Przedsiębiorstwo usługowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
Autor
Brojak-|Trzaskowska Małgorzata
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Filipiak Beata
(1)
Frei Frances
(1)
Gratton Chris
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kromer Oktawia (1991- )
(1)
Meyer Beata
(1)
Morriss Anne
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Przedsiębiorstwo usługowe
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School, Frances Frei, wspólnie z Anne Morriss przedstawiają światu dość prowokującą nową myśl: że firmy muszą odważyć się na słabość w imię wielkości - że muszą podjąć strategiczną decyzję o zaniżeniu wyników w pewnych obszarach po to, by zyskać energię niezbędną do uzyskania przewagi w dziedzinie usług. Zdaniem autorek "nadzwyczajną usługę" tworzy się poprzez dokonanie pewnych określonych wyborów dotyczących podstawowych założeń modelu biznesowego. Nie chodzi w nim o to, aby klient był zadowolony. Chodzi o to, aby wszyscy - a nie tylko najwybitniejsi - pracownicy organizacji rutynowo świadczyli usługi na doskonałym poziomie. Wyróżniająca się organizacja usługowa tak kształtuje swoją ofertę, strategię finansowania, systemy oraz kulturę, aby jej ludzie osiągali doskonałość bez nadzwyczajnego wysiłku. Autorki przedstawiają kwestię świadczenia usługw zupełnie nowym świetle, prezentując model organizacji uwzględniający trudne wybory, jakich firmy muszą dokonywać w czterech obszarach działalności biznesowej: Oferta. Jak klienci definiują "doskonałość" w odniesieniu do twojej oferty? Mechanizm finansowania usług. Jak sfinansować doskonałość? System zarządzania pracownikami. Jak przygotować pracowników do świadczenia doskonałej usługi na co dzień? System zarządzania klientami. Jak przekonać klientów do podejmowania zachowań, które będą w pozytywny sposób wpływać na ich doświadczenie korzystania z usługi - by nikt na tym nie ucierpiał? Tworząc kulturę organizacyjną, która ułatwia podejmowanie trafnych decyzji w tych czterech obszarach, firma może osiągnąć niekwestionowaną przewagę usługową nad konkurentami. Na potwierdzenie swoich tez Frei i Morriss przytaczają przykłady firm odnoszących sukcesyw bardzo różnych sektorach gospodarki, w tym w branży usług finansowych, lotnictwa komercyjnego, ochrony zdrowia czy handlu detalicznego. Nadzwyczajna usługa to książka praktyczna i jednocześnie wciągająca. Promuje nowe, systematyczne podejście do kwestii obsługi klienta, przedstawiając je jako sposób na bezprecedensową kreatywność i rentowność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługa czysto platoniczna : jak z samotności robi się biznes / Oktawia Kromer. - Wydanie I - Wołowiec : Czarne, 2021. - 240, [7] stron ; 23 cm.
(Reportaż)
Co biznes ma wspólnego z miłością? Gdy spojrzeć na to na chłodno, można stwierdzić, że niewiele. Ale chłodne spojrzenie to ostatnia rzecz, na której zależy temu, kto pragnie coś sprzedać. Bohaterami tej książki są ludzie gotowi zapłacić za erzac bliskości. Emeryci zadłużający się na produkty mające dać im "ciepło macierzyńskiej miłości", studentka psychologii, która za zaskórniaki kupuje w pakietach "przyjacielski dotyk", "akceptację" i "obecność", nieśmiały uczeń "trenera podrywu" gotowy na polecenie swojego guru rzucić się w centrum handlowym z pocałunkami na przypadkową dziewczynę. Oktawia Kromer podąża szlakiem firm, które oferują klientom takie i inne zadziwiające towary i usługi. Rozmawia też z samymi przedsiębiorcami: przytulaczami, sprzedawcami ze sklepu wysyłkowego dla więźniów, swatkami, agentkami biur matrymonialnych, pocieszycielką w żałobie... Wiele z tych biznesów wzbudza niesmak. Czuć w nich cynizm, żerowanie na samotności klientów. Część przedsiębiorców ma jednak dobre intencje. A niektórzy sami są samotni. Szewc bez butów chodzi? Tak bywa i ze sprzedawcami "usługi czysto platonicznej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obsługa ruchu turystycznego / redaktor naukowy Beata Meyer. - Wydanie I - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2006. - 246 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogafia na stronach [234]-236. Indeks.
Podręcznik akademicki do obsługi ruchu turystycznego - przedmiotu wykładanego na turystyce i rekreacji oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością związaną z turystyką. Prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów oraz wszelkie formy obsługi konieczne podczas ich trwania, aż po jakość i logistykę, niezbędne w każdej fazie podróży turystycznej. Głównymi zaletami podręcznika są: zgodność z porgramami studiów ; kompleksowość ; uniwersalność ; liczne przykłady odnoszące przedstawiane treści teoretyczne do praktyki gospodarczej. Książka zawiera również słowniczek pojęć z angielskimi odpowiednikami, literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy). Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53635 (1 egz.)
Kaucja: 10,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51815 (1 egz.)
Kaucja: 29,70 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej