Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Garbarski Lechosław
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Marketing
(6)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek
(2)
Decyzje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. "»Marketing« jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne." prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DF 56965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56181 (1 egz.)
Kaucja: 41,30 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także średnich ekonomicznych.
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez˙ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Część I. ZROZUMIEĆ MARKETING * 1. Istota Marketingu, Lechosław Garbarski * 1.1. Struktura problematyki * 1.2. Kluczowe pojęcia * 1.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 1.3.1. Sposoby definiowania marketingu * 1.3.2. Cele i instrumenty w kluczowych koncepcjach marketingu * 1.3.3. 10 śmiertelnych grzechów marketingu * 1.3.4. Korzyści i koszty w procesie zakupu produktu * 1.3.5. Odzyskiwanie nabywców utraconych * Bibliografia * 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska * 2.1. Struktura problematyki * 2.2. Kluczowe pojęcia * 2.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 2.3.1. Zmiany znaczenia marketingu w przedsiębiorstwach * 2.3.2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw * 2.3.3. Kampanie społeczne w Polsce * 2.3.4. Wspólne przedsięwzięcia organizacji niekomercyjnych i przedsiębiorstw w Polsce * Bibliografia * 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska * 3.1. Struktura problematyki * 3.2. Kluczowe pojęcia * 3.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 3.3.1. Sposoby rozwiązywania przez przedsiębiorstwo konfliktu interesów z konkurentami * 3.3.2. Ewolucja koncepcji przewagi konkurencyjnej * 3.3.3. Ekonomia skali, ekonomia zakresu i efekt uczenia się jako źródła przewagi kosztowej * 3.3.4. Współtworzenie wartości z nabywcami * 3.3.5. Tworzenie nowych rynków * Bibliografia * Część II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH * 4. Analiza warunków działania, Teresa Taranko * 4.1. Struktura problematyki * 4.2. Kluczowe pojęcia * 4.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 4.3.1. Analiza tendencji rozwojowych w otoczeniu za pomocą metody PESTEM * 4.3.2. Ocena ogólnego otoczenia przedsiębiorstwa przy użyciu metody scenariuszowej * 4.3.3. Analiza atrakcyjności sektora przy użyciu modelu pięciu sił M.E. Portera * 4.3.4. Podstawowa i zmodyfikowana wersja analizy SWOT * Bibliografia * 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak * 5.1. Struktura problematyki * 5.2. Kluczowe pojęcia * 5.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 5.3.1. Narzędzia i modele analityczne wykorzystywane w systemie informacji marketingowej * 5.3.2. Użyteczne wtórne źródła informacji * 5.3.3. Struktura oferty badawczej * 5.3.4. Struktura raportu badawczego * 5.3.5. Przegląd standaryzowanych metod badawczych dostępnych w Polsce * 5.3.6. Branżowe organizacje badawcze w Polsce - cele i podstawowe inicjatywy * Bibliografia * 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski * 6.1. Struktura problematyki * 6.2. Kluczowe pojęcia * 6.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 6.3.1. Sposoby definiowania zachowania konsumentów * 6.3.2. Modele zachowania konsumentów * 6.3.3. Wpływ czynników ekonomicznych na zachowania konsumentów * 6.3.4. Typy osobowości * 6.3.5. Fazy cyklu życia rodziny * 6.3.6. Struktura budżetu czasu konsumentów * 6.3.7. Wpływy w centrum zakupu * 6.3.8. Typologia konsumentów na rynku usług finansowych * 6.3.9. Style życia i postawy konsumentów a sektor zdrowia * 6.3.10. Metody pomiaru lojalności konsumentów * Bibliografia * 7. Zachowania konkurentów na rynku, Magdalena Krzyżanowska * 7.1. Struktura problematyki * 7.2. Kluczowe pojęcia * 7.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 7.3.1. Wojna standardów Betamax i VHS * 7.3.2. Czynniki sukcesu w wojnach standardów produktów * 7.3.3. Symptomy problemów konkurenta * 7.3.4. Postrzeganie konkurencji przez menedżerów * 7.3.5. Strategie judo * 7.3.6. Procter & Gamble i Unilever na wielu rynkach * 7.3.7. Wprowadzanie w błąd przez konkurentów * Bibliografia * Część III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA * 8. Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski * 8.1. Struktura problematyki * 8.2. Kluczowe pojęcia * 8.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 8.3.1. Sposoby definiowania segmentacji rynku * 8.3.2. ACORN * 8.3.3. Segmentacja według kryterium wartości klienta * 8.3.4. VALS * 8.3.5. "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research * 8.3.6. Segmentacja internautów w Polsce (Gemius) * 8.3.7. Telefony Emporia dla seniorów * Bibliografia * 9. Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski * 9.1. Struktura problematyki * 9.2. Kluczowe pojęcia * 9.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 9.3.1. Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda * 9.3.2. Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta * 9.3.3. Przykład oceny atrakcyjności segmentów rynku * 9.3.4. Działanie w niszach rynkowych * 9.3.5. Masowa indywidualizacja * Bibliografia * 10. Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski * 10.1. Struktura problematyki * 10.2. Kluczowe pojęcia * 10.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 10.3.1. Sposoby definiowania pozycjonowania * 10.3.2. Pozycjonowanie w modelu STP * 10.3.3. Algorytm procesu pozycjonowania * 10.3.4. Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści * 10.3.5. Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania * 10.3.6. Opcje pozycjonowania marki produktu * 10.3.7. Mapa łańcuchów znaczeniowych * 10.3.8. Pozycjonowanie produktów WITTCHEN * 10.3.9. Wybór własnej pozycji na rynku * 10.3.10. Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady * Bibliografia * 11. Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko * 11.1. Struktura problematyki * 11.2. Kluczowe pojęcia * 11.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 11.3.1. Wielopoziomowa koncepcja produktu na przykładach różnych kategorii produktów * 11.3.2. Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków * 11.3.3. Tożsamość marki według wybranych koncepcji * 11.3.4. Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce * 11.3.5. Ocena kapitału marki i wycena jej wartości * 11.3.6. Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya * Bibliografia * 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran * 12.1. Struktura problematyki * 12.2. Kluczowe pojęcia * 12.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 12.3.1. Sposoby ujmowania istoty ceny * 12.3.2. Wpływ czynników prawnych na kształtowanie cen * 12.3.3. Elastyczność cenowa popytu * 12.3.4. Zakres badań marketingowych dotyczących kształtowania cen * 12.3.5. Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów * 12.3.6. Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów * Bibliografia * 13. Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran * 13.1. Struktura problematyki * 13.2. Kluczowe pojęcia * 13.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 13.3.1. Uwarunkowania stosowania bezpośredniego i pośredniego kanału dystrybucji * 13.3.2. Wybór stopnia intensywności dystrybucji * 13.3.3. Kryteria wykorzystywane przy wyborze kanałów dystrybucji * 13.3.4. Rodzaje pośredników handlowych * 13.3.5. Formy sprzedaży detalicznej * Bibliografia * 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki * 14.1. Struktura problematyki * 14.2. Kluczowe pojęcia * 14.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 14.3.1. Udana i nieudana kampania reklamowa * 14.3.2. Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej * 14.3.3. Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu * 14.3.4. Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii * 14.3.5. Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej * 14.3.6. Struktura i zawartość briefu reklamowego * Bibliografia * 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki * 15.1. Struktura problematyki * 15.2. Kluczowe pojęcia * 15.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 15.3.1. Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty * 15.3.2. Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych * 15.3.3. Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics * Bibliografia * Część V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŁ MARKETINGOWYCH * 16. Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran * 16.1. Struktura problematyki * 16.2. Kluczowe pojęcia * 16.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 16.3.1. Istota i rodzaje kosztów działań marketingowych - sposoby ujmowania * 16.3.2. Istota i rodzaje efektów działań marketingowych - sposoby ujmowania * 16.3.3. Miary efektów pośrednich * 16.3.4. Koncepcja zwrotu z inwestycji w marketing * 16.3.5. Zmniejszanie kosztów działań marketingowych * 16.3.6. Zwiększanie efektów działań marketingowych * Bibliografia * 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak * 17.1. Struktura problematyki * 17.2. Kluczowe pojęcia * 17.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 17.3.1. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa * 17.3.2. Sposoby organizowania działalności marketingowej a struktura hierarchiczna stanowisk * 17.3.3. Współczesne rozwiązania w sferze organizowania działalności marketingowej * 17.3.4. Zakres odpowiedzialności stanowisk w sferze marketingu * 17.3.5. Cykl budżetu marketingu * 17.3.6. Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) * 17.3.7. Rodzaje i narzędzia kontroli działalności marketingowej * Bibliografia * 18. Plan marketingowy, Teresa Taranko * 18.1. Struktura problematyki * 18.2. Kluczowe pojęcia * 18.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania * 18.3.1. Plan marketingowy dla nowego produktu (MotoBoX Zewa) * 18.3.2. Plan marketingowy dla nowej placówki usługowej (przedszkole "Bajkowa Kraina")
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [350]-355.
Dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także praktyków gospodarczych.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46233 (1 egz.)
Kaucja: 47,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994. - 163, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 162-163.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8991 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej