Kelnerstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Szajna Renata
(2)
Ziaja Alicja
(2)
Ławniczak Danuta
(2)
Duda Joanna
(1)
Janasik Aldona
(1)
Krzywda Sebastian
(1)
Zarczuk Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Kelnerzy
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Kelnerstwo
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kulinaria
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50161 (1 egz.)
Kaucja: 12,15 zł
Książka
W koszyku
Sztuka usługiwania : jak być dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Zarczuk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 232, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 231-232.
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzeđdażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania "na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
PRZEDMOWA jak i po co powstała ta książka * TYTUŁEM WSTĘPU kelnerowanie to trudna i odpowiedzialna praca * Zadowolenie klienta popłaca * Jaki z powyższego płynie wniosek? * Kelnerowanie to poważna praca * Kelner - jedna nazwa, wiele zawodów * TRZY ROLE KELNERA kim tak naprawdę jest kelner * Nie pracujesz w biznesie gastronomicznym * Relacja klient-kelner = usługiwanie, nie służalczość * Kelner jako aktor * Pojęcie roli * Ogólna postawa i mowa ciała * ROLA NR 1 kelner jako "troskliwy gospodarz" * Kelnerski savoir-vivre w małym palcu! * Dla kogo golonka, dla kogo kaczka? * To nie mój stolik * Wyprzedzać myśli * Ćwiczenie - Wejdź w buty klienta * ROLA NR 2 kelner jako "przewodnik-doradca ds. potraw" * Sugestywne opisywanie potraw * Jak sugestywnie opisywać dania? * Smak, zapach, konsystencja, barwa * Ćwiczenie czyni mistrza * I jeszcze... * Ćwiczenie - Sugestywne opisywanie potraw * Wiedza o winach * ROLA NR 3 kelner jako aktywny sprzedawca * Składanie propozycji * Założenie "na tak" * Ćwiczenie - Zadawanie pytań z wykorzystaniem techniki założenia "na tak" * W ROLI GŁÓWNEJ - KELNER scenariusz profesjonalnej obsługi klienta w jedenastu etapach * Etap 1 - Przygotowanie * Etap 2 - Powitanie * Etap 3 - Zaproponowanie napojów * Etap 4 - Przyniesienie kart i złożenie propozycji (przystawki i dania główne) * Etap 5 - Przyjęcie głównego zamówienia (z wykorzystaniem techniki założenia "na tak") * Etap 6 - Przyniesienie przystawek * Etap 7 - "Kontrola jakości" * Etap 8 - Drugie dania * Etap 9 - Propozycja deserów * Etap 10 - Zamykanie rachunku * Etap 11 - Podziękowanie i pożegnanie * Czego kelner nigdy robić nie powinien * Nieprofesjonalne i niedopuszczalne zachowania kelnera * TYPOLOGIE KLIENTÓW klienci są różni i różnie powinni być obsługiwani * Klienci, którzy wiedzą, czego chcą i klienci, którzy wiedzą, czego nie chcą * Klienci ogólnikowcy i klienci szczególarze * Podział ze względu na porę dnia i rodzaj posiłku * Wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy * Cholerycy, sangwinicy, melancholicy, flegmatycy * Klienci mają różne oczekiwania i różny poziom wiedzy * "Nieśmiali" klienci * "Głupie pytania" klientów * Ważność klientów * Stali klienci * NIEZADOWOLENI KLIENCI jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach * Czy klient ma zawsze rację? * Siła spokoju * Jak radzić sobie z krytycznymi uwagami klientów - sześć złotych zasad * Prewencja i wczesna reakcja * "Zawodowi" naciągacze * Klienci a alkohol * Test kelnerski, czyli dlaczego niemili restauracyjni goście stoją na przegranej pozycji * Dekalog wzorowego gościa * NIKT NIE JEST SAMOTNĄ WYSPĄ o wadze współpracy w zespole * Wskazówki dla menedżera * Spotkania zespołu * Szersze spojrzenie * Podróże kształcą * HISTORIE Z ŻYCIA WZIĘTE oceń sam(a) jak zachował się kelner * JEDENAŚCIE ROZMÓW O USŁUGIWANIU oddajmy głos restauratorom, menedżerom, szefom kuchni i krytykom gastronomicznym * Wojciech Modest Amaro * Adam Chrząstowski * Philippe de Givenchy * Monika Kucia * Ola Lazar * Krzysztof Łabiniec * Michel Moran * Dawid Nestoruk * Maciej Nowak * Daniel Pawełek * Wiesława Szczep * BIBLIOGRAFIA * O AUTORKACH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57824 (1 egz.)
Kaucja: 34,90 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50693 (1 egz.)
Kaucja: 21,94 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej