Zbróg Zuzanna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Zbróg Zuzanna
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Temat
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pisanie
(2)
Edukacja medialna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Umiem to.
Jeśli znasz ucznia, który pisze niewyraźnie i nieczytelnie, ma problemy z planowaniem tekstu na stronie i wykonywaniem prostych czynności manualnych, a na dodatek otrzymuje w szkole słabe oceny za wytwory swojej pracy, sięgnij po tę książeczkę i włącz przygotowane w niej zadania w program jego codziennej aktywności. Zaprezentowane ćwiczenia tylko z pozoru wydają się proste, ponieważ dzieci wkładają wiele wysiłku w ich zrobienie. Wiele kart pracy zostało zaplanowanych tak, aby zaangażować w proces pisania wszystkie zmysły: kinestezję, wzrok, słuch, dotyk. Te ćwiczenia, nazwijmy je bazowe, to pierwszy krok do komponowania tekstu, redagowania notatki, pisania w odpowiednim tempie, "ubierania myśli w słowa" bez wysiłku. Ćwiczenia grafomotoryczne w niniejszej publikacji zostały z powodzeniem przetestowane u podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym "Zdrowie" w Kielcach oraz podczas konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zrób kolejny krok, aby pomóc dziecku w automatyzacji procesu pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18917 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiamy zeszyt ćwiczeń grafomotorycznych rozwijających sprawność manualną oraz orientację wzrokowo-przestrzenną u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Indywidualna praca z ćwiczeniami opracowanymi w formie zabaw wymaga od uczniów cierpliwości oraz skupienia uwagi, co w rezultacie usprawnia ich funkcje poznawcze:orientację przestrzenną, pamięć i planowanie.Ćwiczenia grafomotoryczne ponadto:- regulują napięcie mięśniowe w obrębie dłoni i obręczy barkowej,- doskonalą precyzję ruchów,- usprawniają koordynację wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia zaproponowane w tym zeszycie zostały z powodzeniem przetestowane u podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym "Zdrowie" w Kielcach oraz w Samorządowej Szkole Podstawowej w Ostojowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Edukacja medialna - kształtowanie umiejętności świadomego, krytycznego i selektywnego korzystania ze środków społecznego przekazu, w tym wychowanie do odbioru mass mediów. Nazwa pedagogicznej specjalności akademickiej i międzyprzedmiotowej ścieżki edukacyjnej w polskim szkolnictwie, wprowadzonej reformą rządową z 1998 roku. Synonim ruchu społecznego, w piśmiennictwie anglosaskim określanym jako media literacy.
Telewizja, film * Komputer i internet * Czasopisma dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 184 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
R. 1, nr 1 (2017/2018)- = R. 63-.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
WP130 (św. Wincentego 85): 2017/2018 nr 1, 2018/2019 nr 1, 2019/2020 nr 1, 2020/2021 nr 1, 2017/2018 nr 2, 2018/2019 nr 2, 2019/2020 nr 2, 2020/2021 nr 2, 2017/2018 nr 3, 2018/2019 nr 3, 2017/2018 nr 4, 2018/2019 nr 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-308.
Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe - empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza "organizacji uczącej się", której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie - na podstawie literatury przedmiotu badań - poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie - dla przyjętej koncepcji - metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16296 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej