Krüger Knut (1966- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Krüger Knut (1966- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Uczniowie
(2)
Chłopcy
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Mamut
(1)
Marzenia
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Przyjaźń
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czy szkoła może sprawiać uczniom radość? Czy może dawać satysfakcję nauczycielom? Jak wspierać dziecko w obliczu presji szkolnej? Jak rozwiązywać problemy, które rodzą się w klasie? JESPER JUUL, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że współczesne dzieci żyją pod nadmierną presją szkoły. Szkoła jest najważniejszą częścią ich życia, wokół niej koncentrują się także relacje z rodzicami, co rodzi wiele konfliktów i napięcia we wzajemnych relacjach. Jesper JUUL postuluje radykalną zmianę nastawienia do uczniów: zaufanie zamiast przymusu, prawdziwe relacje zamiast bezosobowych reguł. Jego główną troską jest dobro dzieci, jednak podkreśla, że uczniowie nie będą czuć się w szkole dobrze, jeśli nauczyciele źle się w niej czują.
1. UCZNIOWIE POD PRESJĄ SZKOŁY * Dzieci chcą się uczyć * Prawo do nauki zamiast obowiązku szkolnego * Utrata wspólnych wartości * Samodzielne myślenie zamiast wykonywania rozkazów * Wychowawcze zadania szkoły * Za co odpowiadają rodzice? * Co mogą szkolni psychologowie? * Czego potrzebują dzieci? * 2. SZKOLNY TRÓJKĄT * Kobiety przetarły drogę dzieciom * Jakich uczniów chcą szkoły? * Szkoła w defensywie * Kompetencje w budowaniu relacji * Na czym polegają kompetencje w budowaniu relacji? * Siła definicyjna dorosłych * Sztuka dialogu * Czy media są niebezpieczne? * Praca domowa jako zarzewie konfliktów * Otwartość i uznanie * 3. JAK MOŻNA ROZLUŹNIĆ SZKOŁĘ? * Rozmowa ze szwajcarskim psychologiem Paulem Kimem * 4. ROZMOWY Z RODZICAMI * 5. NASZA PORAŻKA Z "TRUDNĄ MŁODZIEŻĄ" * Nadmiar odpowiedzialności * Czy istnieją "trudne dzieci", czy tylko my chcemy mieć za łatwo? * Cała władza w ręce specjalistów * Konieczność otwarcia się * Posłuszeństwo za wszelką cenę? * Obiekty pedagogiczne * Wiara w siebie a poczucie własnej wartości * Kiedy współdziałanie i relacje są udane? * 6. KTO TO JEST DOBRY PEDAGOG? * Jakie mamy cele wychowawcze? * Posłuszeństwo czy zdrowie psychiczne? * Autorytet osobisty nauczycieli * Relacja podmiot-podmiot * Rzemiosło pedagoga i kompetencje w budowaniu relacji * Integralność i współdziałanie * 7. W STRONĘ SZKOŁY JUTRA * Rozmowa z Christophem Schuhmannem, założycielem Szkoły Życia w Hamburgu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18012 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
Dostępna również jako e-book.
Czy szkoła może sprawiać uczniom radość? Czy może dawać satysfakcję nauczycielom? Jak wspierać dziecko w obliczu presji szkolnej? Jak rozwiązywać problemy, które rodzą się w klasie? JESPER JUUL, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że współczesne dzieci żyją pod nadmierną presją szkoły. Szkoła jest najważniejszą częścią ich życia, wokół niej koncentrują się także relacje z rodzicami, co rodzi wiele konfliktów i napięcia we wzajemnych relacjach. Jesper JUUL postuluje radykalną zmianę nastawienia do uczniów: zaufanie zamiast przymusu, prawdziwe relacje zamiast bezosobowych reguł. Jego główną troską jest dobro dzieci, jednak podkreśla, że uczniowie nie będą czuć się w szkole dobrze, jeśli nauczyciele źle się w niej czują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto potrzebuje psa, skoro można mieć mamuta Henry o niczym bardziej nie marzy niż o własnym psie. Pewnego jednak dnia napotyka w lesie tajemniczą kupkę zeszłorocznych liści - i nie dowierza własnym oczom: pod warstwą patyczków i listków kryje się kosmate stworzenie z ogromnymi zwisającymi uszami i żółtymi kłami. Maleńki mamut! Wspólnie z najlepszymi przyjaciółmi - Zoe i Finnem - w tajemnicy przed dorosłymi sprowadzają zwierzątko do domu, gotowi na wszystko, by je uratować. Tylko jak ukryć w domu rozbrykanego mamuta, który na śniadanie najchętniej pożera kapcie i zeszyty do matematyki? I przede wszystkim: co zrobić, gdy zwierzątko znajdzie się w niebezpieczeństwie? Wspaniała książka dla całej rodziny - z pięknymi ilustracjami Evy Schöffmann-Davidov
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej