Bielski Ireneusz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Bielski Ireneusz
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing
(2)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Marketing regionalny
(1)
Polityka
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Polska, jako kraj członkowski Unii Europejskiej, jest zobligowana do wyrównywania dysproporcji w rozwoju regionalnym. Poszukuje się zatem wielu sposobów rozwiązywania tego typu problemów, uwzględniając nie tylko tendencje w gospodarce światowej, lecz także specyfikę warunków funkcjonowania struktur rządowych i samorządowych odpowiedzialnych za realizację polityki regionalnej na danym obszarze. Jak wskazują badania, nieodłącznym elementem tej polityki powinno być ukierunkowanie na: wiedzę, rozwój technologii informacyjnych, współpracę, innowacyjność, konkurencyjność czy komunikację ze społeczeństwem, które stanowią instrumenty ułatwiające tworzenie strategii rozwoju regionalnego. W książce autorzy, skupiając się na problemach dotyczących nierówności w rozwoju regionów, omówili m.in.: działania Unii Europejskiej wobec współczesnych wyzwań, rolę innowacji w rozwoju firm i regionów, współpracę podmiotów w modelu triple-helix, planowanie i wdrażanie strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, wybrane zagadnienia z dziedziny finansów, w tym wyrównywania dysproporcji finansowych między jednostkami samorządu terytorialnego.
Wstęp * Rozdział 1. Unia Europejska wobec wyzwań cywilizacyjno-gospodarczych świata * 1.1. Region w kontekście procesów integracyjnych — podejście teoretyczne * 1.2. Kontrowersje wokół zróżnicowania rozwojowego regionów wiodących i peryferyjnych * 1.3. Przyczyny i skutki nierównowagi ekonomicznej w regionach * 1.4. Unia Europejska wobec zagrożeń cywilizacyjnych * 1.5. Doświadczenia Japonii w zakresie wychodzenia z kryzysu — lata 90. XX wieku i późniejsze. Studium przypadku, czyli o czym Europa powinna pamiętać * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 2. Współczesne tendencje w gospodarce światowej na przykładzie Chin * 2.1. Procesy internacjonalizacyjne, globalizacyjne i integracyjne * 2.2. Chińskie otwarcie na świat * 2.3. Członkostwo Chin w Światowej Organizacji Handlu i jego podstawowe aspekty * 2.4. Chiny w organizacjach regionalnych * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 3. Innowacja jako determinanta rozwoju firm i regionów * 3.1. Środowiskowe uwarunkowania rozwoju innowacyjności * 3.2. Przedsiębiorstwo w procesie transferu wiedzy * 3.3. Przewaga konkurencyjna, innowacja, zasoby — wzajemne relacje * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 4. Współpraca podmiotów w modelu triple-helix w rozwoju innowacyjności w Wielkopolsce — bariery i ich ograniczanie * 4.1. Metodyka badań * 4.2. Zdolność czynników do zwiększania innowacji w Polsce — niedopasowania * 4.3. Bariery zewnętrzne kształtujące innowacyjność * 4.4. Bariery wewnętrzne rozwoju innowacyjności * 4.5. Zamierzenia przedsiębiorstw w zmniejszaniu barier innowacyjności * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 5. Rynek pracy w województwie podlaskim — podejście popytowe * 5.1. Polityka zatrudnienia a polityka rynku pracy * 5.2. Popyt na pracę w polityce rynku pracy — ujęcie teoretyczne * 5.3. Uwarunkowania popytu na pracę w województwie podlaskim * 5.4. Rynek pracy w województwie podlaskim w opinii pracodawców — wyniki badań wtórnych * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 6. Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu zielonogórskiego * 6.1. Istota planowania strategicznego w jednostkach samorządu terytorialnego * 6.2. Zakres i funkcje strategii rozwoju lokalnego * 6.3. Uwarunkowania budowy strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu zielonogórskiego * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 7. Wybrane problemy finansów gmin * 7.1. Niektóre problemy prawne związane z finansami gmin * 7.2. Rzeczywistość finansowa gmin * 7.3. Praktyka subwencjonowania gmin * 7.4. Zasady wyrównywania sytuacji dochodowej gmin — mechanizm wertykalny * 7.5. Zasady wyrównywania sytuacji dochodowej gmin — mechanizm horyzontalny * 7.6. Nieskuteczny mechanizm wyrównywania sytuacji dochodowej gmin * 7.7. Potrzeba zmian w mechanizmach subwencjonowania gmin * 7.8. Ocena mechanizmu subwencjonowania gmin — studium przypadku * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 8. Strategia komunikacji marketingowej w jednostkach samorządu terytorialnego * 8.1. Proces komunikacji marketingowej w samorządach * 8.2. Instrumenty komunikacji marketingowej w JST * 8.3. Wpływ technologii na funkcjonowanie JST * 8.4. Charakterystyka procesu badawczego * 8.5. Strategia komunikacji marketingowej w gminach podkarpackich * Podsumowanie * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55287 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Ireneusz Bielski. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Toruń : Dom Organizatora, 1999. - 367, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 366-368.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio Emka, cop. 2006. - 473, [1] s. : rys., wykr., tab. ; 22 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48756 (1 egz.)
Kaucja: 28,42 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej