Mruk Henryk
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(2)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(10)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Mruk Henryk
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(350)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(194)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(167)
Clark Brenda
(166)
Głowińska Anita
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(159)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Lem Stanisław (1921-2006)
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing
(6)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Leki
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NSZZ "Solidarność"
(1)
Negocjacje
(1)
Opozycja polityczna nielegalna
(1)
Poczta
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Styl życia
(1)
Tarnowski, Jan Stanisław (1937- )
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zachowanie
(1)
Znaczki pocztowe
(1)
Związki zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Album
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 316, 57202 (2 egz.)
Kaucja: 29,93 zł
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56181 (1 egz.)
Kaucja: 41,30 zł
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Wstęp * 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) * Wprowadzenie * 1.1. Cyfrowa transformacja * 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja * 1.3. Marketing a technologia * 1.3.1. Technologie mobilne * 1.3.2. Internet Rzeczy * 1.3.3. Media społecznościowe * 1.3.4. Sztuczna inteligencja * 1.4. Marketing a metody zarządzania * 1.5. Marketing a organizacja działań * 1.6. Przyszłość marketingu * Podsumowanie * 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) * Wprowadzenie * 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach * 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania * 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające * 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej * Podsumowanie * 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) * Wprowadzenie * 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych * 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości * 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji * Podsumowanie * 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) * Wprowadzenie * 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności * 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line * 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty * 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki * 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej * 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych * 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci * 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics * 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej * Podsumowanie * 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) * Wprowadzenie * 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 * 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów * 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 * 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 * 5.5. Wartości tworząpozycję marki * 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki * 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa * 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 * Podsumowanie * 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) * Wprowadzenie * 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej * 6.1.1. Formy i techniki wywiadów * 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowańkonsumenckich * 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej * 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów * 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej * 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji * 6.4. Big Data w analityce marketingowej * 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań * 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu * 6 5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych * 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych * 6.7. Kierunki zastosowańanalityki marketingowej * 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych * 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej * Podsumowanie * 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) * Wprowadzenie * 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu * 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji * 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją * 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy * 7.5. Wykorzystanie Market telligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych * Podsumowanie * 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) * Wprowadzenie * 8.1. Przesłanki i kierunki zmian * 8.2. Istota innowacji * 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki * 8.4. Zarządzanie innowacjami * 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami * Podsumowanie * 9. Oczami praktyków * 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje * i mikroewolucje (Artur Maciorowski) * 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje * 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii * 9.1.3. Mikrotrendy * 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) * 9.2.1. Duch w maszynie * 9.2.2. Dane * 9.2.3. Algorytmy * 9.2.4. Sprzęt * 9.2.5. SISO * 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? * 9.2.7. Telefon od Absolutu * 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) * Epilog * O Autorach * Bibliografia * Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oryg. : "AMA handbook for successful selling" 1994.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42300 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. [z ang. Robert Bartołd et al.]. - Poznań : "Rebis", cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il., faks., fot., portr., wykr. ; 27 cm.
Indeksy.
U dołu s. tyt. logo oryg. wydaw.
Bibliogr. częśc. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5214, 3643 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. "Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. [z ang. Robert Bartołd et al.]. - Poznań : "Rebis", cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il., faks., fot., portr., wykr. ; 27 cm.
Indeksy.
U dołu s. tyt. logo oryg. wydaw.
Bibliogr. częśc. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. [z ang. Robert Bartołd et al.]. - Poznań : "Rebis", cop. 2004. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il., faks., fot., portr., wykr. ; 27 cm.
Indeksy.
U dołu s. tyt. logo oryg. wydaw.
Bibliogr. częśc. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47818 (1 egz.)
Kaucja: 40,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-[355].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46530 (1 egz.)
Kaucja: 41,58 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 229-230.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 229-230.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie przedtytułowej" Centralny projekt badawczy IPN "Opozycja i opór społeczny w PRL 1956-1989"
Indeks.
"Znaczki szczecińskiego podziemia autorstwa Jana Tarnowskiego 1981-1989" to publikacja ewenement na polskim rynku. Po raz pierwszy tak kompletne dzieło dotyczące polskiej poczty podziemnej, opracowane w sposób naukowy trafia do rąk czytelników. Wyznacza ono zupełnie nowy kierunek i postrzeganie tych dowodów oporu społecznego w okresie lat 1981-1989 w PRL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58206 (1 egz.)
Kaucja: 35,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 345-350. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33, 33 C (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej