Jasielska Aleksandra (1972- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(477)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(350)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(226)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(194)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(167)
Clark Brenda
(166)
Głowińska Anita
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(155)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Łoziński Jerzy (1947- )
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Lem Stanisław (1921-2006)
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Reklama
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wiedza dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną o emocjach / Marzena Buchnat, Aleksandra Jasielska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 142, [2] strony : rysunki, tabele ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 118-136.
W publikacji została opisana wiedza na temat emocji podstawowych posiadanych przez dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (NI). Zaprezentowano w niej badania: porównawcze dotyczące wiedzy o zdziwieniu dzieci z lekką NI i dzieci w normie intelektualnej, badania jakościowe językowego obrazu wiedzy o emocjach podstawowych dzieci z lekką NI, a także badania wiedzy o emocjach młodzieży z umiarkowaną NI. Podstawowym założeniem było ujawnienie, jak kształtuje się wiedza o emocjach podstawowych w obrębie poszczególnych kodów: obrazowego, werbalnego i abstrakcyjnego ze względu na poziom funkcjonowania intelektualnego. Do pomiaru dziecięcej wiedzy o emocjach podstawowych stworzono autorskie narzędzie WE06. Uzyskane wyniki dostarczały informacji na temat wiedzy o emocjach podstawowych dzieci z NI, charakteryzując tę wiedzę i wskazując prawidłowości w jej kształtowaniu w obrębie poszczególnych kodów w zależności od poziomu funkcjonowania intelektualnego. Wiedza ta natomiast stanowi przesłankę do podjęcia efektywnych działań terapeutycznych. Przedstawione opracowanie zostało napisane czytelnym językiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-157.
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach - propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.Książka Dorośli reklamują, dzieci kupują opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej:- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.dr hab., prof. UW, Dominika MaisonDzięki książkom takim jak ta możliwy jest - choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron - konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym.dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak
ROZDZIAŁ 1 * ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY * 1.1. Nowe technologie i nowe media * 1.2. Zmiany na rynku zabawek * 1.3. Rola dorosłych * ROZDZIAŁ 2 * MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY * 2.1. Rynek pierwotny * 2.2. Rynek wpływowy * 2.3. Rynek przyszły * ROZDZIAŁ 3 * ROZWÓJ KONSUMENTÓW, CZYLI O ZMIANACH POSTĘPUJĄCYCH Z WIEKIEM * 3.1. Prawidłowości rozwoju dzieci * 3.2. Rozwój współczesnych nastolatków * ROZDZIAŁ 4 * SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIĆ ZAKUPY * 4.1. Wpływ rodziny * 4.2. Rola rówieśników * 4.3. Oddziaływania mass mediów * 4.4. Rodzice, rówieśnicy, media i...-zasada synergii * ROZDZIAŁ 5 * REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA * 5.1. Podstawy marketingu mix * 5.2. Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym * 5.2.1. Marketing szeptany * 5.2.2. Peer-to-peerpromotions * 5.2.3. Marketing wirusowy * 5.2.4. Trendsetting * 5.2.5. Kluby nastolatków * 5.2.6. Wirtualne społeczności * 5.2.7. Reklamorozrywka * 5.2.8. Productplacement w filmach i grach komputerowych * 5.2.9. Marketing zintegrowany i sieciowy * 5.3. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne * ROZDZIAŁ 6 * REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH * 6.1. Dzieci jako odbiorcy reklam * 6.2. Młodzież jako odbiorcy reklam * 6.3. Dzieci w reklamie * ROZDZIAŁ 7 * SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM * 7.1. Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy * 7.1.1. Dostarczanie rozrywki * 7.1.2. Wspieranie twóczości * 7.1.3. Inspiracja folkloru dziecięcego * 7.1.4. Edukacja konsumencka i nie tylko * 7.1.5. Promowanie zdrowego stylu życia * 7.1.6. Rozumienie zachowań i norm społecznych * 7.1.7. Źródło wartości estetycznych * 7.2. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy * 7.2.1. Postawa materialistyczna * 7.2.2. Prokonsumpcyjny model życia * 7.2.3. Konflikt z rozdzicami * 7.2.4. Zagrożenie samooceny * 7.2.5. Niezdrowe nawyki żywieniowe * 7.2.6. Poczucie bycia oszukanym * 7.2.7. Deprecjacja języka * 7.2.8. Utrwalanie stereotypów * 7.2.9. Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu * 7.2.10. Modelowanie zachowań anty socjalnych * 7.2.11. Wzorce zachowań autodestruktywnych * ROZDZIAŁ 8 * CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ * 8.1. Marketerzy * 8.2. Organizacje rządowe i pożytku publicznego * 8.3. Środowisko szkolne * 8.4. Rodzice i opiekunowie * ROZDZIAŁ 9 * INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ * 9.1. Prawo * 9.2. Branża * 9.3. Społeczeństwo * 9.4. Szkoła * 9.5. Rodzina
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53033 (1 egz.)
Kaucja: 23,49 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15699 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej