E-learning
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Hyla Marek
(1)
Konieczny Jolanta (pedagogika)
(1)
Machalska Marta
(1)
Pituła Beata
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4024)
Przyjaźń
(3842)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2967)
E-learning
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2941)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2177)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1594)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1536)
Uczucia
(1408)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Chłopcy
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(896)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(778)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(682)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(555)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(508)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(476)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(459)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Czarownice i czarownicy
(428)
Nauczanie początkowe
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Językoznawstwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(HR)
(Szkolenia)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:- jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji,- jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować,- co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning- jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Światowa pandemia SARS-CoV-2, której doświadczyły społeczeństwa u progu 2020 roku, spowodowała diametralne zmiany dotychczasowego stylu życia, jego realizowanych modeli i wzorców, wywołała nie tylko różnorodne zaburzenia w funkcjonowaniu psychospołecznym na szeroką skalę, ale także potrzebę znalezienia nowych rozwiązań w obszarze organizacji pracy czy edukacji. Implikacje i konsekwencje tych procesów oraz prognozy i projektowane zmiany w obszarze edukacji są przedmiotem naukowych analiz tekstów prezentowanych w niniejszej publikacji. Fragment Wprowadzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58565 (1 egz.)
Kaucja: 31,36 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna : wydanie nowe / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie drugie. - Warszawa : PWN, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 75, 194-195, 301, 334, 351-378. Aneksy. Indeksy.
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy do rąk Czytelników poszerzone i zaktualizowane wydanie podręcznika Pedagogika medialna, uwzględniające postęp, jaki w ostatnim czasie dokonał się w teorii i praktyce tej dyscypliny. W podręczniku zrelacjonowano dokonania pedagogiki kognitywistycznej w sferze rozwiązywania problemów wychowawczych oraz w samym procesie kształcenia. Treść podręcznika została uporządkowana według pięciu filarów pedagogiki medialnej: procesy zmian społecznych wynikające z oddziaływania mediów na człowieka i społeczeństwo; podstawy teoretyczne i praktyka edukacyjna tworzące współczesny kształt pedagogiki medialnej; zagrożenia wynikające z kształtowania opinii publicznej i jednostki przez nowe media i opis wynikających z tego skutków zmian kulturowych i społecznych; kształcenie z wykorzystaniem mediów - ze szczególnym naciskiem na edukację na odległość oraz działania twórcze i współpracę; metodyka kształcenia, w ramach której kładzie się nacisk na umiejętności wykorzystania nowych mediów przez nauczycieli.Pedagogika medialna zasługuje na miejsce w kanonie literatury pedagogicznej. Z pewnością znajdzie czytelników wśród szerokiej grupy nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowanych nowoczesnymi mediami i metodyką ich wykorzystywania w codziennej praktyce edukacyjnej. Myślę, że sięgną po nią również rodzice w celu poznania wyzwań jakie stają przed współczesną szkołą i ich dziećmi.Z recenzji prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21645 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning na uczelniach : koncepcje, organizacja, wdrażanie / pod redakcją Ryszarda Tadeusiewicza. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 355 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Niniejsza publikacja ukazuje praktyczny aspekt wdrożenia tzw. e-learningu na uczelniach wyższych. Próby wprowadzania tej formy nauczania były już podejmowane przez polskie szkoły wyższe, ale prawdziwą "eksplozję e-learningu" mogliśmy zaobserwować podczaspandemii koronawirusa.Książka została przygotowana jako pokłosie przemyśleń, działań i doświadczeń autorów, powstałych podczas organizacji nauczania w trybie zdalnym. Ważnym elementem są także opinie studentów, którzy z tych metod korzystali i którzy "na własnej skórze" poznali ich zalety oraz wady. Jak sprawić, aby wykład przekazywany na odległość angażował aktywność studenta? W jaki sposób prowadzić na odległość ćwiczenia, zapewniając autentykację uczestników? Jak bezkontaktowo przeprowadzać egzaminy oraz obrony prac dyplomowych?Niewątpliwą zaletą książki jest omówienie zdalnego kształcenia w zakresie nauk technicznych i ścisłych. Właśnie na tych kierunkach student musi posiadać umiejętności praktyczne, nabywane w laboratoriach, w czasie ćwiczeń oraz prowadzonych doświadczeń.Książka zawiera także część związaną z konkretnymi narzędziami do prowadzenia e-learningu. Autorzy oceniają je, porównują i poddają wielostronnej dyskusji. Warto skorzystać z doświadczeń tych, którzy używali tych programów i uzyskali określone skutki. Tego się nie wyczyta się w instrukcji obsługi, oferowanej przez producenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
Dostępne również jako e-book.
Streszczenie w języku angielskim.
Prezentowana monografia dotyczy opracowania kompleksowego projektu e-zajęć oraz komunikacyjnej perspektywy oglądu języka używanego przez nauczycieli akademickich i studentów na platformach edukacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa nie tylko sam komunikat językowy, lecz także sytuacja i miejsce jego zapisywania, zapośredniczenie kontaktu przez media i szeroko pojęty kontekst społeczno-kulturowo-edukacyjny, które prowadzą do realizacji (bądź braku) zamiaru komunikacyjnego, a więc i edukacyjnego.Podjęte rozważania nad komunikacją w czasie e-zajęć prowadzonych na polskich uczelniach mieszczą się w nurcie szeroko pojętej pragmatyki językowej, dotyczą bowiem intencjonalnych działań komunikacyjnych i struktur znaczeniowych organizujących przekaz językowy. Choć każde e-zajęcia mają niepowtarzalny układ, zdeterminowany różnymi czynnikami, można wyróżnić względnie trwałe formy komunikowania, np. sposoby inicjowania i zamykania kontaktu czy strategie prowadzenia dyskusji dydaktycznych, co pozwala na wysnucie wniosków o strukturach interakcyjnych zachodzących na platformach edukacyjnych. "Wielu osobom zajęcia e-learningowe jawią się [...] jako atrakcyjna forma kształcenia, dość łatwa i szybka w realizacji, niewymagająca wielu przygotowań i nieabsorbująca czasu. Autorka trafnie dowodzi, że to mylne wyobrażenia i nawet posiadanie dużego doświadczenia i umiejętności nie skraca czasu niezbędnego do opracowania kursu e-learningowego oraz nie gwarantuje zawsze sukcesu. To forma, która wymaga dużego zaangażowania prowadzącego, stosowania różnych sposobów aktywizacji uczestników. Stąd istotne jest ukazanie konsekwencji wyboru strategii komunikacyjnej, co jest niewątpliwą zaletą pracy." Z recenzji dr hab. prof. UW Iwony Burkackiej, Uniwersytet Warszawski
Wykaz skrótów * Wprowadzenie * 1. W gąszczu terminów i zjawisk - co wiemy o e-edukacji? * 1.1. E-learning i jego formy * 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji * 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu * 2. Projekt metodyczny e-zajęć - od pomysłu do ewaluacji * 2.1. Założenia * 2.2. Analiza - etap metapytań * 2.3. Projektowanie - etap pomysłów * 2.4. Opracowanie - etap tworzenia e-zajęć * 2.4.1. Materiały informacyjne * 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy * 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę * 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności * 2.5. Realizacja - etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć * 2.6. Ewaluacja - etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia * 2.7. Wnioski * 3. Studium przypadku - konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Analiza * 3.3. Projektowanie * 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji * 3.5. Realizacja e-zajęć * 3.6. Ewaluacja * 3.6.1. Poziom reakcji * 3.6.2. Poziom nauki * 4. E-learning - założenia komunikacyjne * 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej - wprowadzenie * 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji * 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji * 4.2.2. Kontakt * 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji * 4.2.4. Kod * 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji * 4.4. Wnioski * 5. E-learning - nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? * 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej * 5.1.1. Tytuł postu inicjującego * 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący * 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego * 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący * 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć * 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć * 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej * 5.4. Wnioski * 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych * 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu * 6.2. Powitania * 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy * 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji * 6.5. Emotikony * 6.6. Wnioski * Podsumowanie * Bibliografia * Aneks * Spis rysunków * Spis tabel * Abstract
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57598 (1 egz.)
Kaucja: 35,18 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej