Nauczanie na odległość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(44)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(17)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(24)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(3)
Barczak Andrzej (1946- )
(2)
Bednarek Józef
(2)
Hyla Marek
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Clarke Alan
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Gocłowska Barbara (1951- )
(1)
Grzejszczyk Elżbieta
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jurek Michał (bezpieczeństwo narodowe)
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Konieczny Jolanta (pedagogika)
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kwiatkowska Anna Beata
(1)
Leśniewski Zbigniew
(1)
Lubina Ewa
(1)
Morańska Danuta
(1)
Muszyński Damian
(1)
Nowak Andrzej psycholog) (1953-
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Pituła Beata
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pluta-|Olearnik Mirosława
(1)
Rycielska Ludmiła
(1)
Sieńczewska Małgorzata
(1)
Sroka Henryk (1939- )
(1)
Stanek Stanisław
(1)
Staruch Marcin
(1)
Stunża Grzegorz Dominik
(1)
Sysło Maciej Marek
(1)
Szabłowski Stanisław (pedagogika)
(1)
Szyller Aleksandra
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Winkowska-Nowak Katarzyna
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Zaskórski Piotr (1946- )
(1)
Łojewski Zdzisław (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dyrektorzy szkół
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Nauczanie na odległość
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Podręczniki
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51568 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105, 104 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Problematyka podjęta w tym podręczniku akademickim koncentruje się wokół niezwykle interesującego i jednocześnie intrygującego zagadnienia funkcjonowania człowieka we współczesnym, nowym świecie wirtualnym. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się bowiem obok rzeczywistości faktycznej i medialnej cyberprzestrzeń. Funkcjonuje w nim człowiek, i to zarówno dziecko (uczeń, w tym również studenci różnorodnych uczelni, wychowanek itp.), jak i dorośli (m.in. nauczyciele, także wykładowcy szkół wyższych, wychowawcy, rodzice i producenci różnorodnych technologii i urządzeń cyfrowych).
Część I. MOŻLIWOŚCI CYBERŚWIATA * Rozdział I. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni (Józef Bednarek) * 1. Aktualność i ważność problematyki człowieka w cyberprzestrzeni * 2. Istota i charakterystyka cyberprzestrzeni * 3. Nowy wymiar terroryzmu w cyberprzestrzeni * 4. Podstawy teoretyczne edukacji medialnej i cyberprzestrzeni * 5. Założenia metodologiczne badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni * Rozdział II. Edukacja medialna a cyberprzestrzeń (Dorota Choroś) * 1. Założenia edukacji czytelniczo-medialnej * 2. Edukacja czytelniczo-medialna jako program nauczania * 3. Szkolne centrum informacji * 4. Biblioteka szkolna jako centrum informacji * Rozdział III. Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni (Beata Buksińskd) * 1. Założenia europejskie * 2. Przydatność edukacji językowej w cyberprzestrzeni * 3. Metody nauczania języków obcych * 4. Internetowe kursy języków obcych w Polsce * Rozdział IV. Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość (Bogumiła Konieczny-Rozenfeld) * 1. Polskie biblioteki cyfrowe (w wyborze) * 2. Systemy elektronicznego dostarczania dokumentów * Rozdział V. Reklama intemetowa, jej odbiorcy oraz kierunki rozwoju (Dominika Orłowska) * 1. Charakterystyka reklamy internetowej * 2. Nowe strategie rozwoju reklamy * 3. Reklama intemetowa a jej odbiorcy * 4. Oczekiwania odbiorców reklamy intemetowej * Rozdział VI. Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji (Sebastian Koczy) * 1. Nowe technologie a społeczeństwo z perspektywy edukacji * 2. Znaczenie sztucznej inteligencji w procesie edukacji * 3. Roboty a futurystyczna wizja człowieka * Część II. ZAGROŻENIA CYBERŚWIATA * Rozdział VII. Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci (Małgorzata Puchała) * 1. Istota komunikacji intemetowej * 2. Kultura języka w sieci * 3. Komunikacja międzyludzka w dobie internetu * 4. Wpływ komunikatorów intemetowych na dzieci * 5. Komunikatory intemetowe - niebezpieczeństwem dla dzieci * w przyszłości * Rozdział VIII. Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka (Anna Andrzejewskd) * 1. Teoretyczny kontekst cyberprzestrzeni - wirtualnej rzeczywistości * 2. Komputer łącznikiem ze światem wirtualnym * 3. Internet wirtualną otchłanią * 4. Świat wirtualny - sposobem na życie * Rozdział IX. Media a problem uzależnień (Jadwiga Kwiek) * 1. Istota i mechanizmy uzależnienia * 2. Media jako czynnik kształtowania osobowości uzależnionej * 3. Media jako obiekt uzależnień * 4. Kształtowanie uzależnionej osobowości we współczesnym systemie edukacyjnym * 5. Wychodzenie z uzależnień od mediów elektronicznych * Rozdział X. Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych (Andrzej Hankald) * 1.Zagrożenia dla zdrowia somatycznego i sprawności motorycznej osób niepełnosprawnych * 2.Zagrożenia dla dobrostanu i zdrowia psychicznego osób niepełnosprawnych * Rozdział XI. Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych (Anna Andrzejewska) * 1. Istota i specyfika uzależnienia * 2. Rodzaje i charakterystyka uzależnień * 3. Przyczyny uzależnień * 4. Objawy i przebieg uzależnień * Rozdział XII. Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne (Dariusz Sarzała) * 1. Agresja i przemoc - wyjaśnienie terminologiczne * 2. Multimedia elektroniczne jako źródło agresji i przemocy * 3. Argumenty wskazujące na korzyści psychologiczno-społeczne związane z agresją i przemocą zawartą w przekazach multimedialnych * 4. Argumenty wskazujące na konsekwencje psychologiczno - społeczne związane ze zjawiskiem agresji i przemocy multimedialnej * 5. Pedagogiczny kontekst problemu agresji i przemocy zawartej w przekazach multimedialnych * Rozdział XIII. Agresja w filmach rysunkowych dla dzieci - aspekty psychologiczne i pedagogiczne (Anna Andrzejewska) * 1. Psychologiczno-pedagogiczne ujęcie agresji w programach telewizyjnych * 2. Filmy animowane źródłem agresji * 3. Prezentowanie agresji w spotach reklamowych * Rozdział XIV. Cyberpornografia i cyberseks (Anna Wrona) * 1. Istota i specyfika cyberprzestępczości * 2. Pojęcie i charakterystyka przestępstw seksualnych * 3. Pornografia w internecie * 4. Cyberseks naturalnym elementem ciągle zmieniającej się rzeczywistości * Rozdział XV. Gry i gierki w komunikacji społecznej * Informacyjne uwikłania i zależności (Aleksander Kobylarek) * 1. Źródła * 2. Kręgi na powierzchni * 3. Pływanie w oceanie * Rozdział XVI. Cyberterrorystyczna internetyzacja (Kamil Dzięgielewski) * 1. Klasyfikacja terroryzmu i miejsce zajmowane przez cyberterroryzm * 2. Cyberterroryzm i infoterroryzm * 3. Symulacje cyberterrorystyczne i próby ataku * 4. Rodzaje ataków cybernetycznych * Rozdział XVII. Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej (Justyna Szwarc) * 1. Przestępstwa przeciwko ochronie informacji * 2. Przestępstwa przeciwko mieniu prywatnemu i publicznemu * 3. Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów * 4. Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu w tym Rzeczpospolitej Polskiej * 5. Łamanie praw autorskich * Autorzy * Abstrakty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52175 (1 egz.)
Kaucja: 30,45 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15874, 21096 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2772 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [481]-482. Indeks.
Moodle - naucz się, jak uczyć innych! Co zapewni Ci platforma e-learningowa Moodle i do czego Ci się przyda? Jak przygotować pierwszy kurs oraz założyć i poprowadzić własne szkolenie na Moodle? Jakie elementy administracji powinieneś poznać? Nauka na odległość to stosunkowo młoda dziedzina, lecz dynamika jej rozwoju stale rośnie. Wszyscy musimy się dziś dokształcać, a zawrotne tempo, jakie narzuca nam współczesny świat, nieustannie stawia nas przed wyborem: albo zrobimy kurs przez internet, albo poświęcimy ten czas na dojazdy i oczekiwanie w miejscu, w którym prowadzone są tradycyjne zajęcia. Właśnie dlatego powstała darmowa, niezwykle funkcjonalna platforma Moodle: jej zadaniem jest zdalne łączenie uczniów i nauczycieli. Ta książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą przekazywać wiedzę za pośrednictwem sieci. Znajdziesz w niej najważniejsze informacje ułatwiające wystartowanie z własnym kursem. Dowiesz się, jak obsługiwać Moodle, przygotowywać materiały i stworzyć profesjonalne szkolenie. Poznasz działanie narzędzi do komunikacji z kursantami i sposoby oceniania ich postępów, nauczysz się dodawać zasoby, zapewniać bezpieczeństwo, publikować materiały. Wydanie II rozszerzone omawia mnóstwo nowości, jakie pojawiły się na platformie, i podpowiada, jak ich używać. Jeśli chcesz zdalnie uczyć innych, kup tę książkę i zrób to z Moodle! Czym jest zdalne nauczanie, czyli odrobina teorii Instalacja i wstępna konfiguracja platformy Organizacja strony głównej i przygotowania Forum, czat, głosowanie, ankieta i quiz Lekcja, przypadek szczególny Pakiet SCORM i zasoby Oceny i ocenianie W roli studenta Prowadzenie zdalnych zajęć Zacznij prowadzić świetne kursy e-learningowe!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesjonalne Publikacje dla Szkół i Placówek Oświatowych)
Na okładce: klasyfikacja śródroczna i roczna - ocenianie zachowania - promowanie - ukończenie szkoły.
Wykaz aktów prawnych na stronach 203-204.
Autorka w kompleksowy sposób przedstawiła poszczególne zagadnienia związane z ocenianiem i promowaniem. Do każdego z działów dołączone są też praktyczne narzędzia, dokumenty, sytuacje z życia szkoły. Dzięki temu publikacja jest kompletna - pozwoli szybko, sprawnie i bezbłędnie wywiązać się z obowiązków. [ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22735 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52463 (1 egz.)
Kaucja: 28,80 zł
Książka
W koszyku
E-learning dla dorosłych / Jakub Jerzy Czarkowski. - Warszawa : Difin, 2012. - 242 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS: ... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy "E-learning dla dorosłych" pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.
Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się * 1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata * 1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się - czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych * 1.3. Internet w edukacji dorosłych * 1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie * Blok aktywizujący * Pytania i zadania * Proponowane lektury * Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych * 2.1. Czym jest e-learning * 2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość * 2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji - analiza potrzeb * 2.4. Jak wybrać kurs on-line? * Blok aktywizujący * Pytania i zadania * Proponowane lektury * Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu * 3.1. Model kształcenia w e-learningu * 3.2. Systemy e-learningowe - charakterystyka wybranych platform * 3.3. Etapy tworzenia e-learningu * 3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu * 3.5. Planowanie kosztów w e-learningu * Blok aktywizujący * Pytania i zadania * Propozycje lektury * Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu * 4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.) * 4.2. Elementy e-learningu * 4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości * 4.4. Metody wspierania e-learningu * 4.5. Prawo a e-learning * 4.6. Otwarte zasoby edukacyjne * Blok aktywizujący * Pytania i zadania * Proponowane lektury * Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line * 5.1. Nauczyciel w e-learningu * 5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych * 5.3. E-learning dla seniorów * 5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych * 5.5. Etyczne aspekty e-learningu * 5.6. Netykieta * Blok aktywizujący * Pytania i zadania * Proponowane lektury * Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu * 6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych * 6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu * 6.3. Ewaluacja - jej rodzaje i rola w e-learningu * 6.4. Jakość i standard w e-learningu * 6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu * Blok aktywizujący * Pytania i zadania * Polecane lektury * Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego * 7.1. Istota kształcenia komplementarnego * 7.2. Zasady kształcenia komplementarnego * 7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego * Blok aktywizujący
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16293, 16380 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Książka podejmuje problem szczególnego rodzaju edukacji - edukacji zdalnej - dla szczególnych osób - ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.Głos zabierają w niej zarówno nauczyciele, terapeuci, rodzice i wychowawcy prowadzący zdalną edukację - jak i osoby z niepełnosprawnościami, które nie tylko przedstawiają własne potrzeby, ale i rozwiązania mogące poprawić jakość tego rodzaju kształcenia.Nauczanie zdalne pozostanie z nami dłużej niż pandemia - dlatego tę publikację polecamy serdecznie nauczycielom, terapeutom, rodzicom, studentom kierunków nauczycielskich i wszystkim osobom zainteresowanym wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikowania w edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5646 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(HR)
(Szkolenia)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu : szkolenia / Marek Hyla. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2005. - 376 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(HR)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47583 (1 egz.)
Kaucja: 48,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-196.
"Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów".ze WstępuNiniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. Ukazuje, w jaki sposób skutecznie kreować wartość produktu-usługi, która gwarantuje długofalowy sukces firmy. Są to zagadnienia istotne wobec rosnących oczekiwań konsumentów, a także wpływu technologii informacyjnej na proces świadczenia i korzystania z usług.Książka może zainteresować pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów firm usługowych.Publikacja "charakteryzuje się czytelną i kompleksową wewnętrzną strukturą treści, logicznym układem oraz - co warto szczególnie podkreślić - przydatnością praktyczną. Autorzy [...] rzeczowo objaśniają podstawowe pojęcia, prezentują odpowiednie klasyfikacje zjawisk, systematyzują problemy związane z marketingiem różnych rodzajów usług. Styl narracji, poziom językowy zachęcają do lektury książki".Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Mirosławy Pluty-Olearnik
Wstęp * 1. Marketing w usługach bankowych * 1.1. Cechy usług bankowych i ich implikacje marketingowe * 1.2. Istota i specyfika marketingu bankowego * 1.3. Marketing-mix w bankach * 1.4. Kształtowanie jakości usług jako element marketingu bankowego * 2. Problemy adaptacji marketingu w usługach ochrony zdrowia * 2.1. Rozwój i cechy orientacji marketingowej w usługach ochrony zdrowia * 2.2. Cechy usług medycznych jako determinanta koncepcji marketingu * 2.3. Placówki ochrony zdrowia tradycyjne i nowoczesne * 2.4. Pacjent - konsument usług ochrony zdrowia * 2.5. Jakość usług ochrony zdrowia - problemy kreowania * 3. Potrzeby w kształtowaniu produktu turystycznego * 3.1. Specyfika usług turystycznych * 3.2. Potrzeby turystyczne a typy klientów * 3.3. Zarządzanie produktem turystycznym * 3.4. Marketing terytorialny - kierunki rozwoju * 4. Rozwój marketingu w handlu w środowisku Internetu * 4.1. E-commerce na rynku elektronicznym * 4.2. Sklep internetowy jako narzędzie handlu detalicznego * 4.3. Przedsiębiorstwa handlu internetowego * 4.4. Bankowość elektroniczna i jej rozwój w Internecie * 5. E-learning jako innowacja w usługach kształcenia na przykładzie szkół wyższych * 5.1. E-learning i jego charakterystyka * 5.2. Podstawowe klasy platform w nauczaniu e-learningowym * 5.3. Klasyfikacja systemów e-learningowych i ich ocena * 5.4. Zasady konstruowania treści nauczania w kształceniu e-learningowym * 6. Przypadki i przykłady zastosowań technik marketingu w usługach * 6.1. Marketing w Alior Banku * 6.2. Ocena jakości usług ochrony zdrowia z zastosowaniem metody SERVQUAL * 6.3. Ocena sytuacji marketingowej Stowarzyszenia "Edukacja pod Żaglami" - organizacji świadczącej usługi turystyczne dla młodzieży * 6.4. Zastosowanie e-learningu w nauczaniu wyższym na przykładzie projektu MOPEM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54537 (1 egz.)
Kaucja: 31,28 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 48,72 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 216-224. Indeks.
W dobie powszechnego dostępu do Internetu upowszechnia się też kształcenie sieciowe. Ponadto we współczesnych formach organizacyjnych procesu kształcenia eksponuje się istotną rolę technologii informacyjnych i mediów. Niniejsze podejście ma pewne zalety np. ułatwienie w edukowaniu się, ale też i wybitne wady np. płytkość, powierzchowność i ułuda tej edukacji. Stąd też potrzeba krytycznej charakterystyki koncepcji kształcenia na odległość, edukacji zdalnej, e-edukacji, edukacji online, e-learningu bądź innych określeń tego samego zjawiska. Wyzwanie to podjęto w publikacji Metody rozproszone w dydaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55159 (1 egz.)
Kaucja: 31,08 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Internet dla nauczyciela : nauczanie na odległość / Mirosław J. Kubiak. - Warszawa : "Mikom", 1997. - 264 s. : 2 fot., 2 mapy, 1 portr., rys. ; 24 cm.
Tyt. okł. : Internet dla nauczycieli.
Bibliogr. s. 261- 264.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-172.
Technologie cyfrowe zrewolucjonizowały świat oraz stały się narzędziem zmian globalnych. Widać to szczególnie w dobie pandemii, kiedy stały się one skutecznym środkiem powstrzymania kryzysu ekonomicznego. Obszarem szczególnego wykorzystania technologii cyfrowej jest edukacja, która w sytuacji izolacji i konieczności wprowadzenia nauczania zdalnego postawiła z dnia na dzień jej organizatorom i realizatorom nowe wyzwania, niespotykane wcześniej - zwłaszcza na taką skalę. Zagadnienia z tym związane podejmuje zespół Autorów (Danuta Morańska, Marta Ciesielka, Mariusz Z. Jędrzejko) książki zatytułowanej: "Edukacja w cyfrowym świecie. Edukacja 4.0". Warto podkreślić, że Autorzy nie tylko prezentują uwarunkowania, cele i możliwości wykorzystania technologii cyfrowej w nauczaniu, ale też omawiają oryginalne rozwiązania mające bezpośrednie zastosowanie w szkołach. Stoją na stanowisku, że jednym z najistotniejszych zadań jest budowanie bazy cyfrowych materiałów wspomagających edukację, tworzonych w taki sposób, aby nauczyciele mogli je modyfikować i dostosowywać do autorskich programów nauczania. Wiele miejsca poświęcają problematyce cyberzaburzeń oraz prawidłowego modelowania relacji dzieci - technologie cyfrowe. Publikacja została przygotowana przez ekspertów w dziedzinie edukacji medialnej i profilaktyki, wydana w oryginalnej szacie graficznej, z dużą ilością praktycznych wskazówek i propozycji metodycznych dla nauczycieli realizujących zadania dydaktyczne i wychowawcze na wszystkich poziomach i w zakresie różnych przedmiotów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2512 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej