Zachowania organizacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3840)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2964)
Zachowania organizacyjne
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2940)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2175)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(895)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(776)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Patronem wydania jest Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Bibliografia na stronach 163-195.
Praca prezentuje autorski interdyscyplinarny model kompetencji relacyjnej w ramach współpracy gospodarczej. Nowością jest wprowadzenie do modelu, obok zmiennych ekonomicznych, dodatkowych zmiennych psychologicznych. Celem publikacji jest zintegrowanie teorii i koncepcji z obszaru nauk o zarządzaniu z dorobkiem współczesnej psychologii. W pierwszej części pracy przedstawione zostały teoretyczne podstawy współpracy międzyorganizacyjnej na poziomie przedsiębiorstwa, zespołów zaangażowanych w kooperację i jednostkowym (kierowniczym i pracowniczym). W drugiej części w oparciu o wyniki badań własnych autorka buduje psychologiczny portret kierownika, pracownika i zespołu zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę. Książka zainteresuje menedżerów odpowiedzialnych za kooperację gospodarczą, ukazując rolę takich zmiennych, jak współdzielone przywództwo i regulowanie wpływu w procesach kierowania zespołami oraz motywacji autonomicznej i zaangażowania w pracę.
Wstęp * Rozdział 1. Psychologiczne uwarunkowania kompetencji relacyjnej – przegląd teoretyczny * 1.1. Rodzaje kooperacji gospodarczej – wprowadzenie * 1.2. Współpraca gospodarcza jako przejaw współzależności społecznej * 1.3. Współpraca gospodarcza na wymiarach sprawczości i wspólnotowości * 1.4. Psychologiczne efekty współpracy gospodarczej – przegląd zagadnień * 1.5. Współpraca międzyorganizacyjna w perspektywie teorii identyfikacji społecznej i jej rozszerzeń * 1.6. Zaufanie jako warunek sine qua non współpracy * 1.6.1. Charakterystyka zaufania interpersonalnego w organizacji * Rozdział 2. Psychologiczne zespołowe czynniki sukcesu w kooperacji gospodarczej * 2.1. Cele a efektywność zespołów * 2.2. Spójność zespołu a efektywność * 2.3. Struktura oraz skład zespołu a efektywność * 2.4. Procesy kierowania i regulacji wpływu w zespole a efektywność * 2.5. Motywacja i zaangażowanie w pracę a efektywność zespołów * Rozdział 3. Założenia teoretyczne modelu badawczego * 3.1. Ogólna charakterystyka modelu * 3.1.1. Model wymagania – zasoby pracy * 3.1.2. Oparty na dowodach model zaangażowania * 3.2. Postawa prokooperacyjna * 3.2.1. Indywidualny wymiar kompetencji relacyjnej – rola zasobów osobistych * 3.2.2. Zespołowy wymiar kompetencji relacyjnej – rola zasobów pracy w zespole * 3.2.3. Organizacyjny wymiar kompetencji relacyjnej * Rozdział 4. Badania własne * 4.1. Założenia modelu badawczego * 4.1.1. Cel, problemy i hipotezy * 4.1.2. Zmienne i zastosowane narzędzia pomiaru * 4.1.3. Etapy badania, dobór i charakterystyka próby, procedura badań * 4.2. Ilościowa analiza wyników badań * 4.2.1. Prokooperacyjna orientacja kierowników * 4.2.2. Prokooperacyjna orientacja badanych członków zespołów * 4.2.3. Predyktory zaangażowania w pracę * 4.3. Orientacja prokooperacyjna zespołów a kompetencja relacyjna * 4.3.1. Rola kierownika w kształtowaniu zaangażowania w pracę zespołów * 4.3.2. Wpływ zaangażowania w pracę na kompetencje organizacyjne * 4.4. Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań * Rozdział 5. Kształtowanie orientacji prokooperacyjnej pracowników zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę – rekomendacje dla praktyki zarządzania ludźmi * Załączniki * Bibliografia * Spis tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56347 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Książka
W koszyku
Książka zawiera fascynujący, zaczerpnięty z życia opis zachowań człowieka w organizacji. Autor sprawnie wplata w tekst najnowsze zagadnienia m.in.: różnorodność, globalizacja, czy etyka , włączając je w analizę przedmiotu swoich badań. Główną tezą tej pozycji jest twierdzenie, że zachowanie ludzi w pracy nie jest przypadkowe. Zachowania ludzi w organizacjach zostały omówione na trzech poziomach: jednostki, grupy i systemu organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18037 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej