Zakrzewska Barbara (pedagogika)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(14)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Zakrzewska Barbara (pedagogika)
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Czytanie
(9)
Język polski
(4)
Pisanie
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko
(3)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dysleksja
(1)
Dysortografia
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(6)
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Podręczniki
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka ta adresowana jest do dzieci, które mają kłopot z płynnym czytaniem lub czytają dobrze, ale chcą nauczyć się czytać lepiej, szybciej i dokładniej. Metoda proponowana przez autorkę opiera się o listy wyrazowe, nie zaś o teksty. Każda lista składa się z około dwudziestu specjalnie wybranych wyrazów - w pierwszych ćwiczeniach są to słowa łatwe, w późniejszych poziom trudności wzrasta. Ostatnie ćwiczenia zawierają najtrudniejsze litery - dwuznaki i zmiękczenia.Dziecko trenujące czytanie odnosi sukces, ponieważ w miarę wykonywania ćwiczeń czyta szybciej i lepiej. Świadczy o tym czas, który mierzy podczas pierwszego czytania (przed wykonaniem poleceń) i drugiego czytania (po wykonaniu poleceń). Dzięki temu uczeń ma chęć do dalszego ćwiczenia, bo od razu widoczne są wyniki jego pracy.Książkę zdobią ilustracje o tematyce sportowej mające zachęcić dziecko do treningu, który z ucznia uczyni mistrza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9674 (1 egz.)
(dostępność ok. 11.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9673 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9679 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9676 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia, Pedagogika)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla terapeutów prowadzących zajęcia z dziećmi z dysleksją, a także dla nauczycieli, pedagogów i rodziców.
Pozycja ta adresowana jest przede wszystkim do terapeutów prowadzących zajęcia z dziećmi z dysleksją, ale także do nauczycieli, pedagogów i rodziców. W książce znajduje się kilkadziesiąt propozycji ćwiczeń wraz z materiałem językowym, ułożonych od najprostszych do najtrudniejszych. Zagadnienia ćwiczone to: budowa i różnicowanie samogłosek, spółgłosek i sylab graficznie podobnych (a ? o, b ? d, g ? p, l ? ł ? t, ma ? na itp.), liczne operacje na sylabie dwu- i trzysylabowej, operacje na wyrazie (dodawanie, usuwanie, przestawianie liter) i wiele innych. Całość ma na celu poprawienie umiejętności płynnego i bezbłędnego czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza pozycja to kontynuacja książki "Kombinatoryka wyrazowa. Spostrzegaj, pomyśl, działaj". Zadania w niej zebrane mają na celu pomóc dziecku jeszcze sprawniej czytać na poziomie zdania i tekstu. Dzięki działaniom podejmowanym w trakcie wykonywania kolejnych ćwiczeń uczeń lepiej poznaje budowę zdania. To z kolei prowadzi do szybszego rozumienia przeczytanej treści. Wśród propozycji ćwiczeń proponowanych przez Autorkę warto wymienić choćby: budowanie logicznych zdań w oparciu o określone zasady, rozwijanie zdań prostych w oparciu o wzorzec i bez niego, tworzenie logicznych związków wyrazowych i zdań opartych o nie, tworzenie dłuższych tekstów (opisów, historyjek) w oparciu o podane zdanie i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8889, 9675 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11425, 9672 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedszkolak idzie do szkoły / Barbara Zakrzewska. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2015. - 119, [8] s. : il. ; 30 cm.
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci pięcio- i sześcioletnich z klas "0", a także dla uczniów klas I, którzy potrzebują kontynuacji ćwiczeń specjalistycznych, by sprostać wymaganiom szkolnym. Książka ta, będąca poradnikiem metodycznym, adresowana jest głównie do nauczycieli starszych grup przedszkolnych, nauczycieli klas "0" i klas I szkoły podstawowej. Służyć też może rodzicom, którzy pragną zadbać o prawidłowy rozwój swojego dziecka pod kierunkiem specjalisty. W publikacji przedstawione są ćwiczenia obejmujące różne sfery rozwojowe dziecka. Proponowane zadania służą usprawnianiu funkcji percepcyjno-motorycznych w zakresie wzrokowym, słuchowym i manualnym, doskonalą także myślenie operacyjne i sprawność językową.
Wstęp * Część I (teoretyczna) * Część II (praktyczna) * Propozycje ćwiczeń * - Ćwiczenia wstępne * - Ćwiczenia graficzne * - Ćwiczenia literowo-graficzne * - Ćwiczenia na sylabach * - Ćwiczenia językowe * - Ćwiczenia wyrazowo-zdaniowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Na s. red. błędny .
Bibliogr. s. 245-248.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 11622 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej