Reklama społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(1)
Golewska-Stafiej Agata M
(1)
Kotler Philip
(1)
Lee Nancy
(1)
Siejak Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Reklama społeczna
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1258)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Propaganda dobrych serc, czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej / redakcja Dominika Maison i Piotr Wasilewski. - Wydanie drugie uzupełnione. - Kraków : Agencja Wasilewski, copyright 2008. - 262, [1] strona : fotografie, faksymila ; 23x25 cm.
Wydanie 1. pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Pierwsza w Polsce bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach, jedna z niewielu na międzynarodowym rynku księgarskim książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Jest źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej. Dla autorów i twórców ważna pozycja o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Licząca ponad 200 stron publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię reklamy społecznie użytecznej na świecie i w Polsce, opisuje szeroko kilka kampanii polskich (m.in. "Powstrzymać przemoc domową, "Sprzątanie świata") i zagranicznych (m.in. "Partnership for a Drug-Free America"), wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam społecznych, prezentuje dorobek "w służbie ludzkości" Andrzeja Pągowskiego, polskiego odpowiednika "skandalisty" Oliviera Toscaniego. W książce "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej" znalazły się specjalne wywiady z Jolantą Kwaśniewską - prezesem Fundacji "Porozumienie bez barier", a także z profesorami: Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą oraz publicystą - Krzysztofem T. Toeplitzem. Istotnym merytorycznie i efektownym wizualnie uzupełnieniem tomu jest dokumentalny zapis ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001. Grono autorów książki - pod redakcją dr Dominiki Maison z Uniwersytetu Warszawskiego - stanowią naukowcy, analitycy i praktycy rynku reklamowego w Polsce. Pomysłodawcą tej publikacji jest Fundacja Komunikacji Społecznej w Warszawie, wydawcą tomu zaś Agencja Wasilewski.Książka adresowana jest do osób oraz instytucji zainteresowanych komunikacją społeczną: fundacji i stowarzyszeń, organizacji rządowych i samorządowych, agencji reklamowych, promocyjnych i public relations, uczniów szkół średnich i studentów piszących prace na ten temat, firm komercyjnych, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57990 (1 egz.)
Kaucja: 7,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21501 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt.: "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej", wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. "Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej" przedstawia historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia i ocenia, a jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna: - czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć. "Szlachetną propagandę dobroci..." kierujemy, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: do organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych tworzących reklamy społeczne, studentów piszących prace na ten temat, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57991 (1 egz.)
Kaucja: 7,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Kocham, nie biję"? : przemoc wobec dzieci w dyskursie publicznym / Anna Siejak. - Stan prawny: wrzesień 2013. - Warszawa : Biuro Rzecznika Praw Dziecka, 2016. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
(Biblioteka RPD)
Bibliografia, netografia na stronach 131-138.
"Kocham. Nie bije"? - przemoc wobec dzieci w dyskursie publicznym, to kolejna pozycja w Bibliotece Rzecznika Praw Dziecka. Autorka - Anna Siejak zwyciężyła w V edycji konkursu RPD na najlepszą pracę magisterską dotyczącą problematyki praw dziecka. W swojej pracy autorka analizuje problem przemocy wobec dzieci w polskiej przestrzeni publicznej. Stawia ważne i mądre pytania o to, czy i jak funkcjonują kampanie społeczne, jak społeczeństwo respektuje i ocenia wprowadzenie zakazu kar cielesnych i dlaczego ta kwestia wywołuje tak silne emocje. Anna Siejak omawia sposoby, za pomocą których kampanie i reklamy społeczne wprowadzają problem przemocy wobec dzieci do publicznej świadomości. Przybliża też dyskurs parlamentarny, który miał miejsce w trakcie procesu nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, wprowadzającej zakaz kar cielesnych. Co ważne z punktu widzenia Rzecznika Praw Dziecka, w pracy mocno zaakcentowano istotę podmiotowości dzieci na tle argumentów mówiących o konieczności poszanowania władzy rodziców. Autorka podjęła w pracy także próbę rekonstrukcji społecznego podejścia do problemu przemocy wobec dzieci w oparciu o dostępne publiczne dane, w tym wyniki corocznej ankiety Rzecznika Praw Dziecka badającej społeczne postawy wobec przemocy w wychowaniu. Analizy Anny Siejak mają dużą wartość prakseologiczną i mogą posłużyć do poprawy działań na rzecz ograniczania problemu przemocy wobec dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej