Meyer Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Meyer Beata
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Mortka Marcin (1976- )
(202)
Supeł Barbara
(201)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Drewnowski Jacek (1974- )
(190)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(174)
Braiter Paulina
(169)
Widmark Martin (1961- )
(169)
Głowińska Anita
(168)
Skalska Katarzyna
(168)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(159)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Tuwim Julian (1894-1953)
(139)
Urban Miłosz
(139)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Olejnik Donata
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Turystyka
(6)
Ekonomika
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Polityka regionalna
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. [234]-236. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49088 (1 egz.)
Kaucja: 27,65 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52493 (1 egz.)
Kaucja: 27,65 zł
Książka
W koszyku
Obsługa ruchu turystycznego / red. Nauk. Beata Meyer. - Warszawa : Wydaw. PWN, 2007. - 246 s. : tab. ; 24 cm.
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obsługa ruchu turystycznego / redaktor naukowy Beata Meyer. - Wydanie I - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2006. - 246 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogafia na stronach [234]-236. Indeks.
Podręcznik akademicki do obsługi ruchu turystycznego - przedmiotu wykładanego na turystyce i rekreacji oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością związaną z turystyką. Prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów oraz wszelkie formy obsługi konieczne podczas ich trwania, aż po jakość i logistykę, niezbędne w każdej fazie podróży turystycznej. Głównymi zaletami podręcznika są: zgodność z porgramami studiów ; kompleksowość ; uniwersalność ; liczne przykłady odnoszące przedstawiane treści teoretyczne do praktyki gospodarczej. Książka zawiera również słowniczek pojęć z angielskimi odpowiednikami, literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach 400-409. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i - co ważne - w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym.(Dr hab. Krystyna Żelazna, Rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie)Drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku TURYSTYKA I REKREAKCJA.W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.Publikacja skierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [372]-378. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: - podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, - rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, - zachowania klientów na tym rynku, - elementy marketingu-mix (5P), - marketing terytorialny w turystyce, - markowy produkt turystyczny, - nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, - marketing relacji w turystyce i rekreacji, - badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 1.1. Istota, zasady i cele marketingu * 1.2. Obszary badawcze marketingu usług * 1.3. Usługa jako produkt * 1.4. Koncepcje marketingu usług * ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH * I REKREACYJNYCH * 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i * rekreacyjnych * 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji * 2.4. Orientacje rynkowe * ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU * TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM * 3.1. Zachowania klienta – istota, uwarunkowania, etapy * 3.2. Typologia zachowań klientów * 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i * rekreacji * 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji * 4.4. Marketing mix w turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * * 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji * 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji * 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i * rekreacji * 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji * 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego * 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego * ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen * 6.2. Ogólne metody ustalania cen * 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych * 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych * 6.5. Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych * 7.3. Systemy dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji * 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w * turystyce i rekreacji * 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w * turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I * REKREACJI * ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W * TURYSTYCE * 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych * * 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi * konkurencyjnej * 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne * ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY * 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki * 11.2. Determinanty silnej marki * 11.3. Markowe produkty turystyczne * 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego * ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i * rekreacji * ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W * TURYSTYCE I REKREACJI * 13.1. Definicje marketingu relacji * 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji * 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem * 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE * I REKREACJI * 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 14.2. Projektowanie badania marketingowego w * turystyce i rekreacji * 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach * 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W * TURYSTYCE I REKREACJI * 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych * 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji * 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego *
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57479 (1 egz.)
Kaucja: 43,07 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17800 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej