Marketing mobilny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Kall Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5221)
Rodzina
(4020)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2961)
Marketing mobilny
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(821)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy, tabele ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [163]-169.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Wstęp * ROZDZIAŁ I. * Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne - Agnieszka Dejnaka * 1.1. Mobile marketing a e-marketing * 1.2. Aplikacje mobilne * 1.3. Technologie w mobile marketingu * 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje * ROZDZIAŁ II. * Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych - Katarzyna Kachel * 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych * 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce * 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych * ROZDZIAŁ III. * Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego - Anna Brdulak, Anna Orzeł * 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych * 3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres * 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 * ROZDZIAŁ IV. * Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji - Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza * 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach * 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej * 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu * 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych * ROZDZIAŁ V. * Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży - Anna Zięty, Sonia Gruca * 5.1. Wyzwania cyfrowego świata * 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych * 5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania * ROZDZIAŁ VI. * E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań - Danuta Studencka-Derkacz * 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu * 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca * 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem * 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations * 6.5. Mobile public relations * ROZDZIAŁ VII. * Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne - Jan Cendrowski * 7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania * 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów * 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji * ROZDZIAŁ VIII. * Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu - Krzysztof Kuźniak * 8.1. Rewolucja cyfrowa * 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych * 8.3. Big Data * 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych * ROZDZIAŁ IX. * Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych - Agnieszka Sosińska * 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność * 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile * 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych * Bibliografia * Wykaz rysunków, tabel i wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 31,39 zł
Książka
W koszyku
Branding na smartfonie : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 235 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-227. Indeks.
Dla specjalistów ds. marketingu, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami.
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: funkcję, kapitał i wartość marki, komunikację marketingową marki i proces jej planowania, rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne, cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y), narzędzia komunikacji mobilnej, technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację, zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian. Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 56525 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej