Public relations w internecie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Public relations w internecie
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy, tabele ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [163]-169.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Wstęp * ROZDZIAŁ I. * Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne - Agnieszka Dejnaka * 1.1. Mobile marketing a e-marketing * 1.2. Aplikacje mobilne * 1.3. Technologie w mobile marketingu * 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje * ROZDZIAŁ II. * Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych - Katarzyna Kachel * 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych * 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce * 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych * ROZDZIAŁ III. * Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego - Anna Brdulak, Anna Orzeł * 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych * 3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres * 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 * ROZDZIAŁ IV. * Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji - Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza * 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach * 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej * 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu * 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych * ROZDZIAŁ V. * Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży - Anna Zięty, Sonia Gruca * 5.1. Wyzwania cyfrowego świata * 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych * 5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania * ROZDZIAŁ VI. * E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań - Danuta Studencka-Derkacz * 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu * 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca * 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem * 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations * 6.5. Mobile public relations * ROZDZIAŁ VII. * Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne - Jan Cendrowski * 7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania * 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów * 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji * ROZDZIAŁ VIII. * Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu - Krzysztof Kuźniak * 8.1. Rewolucja cyfrowa * 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych * 8.3. Big Data * 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych * ROZDZIAŁ IX. * Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych - Agnieszka Sosińska * 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność * 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile * 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych * Bibliografia * Wykaz rysunków, tabel i wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 31,39 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Książka dostępna także jako e-book.
Książka Nowe zasady marketingu i PR Ľ 6 miesięcy na liście bestsellerów "BusinessWeek" Ľ Prestiżowa recenzja w magazynie "Publishers Weekly" Ľ Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski Ľ Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie Ľ Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: Ľ wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, Ľ prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, Ľ korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, Ľ tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, Ľ wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, Ľ uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, Ľ sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł - i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. *** "Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści". Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing "David informuje, bawi i inspiruje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22054 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej