Wojdak-Piątkowska Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Mortka Marcin (1976- )
(202)
Supeł Barbara
(201)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Drewnowski Jacek (1974- )
(190)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(174)
Braiter Paulina
(169)
Widmark Martin (1961- )
(169)
Głowińska Anita
(168)
Skalska Katarzyna
(168)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(159)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Tuwim Julian (1894-1953)
(139)
Urban Miłosz
(139)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Olejnik Donata
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Coaching (psychologia)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Logopedia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Stres
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50717 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-146.
Neurolingwistyczne programowanie może wpłynąć pozytywnie na efektywność terapii logopedycznej i profesjonalizm logopedów. Autorzy książki Harald Panknin (coach i logopeda) oraz Urban Elsässer (psycholog, psychoterapeuta, muzykoterapeuta, logopeda) przedstawiają proste narzędzia NLP pomocne w codziennej pracy z pacjentem, ilustrując ich stosowanie opisami przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46795 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Przeprowadzka do nowej lokalizacji w Metrotece
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4104, 8880 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-[302].
Książka adresowana do wychowawców, nauczycieli, terapeutów i rodziców małych dzieci z trudnościami w rozwoju.
Niniejsza książka jest kompletnym narzędziem diagnozowania i terapii dzieci od trzeciego miesiąca życia do piątego, szóstego roku życia. Adresowana jest do wychowawców, nauczycieli, terapeutów i rodziców małych dzieci z trudnościami w rozwoju.W ramach zaproponowanego programu wczesnej interwencji, należy przeprowadzić diagnozę trudności występujących u dziecka w pięciu obszarach:- samoobsługi i rozwoju społecznego;- małej motoryki;- dużej motoryki;- mowy;- myślenia i postrzegania zmysłowego.Po dokonaniu oceny uwidaczniają się zarówno dysfunkcje, jak i obszary wysoko rozwiniętych kompetencji.Zasadniczą częścią programu są propozycje zabaw, ćwiczeń i codziennych aktywności , które w sposób naturalny można wykorzystać w celu wspierania rozwoju małego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16060 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika GWP)
Bibliogr. s. [195]-208. Indeksy.
Idealne wprowadzenie do specjalistycznego kierunku pedagogiki specjalnej, czyli do pedagogiki osób z trudnościami w uczeniu się. Książka jest podsumowaniem obecnego stanu wiedzy, z opisem dotychczasowych tendencji rozwojowych, określeniem aktualnego poziomu wiedzy i wskazaniem potencjalnych perspektyw. Podręcznik zawiera m.in.: - Charakterystykę uczniów określanych mianem osób z trudnościami w uczeniu się. - Próby tworzenia definicji opierające się na różnych perspektywach oglądu problemu. - Historię powstania i rozwoju specjalizacji pedagogiki specjalnej. - Objaśnienie teoretycznych podstaw owej specjalizacji.
Wstęp do wydania polskiego *Przedmowa * Rozdział 1. Zaburzenia uczenia się - próba przybliżenia trudnego pojęcia * Rozdział 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się * Rozdział 3. Teorie zaburzeń uczenia się * Stanowiska naukowo-teoretyczne * Zaburzenia uczenia się jako indywidualna dysfunkcja * Zaburzenia uczenia się a marginalizacja społeczna * Zaburzenia uczenia się jako konsekwencja selektywnego systemu szkolnictwa * Zaburzenia uczenia się z perspektywy systemowo-konstruktywistycznej * Rozdział 4. Dydaktyka - lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się * Wybrane koncepcje dydaktyczne * Systemowo-konstruktywistyczne zasady i strategie nauczania wspierającego rozwój i proces uczenia się * Moduły jednostki lekcyjnej wspierającej uczenie się i rozwój * Rozdział 5. Perspektywy wspierania uczniów z trudnościami w uczeniu się * Aktualny stan rozwoju wsparcia udzielanego w ramach pedagogiki specjalnej * Integracyjne szkoły dla uczniów z zaburzeniami uczenia się a placówki segregacyjne * Perspektywy integracyjnego wsparcia pedagogicznego w okresie wczesnoszkolnym * Perspektywy wsparcia pedagogicznego w edukacji ponadpodstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. [289]-308. Indeksy.
Część I. Przeciwko władzy techników. O możliwej teorii pedagogiki społecznej * Rozdział 1. O trudnościach z teorią pedagogiki społecznej * Rozdział 2. O obiekcie teorii pedagogiki społecznej * Rozdział 3. O staraniach naukowych podejmowanych wokół pedagogiki społecznej * Rozdział 4. O przedmiocie teorii pedagogiki społecznej * Rozdział 5. O funkcji teorii pedagogiki społecznej * Część II. Teoria pedagogiki społecznej * Rozdział 6. O strukturze teorii pedagogiki społecznej * Rozdział 7. O ogólnej strukturze problemu społeczno-pedagogicznego * Rozdział 8. O warunkach determinujących problem społeczno-pedagogiczny w czasach nowoczesności * Rozdział 9. O podmiocie jako możliwości nowoczesności * Rozdział 10. O formach problemu przyswajania * Rozdział 11. O układzie powiązań i rozwoju problemu przswajania * Rozdział 12. O topologii praktyki społeczno-pedagogicznych * Rozdział 13. O stosunku prawa do działań społeczno-pedagogicznych * Rozdział 14. O pedagogice społecznej w państwie socjalnym - rys historyczny * Rozdział 15. O duchowej energii dyskursu społeczno-pedagogicznego * Rozdział 16. O pojęciach "podmiot" i "miejsce" jako podstawowych wyznacznikach działania społeczno-pedagogicznego * Rozdział 17. O stosunku działalności pedagogicznej do innych oddziaływań * Rozdział 18. O przyczynowości pedagogicznej * Rozdział 19. O działaniu w sytuacji społeczno-pedagogicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52272 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3082, 158 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej