Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(101)
Forma i typ
Książki
(100)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(7)
CN1 (św. Wincentego 85)
(62)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(4)
W64 (Radzymińska 121)
(7)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(31)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(4)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cymanow-Sosin Klaudia
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Heryszek Tomasz
(2)
Kozłowska Anna
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Maison Dominika
(2)
Murdoch Anna
(2)
Strużycki Marian
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Šmid Wacław
(2)
Almeida Fabrice d`
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwise Patrick
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Bierut Michael
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bond Jonathan (1957- )
(1)
Braiter Paulina
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Aneta
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Filip Grażyna
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gogołek Włodzimierz
(1)
Goldacre Ben
(1)
Goldmann Martin
(1)
Golewska-Stafiej Agata M
(1)
Golka Marian
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hammond Kathy
(1)
Heath Robert
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jones John Philip
(1)
Jupowicz-|Ginalska Anna
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kasprzak Kaja
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kirshenbaum Richard (1961- )
(1)
Kisielewski Andrzej
(1)
Kleppner Otto
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Konieczna Angelika
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane W. Ronald
(1)
Leśniak Teresa
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lipszyc Paweł
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Lux Jolanta
(1)
Maas Jane
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Mayle Peter (1939- )
(1)
Michalska Anna (reklama)
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nakoniecznik Arkadiusz
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak Agnieszka (tłumacz)
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Ogilvy David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Studenci
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Reklama
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Podręczniki
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Encyklopedie
(1)
Esej
(1)
Komentarz prawny
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
101 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] s., [16] s. tabl. : il.(w tym kolor.), nuty ; 24 cm.
Bibliogr.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44117 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : il., nuty ; 24 cm.
Bibliogr.
Streszcz. ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50044 (1 egz.)
Kaucja: 12,80 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 316, 57202 (2 egz.)
Kaucja: 29,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Rozdział 1. Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta * Anetta Barska * 1.1. Miejsce i rola promocji w strukturze marketingu mix * 1.2. Proces komunikacji z rynkiem i jego uczestnicy * 1.3. Etapy projektowania strategii komunikacji marketingowej * 1.4. Reklama jako instrument promocji mix * 1.5. Reklama – funkcje i cele * Rozdział 2. Warsztat tworzenia reklamy * Anetta Barska * 2.1. Określenie adresatów reklamy * 2.2. Tworzenie przekazu reklamowego * 2.3. Perswazja w reklamie * 2.4. Etyczne i prawne uwarunkowania reklamy * 2.5. Sztuka ekonomii w reklamie * 2.6. Badanie skuteczności i efektywności reklam * Rozdział 3. Nośniki i środki reklamy * Janusz Śnihur * 3.1. Rodzaje kluczowych produktów BTL i ATL * 3.2. Opracowanie planu mediów * 3.3. Monitorowanie planu mediów * Rozdział 4. Zasady współpracy z agencją reklamową * Janusz Śnihur * 4.1. Istota działania agencji reklamowej i zakres jej usług * 4.2. Zadania agencji reklamowej * 4.3. Rodzaje agencji reklamowych * 4.4. Przygotowanie informacji na potrzeby współpracy z agencją reklamową * Rozdział 5. Wyzwania dla biznesu * Mariola Michałowska * 5.1. Świat mediów: wczoraj – dziś – jutro * 5.2. Sztuka budowania relacji w internecie * 5.3. Reklama w sieci * 5.4. Wykorzystanie bloga i społeczności wirtualnych w biznesie * 5.5. Prezentacja produktu i przedsiębiorstwa w internecie * Rozdział 6. Komunikacja w XXI wieku * Mariola Michałowska * 6.1. Internet – narzędzie komunikacji globalnej * 6.2. Komunikowanie się w internecie * 6.3. Komunikacja face to face vs interface to interface * 6.4. Serwisy społecznościowe jako forma współczesnej komunikacji * 6.5. Bezpieczeństwo w sieci * Rozdział 7. Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa * Mariola Michałowska * 7.1. Kształtowanie wizerunku w sieci * 7.2. Media społecznościowe jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z klientami * 7.3. Rodzaje mediów społecznościowych * 7.4. Planowanie kampanii reklamowej w internecie * 7.5. Kampania reklamowa w Google AdWords * Rozdział 8. Studia przypadków * * 8.1. Plan medialny dla zespołu muzycznego * 8.2. Leks Sp. z o.o. na rynku produktu diabetycznych * 8.3. Zakłady urządzeń elektrycznych „Atut” Sp. z o.o. * 8.4. Pizzeria – propozycja graficznego logo firmy * 8.5. Organizacja pokazu mody * Zakończenie * Literatura * Spis tabel i rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17899 (1 egz.)
(dostępność ok. 03.06.2024)
Książka
W koszyku
(Prognozy XXI Wieku)
Tyt. oryg.: "Media" 1998.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7980 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : "Astrum", 2004. - 170 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
U góry okł.: Biznes.
Bibliogr. s. 166-167. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46497 (1 egz.)
Kaucja: 18,68 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DF 52268 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Żyjemy w świecie zalewanym półprawdami, często pięknie opakowanymi. Intensywny namysł nad formami, jakie przyjmują idee, jest zatem być może najważniejszym rodzajem refleksji". Któż mógłby być lepszym przewodnikiem po świecie współczesnego projektowania graficznego, dizajnu i reklamy, jeśli nie jeden z najważniejszych współczesnych projektantów, były przewodniczący AIGA (American Institute of Graphic Arts), partner w największej na świecie niezależnej agencji projektowej Pentagram i uczeń legendarnego Massima Vignellego? Bierut z dowcipem, energią i niespożytą dociekliwością w ponad pięćdziesięciu barwnych esejach przygląda się projektowaniu graficznemu, które w ciągu ostatnich dekad ze specjalistycznej dziedziny przeobraziło się w fenomen, o którym każdy ma swoje zdanie (kiedy ostatnio krytykowaliście zmianę jakiegoś logo?). Od opowieści o pierwowzorach postaci serialu Mad Men, przez fascynującą relację z pracy przy kampanii prezydenckiej Hillary Clinton, po nauki, jakie na temat projektowania autor wyciągnął z serialu Rodzina Soprano - głos Bieruta jest zaskakujący, błyskotliwy, wnikliwy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 370, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników, wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa.Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bydgoszcz : "Branta", 2000. - [4], 205, [1] s. : il. ; 21 cm.
Na s. red. błędny .
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43897 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tyt. okł.: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51634 (1 egz.)
Kaucja: 20,19 zł
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : rys. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Forma i typ
Temat
Tytuł serii: Ekonomia i Zarządzanie
Indeksy.
Bibliogr. s. 141-143.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 857 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych * 1.1. Istota nowoczesnego public relations * 1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją * 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu * na otoczenie * 1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe * 1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania * 1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku * Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności * 2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu * 2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku * 2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności * 2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności * Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations * 3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej * 3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych * 3.3. Metody wstępnych badań wizerunku * 3.4. Prowadzenie monitoringu mediów * Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations * 4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M * 4.2. Określenie misji i celów działania * 4.3. Identyfikacja grup docelowych * 4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations * 4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania * skuteczności * Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations * 5.1. Elementy programu public relations * 5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania * 5.3. Kompleksowy program kształtowania * wizerunku * Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu * 6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością * 6.2. System identyfikacji wizualnej * 6.3. Decyzj e dotyczące wdrażania systemu * Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą * 7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami * 7.2. System informacji bieżącej do prasy * 7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe * 7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej * Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym * 8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations * 8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej * 8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego * 8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza * Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie * 9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć * 9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami * 9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW * 9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe * 9.5. Wykorzystanie technik SEO PR * Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne * 10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych * 10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne * 10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych * Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych * 11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji * 11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw * 11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne * 11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym * Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej * 12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego * 12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich * 12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych * Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej * 13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników * 13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej * 13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej * Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki * 14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich * 14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich * 14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce * Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej * 15.1. Zasady zarządzania kryzysami * wizerunkowymi * 15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych * 15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej * Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations * 16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego * 16.2. Istota wizerunku równoległego * 16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku * 16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu * Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2002. - 217, [2] s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr. s. [219], spis wybranych aktów prawnych s. 215-217.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-[186].
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej