Sikorski Witold (1950- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(1)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Sikorski Witold (1950- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Gry komputerowe
(1)
Informatyka
(1)
Języki programowania
(1)
Komputery
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Python (informat.)
(1)
Python (język programowania)
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Terminologia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla dzieci w wieku 10 lat i ich rodziców.
Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać. Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości. "Python dla dzieci" to atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania, napisane z myślą o Tobie (i Twoich rodzicach). Jason R. Briggs z anielską cierpliwością omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju (często zabawnych) programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości. Celem zawartych na końcu rozdziałów zadań jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki będziesz mieć na koncie dwie napisane gry: klon znanego wszystkim Ponga oraz "Pan Patyczak pędzi do wyjścia" - zręcznościową grę platformową ze skokami, animacjami i nie tylko.
Wprowadzenie * Część I: Nauka programowania * Rozdział 1: Nie wszystkie węże są gadami * Rozdział 2: Obliczenia i zmienne * Rozdział 3: Łańcuchy znaków, listy, krotki i mapy * Rozdział 4: Żółw, ale taki jak w Pythonie * Rozdział 5: Zadawanie pytań za pomocą if i else * Rozdział 6: Python zapętlony * Rozdział 7: Kod wielokrotnego użytku – funkcje i moduły * Rozdział 8: Jak używać klas i obiektów * Rozdział 9: Wbudowane funkcje Pythona * Rozdział 10: Przydatne moduły Pythona * Rozdział 11: Jeszcze więcej grafiki z żółwiem * Rozdział 12: Używanie modułu tkinter do tworzenia lepszej grafiki * Część II: GRA ODBIJ PIŁKĘ! * Rozdział 13: Zaczynamy pisać naszą pierwszą grę Odbij piłkę! * Rozdział 14: Kończymy naszą pierwszą grę Odbij piłkę! * Część III: Gra Pan Patyczak pędzi do wyjścia * Rozdział 15: Tworzenie grafiki do gry Pan Patyczak pędzi do wyjścia * Rozdział 16: Tworzenie gry Pan Patyczak pędzi do wyjścia * Rozdział 17: Tworzenie pana Patyczaka * Rozdział 18: Dokończenie gry Pan Patyczak pędzi do wyjścia * Posłowie: Co dalej? * Załącznik: Słowa kluczowe Pythona * Słowniczek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.07.2024)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Dla dzieci 9+ i ich rodziców.
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.Informacja o autorze/ redaktorze:Dr Bryson Payne od ponad 15 lat wykłada informatykę na Uniwersytecie w Północnej Georgii. Uczył również matematyki oraz programowania na poziomie szkoły średniej. Kontynuuje swoją pracę w szkołach K-12, aby promować edukację technologiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19094 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie "przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce "Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20799 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej