Wiśniewska Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Wiśniewska Marta
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Zaburzenia integracji percepcyjno-motorycznej
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Opis wg okładki.
Książka została napisana z myślą o dzieciach, które nie potrafią powiedzieć swoim rodzicom, nauczycielom co czują mając trudności z zaplanowaniem i wykonywaniem różnych zadań ruchowych. Dyspraktyczna Łucja to dziewczynka, która ma problemy z płynnym i efektywnym działaniem. W efekcie tego ma kłopoty z codziennymi czynnościami (czynności samoobsługowe, nauka, zabawa), bo stale pozostaje w tyle. Bywa smutna, nie lubi się bawić z innymi dziećmi, bo zawsze czuje się od nich gorsza i słabsza.Dyspraktyczna Łucja to druga, po Sensorycznym Brunie, książeczka przedstawiająca świat widziany oczami dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej.Książka przybliży rodzicom, terapeutom i nauczycielom problemy dzieci z dyspraksją oraz wspomoże ich w budowaniu środowiska rozwojowego skrojonego na miarę potrzeb tych dzieci.O autorze:Marta Wiśniewska, dr n. humanistycznych w zakresie pedagogiki, pedagog specjalny - oligofrenopedagog, logopeda, instruktor i terapeuta metody integracji sensorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis wg okładki.
Książka została napisana z myślą o dzieciach, które nie potrafią powiedzieć swoim rodzicom, nauczycielom co czują, jeśli otacza je zbyt dużo bodźców. Sensoryczny Bruno to chłopiec, który ma większą wrażliwość na bodźce, które go przytłaczają, sprawiają że czuje się zagrożony. W efekcie tego ma kłopoty z codziennymi czynnościami, bo stale antycypuje to co może się zdarzyć. Bywa smutny, nie lubi się bawić z innymi dziećmi, bywa zmęczony dużą ilością hałasu, dotyku, zapachu.Mam nadzieję, że książka przybliży rodzicom i nauczycielom problemy dzieci nadwrażliwych i wspomoże ich we właściwym budowaniu przyjaznego środowiska rozwojowego.Od Autora (Marta Wiśniewska, dr n. humanistycznych w zakresie pedagogiki)Recenzja książki:(E. Grzybowska, psycholog kliniczny, nauczyciel Integracji Sensorycznej, instruktor senior)To pierwsza książeczka o integracji sensorycznej, w której wsparcie znajdzie zarówno dziecko borykające się ze swoją specyficzną sensoryczną urodą, jak i jego rodzice, bezradni czasami w poszukiwaniu sposobów na ułatwienie mu codziennego życia.Z. Przyrowski, pscholog kliniczny, nauczyciel Integracji Sensorycznej, instruktor seniorKsiążka jest bardzo dobrym pomysłem, próbą przekazania nieskomplikowanym językiem trudnych informacji o integracji sensorycznej co nie wszystkim się udaje. Brakowało na naszym rynku takiej książeczki, która dotrze do szerokiego kręgu odbiorców rodziców i pomoże rozumieć przynajmniej część problemów ich dzieci. Jest książką, którą właściwie powinien dostać każdy z rodziców u dziecka którego rozpozano zaburzenia integracji sensorycznej związane z nadwrażliwością sensoryczną. Myślę, że w jakimś stoniu i pedagodzy w przedszkolach będą mieli łatwiej tłumaczyć rodzicom /a może i sobie/ zachowanie niektórych dzieci. Tak więc jest to strzał w dziesiątkę. Bardzo ciesze się z powstania tej książki. Język przejrzysty, spójny. Sposób tłumaczenia problemów błyskotliwy, świetna grafika, ilustracje. Krótkie syntetyczne określenie zjawiska nadwrażliwości sensorycznej. Świetne pomysły zabaw, wskazówek dla rodziców i nie tylko. Myślę, że będzie dobrze przyjęta przez czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19016 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej