Barska Anetta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Barska Anetta
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Innowacje
(2)
Gospodarka
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing regionalny
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 269-296.
Rozwój ekonomiczno-społeczny gospodarek i zmiany strukturalne oraz technologiczne zachodzące nieustannie w otoczeniu w sposób istotny wpływają na ewolucję postaw i zachowań konsumentów zarówno na rynku, jak i w innych sferach życia społecznego. Pod wpływem postępujących procesów globalizacyjnych i konwergencyjnych, a z drugiej strony dezintegracyjnych i dywergencyjnych, nowych technologii, zmian sposobu komunikowania się, przekształceniu ulegają potrzeby konsumentów i sposoby ich zaspokajania. Wiążą się z tym sposoby podejmowania decyzji nabywczych. Badania zachowań konsumentów są jednym z podstawowych problemów teorii ekonomii. Z naukowego punktu widzenia - pozwalają one na weryfikację różnych, często złożonych teorii ekonomicznych, poznawczych, ekonomiczno-psychologicznych, kulturowych oraz społeczno-psychologicznych (Antonides i van Raaij, 2003). Z punktu widzenia praktyki gospodarczej - są one pomocne w zrozumieniu i prognozowaniu popytu na produkty, co ułatwia menedżerom budowanie skutecznych strategii marketingowych. Jak wskazują Krystyna Mazurek-Łopacińska oraz Magdalena Sobocińska (2014), wiedza o konsumentach ma charakter kumulatywny, a jej pogłębianie wymaga uwzględniania różnych perspektyw badawczych, co uzasadnia permanentne podejmowanie tej tematyki badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Polska, jako kraj członkowski Unii Europejskiej, jest zobligowana do wyrównywania dysproporcji w rozwoju regionalnym. Poszukuje się zatem wielu sposobów rozwiązywania tego typu problemów, uwzględniając nie tylko tendencje w gospodarce światowej, lecz także specyfikę warunków funkcjonowania struktur rządowych i samorządowych odpowiedzialnych za realizację polityki regionalnej na danym obszarze. Jak wskazują badania, nieodłącznym elementem tej polityki powinno być ukierunkowanie na: wiedzę, rozwój technologii informacyjnych, współpracę, innowacyjność, konkurencyjność czy komunikację ze społeczeństwem, które stanowią instrumenty ułatwiające tworzenie strategii rozwoju regionalnego. W książce autorzy, skupiając się na problemach dotyczących nierówności w rozwoju regionów, omówili m.in.: działania Unii Europejskiej wobec współczesnych wyzwań, rolę innowacji w rozwoju firm i regionów, współpracę podmiotów w modelu triple-helix, planowanie i wdrażanie strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, wybrane zagadnienia z dziedziny finansów, w tym wyrównywania dysproporcji finansowych między jednostkami samorządu terytorialnego.
Wstęp * Rozdział 1. Unia Europejska wobec wyzwań cywilizacyjno-gospodarczych świata * 1.1. Region w kontekście procesów integracyjnych — podejście teoretyczne * 1.2. Kontrowersje wokół zróżnicowania rozwojowego regionów wiodących i peryferyjnych * 1.3. Przyczyny i skutki nierównowagi ekonomicznej w regionach * 1.4. Unia Europejska wobec zagrożeń cywilizacyjnych * 1.5. Doświadczenia Japonii w zakresie wychodzenia z kryzysu — lata 90. XX wieku i późniejsze. Studium przypadku, czyli o czym Europa powinna pamiętać * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 2. Współczesne tendencje w gospodarce światowej na przykładzie Chin * 2.1. Procesy internacjonalizacyjne, globalizacyjne i integracyjne * 2.2. Chińskie otwarcie na świat * 2.3. Członkostwo Chin w Światowej Organizacji Handlu i jego podstawowe aspekty * 2.4. Chiny w organizacjach regionalnych * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 3. Innowacja jako determinanta rozwoju firm i regionów * 3.1. Środowiskowe uwarunkowania rozwoju innowacyjności * 3.2. Przedsiębiorstwo w procesie transferu wiedzy * 3.3. Przewaga konkurencyjna, innowacja, zasoby — wzajemne relacje * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 4. Współpraca podmiotów w modelu triple-helix w rozwoju innowacyjności w Wielkopolsce — bariery i ich ograniczanie * 4.1. Metodyka badań * 4.2. Zdolność czynników do zwiększania innowacji w Polsce — niedopasowania * 4.3. Bariery zewnętrzne kształtujące innowacyjność * 4.4. Bariery wewnętrzne rozwoju innowacyjności * 4.5. Zamierzenia przedsiębiorstw w zmniejszaniu barier innowacyjności * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 5. Rynek pracy w województwie podlaskim — podejście popytowe * 5.1. Polityka zatrudnienia a polityka rynku pracy * 5.2. Popyt na pracę w polityce rynku pracy — ujęcie teoretyczne * 5.3. Uwarunkowania popytu na pracę w województwie podlaskim * 5.4. Rynek pracy w województwie podlaskim w opinii pracodawców — wyniki badań wtórnych * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 6. Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu zielonogórskiego * 6.1. Istota planowania strategicznego w jednostkach samorządu terytorialnego * 6.2. Zakres i funkcje strategii rozwoju lokalnego * 6.3. Uwarunkowania budowy strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu zielonogórskiego * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 7. Wybrane problemy finansów gmin * 7.1. Niektóre problemy prawne związane z finansami gmin * 7.2. Rzeczywistość finansowa gmin * 7.3. Praktyka subwencjonowania gmin * 7.4. Zasady wyrównywania sytuacji dochodowej gmin — mechanizm wertykalny * 7.5. Zasady wyrównywania sytuacji dochodowej gmin — mechanizm horyzontalny * 7.6. Nieskuteczny mechanizm wyrównywania sytuacji dochodowej gmin * 7.7. Potrzeba zmian w mechanizmach subwencjonowania gmin * 7.8. Ocena mechanizmu subwencjonowania gmin — studium przypadku * Podsumowanie * Bibliografia * Rozdział 8. Strategia komunikacji marketingowej w jednostkach samorządu terytorialnego * 8.1. Proces komunikacji marketingowej w samorządach * 8.2. Instrumenty komunikacji marketingowej w JST * 8.3. Wpływ technologii na funkcjonowanie JST * 8.4. Charakterystyka procesu badawczego * 8.5. Strategia komunikacji marketingowej w gminach podkarpackich * Podsumowanie * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Rozdział 1. Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta * Anetta Barska * 1.1. Miejsce i rola promocji w strukturze marketingu mix * 1.2. Proces komunikacji z rynkiem i jego uczestnicy * 1.3. Etapy projektowania strategii komunikacji marketingowej * 1.4. Reklama jako instrument promocji mix * 1.5. Reklama – funkcje i cele * Rozdział 2. Warsztat tworzenia reklamy * Anetta Barska * 2.1. Określenie adresatów reklamy * 2.2. Tworzenie przekazu reklamowego * 2.3. Perswazja w reklamie * 2.4. Etyczne i prawne uwarunkowania reklamy * 2.5. Sztuka ekonomii w reklamie * 2.6. Badanie skuteczności i efektywności reklam * Rozdział 3. Nośniki i środki reklamy * Janusz Śnihur * 3.1. Rodzaje kluczowych produktów BTL i ATL * 3.2. Opracowanie planu mediów * 3.3. Monitorowanie planu mediów * Rozdział 4. Zasady współpracy z agencją reklamową * Janusz Śnihur * 4.1. Istota działania agencji reklamowej i zakres jej usług * 4.2. Zadania agencji reklamowej * 4.3. Rodzaje agencji reklamowych * 4.4. Przygotowanie informacji na potrzeby współpracy z agencją reklamową * Rozdział 5. Wyzwania dla biznesu * Mariola Michałowska * 5.1. Świat mediów: wczoraj – dziś – jutro * 5.2. Sztuka budowania relacji w internecie * 5.3. Reklama w sieci * 5.4. Wykorzystanie bloga i społeczności wirtualnych w biznesie * 5.5. Prezentacja produktu i przedsiębiorstwa w internecie * Rozdział 6. Komunikacja w XXI wieku * Mariola Michałowska * 6.1. Internet – narzędzie komunikacji globalnej * 6.2. Komunikowanie się w internecie * 6.3. Komunikacja face to face vs interface to interface * 6.4. Serwisy społecznościowe jako forma współczesnej komunikacji * 6.5. Bezpieczeństwo w sieci * Rozdział 7. Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa * Mariola Michałowska * 7.1. Kształtowanie wizerunku w sieci * 7.2. Media społecznościowe jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z klientami * 7.3. Rodzaje mediów społecznościowych * 7.4. Planowanie kampanii reklamowej w internecie * 7.5. Kampania reklamowa w Google AdWords * Rozdział 8. Studia przypadków * * 8.1. Plan medialny dla zespołu muzycznego * 8.2. Leks Sp. z o.o. na rynku produktu diabetycznych * 8.3. Zakłady urządzeń elektrycznych „Atut” Sp. z o.o. * 8.4. Pizzeria – propozycja graficznego logo firmy * 8.5. Organizacja pokazu mody * Zakończenie * Literatura * Spis tabel i rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17899 (1 egz.)
(dostępność ok. 03.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej