Wierzbicka Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Wierzbicka Agnieszka
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
E-learning
(1)
Filologia polska
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2899, 2900 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
Dostępne również jako e-book.
Streszczenie w języku angielskim.
Prezentowana monografia dotyczy opracowania kompleksowego projektu e-zajęć oraz komunikacyjnej perspektywy oglądu języka używanego przez nauczycieli akademickich i studentów na platformach edukacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa nie tylko sam komunikat językowy, lecz także sytuacja i miejsce jego zapisywania, zapośredniczenie kontaktu przez media i szeroko pojęty kontekst społeczno-kulturowo-edukacyjny, które prowadzą do realizacji (bądź braku) zamiaru komunikacyjnego, a więc i edukacyjnego.Podjęte rozważania nad komunikacją w czasie e-zajęć prowadzonych na polskich uczelniach mieszczą się w nurcie szeroko pojętej pragmatyki językowej, dotyczą bowiem intencjonalnych działań komunikacyjnych i struktur znaczeniowych organizujących przekaz językowy. Choć każde e-zajęcia mają niepowtarzalny układ, zdeterminowany różnymi czynnikami, można wyróżnić względnie trwałe formy komunikowania, np. sposoby inicjowania i zamykania kontaktu czy strategie prowadzenia dyskusji dydaktycznych, co pozwala na wysnucie wniosków o strukturach interakcyjnych zachodzących na platformach edukacyjnych. "Wielu osobom zajęcia e-learningowe jawią się [...] jako atrakcyjna forma kształcenia, dość łatwa i szybka w realizacji, niewymagająca wielu przygotowań i nieabsorbująca czasu. Autorka trafnie dowodzi, że to mylne wyobrażenia i nawet posiadanie dużego doświadczenia i umiejętności nie skraca czasu niezbędnego do opracowania kursu e-learningowego oraz nie gwarantuje zawsze sukcesu. To forma, która wymaga dużego zaangażowania prowadzącego, stosowania różnych sposobów aktywizacji uczestników. Stąd istotne jest ukazanie konsekwencji wyboru strategii komunikacyjnej, co jest niewątpliwą zaletą pracy." Z recenzji dr hab. prof. UW Iwony Burkackiej, Uniwersytet Warszawski
Wykaz skrótów * Wprowadzenie * 1. W gąszczu terminów i zjawisk - co wiemy o e-edukacji? * 1.1. E-learning i jego formy * 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji * 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu * 2. Projekt metodyczny e-zajęć - od pomysłu do ewaluacji * 2.1. Założenia * 2.2. Analiza - etap metapytań * 2.3. Projektowanie - etap pomysłów * 2.4. Opracowanie - etap tworzenia e-zajęć * 2.4.1. Materiały informacyjne * 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy * 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę * 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności * 2.5. Realizacja - etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć * 2.6. Ewaluacja - etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia * 2.7. Wnioski * 3. Studium przypadku - konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Analiza * 3.3. Projektowanie * 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji * 3.5. Realizacja e-zajęć * 3.6. Ewaluacja * 3.6.1. Poziom reakcji * 3.6.2. Poziom nauki * 4. E-learning - założenia komunikacyjne * 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej - wprowadzenie * 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji * 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji * 4.2.2. Kontakt * 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji * 4.2.4. Kod * 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji * 4.4. Wnioski * 5. E-learning - nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? * 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej * 5.1.1. Tytuł postu inicjującego * 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący * 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego * 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący * 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć * 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć * 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej * 5.4. Wnioski * 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych * 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu * 6.2. Powitania * 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy * 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji * 6.5. Emotikony * 6.6. Wnioski * Podsumowanie * Bibliografia * Aneks * Spis rysunków * Spis tabel * Abstract
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57598 (1 egz.)
Kaucja: 35,18 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej