Organizacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(18)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(4)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(2)
Adamiecki Karol (1866-1933)
(1)
Barczak Michał
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Christensen John (1959- )
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Coffman Curt
(1)
Cymerman Natalia
(1)
Czapla Tomasz
(1)
Dolot Anna
(1)
Doroba Anita
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Le Chatelier Henri (1850-1936)
(1)
Lundin Stephen C. (1941- )
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Paul Harry (1950- )
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Pogorzelska Aleksandra
(1)
Prasołek Łukasz
(1)
Rothert Aleksander
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szajna Andrzej
(1)
Szapar Iwo
(1)
Thompson C. Bertrand
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Zahariades Damon
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1960 - 1969
(1)
1920 - 1929
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Szwecja
(1)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Kadry
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Organizacja pracy
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Znaleźć czas : twój sprawdzony system produktywności / Michał Barczak. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 180, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Ebook dostępny na: ebookpoint.pl.
Podobno o ile Włosi pracują po to, by żyć, o tyle Polacy żyją po to, by pracować. Tak to w każdym razie wygląda - kogo nie zagadniesz, jeden z drugim zajęty, każdy dokądś biegnie, wszyscy się spieszą, bo robota... A gdzie rodzina, gdzie hobby, gdzie przyjemności, gdzie czas na leżenie i kiwanie palcem w bucie? Tak, kiwanie palcem w bucie, ponieważ kto chce sięgać szczytów życiowego powodzenia, ten powinien czasami zwyczajnie zmarnować nieco godzin, spędzić je całkowicie bezproduktywnie. Pracowitość doprawiona odrobinką słodkiego lenistwa - oto przepis na sukces. Tylko jak znaleźć czas na nicnierobienie, skoro świat wciąż krzyczy: Szybciej! Dalej! Lepiej!Odpowiedź kryje się w magicznym słowie produktywność, za którym stoi drugie, nie mniej magiczne - organizacja. Z kolei nad nimi górują: zdrowy rozsądek i właściwe podejście do życia. Wie o tym dobrze autor tej książki. Sam przebył bardzo długą drogę. Od niezorganizowanego chłopaka, któremu wiecznie brakowało czasu, przez superzdyscyplinowanego przedsiębiorcę, do szczęśliwego człowieka, jakim jest dziś. Poszukując Świętego Graala sukcesu, nauczył się, że więcej pracy i więcej zleceń wcale nie jest tym, do czego należy uparcie dążyć. Zrozumiał, że prawdziwe wartości to rodzina, duchowość i - szeroko pojęte - zdrowie. Wszystkie one wymagają czasu.Z tej książki dowiesz się, jak go znaleźć. Jak zarządzać sobą w czasie na tyle skutecznie, by wygospodarować szczęśliwe chwile dla rodziny, na hobby, na przyjemności i na tę odrobinę słodkiego lenistwa, która należy się każdemu. Także najbardziej produktywnemu człowiekowi na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja Zarządzania)
Dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu.
Autorom książki przyświecał cel pokazania Czytelnikom rzeczywistych zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych.
W rozdziale 1 skupiono się na zagadnieniach dotyczących chmur obliczeniowych. W rozdziale 2 poddano analizie zagadnienia sztucznej inteligencji. Rozdział 3 dotyczy tematyki łańcuchów bloków – znanych powszechnie jako blockchain. Tematyce mobilnego internetu poświęcono rozdział 4, rozdział 5 zaś – przedstawieniu technologii AR. Rozważania na temat rozszerzonej rzeczywistości implikują niejako kontekst VR, któremu poświęcono analizy w rozdziale 6. Ostatni rozdział książki został poświęcony tematyce rozpoznawania mowy ludzkiej. W końcowym fragmencie książki autorzy przedstawili prognozowane przez nich trendy i kierunki rozwoju w zakresie innowacyjnych technologii informatycznych.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, w tym pracowników branży przemysłowej, produkcyjnej, informatycznej, transportowej oraz grona akademickiego – zarówno naukowego, naukowo-dydaktycznego, dydaktycznego, jak i doktorantów oraz studentów, zwłaszcza uczelni technicznych. Książka ta jest przy tym źródłem informacji dla pracowników, którzy pragną poszerzyć wiedzę dotyczącą zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych w praktyce, ale także dla uczestników kursów i studiów podyplomowych z wielu dyscyplin dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych i specjalistów z innych dziedzin, którzy szukają możliwości zastosowania innowacyjnych technologii informatycznych w zakresie działań własnych, prywatnych lub zawodowych. [Opis pochodzi z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. "W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (.) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść". ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta omawia definicje coachingu i jego różne modele w odniesieniu do rozmaitych typów zespołów w organizacjach biznesowych. Obejmuje szeroki zakres zagadnień szkoleniowych: osobistych, zespołowych, strategicznych i operacyjnych. Autor pomaga zrozumieć istotę efektywnego coachingu, podaje wiele przykładów i analizuje konkretne przypadki, popierając to wnikliwymi badaniami. Uczy, jak skupiać się na priorytetach, kreatywnie rozwiązywać problemy oraz osiągać równowagę między wykonywaniem obowiązków, uczeniem się i odpowiednim zachowaniem członków zespołu.David Clutterbuck jest uznawany za ideologicznego guru coachingu i mentoringu. Wykłada na Sheffield Hallam University. Jest współzałożycielem Europejskiej Rady Mentoringu i Coachingu oraz dyrektorem firmy konsultingowej Clutterbuck Associates. Do jej klientów należą m.in. Nokia, Shell i Bank Światowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19923 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.03.2024)
Książka
W koszyku
Na wyklejce okładki: repozytorium C.H.Beck: bezpłatny dostęp do materiałów dodatkowych uzupełniających niniejszą książkę-repozytorium.beck.pl. Zdrapka z kodem dostępu na 2 stronie okładki.
Poradnik z wzorami dokumentów, który krok po kroku pomoże pracodawcom wdrożyć na stałe pracę zdalną w firmie. W sposób szczegółowy opisane zostały w nim wszystkie zagadnienia, które powinny znaleźć się w regulaminie pracy zdalnej oraz odrębnych procedurach z zakresu BHP i RODO. Ponadto książka zawiera wzory dokumentów niezbędnych do właściwego stosowania pracy zdalnej w praktyce.
Publikacja to: - kompleksowe i szerokie ujęcie tematyki pracy zdalnej, które pomoże pracodawcom przejść z pracy zdalnej covidowej lub telepracy na nową pracę zdalną; - spojrzenie na pracę zdalną z różnych stron, z jednoczesnym wskazaniem obowiązków wynikających z różnych dziedzin prawa, o jakich należy pamiętać, wprowadzając taką organizację pracy; - poradnik, który wskaże pracodawcom, jakie dokumenty należy stworzyć, aby prawidłowo wdrożyć pracę zdalną w organizacji i o czym powinni oni pamiętać, gdy praca zdalna będzie już faktycznie wykonywana.
Kluczowe atuty książki to przede wszystkim: - omówienie nowelizacji Kodeksu pracy dotyczącej pracy zdalnej, ale nie w oderwaniu od reszty systemu, a wręcz przeciwnie – ze wskazaniem, jak należy połączyć różne istniejące instytucje z nowymi przepisami o pracy zdalnej. [Opis pochodzi z okladki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 59015 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.07.2024)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach [137]-143.
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje. W odróżnieniu od większości opracowań skupiających się na różnych aspektach zarządzania zmianami, autor prezentowanej monografii wychodzi naprzeciw opisanemu wyżej trendowi, koncentrując się na perspektywie pracowników i ich funkcjonowaniu w sytuacji zmiany. W książce Czytelnik znajdzie nie tylko ocenę poziomu gotowości do zmian, jaki prezentują badani pracownicy, lecz także pogłębioną analizę źródeł takiego stanu rzeczy. Przyjęcie perspektywy kompetencyjnej jako elementu metodyki badania pozwoliło na wskazanie mocnych stron i obszarów rozwoju, a te elementy mogą stanowić inspirację dla bezpośrednich przełożonych i menedżerów odpowiadających za rozwój organizacji. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57645 (1 egz.)
Kaucja: 29,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Tą książką inaugurujemy nowy cykl wydawniczy "Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji". Książka zawiera raporty z badań przeprowadzonych w niemal wszystkich ośrodkach naukowych w Polsce w roku 2018 w dziewięciu obszarach tematycznych: innowacyjności procesów i produktów, zarządzania organizacjami i zespołami ludzkimi, efektywności i produktywności przedsiębiorstw, organizacji i zarządzania produkcją, inżynierii procesów wytwarzania, zarządzania wiedzą i wspomagania decyzji, inżynierii jakości, kształtowania środowiska i bezpieczeństwa pracy oraz cyfryzacji produkcji. Większość z tych obszarów jest związana z inżynierią zarządzania, natomiast dwa bezpośrednio z produkcją i jej cyfryzacją. Wszystkie prezentowane prace uzyskały pozytywne merytoryczne recenzje opracowane przez duże grono wybitnych ekspertów. Książka przeznaczona jest dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu. Druga pozycja z tego cyklu ukaże się w pierwszej połowie przyszłego roku i będzie zawierała prace z obecnie prowadzonych badań. Prof. Ryszard Knosala Redaktor naukowy cyklu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 66,93 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00195 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: jak polubić swoją pracę i porwać za sobą innych.
To porywająca alegoryczna opowieść, której bohaterką jest Mary Jane Ramirez, szefowa przedsiębiorstwa, przed którą staje zadanie przekształcenia niewydolnego zespołu pracowniczego w skuteczną, wydajną ekipę. Przy Pike Place, w północnoamerykańskim stanie Waszyngton, nieopodal siedziby owego przedsiębiorstwa, znajduje się słynny w całym świecie Targ Rybny. Nasza bohaterka przyswaja sobie proste nauki wyniesione z obserwowania sprzedawców na tym targu, dzięki którym znajduje sposób wyzwolenia i rozwinięcia energii swych podwładnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka dostępna także jako e-book.
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy Twoja doba także jest za krótka? Noce spędzane nad niedokończonymi zadaniami nie sprawią, że nadrobisz zaległości. Jeśli obudzisz się zmęczony, rano będziesz miał zbyt mało energii, by pracować efektywnie. Sprawy nie ułatwią Ci wciąż nowe e-maile, nieustannie dzwoniący telefon, no i jeszcze ta pokusa, by co chwilę sprawdzać, co nowego zdarzyło się na Facebooku. Być może więc kolejną noc będziesz musiał przeznaczyć na zajmowanie się tym, czego nie zrobiłeś w ciągu dnia. Czy można się wydostać z tego błędnego koła? Co zrobić, by lepiej zorganizować swoje obowiązki, pracować krócej lub wykonać więcej w tym samym czasie? Poznaj sposoby, które Ci to ułatwią! Czy Ty też masz za mało pieniędzy? Doskonała umiejętność zarządzania czasem oraz organizowania swojej pracy sprzyja także mądremu radzeniu sobie z finansami. Chcesz wiedzieć, jak oszczędzać pieniądze? Jak zapanować nad domowym budżetem i odłożyć małe co nieco na wymarzoną podróż lub zainwestować w lepszą przyszłość? Wykorzystaj swój czas, by zarabiać więcej! Jak? Odpowiedź znajdziesz w środku. Książka adresowana jest w szczególności do freelancerów, samodzielnych przedsiębiorców oraz osób pracujących zdalnie, ale skorzystać mogą z niej także pracownicy zatrudnieni w biurach oraz wszyscy, którzy chcieliby lepiej zarządzać czasem i pieniędzmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wolnoć, Tomku, w swoim domku? Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni - i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik - dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu... Dlatego autorzy tej książki główny nacisk kładą na wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne wiążące się z trybem home office oraz psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania obowiązków zawodowych. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Podpowiadają, jak ustalić nowe zasady rodzinne i oddzielić to, co biurowe, od tego, co domowe. Omawiają czynniki, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność pracy zdalnej. Pokazują, jak dbać o higienę psychiczną i dobrostan fizyczny w tej nowej dla wielu z nas sytuacji. Rozbierają na czynniki pierwsze tematy związane ze skutecznością pracy, podają sposoby na wyznaczanie priorytetów i metody pozwalające utrzymać ich hierarchię w trakcie realizacji zadań. Uczą planowania bez zbędnego komplikowania tematu. Wszystko po to, by termin "praca zdalna" przestał być dla nas synonimem chaosu, a stał się przyczynkiem do zawodowego sukcesu. W cięższych i lżejszych czasach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dostępna również jako e-book.
Czy nie wolisz samodzielnie decydować o tym, kiedy i jak pracujesz, aby lepiej łączyć życie prywatne z zawodowym? Chcesz spontanicznie pojechać na drugi koniec świata, nie martwiąc się, że musisz odsiedzieć w biurze etatowe godziny? A może czujesz, że musisz nauczyć się pracować zdalnie w sposób bardziej efektywny? Praca poza biurem stała się nie tylko możliwością, ale wręcz koniecznością. Nagle tysiące osób niespodziewanie znalazło się w sytuacji, do której w ogóle nie były przygotowane. Iwo Szapar od wielu lat uczy firmy na całym świecie, jak zbudować sprawnie współpracujący zespół pracowników zdalnych. Jego przewodnik po efektywnej i dobrze zorganizowanej pracy na odległość jest rezultatem wieloletniej współpracy z najlepszymi światowymi ekspertami w tej dziedzinie, m.in. założycielami firm technologicznych z Doliny Krzemowej w USA, doradcą Baracka Obamy ds. rynku pracy czy też menedżerami firm wartych miliardy dolarów, które. nie mają biur. To opowieść o tym, dlaczego praca zdalna zmienia nas na lepsze, oraz praktyczny przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak ulepszyć metody zdalnej współpracy i wreszcie wyjść z biura, by zacząć lepiej żyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00277 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie "nie". W rzeczywistości jednak każdy z nas ma go więcej, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać.Z książką Briana Tracy’ego nauczymy się, jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem. Dzięki skutecznym strategiom i technikom dowiemy się jak: zyskać dwie godziny pracy dziennie, poznając psychologię efektywnego zarządzania czasem, szybciej podejmować lepsze decyzje, wytyczać jasne cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach, efektywniej radzić sobie ze złożonymi zadaniami, skutecznie wykorzystywać metody zwiększające produktywność.Brian Tracy, bazując na wynikach ponad 25-letnich badań nad strategiami zarządzania czasem, stosowanymi przez ludzi sukcesu, stworzył prosty i efektywny system, dzięki któremu każdy z nas może podnieść jakość swojego życia - i to w ciągu kilku tygodni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie III rozszerzone i uzupełnione. - Göteborg : MT Biznes ; Wamex, 2017. - 130 stron ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania.
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia.Ta przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia "żaby" gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić.Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiąganiu lepszych wyników i poprawianiu wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności - takiej, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej.Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w USA w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 1000 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, m.in. Pocałuj tę żabę!, Psychologia sprzedaży czy Potęga pewności siebie twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20406 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.07.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-171.
Książka opowiada o nowoczesnym sposobie organizacji pracy, który oferuje szereg zmian polegających na swobodzie, wolności wyboru i zrównoważonym rozwoju, odpowiadając tym samym na złożoność dzisiejszego kontekstu gospodarczego i społecznego.Jeśli chcesz wejść na drogę zmian, wiodącą ku uefektywnieniu Twojej pracy - ta książka podpowie Ci, od czego zacząć.Wśród omówionych tematów:Ľ czego nauczyliśmy się, pracując zdalnie wskutek pandemii COVID-19Ľ odnalezienie swojej pasji, stałe uczenie się i odwaga wyjścia ze strefy komfortu, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracyĽ biurokracja i głupota funkcjonalna - jak skutecznie się ich pozbyć, by zwalczyć frustrację i czuć się spełnionymĽ doświadczenia Autora w zakresie wdrażania metody smart working do firm o różnym profilu działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21677 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji. Czas przecieka przez palce, a poziom stresu rośnie: priorytetowych prac nie można ukończyć w terminie, a do listy trzeba regularnie dopisywać nowe zadania, które od razu domagają się uwagi. Listy zadań niespostrzeżenie robią się absurdalnie długie. Sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli i nikt rozsądny nie wierzy, że zadania umieszczone na liście kiedykolwiek zostaną zrealizowane...Dzięki tej niewielkiej książeczce dowiesz się, jak uniknąć tego czarnego scenariusza. Została napisana w taki sposób, aby bez tracenia cennej energii ułatwić Ci jak najszybsze przejście do działania i odzyskanie kontroli nad własnym czasem i obowiązkami. Zapoznasz się z kilkoma różnymi systemami prowadzenia list zadań, a następnie zbudujesz taki, który najlepiej będzie pasować do Twojego indywidualnego stylu pracy. Szybko zaczniesz pisać skuteczne listy. Poznasz cały ten proces krok po kroku i doprowadzisz do tego, by listy zadań stały się przydatnym, wspierającym Cię narzędziem, które po prostu działa bez zarzutu każdego dnia. Spośród zawartych w książce propozycji wybierzesz najlepsze dla Ciebie taktyki, dzięki którym zawsze zdążysz na czas, przestaniesz się stresować i poczujesz większą radość z życia!W tej książce znajdziesz informacje o:błędach popełnianych podczas tworzenia listy zadań oraz ich konsekwencjachnajpopularniejszych strategiach pisania listnajdoskonalszym systemie list zadańtechnikach i zasadach prowadzenia list rzeczy do zrobieniaprzyczynach, dla których warto tworzyć również listy zadań zrealizowanychLista zadań? Ma wspierać, nie stresować!O autorzeDamon Zahariades uważa siebie za korporacyjnego uchodźcę. Na bazie osobistych doświadczeń stał się ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem i własną wydajnością. W wolnych chwilach wspomaga rozwijające się firmy umiejętnościami z dziedziny copywritingu. Jest autorem lubianych książek, w tym kilku bestsellerów Amazona. Mieszka w południowej Kalifornii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20893 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej