Strategie uczenia się
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Fry Ronald W
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kolczyńska Joanna
(1)
Kristiansen Per
(1)
Machnik Marcin
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Rasmussen Robert (1946- )
(1)
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(1)
Sikora Jerzy Alojzy (1930- )
(1)
Szyszkowska-Butryn Anna
(1)
Vorderman Carol
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Young Scott H
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Młodzież
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Kobieta
(5231)
Rodzina
(4024)
Przyjaźń
(3844)
Miłość
(3263)
Tajemnica
(2967)
Strategie uczenia się
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2942)
Relacje międzyludzkie
(2526)
Zabójstwo
(2178)
Życie codzienne
(1913)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1595)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1536)
Uczucia
(1408)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1369)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Chłopcy
(1004)
Wybory życiowe
(942)
Sekrety rodzinne
(935)
Policjanci
(910)
Żydzi
(897)
Relacja romantyczna
(884)
Osoby zaginione
(879)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(780)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(683)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(638)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(555)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(508)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(476)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(459)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(446)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Czarownice i czarownicy
(428)
Nauczanie początkowe
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(425)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Karty pracy ucznia
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Rebis, 2021. - 301, [2] strony ; 22 cm.
Na okładce: Program, który pomógł milionom uczniów i studentów uczyć się mądrze i skutecznie.
Indeks.
Dostępna również jako e-book.
Jak się uczyć przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami - dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. Jeśli jesteś uczniem starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum/technikum. Jeśli jesteś studentem. Jeśli starasz się o stypendium lub chcesz podjąć naukę za granicą. Jeśli po latach przerwy chcesz wrócić do nauki ta książka jest dla ciebie! Dzięki niej poznasz dogłębnie podstawowe elementy procesu uczenia się - czyli czytanie, pisanie, zarządzanie czasem, pamięć i umiejętność zdawania testów i egzaminów - po to, żeby niczego nie przegapić w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskazówki, jak najlepiej przygotować sobie warunki sprzyjające nauce, jak wyróżniać się w klasie czy grupie, jak prowadzić poszukiwania online i wiele innych.Jak się uczyć: Ľ Pomaga uczniom i studentom w każdym wieku - od szkoły podstawowej aż do uzyskania dyplomu, nawet tym, którzy po długiej przerwie wracają do nauki. Ľ Wpaja umiejętności, które będą przydatne również poza szkołą czy uczelnią i w późniejszym życiu. Ľ Zawiera wskazówki, jak pomagać w nauce młodszym dzieciom, zwalczać zmęczenie i znudzenie w trakcie nauki, najwięcej skorzystać z zajęć klasowych i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwijanie umiejętności uczenia się / [autor Magdalena Goetz]. - Warszawa : Wiedza i Praktyka, copyright 2019. - 58 stron : ilustracje ; 30 cm.
Bibliografia na stronie 58.
Poznaj praktyczne wskazówki, które pozwolą uczniom skutecznie się uczyć. O ile nastolatki zwykle już samodzielnie organizują swój proces uczenia się, o tyle młodsze dzieci, zwłaszcza w okresie nauczania początkowego, potrzebują w tym zakresie pomocy dorosłych. W obszarze rozwijania umiejętności samodzielnej nauki wiele zależy więc od nauczyciela, który będzie odpowiednie ćwiczenia wprowadzał podczas lekcji, ale duże znaczenie mają tutaj również postawa i działania rodzica, który wspiera i organizuje rozwój dziecka w domu. Z tego powodu bardzo cenna jest dobra współpraca między szkołą a rodzicami. Rodzice powinni m.in. uzyskać ze szkoły przydatne, praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak mogą skutecznie pomagać dzieciom w nauce i pracach domowych, jak organizować im czas nauki oraz jak je do niej motywować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19995 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress Sensus)
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
Czy to możliwe? Oczywiście, ale pod warunkiem że wiesz, czego i jak się uczyć. I o tym właśnie jest ta książka, opisująca autorski model nauki języków obcych Fast Languages. Jego twórca, dr Mateusz Grzesiak, jest multilingwistą. Wykładał w siedmiu językach, sukcesywnie uczy się kolejnych. Większości z nich nauczył się sam, korzystając z autorskich rozwiązań przedstawionych w tej książce.Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury.A może autor i inni podobni mu poligloci mają wyjątkowe talenty, geny albo każdą wolną chwilę spędzają na nauce języka? Nic z tych rzeczy. Dr Mateusz Grzesiak odkrył pewne schematy i na ich podstawie opracował metodologię superszybkiego i skutecznego uczenia się języków obcych. Nazwał ją Fast Languages, ponieważ każdy, kto zastosuje się do jej wytycznych, jest w stanie w niecały miesiąc opanować angielski czy hiszpański w stopniu komunikatywnym. A potem - niemiecki, portugalski, włoski, francuski...Kuszące? Pewnie! A przy tym absolutnie realne.Sprawdź na sobie i zacznij wreszcie mówić w języku obcym!O autorzeDr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.Napisał 16 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19888 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody Lego® Serious Play® / Per Kristiansen, Robert Rasmussen. - Warszawa : APN PROMISE S.A., Copyright 2023 - 246 (4) strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm
Indeks
Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody LEGO(R) SERIOUS PLAY(R) oferuje kreatywne podejście do innowacji i zwiększania wydajności biznesowej poprzez skupienie się na wykorzystaniu zabawy w celu uwolnienia potencjału ludzkiego w obrębie organizacji. Oparta na wieloletnich badaniach książka Pera Kristiansena i Roberta Rasmussena, dwóch pierwszych mistrzowskich trenerów metodologii LEGO SERIOUS PLAY, jasno pokazuje, jak metoda ta jest w stanie rozwijać zespoły, ludzi i relacje oraz docelowo usprawniać działanie przedsiębiorstwa. Łącząc zabawę z rozwojem organizacyjnym, myśleniem systemowym i rozwojem strategii, LEGO SERIOUS PLAY podnosi jakość spotkań, przyspiesza procesy innowacyjne, wspiera rozwój zespołów i zapewnia lepszą komunikację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58946 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 213-223.
Ocenianie osiągnięć uczniów jest najtrudniejszym zadaniem nauczyciela.Oczekiwania co do jakości oceniania w szkole są bardzo wysokie. Uczniowie, ich rodzice, władze szkolne i opinia publiczna chcą wierzyć, że nauczyciel uznaje wartość wszystkich swoich obowiązków, potrafi zdobyć pełną informację o wynikach nauczania i skutecznie unika jakichkolwiek uprzedzeń wobec uczniów. Niełatwo sprostać tym oczekiwaniom.Ocena szkolna powinna być jednoznaczna dla wszystkich jej odbiorców. W ich poczuciu to symbol słowny lub liczbowy mówi jasno, czy cel został osiągnięty, natomiast potok słów ukrywa wartość uzyskanego wyniku.Wielu uczniów potrzebuje sukcesów i zachęt, które mogłyby w nich obudzić zainteresowanie przedmiotem. Ocena, jak wiedzą nauczyciele, pełni dla nich funkcję głównego motywatora. To dotyczy zwłaszcza najmłodszych, niedojrzałych do samoregulacji, lecz motywacja jest chwiejna w każdym wieku i niezbędne bywają jej wzmocnienia z zewnątrz.Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę.Te oraz inne zagadnienia związane z ocenianiem szkolnym będą przedmiotem tej książki. W gąszczu faktów, poglądów i ryzykownych zachowań pedagogów potrzebny jest psychologiczny poradnik oceniania. Autor wciąga czytelnika w dyskusję edukacyjną, która dotyczy wpływu nauczyciela na ucznia. Ocenianie daje szansę wzmocnienia tego wpływu, ale by to uzyskać, trzeba wiedzy i doświadczenia.Poradnik jest przeznaczony dla wielu odbiorców:psychologów, którzy będą mogli wykorzystać swoją wiedzę naukową do pogłębiania teorii i ulepszania praktyki oceniania szkolnego; nauczycieli, kandydatów i tych czynnych zawodowo, którzy zechcą wzbogacić swoje przygotowanie pedagogiczne o psychologiczne podstawy systemów oceniania osiągnięć uczniów; studentów pedagogiki poszukujących wiedzy, która może uzasadnić ich dążenie do rewizji tradycyjnych systemów oceniania szkolnego; wykładowców pedagogiki, którzy mogą chcieć porównać poglądy autora książki ze swoimi przekonaniami; członków komisji egzaminacyjnych , pragnących dokonać jasnego odróżnienia treści i funkcji egzaminu zewnętrznego od oceniania wewnątrzszkolnego; władz szkolnych i pracowników nadzoru pedagogicznego potrzebujących wsparcia w poszukiwaniu nowych rozwiązań w dziedzinie oceniania osiągnięć uczniów i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19444 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Jak się uczyć?" jest adresowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. Autor w przystępny i dowcipny sposób radzi, jak odpowiadać na lekcji, pisać wypracowania, rozwiązywać zadania matematyczne, uczyć się języków obcych, zdawać egzaminy, sprawniej myśleć i lepiej zapamiętywać, aby uzyskiwać dobre stopnie, a jednocześnie odrabiać lekcje krócej i z mniejszym wysiłkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świetne uczenie się / Jerzy A. Sikora. - Wydanie drugie - poprawione i uzupełnione. - Katowice : Wydawnictwo KOS, 2021. - 88 stron : ilustracje ; 19 cm.
Rodzice i nauczyciele często wychodzą z założenia, że dzieci mają wrodzoną zdolność uczenia się. Ten powszechnie wyznawany pogląd powoduje, że ogromna ich rzesza nie potrafi uczyć się właściwie. Powód jest banalnie prosty: nikt im tej wiedzy nie przekazał. Dlatego u niejednego dziecka, nie tylko tego, które ma złe wyniki w szkole, ugruntowuje się przekonanie o braku zdolności oraz niechęć do nauki. Stan ten często swoją postawą pogarszają właśnie rodzice, którzy używając niewłaściwych metod, utwierdzają swoje dzieci w tej negatywnej postawie. Większość młodych ludzi uczy się, nie znając skutecznego sposobu przyswajania wiedzy - kują bezmyślnie godzinami, osiągając mierne efekty!Książka opisuje procesy zachodzące podczas przyswajania wiedzy oraz prezentuje 10 fundamentalnych zasad pomagających uczyć się łatwo i skutecznie.Autor gwarantuje powodzenie tej metody, potwierdzając jej efektywność własnymi sukcesami zawodowymi i doświadczeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak skutecznie opanować język obcy? / Anna Szyszkowska-Butryn. - Wydanie I poprawione. - Warszawa : Edgard, 2020. - 206 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Szybka i efektywna nauka języka obcego zgodna z typem inteligencjiPoradnik prezentuje autorskie oraz sprawdzone w praktyce metody i techniki nauki języka obcego posegregowane w oparciu m.in. o teorię inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Zamieszczony w książce test na rodzaj inteligencji pozwoli na stworzenie skutecznego planu nauki dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości.Autorka podpowiada, jak raz na zawsze pokonać barierę językową. Praktyczne wskazówki pomogą z powodzeniem opanować gramatykę,uczyć się słówek szybciej niż dotąd, rozwinąć umiejętność rozumienia ze słuchu oraz rozumienia tekstu czytanego. Przy każdej z opisanych technik znajdują się ikonki, które pomogą wybrać najlepsze dla siebie metody, tak aby nauka języka była efektywna, szybka i przyjemna.Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?- pomaga ułożyć skuteczny program nauki dostosowany do własnych preferencji i możliwości- prezentuje różnorodne sposoby na efektywną naukę języka posegregowane pod kątem poszczególnych typów inteligencji na podstawie m.in. teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera- przedstawia techniki motywujące do nauki i pozwalające wykorzystać każdą wolną minutę na doskonalenie znajomości językaKsiążka ukazała się wcześniej pod tytułem Jak szybko opanować język obcy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Czy twoje dziecko ma kłopoty z uczeniem się? Nie wiesz, jak mu pomóc, żeby wyniki w szkole były dużo lepsze? Książka Jak uczyć się skutecznie powinna trafić do rąk każdego zdesperowanego rodzica, ucznia i studenta. Jej nowatorskie pod względem graficznym barwne schematy i ilustracje z precyzyjnymi wskazówkami postępowania sprawią, że zrozumienie technik przyswajania wiedzy będzie o wiele łatwiejsze. Ten nieoceniony przewodnik - omawiający najistotniejsze problemy związane z organizacją pracy, układaniem harmonogramów, motywacją, stylami uczenia się, metodami powtarzania materiału, egzaminami i radzeniem sobie z lękami - pomoże rodzicom i dzieciom we wspólnej pracy nad polepszeniem efektów nauki. Jak uczyć się skutecznie na pewno podbuduje zaufanie uczniów do siebie, zmniejszy poziom stresu i sprawi, że najtrudniejsze elementy uczenia się staną się proste, zrozumiałe i łatwe do opanowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19611 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
Dostępne również jako e-book.
Streszczenie w języku angielskim.
Prezentowana monografia dotyczy opracowania kompleksowego projektu e-zajęć oraz komunikacyjnej perspektywy oglądu języka używanego przez nauczycieli akademickich i studentów na platformach edukacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa nie tylko sam komunikat językowy, lecz także sytuacja i miejsce jego zapisywania, zapośredniczenie kontaktu przez media i szeroko pojęty kontekst społeczno-kulturowo-edukacyjny, które prowadzą do realizacji (bądź braku) zamiaru komunikacyjnego, a więc i edukacyjnego.Podjęte rozważania nad komunikacją w czasie e-zajęć prowadzonych na polskich uczelniach mieszczą się w nurcie szeroko pojętej pragmatyki językowej, dotyczą bowiem intencjonalnych działań komunikacyjnych i struktur znaczeniowych organizujących przekaz językowy. Choć każde e-zajęcia mają niepowtarzalny układ, zdeterminowany różnymi czynnikami, można wyróżnić względnie trwałe formy komunikowania, np. sposoby inicjowania i zamykania kontaktu czy strategie prowadzenia dyskusji dydaktycznych, co pozwala na wysnucie wniosków o strukturach interakcyjnych zachodzących na platformach edukacyjnych. "Wielu osobom zajęcia e-learningowe jawią się [...] jako atrakcyjna forma kształcenia, dość łatwa i szybka w realizacji, niewymagająca wielu przygotowań i nieabsorbująca czasu. Autorka trafnie dowodzi, że to mylne wyobrażenia i nawet posiadanie dużego doświadczenia i umiejętności nie skraca czasu niezbędnego do opracowania kursu e-learningowego oraz nie gwarantuje zawsze sukcesu. To forma, która wymaga dużego zaangażowania prowadzącego, stosowania różnych sposobów aktywizacji uczestników. Stąd istotne jest ukazanie konsekwencji wyboru strategii komunikacyjnej, co jest niewątpliwą zaletą pracy." Z recenzji dr hab. prof. UW Iwony Burkackiej, Uniwersytet Warszawski
Wykaz skrótów * Wprowadzenie * 1. W gąszczu terminów i zjawisk - co wiemy o e-edukacji? * 1.1. E-learning i jego formy * 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji * 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu * 2. Projekt metodyczny e-zajęć - od pomysłu do ewaluacji * 2.1. Założenia * 2.2. Analiza - etap metapytań * 2.3. Projektowanie - etap pomysłów * 2.4. Opracowanie - etap tworzenia e-zajęć * 2.4.1. Materiały informacyjne * 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy * 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę * 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności * 2.5. Realizacja - etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć * 2.6. Ewaluacja - etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia * 2.7. Wnioski * 3. Studium przypadku - konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Analiza * 3.3. Projektowanie * 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji * 3.5. Realizacja e-zajęć * 3.6. Ewaluacja * 3.6.1. Poziom reakcji * 3.6.2. Poziom nauki * 4. E-learning - założenia komunikacyjne * 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej - wprowadzenie * 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji * 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji * 4.2.2. Kontakt * 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji * 4.2.4. Kod * 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji * 4.4. Wnioski * 5. E-learning - nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? * 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej * 5.1.1. Tytuł postu inicjującego * 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący * 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego * 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący * 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć * 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć * 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej * 5.4. Wnioski * 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych * 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu * 6.2. Powitania * 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy * 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji * 6.5. Emotikony * 6.6. Wnioski * Podsumowanie * Bibliografia * Aneks * Spis rysunków * Spis tabel * Abstract
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57598 (1 egz.)
Kaucja: 35,18 zł
Książka
W koszyku
Aby w czasach burzliwych zmian i szalonego postępu nie zostać z tyłu i wciąż czerpać satysfakcję ze swojego rozwoju zawodowego, trzeba bezustannie się uczyć. Wręcz dozgonnie przyswajać nowe idee, koncepcje i umiejętności. Nie każdy sobie z tym radzi wystarczająco dobrze. Nawet jeśli uważasz, że umiesz się uczyć ? powielasz schematy, które radykalnie ograniczają efektywność nabywania nowych umiejętności. Jeśli do tego nie dostrzegasz własnych nawyków utrudniających naukę, masz problem. A to oznacza, że musisz wyłamać się z tych mentalnych kolein i zmienić techniki uczenia się na skuteczniejsze, ułatwiające praktyczne, mistrzowskie opanowanie prawie każdej umiejętności i każdej dziedziny wiedzy.
W tej książce znajdziesz sprawdzone w praktyce nowe metody błyskawicznej nauki, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom zdobywania wiedzy. Metody te oparto na wynikach najnowszych badań i starannie udokumentowano. Szybko się przekonasz, że nie są to magiczne sztuczki, lecz potężne narzędzia dostępne dla każdego, kto chce rozwijać się w karierze, nauce i życiu. Znajdziesz tu również, poza starannym opisem zasad ultranauki, praktyczne wskazówki, które ułatwią opracowanie i realizację własnego planu szybkiego i głębokiego opanowania dowolnego tematu. Niezależnie od tego, czy ma to być jeden lub kilka języków obcych, ukończenie studiów w ułamku czasu ich trwania czy obsługa złożonego narzędzia, zasady ultranauki Ci to umożliwią.
W tej książce: - dziewięć zasad ultranauki - planowanie ultranauki i mapy metanauki - jak rozpocząć naukę i unikać rozpraszania uwagi - praktyczne wdrażanie metody ultranauki - eksperymentowanie i intuicja - klucze do osiągnięcia mistrzowskiej biegłości. [Opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22757 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej