Psychologia pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(3)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(11)
Autor
Allen David (1945- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bratos-Stępień Małgorzata
(1)
Brinkman Rick
(1)
Carroll Michael
(1)
Christensen John (1959- )
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gomes Jean
(1)
Graeber David (1961-2020)
(1)
Gąsowska Anna (tłumacz)
(1)
Hall Brandon (1951- )
(1)
Kimsey-House Henry. Aut
(1)
Kimsey-House Karen. Aut
(1)
Kirschner Rick
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Lucas Bill (1956- )
(1)
Lundin Stephen C. (1941- )
(1)
Mamcarz Piotr (psycholog)
(1)
McCarthy Catherine (1968- )
(1)
Misztal Witold (psychiatra)
(1)
O`Neil Sharon Lund
(1)
Paul Harry (1950- )
(1)
Piechnik-Potęga Maria. Tł
(1)
Pogorzelska Aleksandra
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sandahl Philip Aut
(1)
Schwartz Tony (1952- )
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Stenstrom Per Henrik (1966- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Psychologia pracy
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(13)
Rozwój osobisty
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The Getting Things Done workbook : 10 moves to stress-free productivity.
Efektywność stała się bardzo ważna. Wymagamy jej od siebie i innych. Bycie produktywnym nie jest jednak łatwe. W natłoku zadań, newsów, e-maili i innych rozpraszaczy uwagi trudno o właściwe zarządzanie czasem, dokonywanie odpowiednich wyborów i konsekwentne realizowanie wyznaczonych celów, a skutkiem popełnionych błędów, poza niepowodzeniem, jest narastający stres i poczucie przytłoczenia. Na szczęście tak być nie musi. Dzięki metodzie Getting Things Done wykonasz wszystkie ważne zadania, zwiększysz swoją kreatywność, a dodatkowo odzyskasz spokój i radość z życia.To wyjątkowo przystępny podręcznik praktycznego stosowania metody GTD. Wyjaśniono tu wszystkie potrzebne zasady i prawidła oraz wskazano cele do osiągnięcia na poszczególnych etapach. W każdym rozdziale przedstawiono wyzwanie, z którym musisz się uporać, techniki pracy, szereg porad, a także nieco bardziej szczegółowe wskazówki. Dowiesz się również, jak monitorować swoje postępy. Podręcznik zawiera łatwe do przyswojenia zagadnienia, z którymi można zapoznać się w niemal dowolnej kolejności. Został przygotowany tak, aby stanowić możliwie jak najprzydatniejszy zestaw instrukcji, z którego skorzystają zarówno doświadczeni praktycy GTD, jak i osoby początkujące. Przekonaj się, jak bardzo satysfakcjonująca jest osobista efektywność!W tej książce:praktyczne podstawy metody GTD i 10 działań GTDdokładny opis 10 działaństosowanie zasady 2 minut oraz list GTDprzeglądy dzienne i tygodniowe oraz ich znaczenietechniki przydatnej samooceny i śledzenia postępówO autorachDavid Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii.Dr Brandon Hall - specjalizuje się w nauczaniu, jak osiągać ambitne cele osobiste. Uczestniczy w konferencjach na całym świecie. Pracował z takimi firmami jak IBM, Apple, GE, Cisco, Microsoft, a także z Departamentem Obrony Stanów Zjednoczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czynniki warunkujące poczucie przeciążenia pracą a spostrzegana jakość życia w okresie środkowej dorosłości / Małgorzata Bratos-Stępień. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 194, [3] strony : ilustracje, wykresy, tabele ; 23 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach [183]-190.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Książka łączy w sobie dwa obszary: psychologię pracy oraz psychologię jakości życia. Dotyczy powszechnego dziś problemu przeciążenia pracą, jego genezy oraz konsekwencji. W szczególności ilustruje związek subiektywnej oceny przeciążenia pracą z subiektywną oceną jakości życia, jego podmiotowe Czytelnik
Czytelnik znajdzie w niej opis następujących zagadnień: stresory zawodowe i konsekwencje ich działania, przeciążenie pracą w perspektywie obiektywnej i subiektywnej (ilościowe i jakościowe), rozróżnienie między przeciążeniem pracą a pracoholizmem, uwarunkowania subiektywnej oceny jakości życia opisane jako aktywna vs. pasywna postawa wobec życia.
Poza obszerną analizą teoretyczną przedstawione zostały wyniki badań przeprowadzonych w środowisku lekarzy w okresie środkowej dorosłości.
Książka może stanowić lekturę zarówno dla przedstawicieli środowiska akademickiego, zainteresowanych takimi dziedzinami naukowymi jak psychologia pracy i organizacji oraz psychologia jakości życia, jak i psychologów praktyków. Ponadto może być przydatna dla specjalistów z obszaru HR w zakresie doboru pracowników i zarządzania nimi. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy.
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz - i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą! Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Dowiesz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym! ***Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są zawodowymi mówcami i trenerami. Jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewletta-Packarda, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Są także współautorami wielu programów treningowych, w tym bestsellerowego How to Deal with Difficult People. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na ponad 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielu z nas praca kojarzy nam się z harówką, frustracjami i stresem. Zwykle jest to ostatnie miejsce, po którym spodziewalibyśmy się osiągnięcia satysfakcji, poczucia spełnienia czy możliwości duchowego rozwoju. Michael Carroll, nauczyciel medytacji, coach i dyrektor korporacyjny, dzieli się buddyjskimi mądrościami, dzięki którym zmagania i niepokoje obecne w miejscu pracy możemy przetransformować w cenną możliwość osiągnięcia wyższej świadomości i efektywności. Ukazuje, w jaki sposób praca, bez względu na jej rodzaj, może stać się jedną z najbardziej zajmujących i satysfakcjonujących sfer życia.Książka Mindfulness w pracy zapoznaje nas z 35 sutrami pozwalającymi zrewitalizować wykonywaną pracę oraz osiągnąć zrozumienie siebie i innych. Autor zaprasza nas do kontemplowania przedstawionych w książce dewiz oraz natychmiastowego ich stosowania w samym środku chaosu pracy, byśmy rozwinęli w sobie jasność postrzegania, pogłębili osobistą mądrość oraz odczuwali niesłabnącą inspirację. Autor przedstawia wiele technik ilustrowanych spostrzeżeniami i przykładami zaczerpniętymi z własnego życia zawodowego, dzięki którym będziemy mogli uznać pracę, z wszystkimi jej zawiłościami, za "cenne zaproszenie, by żyć pełnią życia". Lektura książki stanowi antidotum na najczęściej pojawiające się problemy: pomaga w zażegnywaniu sytuacji kryzysowych, rozwiązywaniu konfliktów interpersonalnych oraz przewartościowaniu własnego stosunku do pracy.Autor Mindfulness w pracy w sposób przystępny i nierzadko humorystyczny oferuje ścieżkę przywrócenia naturalnego poczucia inteligencji i pewności siebie oraz czerpania z pracy zawodowej prawdziwej przyjemności. Pomaga odzyskać równowagę i dobrostan, a jednocześnie wspiera osiągnięcie zawodowego sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21431 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patronem wydania jest Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Bibliografia na stronach 163-195.
Praca prezentuje autorski interdyscyplinarny model kompetencji relacyjnej w ramach współpracy gospodarczej. Nowością jest wprowadzenie do modelu, obok zmiennych ekonomicznych, dodatkowych zmiennych psychologicznych. Celem publikacji jest zintegrowanie teorii i koncepcji z obszaru nauk o zarządzaniu z dorobkiem współczesnej psychologii. W pierwszej części pracy przedstawione zostały teoretyczne podstawy współpracy międzyorganizacyjnej na poziomie przedsiębiorstwa, zespołów zaangażowanych w kooperację i jednostkowym (kierowniczym i pracowniczym). W drugiej części w oparciu o wyniki badań własnych autorka buduje psychologiczny portret kierownika, pracownika i zespołu zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę. Książka zainteresuje menedżerów odpowiedzialnych za kooperację gospodarczą, ukazując rolę takich zmiennych, jak współdzielone przywództwo i regulowanie wpływu w procesach kierowania zespołami oraz motywacji autonomicznej i zaangażowania w pracę.
Wstęp * Rozdział 1. Psychologiczne uwarunkowania kompetencji relacyjnej – przegląd teoretyczny * 1.1. Rodzaje kooperacji gospodarczej – wprowadzenie * 1.2. Współpraca gospodarcza jako przejaw współzależności społecznej * 1.3. Współpraca gospodarcza na wymiarach sprawczości i wspólnotowości * 1.4. Psychologiczne efekty współpracy gospodarczej – przegląd zagadnień * 1.5. Współpraca międzyorganizacyjna w perspektywie teorii identyfikacji społecznej i jej rozszerzeń * 1.6. Zaufanie jako warunek sine qua non współpracy * 1.6.1. Charakterystyka zaufania interpersonalnego w organizacji * Rozdział 2. Psychologiczne zespołowe czynniki sukcesu w kooperacji gospodarczej * 2.1. Cele a efektywność zespołów * 2.2. Spójność zespołu a efektywność * 2.3. Struktura oraz skład zespołu a efektywność * 2.4. Procesy kierowania i regulacji wpływu w zespole a efektywność * 2.5. Motywacja i zaangażowanie w pracę a efektywność zespołów * Rozdział 3. Założenia teoretyczne modelu badawczego * 3.1. Ogólna charakterystyka modelu * 3.1.1. Model wymagania – zasoby pracy * 3.1.2. Oparty na dowodach model zaangażowania * 3.2. Postawa prokooperacyjna * 3.2.1. Indywidualny wymiar kompetencji relacyjnej – rola zasobów osobistych * 3.2.2. Zespołowy wymiar kompetencji relacyjnej – rola zasobów pracy w zespole * 3.2.3. Organizacyjny wymiar kompetencji relacyjnej * Rozdział 4. Badania własne * 4.1. Założenia modelu badawczego * 4.1.1. Cel, problemy i hipotezy * 4.1.2. Zmienne i zastosowane narzędzia pomiaru * 4.1.3. Etapy badania, dobór i charakterystyka próby, procedura badań * 4.2. Ilościowa analiza wyników badań * 4.2.1. Prokooperacyjna orientacja kierowników * 4.2.2. Prokooperacyjna orientacja badanych członków zespołów * 4.2.3. Predyktory zaangażowania w pracę * 4.3. Orientacja prokooperacyjna zespołów a kompetencja relacyjna * 4.3.1. Rola kierownika w kształtowaniu zaangażowania w pracę zespołów * 4.3.2. Wpływ zaangażowania w pracę na kompetencje organizacyjne * 4.4. Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań * Rozdział 5. Kształtowanie orientacji prokooperacyjnej pracowników zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę – rekomendacje dla praktyki zarządzania ludźmi * Załączniki * Bibliografia * Spis tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56347 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Książka
W koszyku
Psychologiczny model dobrostanu w pracy : wartość i sens pracy / Agnieszka Czerw. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 231, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia, Teoria, Badania)
Bibliografia na stronach 194-211. Indeksy.
Problematyka dobrostanu w sytuacji pracy, rozumianego jako coś więcej niż satysfakcja z pracy, jest stosunkowo nowym obszarem badań, który podejmowany jest w raczej nielicznych kręgach naukowych. Zagadnienie to stało się popularne na fali rozwoju psychologii pozytywnej, w ramach której pojawiło się pojęcie "pozytywnej psychologii organizacji". Agnieszka Czerw uzasadnia w swojej książce, dlaczego psychologia pozytywna stanowi dobry kontekst analizy dobrostanu w sytuacji pracy. Omawia szczegółowo pojęcie dobrostanu i związane z nim teorie oraz pokazuje dwa punkty widzenia, z jakich można to zagadnienie analizować: hedonistyczny, rozumiany jako przyjemne życie, i eudajmonistyczny, oznaczający życie wartościowe. Przedstawia także autorską propozycję rozumienia eudajmonistycznego dobrostanu w sytuacji pracy oraz związane z nią nowe narzędzie kwestionariuszowe. Książkę wieńczy propozycja ogólnego modelu dobrostanu uwzględniającego różne jego typy i obszary oraz wskazującego rolę, jaką w budowaniu jakości życia człowieka odgrywa dobrostan doświadczany w kontekście pracy zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19683 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing w miejscu pracy : uwarunkowania i konsekwencje bycia poddawanym mobbingowi / Małgorzata Gamian-Wilk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 194, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia, Teoria, Badania)
Bibliografia na stronach [163]-183. Indeksy.
Praca jest ważnym aspektem życia człowieka, najważniejszym obok rodziny. Jest źródłem zdrowia zarówno psychicznego, jak i somatycznego, przyczynia się do poczucia szczęścia i sensu życia. Może się jednak wiązać z cierpieniem, odrzuceniem, poczuciem niższości, może być też źródłem pogorszenia zdrowia psychicznego. Występowanie mobbingu jest silnym stresorem i prowadzi do poważnych konsekwencji dla pracowników. Badacze i praktycy mierzą się z problemem prawidłowego postępowania w sytuacji mobbingu oraz udzielania adekwatnej pomocy jego ofiarom. Poznanie organizacyjnych i indywidualnych uwarunkowań tego zjawiska pozwala na skuteczniejsze prognozowanie przebiegu destrukcyjnego konfliktu oraz bardziej efektywne interwencje. W książce przedstawiono wyniki badań poszerzające wiedzę na indywidualnych i organizacyjnych uwarunkowań mobbingu. Wiedza w niej zawarta może przyczynić się do budowania skuteczniejszej prewencji tego zjawiska.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 331 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca bez sensu : teoria / David Graeber ; przełożył Mikołaj Denderski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2020. - 448, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Seria Ekonomiczna)
Bibliografia na stronach [442]-448.
Książka roku 2018 "Financial Timesa"
Książka roku 2018 "Timesa"
Na pytanie czy Twoja praca "daje światu coś sensownego" 37 Brytyjczyków i 40 Holendrów uważa, że za istnieniem ich zajęcia nie przemawia nic. Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację - i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko prac bez sensu i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [299]-304.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18144, 81 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy : podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2017. - 224 strony ; 23 cm.
(Engram)
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tytuł serii: Engram
Bibliografia na stronach [195]-224.
Tematyka podjęta w publikacji obejmuje zróżnicowany zakres problemów związanych z aktywnością zawodową współczesnego człowieka, analizowaną przez pryzmat zasadniczych wątków teoretycznych i efektów empirycznych, reprezentatywnych dla obszaru psychologii pracy. W książce scharakteryzowano kluczowe zmienne psychologiczne, określające sprawność działania jednostki w sytuacji pracy, wyjaśnianej również z perspektywy założeń psychologicznych koncepcji człowieka. Znaczącym obszarem zagadnień prezentowanych w publikacji są zjawiska towarzyszące jednostce w wielowymiarowym, zmiennym środowisku pracy, m.in. stres zawodowy, bezrobocie, wypalenie zawodowe, mobbing czy pracoholizm. W obecnej rzeczywistości organizacyjnej istotnej roli nabierają rozwiązania grupowe, a współpraca zespołowa staje się ważnym elementem systemu pracy. Dlatego, odwołując się do prawidłowości formułowanych przez psychologów społecznych, przedstawiono warunki funkcjonowania człowieka w grupie społecznej, kryteria efektywności zespołów i roli kierownika. Omówiono poglądy na temat motywacji do pracy i satysfakcji z pracy. W treść książki włączono również zagadnienia dotyczące obserwowanych procesów demograficznych oraz silnego zróżnicowania generacyjnego populacji pracowniczej. W tym kontekście scharakteryzowano poszczególne pokolenia obecne na rynku pracy oraz zaprezentowano specyfikę zjawiska zarządzania wiekiem. Dopełnienie całości publikacji stanowi jej element końcowy, zawierający przykłady aktywności o charakterze dydaktycznym, będące swoistą formę rozszerzenia zagadnień omówionych we wcześniejszych rozdziałach. Tym samym, przygotowana propozycja książkowa łączy motywy teoretyczne z praktycznymi.
Wprowadzenie * Rozdział 1. Człowiek w pracy, czyli o uwarunkowaniach realizacji roli zawodowej * Psychologiczne koncepcje człowieka * Człowiek w sytuacji pracy - podmiotowe wyznaczniki funkcjonowania * Podsumowanie * Rozdział 2. Praca i pracownik wobec współczesnych wyzwań zawodowych * Znaczenie pracy w życiu człowieka * Człowiek wobec zmienności świata pracy * Podsumowanie * Rozdział 3. Praca jako przestrzeń rozwoju zagrożeń dla dobrostanu jednostki * Zawody trudne i niebezpieczne * Wypalenie zawodowe * Pracoholizm * Mobbing * Bezrobocie * Podsumowanie * Rozdział 4. Stres w pracy * Stres w pracy - wybrane stanowiska teoretyczne * Stres w pracy - przyczyny i konsekwencje * Stres w pracy - czy i jak można rozwiązać ten problem? * Podsumowanie * Rozdział 5. Człowiek w pracy z innymi * Zespół, czyli w pracy ważni są ludzie * Teoretyczne i empiryczne aspekty roli kierownika * Style kierowania - definicja, charakterystyka, zróżnicowanie * Style kierowania - wybrane propozycje teoretyczne * Podsumowanie * Rozdział 6. Motywacja do pracy * Motywacja - perspektywa psychologiczna * Motywacja do pracy - perspektywa historyczna * Motywacja do pracy - przegląd stanowisk teoretycznych * Teorie treści * Teorie procesu * Teoria wzmocnienia * Podsumowanie * Rozdział 7. Satysfakcja z pracy * Rozdział 8. Współczesny rynek pracy - zróżnicowanie pokoleniowe * Pokolenia na rynku pracy * Zarządzanie wiekiem w świetle zmian demograficznych * Podsumowanie * Rozdział 9. Teoria i praktyka - wzajemne relacje * Podpowiedzi dydaktyczne * Podsumowanie *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21398 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.06.2024)
Książka
W koszyku
Twój umysł stać na więcej / Bill Lucas ; przełożyła Jolanta Kubiak. - Wydanie I. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2005. - 331, [1] strona : rysunki, wykresy ; 23 cm.
Na okładce: Jak szybciej się uczyć i wydajniej pracować.
Bibliografia na stronach 327-[328]. Indeks.
We współczesnym rozpędzonym świecie zdobywanie wiedzy stało się sposobem zyskiwania przewagi nad konkurencją. Czy jednak zdajemy sobie sprawę, jak funkcjonuje nasz mózg? Czy jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać jego możliwości, aby wydajniej pracować i odnosić sukcesy? Czy potrafimy stosować w praktyce nabyte umiejętności? Autor, czerpiąc z badań prowadzonych w wielu dziedzinach od neurologii po psychologię, od teorii motywacji po metody szybkiego uczenia się przekłada to, co wiemy o funkcjonowaniu mózgu, na interesujące spostrzeżenia dotyczące życia zawodowego. Pokazuje, jak odpowiednia motywacja, nastawienie emocjonalne i znajomość siebie jako ucznia mogą sprawić, że będziemy się uczyć szybciej i skuteczniej, a co za tym idzie mądrzej pracować i zarządzać ludźmi. Książka ta uświadamiania nam, jakie drzemią w was możliwości i jak je wyzwolić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: jak polubić swoją pracę i porwać za sobą innych.
To porywająca alegoryczna opowieść, której bohaterką jest Mary Jane Ramirez, szefowa przedsiębiorstwa, przed którą staje zadanie przekształcenia niewydolnego zespołu pracowniczego w skuteczną, wydajną ekipę. Przy Pike Place, w północnoamerykańskim stanie Waszyngton, nieopodal siedziby owego przedsiębiorstwa, znajduje się słynny w całym świecie Targ Rybny. Nasza bohaterka przyswaja sobie proste nauki wyniesione z obserwowania sprzedawców na tym targu, dzięki którym znajduje sposób wyzwolenia i rozwinięcia energii swych podwładnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 233-245.
ROZDZIAŁ I * Multidymensjonalna analiza jednostki w sytuacji zagrożenia * 1.1. Człowiek jako jedność noopsychomatyczna * 1.2. Podejmowanie decyzji w sytuacji zagrożenia * ROZDZIAŁ II * Rozumienie pojęcia " Poczucie zagrożenia" w literaturze przedmiotu * 2.1. Interdyscyplinarne ujęcie poczucia zagrożenia * 2.2. Rozumienie i definicja poczucia zagrożenia * 2.3. Rodzaje poczucia zagrożenia a percepcja sygnału niebezpieczeństwa * ROZDZIAŁ III * Specyfika zagrożenia w miejscu pracy * 3.1. Cechy środowiska pracy * 3.2. Wymiar podmiotowy sytuacji pracy * 3.2.1. Wymiar osobowościowy jako zmienna kształtująca miejsce pracy * 3.2.2. Społeczny aspekt miejsca pracy * 3.2.3. Stres i wypalenie zawodowe * 3.3. Człowiek w sytuacji niebezpieczeństwa w pracy * 3.3.1. Charakterystyka zawodu strażaka * 3.3.2. Charakterystyka pracy górnika * 3.3.3. Charakterystyka pracy osoby w zakładach chemicznych * ROZDZIAŁ IV * Metodologia badań własnych * 4.1. Problem pracy i hipotezy porównawcze * 4.2. Opis zastosowanych metod * 4.2.1. Arkusz Samopoznania (AS) R.B. Cattella * 4.2.2. Test Noodynamiki (T.N-D) K. Popielskiego * 4.2.3. Lista symptomów Noopsychomatycznych (LS - NPS) K. Popielskiego * 4.2.4 Kwestionariusz Poczucia Zagrożenia w Pracy (KPZP) P. Mamcarza * 4.2.5. Kwestionariusz Traumy Stanowiskowej (KTS) P. Mamcarza * 4.2.6. Kwestionariusz do Subiektywnej Oceny Pracy B. Dudka, M. Waszkowskiej, W. Hanke (KSOP) * 4.3. Strategia badań własnych * 4.4. Opis badanej grupy * 4.5. Procedura badawcza * ROZDZIAŁ V * Analiza i interpretacja uzyskanych wyników badań * 5.1. Analiza psychologiczna badanej grupy * 5.1.1. Struktura osobowości badanej grupy * 5.1.2. Dynamika poczucia sensu życia w badanej grupie * 5.1.3. Analiza ilościowa wyników badania Listą Symptomów Noopsychomatycznych * 5.1.4 Poczucie zagrożenia w pracy badanych osób * 5.1.5. Analiza oceny traumy stanowiskowej w badanej grupie * 5.1.6. Subiektywna ocena pracy w badanej grupie * 5.2. Analiza uzyskanych współzależności * 5.2.1. Analiza związku poziomu lęku z poczuciem zagrożenia * 5.2.2. Związek noetycznego wymiaru osobowości z poczuciem zagrożenia * 5.2.3. Funkcjonowanie noopsychomatyczne a poczucie zagrożenia * 5.2.4 Zależność między poziomem traumatyzacji a poczuciem zagrożenia * 5.2.5. Analiza związku poczucia stresu z poczuciem zagrożenia * 5.3. Analiza porównawcza wyników badań * 5.3.1. Poczucie zagrożenia u osób z wysokim i niskim poziomem lęku * 5.3.2. Dynamika noetycznego wymiaru osobowości a poczucie zagrożenia * 5.3.3. Natężenia objawów noopsychomatycznych a poczucie zagrożenia * 5.3.4 Doświadczenia traumatyczne w miejscu pracy a poczucie zagrożenia * 5.3.5. Wysoki i niski poziom stresu zawodowego a poczucie zagrożenia * 5.4. Analiza porównawcza uzyskanych wyników badań w poszczególnych grupach zawodowych * 5.4.1. Różnice między grupami zawodowymi w poziomie doświadczonego przeżycia zagrożenia * 5.4.2. Różnice między grupami zawodowymi w nasileniu traumy stanowiskowej * 5.4.3. Różnice między grupami zawodowymi w czynnikach osobowościowych * 5.4.4 Różnice między grupami zawodowymi w dynamice wymiaru noetycznego * 5.4.5. Różnice między grupami zawodowymi w natężeniu objawów noopsychomatycznych * 5.4.6. Różnice między grupami zawodowymi w poziomie stresu zawodowego * 5.5. Poczucie zagrożenia w pracy * 5.5.1. Analiza poszczególnych składowych poczucia zagrożenia w pracy * 5.5.2. Podsumowanie analizy regresji wielokrotnej uzyskanych wyników badań * 5.6. Podsumowanie wyników badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychiatra korpoświata / Witold Misztal. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2020. - 221, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Inspiracją do powstania tej książki stały się rozmowy z setkami pacjentów - osób żyjących w korpoświecie, owym swoistym środowisku, w którym spędzają większą część życia. Podróżują w nim codziennie jak w luksusowym wagonie pierwszej klasy, czasem nawet we śnie, albo gdy jedzą kolację z mężem lub żoną, albo gdy wyprowadzają psa na spacer, albo gdy chcieliby być przez chwilę kimś innym, albo gdy neon z napisem: "Dość!" razi ich zbyt mocno w oczy. Jedni nazywają to "złotą klatką", dla innych to "po prostu praca". Jedni podróżują wagonami latami, kochają to i nie wyobrażają sobie, aby mogli robić cokolwiek innego. Dla innych kilka przystanków to i tak za dużo, przesiadają się bez żalu do innego pociągu i jadą dalej w nadziei, że tym razem wsiedli do właściwego.Książka skierowana jest przede wszystkim do pracowników dużych korporacji, ale też mniejszych firm. Napisana przez psychiatrę, który od lat zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i profilaktyką zaburzeń psychicznych osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach. Powstała z myślą o stworzeniu swoistego przewodnika po najczęściej zgłaszanych w poradni zdrowia psychicznego problemach natury psychicznej. Napisana lekkim, przystępnym językiem, podejmuje tematykę zarówno stricte medyczną, ale też odnosi się do zjawisk występujących w korporacjach, takich jak wypalenie zawodowe, mobbing czy problem alkoholowy w postaci HFA (High Functioning Alcoholic). Zawiera autentyczne relacje trzydziestu trzech pracowników, opisujących jak "korpoświat" wygląda "od środka" oraz wywiady ze specjalistami od PR, dotyczącymi języka businessu oraz komunikacji wewnętrznej w firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Ani najgłębsza wiedza, ani najlepsze umiejętności praktyczne nie wystarczą w dzisiejszych czasach, aby zapewnić sobie udaną karierę zawodową i odnosić sukcesy na tym polu. Trzeba jeszcze mieć to bardzo ważne coś: pozytywne nastawienie i umiejętności interpersonalne. Jeśli jeszcze ich nie opanowałeś lub jeśli chcesz je doskonalić (a to kolejny klucz do sukcesu), ten poradnik z wyczuciem przeprowadzi cię przez zawiły labirynt stosunków międzyludzkich w miejscu pracy. Sharon Lund O`Neil jest amerykańskim doradcą w zespołach kierowniczych i motywacyjnych. Pracuje w organizacjach eksperckich i edukacyjnych oraz wykłada na University of Houston. Jest autorką kilku książek poświęconych zagadnieniom motywacji do pracy, umiejętności interpersonalnych i samodoskonalenia oraz laureatką prestiżowych nagród w dziedzinie nauczania. Jej Siła pozytywnego nastawienia miała już w USA 11 wydań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 11.01.2023)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wolnoć, Tomku, w swoim domku? Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni - i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik - dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu... Dlatego autorzy tej książki główny nacisk kładą na wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne wiążące się z trybem home office oraz psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania obowiązków zawodowych. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Podpowiadają, jak ustalić nowe zasady rodzinne i oddzielić to, co biurowe, od tego, co domowe. Omawiają czynniki, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność pracy zdalnej. Pokazują, jak dbać o higienę psychiczną i dobrostan fizyczny w tej nowej dla wielu z nas sytuacji. Rozbierają na czynniki pierwsze tematy związane ze skutecznością pracy, podają sposoby na wyznaczanie priorytetów i metody pozwalające utrzymać ich hierarchię w trakcie realizacji zadań. Uczą planowania bez zbędnego komplikowania tematu. Wszystko po to, by termin "praca zdalna" przestał być dla nas synonimem chaosu, a stał się przyczynkiem do zawodowego sukcesu. W cięższych i lżejszych czasach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The way we are working isn`t working.
Bibliografia na stronach 287-290.
Mamy do dyspozycji coraz więcej informacji i zawieramy transakcje w coraz szybszym tempie. Mamy więcej klientów do obsłużenia, więcej maili wymagających odpowiedzi, więcej telefonów, więcej zadań, więcej spotkań.Cały czas się śpieszymy i pracujemy coraz więcej godzin, bo mamy poczucie, że inaczej nie nadążymy za wymaganiami i pozostaniemy w tyle. Wielu liderów i szefów zastanawia się, jak pomóc sobie i swoim podwładnym uzyskiwać większą efektywność, bo okazuje się, że dotychczasowe metody pracy nie są wystarczające. Nasze obecne podejście do pracy źle wpływa zarówno na nasze życie osobiste, jak i na ludzi, którymi zarządzamy, oraz na organizacje, w których pracujemy. Jak możemy to zmienić?Zarządzanie sobą i swoją energią w pracyNa podstawie odkryć wielu dziedzin nauki m.in. psychologii, medycyny i teorii organizacji oraz w oparciu o wieloletnią współpracę z takimi firmami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young czy Shell, Tony Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowego sposobu pracy. Pokazuje, że wybitne wyniki wymagają nie tylko rytmicznego przechodzenia od pracy do odpoczynku, ale także czerpania energii z różnych źródeł. Najlepiej funkcjonujemy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz wtedy, gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z czterech potrzeb: fizyczną, emocjonalną, umysłową i duchową.Taka praca ma sens!Jeśli więc chcesz uniknąć uczucia wypalenia czy permanentnego przemęczenia, które szkodzą twojej kreatywności, koncentracji, energii i pasji, zastosuj proste zasady organizacji czasu i życia opracowane przez Schwartza i uzyskaj większą wydajność, zarówno w pracy, jak i poza nią. Dzięki lekturze tej książki przekonasz się, że satysfakcja, poczucie i świadomość celu może iść w parze z wysokimi wynikami, umiejętnością regeneracji i odpoczynku przy zachowaniu idei work life balance.Dzięki lekturze tej książki:na poziomie zarządzania sobą dowiesz się, w jaki sposób tworzyć codzienne rytuały, które:- intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją,- wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność,- krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne,- krótkowzroczne zaangażowanie w doraźne wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego dobra;na poziomie zawodowym poznasz nowe praktyki, kierunki działania i przekazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują takie firmy, jak jak Ernst & Young, Google, Ford czy IBM. Dostaniesz praktyczne, sprawdzone strategie poprawiające skuteczność i wydajność pracy.Zacznij dbać o własne potrzeby, bo taka (wyniszczająca) praca nie ma sensu niezależnie od tego, czy pracujesz w korporacji, jesteś samozatrudnionym, czy jesteś przedsiębiorcą zatrudniającym innych.***W pierwszych latach bycia przedsiębiorcą pracowałem po 14 godzin dziennie. Dziś pracuję maksymalnie sześć. Okazuje się, że idą za tym. wyższe zarobki (nie mówiąc już o podniesieniu jakości życia). Skoro więc są narzędzia, żeby pracować mniej, a zarabiać więcej, szaleństwem byłoby nie skorzystać. Książka Tony’ego Schwartza jest najlepszym, jakie znam. Serdecznie polecam!JAKUB B. BĄCZEK, trener mentalny olimpijczyków***TONY SCHWARTZ jest założycielem i prezesem firmy Energy Project, która pomaga instytucjom i osobom indywidualnym w wykorzystywaniu odkryć naukowych do uzyskiwania poprawy zaangażowania, koncentracji, wydajności i wyników. Wraz z Jimem Loehrem napisał bestseller The Power of Full Engagement, a także inne książki, między innymi What Really Matters: Searching for Wisdom in America.JEAN GOMES jest prezesem Energy Project Europe.CATHERINE McCARTHY jest dyrektor wykonawczą Energy Project.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [254].
Dostępna również jako e-book i audiobook.
Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z "tymi innymi". Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole, czy w wielkiej korporacji, czy jesteś prezesem czy kurierem, twoi współpracownicy potrafią zepsuć smak każdego sukcesu - jak kwaśne mleko w kawie. Per Henrik Stenstrom na co dzień prowadzi wykłady na temat życia w pracy. Zauważył bowiem, że w środowisku pracy przyjmujemy różne role, tak jak w życiu. Na podstawie wieloletnich obserwacji udało mu się stworzyć klasyfikację szczególnie irytujących pracowników, których podzielił na siedem kategorii: od Gwiazdy po Pasażera na gapę. Dokonuje analizy tych typów osobowości i doradza, w jaki sposób można ich spacyfikować, aby współpraca była owocna, a pierwsza poranna kawa stała się przyjemnym biurowym rytuałem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej