Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(36)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(8)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(22)
Autor
Mruk Henryk
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Downar Wojciech
(2)
Ehrlich Andrzej. Tł
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Górska Monika (1964- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Ries Al (1927- )
(2)
Trout Jack (1936-2017)
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antoszkiewicz Jan Proces twórczy w biznesie i sztuce
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Binsztok Aleksander Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych
(1)
Borowiecki Ryszard. Red
(1)
Bucki Piotr
(1)
Ciecierski Marek Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górska Ewa
(1)
Hill Sam
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jabłoński Marek Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaśkowiec Marzena Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik sukcesu i przewagi konkurencyjnej organizacji XXI w
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaliski Maciej Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kiełtyka Leszek Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kozielski Robert
(1)
Król Lech C
(1)
Kuchmacz Jerzy
(1)
Kwieciński Mirosław Mapy wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego
(1)
Kwieciński Mirosław. Red
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Laskowski Piotr Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych
(1)
Lenik Sylwia Funkcja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lisiecki Marek (1950- )
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mielus Magdalena Rozwój działalności wywiadowni gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Olesiński Zbigniew Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pisula Bartosz Zintegrowana informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Rawski Marek Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rifkin Glenn
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- ). Red
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter-Wojtczak Monika Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmianami poprzez zarządzanie projektami
(1)
Sieja Marek Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych
(1)
Siudak Marek
(1)
Sobczyk Genowefa (1947- ). Red
(1)
Sopińska Agnieszka Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowania sektorowe
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stańdo-Górowska Halina
(1)
Szczepańska Beata Znaczenie wiedzy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniak Jerzy W. Empiryczna analiza zachowań komunikacyjnych menedżerów
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zalewski Sławomir Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa
(1)
Zboralski Marek
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żebrowski Andrzej Bezpieczeństwo wiedzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Studenci
(2)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(4)
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Content marketing
(1)
Cyberkultura
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura wizualna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Multimedia
(1)
Narracja
(1)
Polityka regionalna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Reklama
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Technika filmowa
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Towary
(1)
Wideo
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł serii: Marketing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.A (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 194, [2] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 191-194.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.C (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994. - 163, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 162-163.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Na s. 4 okł. błędny .
Bibliogr. s. 197-200.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - wyd.2 zm. - Warszawa : Wydaw.PWE, 2002. - 200 s.
(Marketing bez Tajemnic)
Autor
Tytuł serii: Marketing bez Tajemnic
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 197-200.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.A (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [151].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 229-230.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 229-230.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : mapy, rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 161-163.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bezpośredni / Monika Szuman-Dobska, Paweł Dobski. - Warszawa : "Infor", 1999. - 159 s., [8] s. tabl. kolor. : faks., rys., wykr. ; 24 cm.
(Marketing w Praktyce)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16972 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57617 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej