Stępowski Robert
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Stępowski Robert
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Mróz Remigiusz (1987- )
(135)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kuchnia polska
(1)
Kuchnia regionalna
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Wideo
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Promocja marki : poradnik dobrych praktyk / Robert Stępowski. - Wydanie I. - Warszawa ; Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, copyright 2014. - 239, [1] strona ; 24 cm.
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smaki Polski : zwiedzaj Polskę ze smakiem : przewodnik kulinarny po Polsce / Robert Stępowski. - Wydanie I. - Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, 2018. - 111 stron : fotografie kolorowe ; 24 cm.
To wyjątkowa publikacja, skierowana zarówno do turystów, którzy chcą odkrywać smaki poszczególnych regionów naszego kraju, jak i polskiej branży turystycznej oraz restauracyjnej. Odwiedzając różne regiony Polski chcielibyśmy spróbować tradycyjnych i charakterystycznych dla danego miejsca potraw lub produktów, ale często nie bardzo nawet wiemy czego szukać i o co pytać w restauracjach. Ta książka podpowiada czego w każdym regionie spróbować trzeba. Czytelnicy znajdą w niej również listę najpopularniejszych wydarzeń kulinarnych odbywających się w każdym regionie kraju oraz przepisy, umożliwiające samodzielne przygotowanie najbardziej tradycyjnych potraw regionalnych. Najważniejszym elementem książki "Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem. Przewodnik kulinarny po Polsce", jest jednak prezentacja funkcjonujących w naszym kraju szlaków kulinarnych, wchodzących w skład Konsorcjum Szlaków Kulinarnych, funkcjonującego przy Polskiej Organizacji Turystycznej, wraz z listą restauracji. Dzięki temu, czytelnik dowiaduje się nie tylko czego w poszczególnych regionach spróbować należy, ale także gdzie zjeść smacznie w certyfikowanym miejscu. Markowe produkty turystyczne, produkty regionalne i tradycyjne, wydarzenia kulinarne, przepisy umożliwiające samodzielne przygotowanie potraw charakterystycznych dla danego regionu, lista certyfikowanych i polecanych restauracji - a wszystko to w duchu niezwykle istotnego dla rozwoju turystyki marketingu doświadczeń - w książce "Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem. Przewodnik kulinarny po Polsce".Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej uważa, że ta książka uzupełnia lukę wydawniczą na rynku i promuje szlaki oraz produkty turystyki kulinarnej w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook`a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: w Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie, uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie, 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie, ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych, 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online, YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie, dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne, ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56556 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej