Mickiewicz Janina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(9)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Mickiewicz Janina
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych
(1)
Temat
Czytanie
(4)
Pisanie
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Język polski
(2)
Uczniowie
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko
(1)
Wychowanie
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102, 5108 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9927 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zeszyt 3 jest kolejnym zestawem ćwiczeń przeznaczonym dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, którzy napotykają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Opracowanie zawiera zagadnienia ortograficzne dotyczące zaniku dźwięczności głosek na końcu i w środku wyrazów. Ćwiczenia mają na celu wytwarzanie i utrwalanie prawidłowych skojarzeń głoska, litera u uczniów, którzy na skutek fragmentarycznych zaburzeń w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych mylą litery o podobnym kształcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-[198].
Słowo wstępne * Rozdział 1. Trudności w czytaniu i pisaniu, ich uwarunkowania i symptomy * 1.1. Istota procesu czytania i pisania * 1.2. Wieloczynnikowe uwarunkowania trudności w nauce czytania i pisania * 1.3. Zaburzenia rozwojowe w sferze psycho-społecznej * 1.4. Podłoże dysleksji - wybrane współczesne teorie * 1.5. Podstawowe pojęcia * 1.6. Funkcje percepcyjno-motoryczne uczestniczące w czytaniu i pisaniu oraz skutki zaburzeń i ich rozwoju * Rozdział 2. Diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu o podłożu dysleksji rozwojowej w aspekcie pedagogicznym * 2.1. Wprowadzenie * 2.2. Postępowanie diagnostyczne w badaniu pedagogicznym * 2.3. Opracowanie opinii i wskazań postdiagnostycznych * Rozdział 3. Udzielanie pomocy uczniowi z trudnościami w czytaniu i pisaniu w procesie edukacyjnym w szkole i w domu * 3.1. Uwagi ogólne * 3.2. Jak pomóc uczniowi z dysleksją w klasach I-III * 3.3. Jak pomóc uczniowi z dysleksją w klasach IV-VI * 3.4. Jak pomóc uczniowi z dysleksją w gimnazjum i w szkole ponadgimnazjalnej * 3.5. Jak pomóc uczniowi dyslektycznemu z nadpobudliwością psychoruchową * 3.6. Jak pomóc uczniowi dyslektycznemu z zaburzeniami emocjonalnymi * 3.7. Jak pomóc uczniowi dyslektycznemu z wolnym tempem pracy * Rozdział 4. Terapia pedagogiczna * 4.1. Zagadnienia wstępne * 4.2. Organizacja zajęć terapeutycznych * 4.3. Terapeuta * 4.4. Podnoszenie efektywności procesu terapii * 4.5. Ogólne wytyczne do programowania pracy korekcyjno-kompensacyjnej * 4.6. Ogólny zarys programu terapeutycznego * 4.7. Przykład ramowego programu terapeutycznego * 4.8. Przykładowe formy i rodzaje ćwiczeń funkcji percepcyjno-motorycznych * 4.9. Działania terapeutyczno-dydaktyczne * 4.10. Przykłady rozwiązań metodycznych w planowaniu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych * 4.11. Schemat konspektu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych * 4.12. Przykłady zajęć korekcyjno-kompensacyjnych * Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16178 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9646 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to kompleksowe ujęcie materiałów do diagnozowania sprawności czytania i pisania uczniów I i II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej oraz gimnazjum:Opracowanie przeznaczone jest dla pedagogów poradni psychologiczno-pedagogicznych, prowadzących badania diagnostyczne uczniów z trudnościami w uczeniu się. Jednym z głównych elementów tej diagnozy jest rozpoznawanie stanu umiejętności czytania i pisania.Materiały mogą stanowić pomoc w diagnozowaniu zaburzeń rozwojowych o charakterze dysleksji (dysleksja, dysortografia i dysgrafia).Opracowanie zaakceptowane przez Pracownię Metod Diagnozy Psychologicznej i Pedagogicznej centrum Metodycznego pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19217 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej