Scratch (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Andryszczyk Monika
(1)
Anthropy Anna
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Sweigart Al
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Kobieta
(5231)
Rodzina
(4024)
Przyjaźń
(3844)
Miłość
(3263)
Tajemnica
(2967)
Scratch (język programowania)
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2942)
Relacje międzyludzkie
(2526)
Zabójstwo
(2178)
Życie codzienne
(1913)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1595)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1536)
Uczucia
(1408)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1369)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Chłopcy
(1004)
Wybory życiowe
(942)
Sekrety rodzinne
(935)
Policjanci
(910)
Żydzi
(897)
Relacja romantyczna
(884)
Osoby zaginione
(879)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(780)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(683)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(638)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(555)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(508)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(476)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(459)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(446)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Czarownice i czarownicy
(428)
Nauczanie początkowe
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(425)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania w języku angielskim.
Na okładce logo: No starch press.
Indeks.
Książka przeznaczona dla dzieci powyżej 10 roku życia.
W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier.Scratch to proste narzędzie do tworzenia animacji, gier oraz filmów. W książce Twórz własne gry w Scratchu! skupimy się na tworzeniu gier, więc nasze projekty będą zabawne i interaktywne. Scratch jest w wielu przypadkach narzędziem samowystarczalnym, na przykład jeśli potrzebujesz postaci do swojej gry możesz narysować ją bezpośrednio w programie lub wgrać obraz, który już masz. Możesz również wykorzystać jednego z bohaterów, które proponuje narządzie.Gry komputerowe mogą być wesołe, ekscytujące, interesujące, magiczne, a nawet przerażające. Lubimy grać w gry, ponieważ dzięki nim poznajemy inne światy - takie, które ruszają się i zmieniają podczas zabawy, a zasady w nich obowiązujące są inne, niż w naszym własnym świecie. (Czasami wydaje nam się, że te zasady mają więcej sensu, niż te panujące w naszym świecie). Gry to sposób na szybki relaks lub długie godziny spędzone przed komputerem. Poprzez gry możemy wcielać się w inne postaci oraz odkrywać inne perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie "przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce "Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20799 (1 egz.)
(dostępność ok. 03.07.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej