Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(7)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(2)
BD53 (Bazyliańska 6)
(5)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(11)
Autor
Rosłan Katarzyna
(4)
Sweigart Al
(3)
Althoff Cory
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Hutt Sarah
(2)
Saujani Reshma (1975- )
(2)
Turowski Piotr
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Adzic Gojko
(1)
Andryszczyk Monika
(1)
Anthropy Anna
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bałdyga Barbara
(1)
Bednarek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Chrabski Bartosz
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dickins Rosie
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Dubrawski Albert
(1)
Dubrawski Andrzej
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Haase Chet
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hatter Clyde
(1)
Holland Eva
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Kwapiszewska-Wolska Agnieszka
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Minnick Chris
(1)
Newman Sam
(1)
Nielsen Shaw
(1)
Niemira Karolina
(1)
Payne Bryson
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piaskowy Anna
(1)
Raczyło Paulina
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Shephard David
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Smilgin Radosław
(1)
Stańczyk Piotr (informatyka)
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet (1956- ). Moje życie jako... (pol.)
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Vorderman Carol
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Walter Natalia
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Zmitrowicz Karolina
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Dzieci
(18)
9-13 lat
(14)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(5)
Młodzież
(5)
Dziewczęta
(2)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
Architekci
(1)
Elektrycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(5243)
Rodzina
(4039)
Przyjaźń
(3861)
Miłość
(3269)
Tajemnica
(2985)
Programowanie (informatyka)
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2958)
Relacje międzyludzkie
(2541)
Zabójstwo
(2191)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1741)
Zwierzęta
(1612)
Dzieci
(1603)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1412)
Nastolatki
(1391)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1359)
Język polski
(1354)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1012)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(951)
Sekrety rodzinne
(939)
Policjanci
(921)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(885)
Osoby zaginione
(881)
Władcy
(866)
Psy
(865)
Historia
(849)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(772)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(745)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(684)
Krainy i światy fikcyjne
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(671)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Uprowadzenie
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(602)
Dziennikarze
(589)
Sztuka
(577)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(504)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(476)
Osobowość
(473)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Język angielski
(435)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Poradnik
(13)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka-zabawka
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Edukacja i pedagogika
(7)
Inżynieria i technika
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
31 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
3 godz. 43 min.
Wydanie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : Wydawnictwo Wilga, 2018.
Czyta: Paulina Raczyło.
Wiek : 8+.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Kodowanie nie musi być skomplikowane, a tym bardziej nudne! Kontynuacja bestsellerowej serii o zgranej grupie dziewczyn, które prócz tego, że mają zwykłe "dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Porusza problemy tolerancji, zrozumienia dla wszelkich przejawów inności. Książka zawiera wiele praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych - tak ważnych dla nastolatek. Mentorka serii, charyzmatyczna Reshma Saujani to prawniczka, która między innym przez swoją fundację Girl To Code zachęca dziewczyny nie tylko do programowania, ale do przełamywania barier społecznych, odwagii realizacji marzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 115-116. Indeks.
Książka, której nie może zabraknąć w biblioteczce ambitnego programisty! Programowanie nierzadko uchodzi za sztukę magiczną, jednak nawet najbardziej pomysłowa aplikacja okaże się bezużyteczna, gdy znajdzie się w niej choć jeden poważny błąd — powodujący, że działanie programu będzie niezgodne z oczekiwaniami twórców i użytkowników. Dlatego nie mniej istotną kwestią jest należyte sprawdzenie poprawności oprogramowania. Takie działanie pozwoli nam zyskać pewność, że otrzymane za jego pomocą wyniki będą w pełni pokrywały się z przyjętymi założeniami. Zadanie to nie jest wcale tak banalne, jak mogłoby się wydawać, a zlekceważenie etapu testów może kosztować znacznie więcej, niż gotowi jesteśmy zapłacić. Niestety, tematyce tej nie poświęca się zwykle odpowiednio dużo uwagi, co można łatwo stwierdzić, przeglądając dostępne na rynku opracowania dotyczące testowania aplikacji. Chlubnym wyjątkiem jest tu książka "Dane testowe. Teoria i praktyka", w całości poświęcona metodologii przygotowywania i praktycznego wykorzystywania danych testowych, które zapewniają maksymalną niezawodność oraz bezpieczeństwo działania programów. Autor wprowadza Czytelnika w teoretyczne podstawy definiowania i generowania tego rodzaju danych, lecz prezentuje również przykłady i możliwości zastosowania opisywanych technik w praktyce. Dzięki temu każdy programista i tester będzie mógł skrócić czas sprawdzania poprawności działania aplikacji i uniknie szeregu typowych błędów oraz zaniechań, popełnianych zwykle w tym nierzadko bardzo skomplikowanym procesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18475 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmika praktyczna : nie tylko dla mistrzów / Piotr Stańczyk. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : PWN ; Mikom, 2019. - 310 stron : ilustracje ; 24 cm.
U góry okładki: Bez algorytmiki nie ma informatyki!
Bibliografia na stronach [307]-[308]. - Indeks.
Książka ta różni się od znanych na polskim rynku pozycji poświęconych algorytmice, dotyczy bowiem jej strony praktycznej. Taki sposób potraktowania tego działu informatyki wynika z coraz większego zainteresowania zarówno uczniów, jak i studentów udziałem w różnego rodzaju konkursach programistycznych. Czytelnik znajdzie w niej przegląd implementacji podstawowych algorytmów i struktur danych, które można zastosować bezpośrednio bądź zaadaptować w prosty sposób przy rozwiązywaniu zadań konkursowych. Fundamentem książki jest biblioteczka algorytmiczna, która była tworzona i rozbudowywana podczas przygotowań zespołu Warsaw Predators z Uniwersytetu Warszawskiego do reprezentowania tej uczelni na międzynarodowych zawodach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej nazwa wydawnictwa oryginału: No Starch Press.
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem® znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę - szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej nazwa wydawnictwa oryginału: No Starch Press.
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem® znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę - szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20806 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.Nauczysz się, w jaki sposób:· Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.· Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.· Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.· Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.· Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.· Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.· Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20820 (1 egz.)
(dostępność ok. 03.07.2024)
Książka
W koszyku
"Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów.Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między "kodowaniem na dywanie", a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moje życie jako... / Janet Tashjian)
Stanowi część cyklu o Dereku Fallonie.
Każdą część mozna czytać niezależnie.
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent - laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do Internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe - będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie - jakie to proste! : dla dzieci / [Carol Vorderman ; tłumaczenie: Krzysztof Bednarek]. - Wydanie I, (dodruk) 2018. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 224 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Ilustrowany podręcznik uczy programowania przez zabawę - stwórz swój pierwszy program.
Indeks.
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe?Programowanie. Jakie to proste! to książka, która wprowadzi wasze dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką Programowanie. Jakie to proste! nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 174, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: W ruchu z tabletem przez zabawę. Seria Komputrilo Edu
Przyszli inżynierowie i programiści na start!Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu. Proste, interesujące aplikacje Efektywna nauka z tabletem Wskazówki dla rodziców Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki Rozwiązanie każdego zadaniaNaukę programowania warto zacząć już w przedszkolu!Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od ósmego roku życia.
Fenomen gry Minecraft nie przestaje zadziwiać. Od wielu lat produkcja spod znaku Mojang Studios utrzymuje się na szczycie najlepiej sprzedających się gier wideo w historii. Minecraft to jednak znacznie więcej niż gra - w jego świecie powstają całe miasta, biblioteki, odwzorowywane są dzieła sztuki. Ma także duże walory edukacyjne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby z Minecraftem uczyć się programowania. Poprzez połączenie nauki i zabawy gra pomaga najmłodszym stawiać pierwsze kroki w tworzeniu oprogramowania. Trzecie wydanie Programowania z Minecraftem dla dzieci to kolejna odsłona cieszącego się uznaniem przewodnika, dzięki któ,remu Twoje dziecko rozpocznie przygodę z programowaniem. To książka adresowana do dzieci od ó,smego roku życia, ale i starsi znajdą coś dla siebie. Przeprowadzi sprawnie młodych czytelnikó,w przez omó,wienie poszczegó,lnych klas, funkcji i typó,w zmiennych, instrukcji warunkowych czy pętli. Co więcej, każde zagadnienie zostało uzupełnione o praktyczne zadania, a to pozwoli na bieżąco weryfikować przyswojone informacje. Dzięki osadzeniu w systemach Minecrafta, gry dobrze znanej wielu dzieciom, nauka z tym przewodnikiem jest niezwykle efektywna - właśnie dlatego, że łączy przyjemne z pożytecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej