Sorting
Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(2)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Author
Czapla Tomasz
(1)
Gontar Beata
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Ekoturystyka
(1)
Globalizacja
(1)
Inteligentne miasta
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach [137]-143.
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje. W odróżnieniu od większości opracowań skupiających się na różnych aspektach zarządzania zmianami, autor prezentowanej monografii wychodzi naprzeciw opisanemu wyżej trendowi, koncentrując się na perspektywie pracowników i ich funkcjonowaniu w sytuacji zmiany. W książce Czytelnik znajdzie nie tylko ocenę poziomu gotowości do zmian, jaki prezentują badani pracownicy, lecz także pogłębioną analizę źródeł takiego stanu rzeczy. Przyjęcie perspektywy kompetencyjnej jako elementu metodyki badania pozwoliło na wskazanie mocnych stron i obszarów rozwoju, a te elementy mogą stanowić inspirację dla bezpośrednich przełożonych i menedżerów odpowiadających za rozwój organizacji. Gandalf.com.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 57645 (1 egz.)
Kaucja: 29,93 zł
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [131]-139.
Książka dostępna również jako e-book.
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju z 2016 r. zakłada budowę wizerunku Polski jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym rozwój sektora gospodarki turystycznej oraz koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym, a także uruchomienie zintegrowanego produktu turystycznego umożliwiającego efektywne prowadzenie działań promocyjnych, co stymulować będzie ruch turystyczny i przyczyni się do wzrostu gospodarczego. W książce autorzy proponują budowę zintegrowanego produktu turystycznego wokół idei miejskiej zrównoważonej turystyki i oferują narzędzia ewaluacyjne umożliwiające ocenę współpracy miasta z wyższymi uczelniami i korporacjami ICT w budowie pilotażowych rozwiązań. Na potrzeby książki stworzono listę potencjalnych pilotażowych projektów ICT wspierających strategię miejskiej zrównoważonej turystyki, m.in. budowy smart society w ramach projektów rewitalizacyjnych realizowanych na podobnej zasadzie, jak to robi korporacja Panasonic w Tokio czy Berlinie. Zaproponowano metodę oceny i hierarchizacji projektów ICT wspierających rozwój miejskiej zrównoważonej turystyki, która pozwalająca ocenić wartość współpracy miasta z interesariuszami zainteresowanymi realizacją wspólnych projektów innowacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 37,42 zł
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again