Sorting
Source
Katalog centralny
(102)
Form of Work
Książki
(102)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(103)
unavailable
(1)
Branch
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(86)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(10)
Author
Bieńkowska Beata
(3)
Flisek Aneta
(3)
Problemy
(3)
Szafrański Dariusz
(3)
Domagała Michał
(2)
Haładyj Anna
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kuć Małgorzata (prawo)
(2)
Kędziora Robert
(2)
Ostrihansky Rudolf
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Szmulik Bogumił
(2)
Łazowski Adam
(2)
Adamski Andrzej
(1)
Bakalarska Barbara
(1)
Balcerzak Michał
(1)
Banasiński Cezary Problematyka przesyłania informacji technicznej w świetle unormowań ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(1)
Banaszczak-Soroka Urszula
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bielecki Andrzej Kształtowanie się ubezpieczeń na ziemiach polskich
(1)
Bielecki Andrzej Państwowa Straż Rybacka
(1)
Bielecki Andrzej Służba Leśna - organizacja, kompetencje i zakres działania
(1)
Bieniaszewska Aleksandra
(1)
Bieńkowska Beata. Red
(1)
Biskup Rafał (1974- )
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borek Grzegorz WikiLeaks i widmo cyberterroryzmu
(1)
Borowska-|Pietrzak Agata
(1)
Brodaczewski Konrad Działalność gospodarcza cudzoziemców jako członków rodzin- obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego na terytorium RP
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Błachucki Mateusz Postępowanie w sprawach przyznania pomocy publicznej
(1)
Błachut Michał
(1)
Błaszczyk Magdalena Ochrona interesów finansowych UE na podstawie polskiego prawa karnego skarbowego
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chybalski Filip
(1)
Ciupa Sławomir Witold
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Doliwa Adam
(1)
Downar Wojciech
(1)
Drwiłło Andrzej
(1)
Dumnicka Olga
(1)
Dybał Mariusz
(1)
Dyczkowski Tomasz
(1)
Dzienisiuk Dorota Nowa regulacja koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w UE
(1)
Dörre-|Nowak Dominika
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Federczyk Wojciech
(1)
Filipek Paweł
(1)
Filipowicz Andrzej
(1)
Gajda Jan B. (1947- )
(1)
Gajoch Halina
(1)
Glibowski Krzysztof Reprezentacja Skarbu Państwa przez organy administracji publicznej
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gozdór Grzegorz
(1)
Gołaczyński Jacek
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gradoń Kacper W stronę kryminologii kulturowej
(1)
Gromek Krystyna
(1)
Gromski Włodzimierz
(1)
Gruza Ewa Pozycja biegłego
(1)
Gutkowska Agnieszka Zróżnicowanie kulturowe a konflikt kultur - rozważania kryminologiczne
(1)
Górka Joanna
(1)
Hołub-Iwan Joanna Red
(1)
Jackowiak Urszula
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jankowska Agnieszka
(1)
Jaworska Marzena
(1)
Jaworski Jacek (radca prawny)
(1)
Jaworski Stefan Adam
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kaczmarek Adam Problematyka zawieszenia działalności gospodarczej
(1)
Kaczor Jacek
(1)
Karpiński Wojciech (prawnik)
(1)
Kenig-Witkowska Maria Magdalena
(1)
Kenig-|Witkowska Maria Magdalena
(1)
Kliber Agata
(1)
Kliber Paweł
(1)
Klimaszewski Michał
(1)
Knecht Damian
(1)
Kochanowski Janusz
(1)
Kolupa Michał
(1)
Kopestyńska Zofia
(1)
Kosztowniak Aneta
(1)
Kowalewska-Borys Ewa Nowy model polskiego procesu karnego - uwagi krytyczne
(1)
Kowalewska-Borys Ewa Prawo karne prasowe
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Kołożyn-|Krajewska Danuta
(1)
Krajewski Radosław
(1)
Krzemiński Zdzisław
(1)
Kuliński Michał
(1)
Kuźniak Brygida
(1)
Kwiecień Ilona
(1)
Kładoczny Piotr Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii w świetle standardów prawa karnego
(1)
Lachiewicz Wojciech
(1)
Lang Jacek Działalność zawodowa w dziedzinie geodezji i kartografii. Wybrane zagadnienia
(1)
Lissowska Maria
(1)
Lucas Robert E. Jr
(1)
Ludwikowski Rett Ryszard
(1)
Machnikowska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(48)
Time Period of Creation
2001-
(12)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(102)
Language
Polish
(102)
Audience Group
Szkoły wyższe
(8)
Studenci
(4)
Aplikanci
(2)
Prawnicy
(2)
Administracja publiczna
(1)
Adwokaci
(1)
Instytucje kultury
(1)
Menedżerowie
(1)
Radcy prawni
(1)
Rekruterzy
(1)
Studenci prawa
(1)
Subject
Zarządzanie
(5)
Prawo
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Finanse publiczne
(3)
Marketing
(3)
Prawo pracy
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Budżet państwowy
(2)
Controlling
(2)
Dług państwowy
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia
(2)
Emerytura
(2)
Finanse
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Kadry
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Nieruchomości
(2)
Pieniądz
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo międzynarodowe
(2)
Prawodawstwo
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Rachunkowość
(2)
Telekomunikacja
(2)
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Adwokaci
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Akcjonariat pracowniczy
(1)
Algebra liniowa
(1)
Alkohol
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Biura podróży
(1)
Biuro Ochrony Rządu
(1)
Budżet
(1)
Budżety miejskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Egzekucja administracyjna
(1)
Egzekucja sądowa
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Inspekcja Transportu Drogowego
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Korupcja
(1)
Kursy walutowe
(1)
Macierze
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mentoring
(1)
Mowy sądowe
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Narkomania
(1)
Nałóg
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Organy ochrony prawnej
(1)
Orzecznictwo
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Palenie tytoniu
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Straż Pożarna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podwójne opodatkowanie
(1)
Policja
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postępowanie sądowe
(1)
Postępowanie w sprawach nieletnich
(1)
Postępowanie zabezpieczające
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawa człowieka (prawo międzynarodowe)
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo cywilne procesowe
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Warszawa
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(33)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Encyklopedia
(5)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
102 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Monitora Prawa Pracy)
Form of Work
Subject
Genre/Form
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 47405 (1 egz.)
Kaucja: 26,10 zł
Book
In basket
(Monografie Prawnicze)
Bibliogr. s. XVII-XXVII, wykaz orzecznictwa s. XXIX-XXXIV. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 47406 (1 egz.)
Kaucja: 44,10 zł
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 44230 (1 egz.)
Book
In basket
Ubezpieczenia społeczne : wraz z indeksem rzeczowym / [red. Aneta Flisek]. - Wyd. 10. - Warszawa : C.H. Beck, cop. 2013. - XI, [1] , 270 s. ; 17 cm.
(Twoje Prawo)
Form of Work
Tytuł serii
Tyt. okł. i grzb.: Ubezpieczenia społeczne.
Stan prawny: 18 października 2013 r.
Indeks.
Seria Twoje Prawo zawiera:- hasła w nawiasach kwadratowych,- przypisy z opisem poszczególnych zmian,- indeks rzeczowy,- pogrubienie ostatnich zmian
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. W 36 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Historia warszawskiej adwokatury / Zdzisław Krzemiński. - Warszawa : C.H. Beck, cop. 2005. - XIV, 279 s. : fot., portr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [255]-263. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 47495 (1 egz.)
Kaucja: 35,65 zł
No cover
Book
In basket
Prawo telekomunikacyjne : komentarz / Stanisław Piątek. - 2 wyd. - Warszawa : C.H. Beck, 2005. - XVII, 1204 s. ; 21 cm.
(Komentarze Becka)
Form of Work
Subject
Tyt. grzb.: PrTelekomU.
Bibliogr. - Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. W 34 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Spółki europejskie / red. Barbara Porzecka. - Stan prawny: maj 2005 r. - Warszawa : C.H. Beck, 2005. - XVIII, 140 s. ; 17 cm.
(Twoje Prawo)
Form of Work
Subject
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 47388 (1 egz.)
Kaucja: 11,03 zł
Book
In basket
Małe i średnie przedsiębiorstwa : źródła finansowania / Anna Skowronek-Mielczarek. - 2. wyd. zaktualizowane i uzup. - Warszawa : C.H. Beck, 2005. - X, 284 s. : il., wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Indeks.
Bibliogr. s. 273-[279].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 53863 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
No cover
Book
In basket
(Skrypty Becka ;)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 34 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 47407 (1 egz.)
Kaucja: 48,60 zł
Book
CD
In basket
(Sektor Publiczny w Praktyce : Instytucje kultury)
U dołu okładki: "Wzory na CD".
Dysk optyczny zawiera m. in. wzór umowy o dzieło na stworzenie utworu z przeniesieniem autorskich praw majątkowych oraz wzór umowy-zlecenia na poprowadzenie zajęć lub wykładu.
Wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla dyrektorów i pracowników instytucji kultury.
Dostępne również w postaci elektronicznej.
Celem publikacji jest zebranie w jednym miejscu, wszystkich kwestii związanych z Prawem autorskim a odnoszącym się do działalności instytucji kultury. Książka podzielona jest na trzy części. W pierwszej znajdą Państwo słowniczek, w którym w jasny i przejrzysty sposób wyjaśnione zostały podstawowe pojęcia prawa autorskiego, takie jak: utwór, artystyczne wykonanie, prawo cytatu, plagiat, pola eksploatacji, umowa o dzieło, umowa zlecenia, umowa licencyjna, przeniesienie praw itp. Druga część obejmuje rozdziały poświęcone konkretnym obszarom działalności instytucji kultury: * przygotowywaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym informacje na temat legalnych źródeł zdjęć, grafik, muzyki, teksów i innych materiałów, * organizacji wydarzeń takich jak: koncerty, wystawy, spektakle teatralne, wykłady, prezentacje, festiwale, imprezy taneczne, bankiety i projekcje filmów, organizacji zajęć i warsztatów, * prowadzeniu zespołów artystycznych, * prawnoautorskich aspektów przygotowania i sprzedaży towarów własnych instytucji kultury, * prawnoautorskich aspektów pozyskiwania zbiorów oraz * organizacji konkursów. W poszczególnych rozdziałach znajdą Państwo odniesienia do haseł ze słowniczka oraz propozycję wzoru umowy, która powinna być zawarta w danej sytuacji, znajdującego się w trzeciej części książki. Trzecia część stanowi zbiór wzorów umów, przydatnych w działalności instytucji kultury. Znajdą w nim Państwo następujące wzory: * wzór umowy o dzieło na stworzenie utworu z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, * wzór umowy "zlecenia" na poprowadzenie zajęć, wykładu lub działalność w zawodowym zespole lub artystyczne wykonanie utworu, * wzór umowy o mieszanym charakterze na stworzenie utworu i prowadzenie zajęć (wykładu, prób, koncertu) lub zagranie koncertu, przedstawienia z przeniesieniem autorskich praw majątkowych i pokrewnych, * wzór umowy o pracę z rozszerzeniem zakresu ustawowego przeniesienia majątkowych praw autorskich lub pokrewnych, * wzór umowy przeniesienia praw do utworu, * wzór umowy licencyjnej na korzystanie z utworu, * wzór umowy przeniesienia praw do artystycznych wykonań, * wzór umowy licencyjnej na korzystanie z artystycznych wykonań, * wzór umowy przeniesienia praw do fonogramu (wideogramu), * wzór umowy licencyjnej na korzystanie z fonogramu (wideogramu), * wzór regulaminu dla członków zespołu amatorskiego lub uczestników zajęć lub warsztatów, * wzór umowy na rozpowszechnianie wizerunku, * wzór regulaminu konkursu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. BP 347 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Finanse Publiczne dla Praktyków)
Na okł.: "Omówienie nowych sprawozdań, zmiany w dotychczasowych sprawozdaniach, kalendarium składania sprawozdań, 177 porad ekspertów na 2010 r., powiązania z ewidencją księgową i klasyfikacją budżetową".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 657 (1 egz.)
Kaucja: 108,40 zł
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 34 C (1 egz.)
Book
In basket
(Finanse)
Bibliogr. s. 215-[218]. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych spec. w finansach i bankowości, inwestorów giełdowych.
Publikacja zawiera treści wprowadzające czytelnika w podstawy skomplikowanej tematyki metod i technik wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. W części pierwszej przedstawiono inwestora, dalej w sposób ogólny scharakteryzowano instrumenty finansowe oraz metody wspomagające inwestora przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. W części drugiej szczegółowo omówiono instrumentów finansowe notowane na GPW w podziale na instrumenty o charakterze majątkowym, dłużnym i instrumenty pochodne. W części trzeciej omówiono stosowane metody wspomagające inwestora (analiza techniczna, fundamentalna, portfelowa), wykorzystując konkretne przykłady. Podręcznik jest dopełnieniem wydanej w 2014 r. w Wydawnictwie C.H. Beck, pozycji "Rynki finansowe. Organizacja, instytucje i uczestnicy". Jest adresowany do studentów uczelni ekonomicznych specjalizujących się w finansach i bankowości, a także do inwestorów giełdowych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu wykorzystania różnych metod i technik wspierania decyzji inwestycyjnych. Rozwój Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jest nierozerwalnie związany ze zmieniającą się strukturą instrumentów finansowych dostępnych dla inwestorów. Rosnąca liczba różnych instrumentów finansowych, alternatywnych możliwości inwestowania na giełdzie sprawia, że szczególnego znaczenia nabierają metody ich wyceny, które pozwalają ex ante ocenić efektowność poszczególnych instrumentów w praktyce. W tym obszarze Autorzy bazują na klasycznej triadzie metod stosowanych w praktyce: analiza techniczna, analiza fundamentalna oraz analiza portfelowa. Prof. dr hab. Waldemar Tarczyński, Uniwersytet Szczeciński
1. Inwestor na rynku papierów wartościowych * 1.1. Pojęcie i kryteria klasyfikacji inwestorów (Urszula Banaszczak-Soroka) * 1.2. Instrumenty finansowe notowane na GPW w Warszawie * (Urszula Banaszczak-Soroka, Patrycja Zawadzka) * 1.3. Informacja i ryzyko na rynku papierów wartościowych * (Urszula Banaszczak-Soroka) * 1.4. Strategie inwestycyjne i narzędzia wspomagania inwestora * (Urszula Banaszczak-Soroka) * 2. Papiery wartościowe o charakterze udziałowym (Patrycja Zawadzka) * 2.1. Akcja - pojęcie i cechy * 2.1.1. Prawa majątkowe akcjonariuszy * 2.1.2. Prawa korporacyjne akcjonariusza * 2.1.3. Kryteria klasyfikacji akcji * 2.2. Papiery wartościowe powiązane z akcją * 2.3. Certyfikaty inwestycyjne * 3. Papiery wartościowe o charakterze dłużnym (Patrycja Zawadzka) * 3.1. Istota obligacji i kryteria jej klasyfikacji * 3.1.1. Obligacja jako papier wartościowy * 3.1.2. Kryteria klasyfikacji obligacji (rodzaje obligacji) * 3.1.3. Obligacje o szczególnej konstrukcji * 3.2. Emitenci obligacji * 3.3. Inne instrumenty o charakterze dłużnym * 4. Instrumenty pochodne notowane na GPW (Wioletta Nowak) * 4.1. Klasyfikacja instrumentów pochodnych * 4.2. Instrumenty pochodne notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie * 4.2.1. Kontrakty terminowe * 4.2.2. Opcje * 4.2.3. Warranty * 5. Analiza fundamentalna (Mariusz Dybał) * 5.1. Charakterystyka analizy fundamentalnej * 5.2. Etapy analizy fundamentalnej * 5.2.1. Analiza makroekonomiczna i sektorowa * 5.2.2. Analiza sytuacyjna i finansowa spółki * 5.2.3. Analiza wskaźnikowa * 5.3. Wycena spółki i jej akcji * 5.4. Case study - analiza fundamentalna Banku PKO BP SA * 6. Analiza techniczna (Mariusz Dybał) * 6.1. Przesłanki analizy technicznej * 6.2. Rodzaje wykresów w analizie technicznej * 6.3. Analiza trendu * 6.4. Analiza formacji * 6.5. Wskaźniki analizy technicznej * 6.6. Case study - analiza techniczna Banku PKO BP SA. * 7. Analiza portfelowa (Mariusz Dybał) * 7.1. Zysk i ryzyko w inwestycjach inwestorów * 7.1.1. Klasyfikacja ryzyka * 7.1.2. Miary opisujące ryzyko * 7.2. Stopa zwrotu i ryzyko portfela inwestycyjnego * 7.2.1. Portfel inwestycyjny według Harry?ego Markowitza * 7.3. Model Tobina * 7.4. Model Sharpe?a * 7.5. Model CAPM * 7.6. Model APT * 7.7. Etapy zarządzania portfelem * 7.8. Case study - analiza portfelowa w praktyce * 8. Wycena obligacji (Monika Mościbrodzka) * 8.1. Case study - wycena obligacji * 8.2. Stopa zwrotu i jej własności * 8.3. Miary ryzyka inwestowania w obligację * 9. Wycena wybranych instrumentów pochodnych notowanych na giełdzie * (Wioletta Nowak) * 9.1. Wycena kontraktów terminowych * 9.1.1. Case study - sposób wyceny kontraktów terminowych * 9.2. Wycena opcji * 9.2.1. Case study - wycena opcji (model dwumianowy) * 9.2.2. Case study - wycena opcji (model ciągły)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.12.2025)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach [321]-345. Indeks.
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy w postaci swoistej integracji różnorodności - integracji podstawowych i na wskroś autonomicznych funkcji przedsiębiorstwa: marketingu, zasobów ludzkich, finansów i rachunkowości, ale i też integracji odmienności, jaką stanowi współczesny świat - "globalna wioska" ze specyfiką i tożsamością poszczególnych rynków ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Takie podejście umożliwia holistyczne spojrzenie na zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym w złożonych i turbulentnych warunkach, jakie stwarzają rozległe i pogłębiające się procesy globalizacji. [z Wprowadzenia]
Wprowadzenie. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym - morfologia problematyki * Rozdział 1. Globalizacja - przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych * 1.1. Pojęcie i cechy globalizacji * 1.2. Geneza i przesłanki rozwoju procesu globalizacji * 1.3. Wymiary globalizacji * 1.4. Czynniki wpływające na procesy globalizacji * 1.5. Korzyści i zagrożenia procesu globalizacji * 1.6. Wyzwania i szanse dla przedsiębiorstw w warunkach globalizacji * Rozdział 2. Kultura - uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 2.1. Kultura a internacjonalizacja przedsiębiorstwa - obszary wpływu i zależności * 2.2. Kultura i kultura narodowa * 2.3. Klasyfikacje kultur narodowych * 2.4. Znaczenie wybranych elementów kultury dla działalności * przedsiębiorstw międzynarodowych * 2.5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego * Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury * 3.1. Umiędzynarodowienie jako forma rozwoju przedsiębiorstwa * 3.2. Strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa * 3.3. Systemy zarządzania i struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych * Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych * 4.1. Specyfika marketingu międzynarodowego * 4.2. Obszary i uwarunkowania strategicznych decyzji marketingowych przedsiębiorstwa międzynarodowego * 4.3. Wymiary strategii marketingu międzynarodowego * 4.4. Strategie wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne * 4.5. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych * Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.1. Geneza i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * 5.2. Pojęcie i cechy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.3. Podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.4. Modele kompetencyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi * 5.5. Misje zagraniczne pracowników * 5.6. Systemy wynagradzania w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.7. Rozwój zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.8. Zarządzanie różnorodnością * 5.9. Wyzwania w obszarze międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.1. Specyficzne problemy zarządzania finansami przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.2. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.3. Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.4. Zarządzanie strukturą kapitału w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.5. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.6. Wpływ internacjonalizacji na efektywność i produktywność przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.7. Transfery wewnętrzne przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.8. Przedsiębiorstwa międzynarodowe a podatki * Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych * 7.1. Pojęcie rachunkowości międzynarodowej - specyfika i znaczenie dla przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych * 7.2. Struktura rachunkowości międzynarodowej * 7.3. Rachunkowość międzynarodowa jako uniwersalny system zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 7.4. Wymiar komparatywny rachunkowości międzynarodowej * 7.5. Rachunkowość finansowa i zarządcza transakcji zagranicznych przedsiębiorstw międzynarodowych * Zakończenie. Integracja różnorodności w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym - próba syntezy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 56034 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 34 (1 egz.)
Kaucja: 29,10 zł
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.B (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach [291]-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług * logistycznych * Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw * 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej * 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych * 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy * Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych * 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 2.2. Marketing usług * 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych * 4.3. Procedury segmentacji rynku * 4.4. Wybór rynku docelowego * 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług * 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym * 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych * 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych * 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych * 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych * 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL * Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce * Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym * 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług * 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego * 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego * 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 * 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych * 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych * 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego * 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach * 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych * 8.4. Funkcje cen w marketingu * 8.5. Możliwe strategie cenowe * 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne * 8.7. Różnicowanie cen * Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych * 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji * 9.2. Kanały dystrybucji * 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych * 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix * 10.2. Instrumenty promocji * 10.3. Reklama * 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) * 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) * 10.6. Public relations * 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji * Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym * 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym * 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym * 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym * 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych * 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym * Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych * 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL * 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL * 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego * Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych * Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta * 14.1. Definicja pojęcia * 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta * Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw * 15.1. Definicja pojęcia * 15.2. Ujęcie marketingowe relacji * 15.3. Ujęcie logistyczne relacji * Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych * 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie * 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych * Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych * 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych * 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych * 17.3. Projektowanie strategii marketingowych * 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 56016 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 52451 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again