliwych badań nad naturą ludzką, mających odzwierciedlenie w jej pracach uświadomiła sobie, że zadając proste pytanie: "Jak reaguję na oczekiwania?", zdobywamy prawdziwie rewelacyjną wiedzę o sobie, która może diametralnie zmienić Twoje postępowanie.Autorka odkryła, że każdy z nas przynależy do jednej z czterech grup zwanych tendencjami: prymusów, sceptyków, obowiązkowych lub buntowników. Owe tendencje wpływają na każdy aspekt naszego zachowania, więc zrozumienie tego systemu pozwala nam podejmować trafniejsze decyzje, dotrzymywać terminów i działać skuteczniej, dzięki obniżonemu poziomowi stresu i wypalenia.Prawie milion osób rozwiązało już internetowy test Rubin, a menedżerowie, lekarze, nauczyciele, współmałżonkowie i rodzice wykorzystują jej system, aby pomagać ludziom dokonywać istotnych zmian w ich życiu. Nie mniej ważne jest to, że ułatwia on zrozumienie samych siebie i pomaga żyć.Dzięki cennym spostrzeżeniom, przekonującym wynikom badań i trafnym, zabarwionym humorem przykładom Cztery tendencje mogą pomóc wam stać się naprawdę szczęśliwszymi, zdrowszymi, wydajniej pracującymi i bardziej twórczymi ludźmi. O sukces jest znacznie łatwiej, gdy wiadomo, dlaczego, jak i kiedy nasze działania odnoszą skutek.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19518 (1 egz.)
Book
In basket
Energia wewnętrzna / Zbigniew Ryżak. - Warszawa : Studio Emka, 2008. - 426 s. : rys., tab. ; 22 cm.
Na okł.: Zarządzanie energią kluczem do sukcesu.
Główną myśl "Energii wewnętrznej" można byłoby ująć tak: Zarządzanie energią jest kluczem do sukcesu. Ani motywacja ani same umiejętności organizacji nie wystarczają. Nie sztuka poczuć motywację. Sztuka utrzymać ją. Większość książek motywacyjnych zajmuje się tym jak wzbudzać motywację nie troszcząc się tym, czy jest to słomiany, czy wieczny ogień. Kluczowa jest trwałość motywacji. Nie wystarczy chcieć. Trzeba umieć chcieć. I o tej umiejętności jest ta książka.Często połowicznie. Z jednej strony mamy książki z zakresu motywacji, z drugiej książki o zarządzaniu czasem. "Energia wewnętrzna" łączy te dwie rzeczy. Motywacja to za mało. Nie wystarczy czuć zapał. Wiele osób jedzie na szkolenia motywacyjne, słucha z zapartym tchem trenera, wspina się po skałach, biega po rozżarzonych węglach, wraca i . powoli stygnie. Nikt ich nie nauczył jak utrzymywać wysoki poziom energii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Dostępne także w wersji elektronicznej w formacie ePUB.
Trzy lata temu Thilo Sarrazin, wybitny niemiecki ekonomista i polityk, znany ze swych niekonwencjonalnych poglądów i wypowiedzi, wywołał w swoim kraju burzę publikując książkę pt. `Niemcy likwidują się same`. Postawił w niej kilka bardzo kontrowersyjnych tez na to, że imigranci przysparzają państwu więcej kosztów niż wynosi ich wkład w rozwój gospodarki, w innym miejscu, że są kultury mądre, oświecone, otwarte na świat i kultury głupie, ksenofobiczne, nasiąknięte nacjonalizmami. W swojej najnowszej książce `Europa nie potrzebuje euro`, stosując wypróbowaną metodę krytyczną, Sarrazin kreśli historię euro. Opisuje dewastujące skutki politycznego myślenia życzeniowego, stawiając debatę wokół euro i kryzysu europejskiego zaufania z powrotem na głowie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again