Dejnaka Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Dejnaka Agnieszka
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Zarządzanie
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing mobilny
(1)
Organizacja
(1)
Public relations w internecie
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Efektywny dobór pracowników do firmy / Agnieszka Dejnaka. - Gliwice : Helion, 2005. - 120, [4] s. : rys. ; 20 cm.
(Kolekcja BusinessWeek : edycja polska)
Na okł.: jak zatrudniać właściwych pracowników? Błędy i pułapki rozmów kwalifikacyjnych. Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności? U dołu okł.: One Press
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy, tabele ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [163]-169.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Wstęp * ROZDZIAŁ I. * Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne - Agnieszka Dejnaka * 1.1. Mobile marketing a e-marketing * 1.2. Aplikacje mobilne * 1.3. Technologie w mobile marketingu * 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje * ROZDZIAŁ II. * Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych - Katarzyna Kachel * 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych * 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce * 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych * ROZDZIAŁ III. * Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego - Anna Brdulak, Anna Orzeł * 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych * 3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres * 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 * ROZDZIAŁ IV. * Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji - Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza * 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach * 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej * 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu * 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych * ROZDZIAŁ V. * Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży - Anna Zięty, Sonia Gruca * 5.1. Wyzwania cyfrowego świata * 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych * 5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania * ROZDZIAŁ VI. * E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań - Danuta Studencka-Derkacz * 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu * 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca * 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem * 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations * 6.5. Mobile public relations * ROZDZIAŁ VII. * Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne - Jan Cendrowski * 7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania * 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów * 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji * ROZDZIAŁ VIII. * Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu - Krzysztof Kuźniak * 8.1. Rewolucja cyfrowa * 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych * 8.3. Big Data * 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych * ROZDZIAŁ IX. * Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych - Agnieszka Sosińska * 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność * 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile * 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych * Bibliografia * Wykaz rysunków, tabel i wykresów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 31,39 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [169]-174.
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które mają raczej wymiar niepożądany, negatywny, gdyż rodzą asocjacje z brakiem reguł, nieuporządkowaniem, anarchią, nieprzewidywalnością. W szczególności od XIX wieku traktowano tak teorię tłumu. Młodsza od niej teoria chaosu pozostaje z kolei w sprzeczności z klasycznym, synoptycznym, zaplanowanym podejściem do sterowania takimi systemami, jak chociażby organizacje, w sprzeczności z omnipotencją kadr kierowniczych. Okazuje się jednak, że owe inspirujące prądy intelektualne mogą rodzić dla zarządzających organizacjami ważne implikacje, bez których zarządzanie pozostaje mniej efektywne, niż jest to potencjalnie możliwe. Obydwie teorie są użyteczne z tego punktu widzenia dla kadr kierowniczych i zostały omówione w prezentowanej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56027 (1 egz.)
Kaucja: 33,75 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej