Edukacja medialna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(55)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(2)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(4)
CN1 (św. Wincentego 85)
(14)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(42)
Autor
Nowel Ewa
(6)
Gajda Janusz (1933- )
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Andrzejewska Jadwiga (1923- )
(2)
Bednarek Józef
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Antczak Mariola
(1)
Augustynek Kacper
(1)
Bigaj Magdalena
(1)
Błaszkiewicz Anna
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Drożdż Michał (1958- )
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Gajda Janusz
(1)
Gajewska Michalina
(1)
Grzesiak Ewa (filologia polska)
(1)
Grzesiak-Witek Danuta
(1)
Hoffman El?bieta
(1)
Huk Tomasz
(1)
Janicka-Szyszko Renata
(1)
Kadłubicka Justyna
(1)
Karczmarzyk Małgorzata
(1)
Karp-Szymańska Agnieszka
(1)
Konieczna Ewelina
(1)
Konopnicka Iwona
(1)
Kowalski Mirosław
(1)
Kozyra-Pawlak Ewa
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kron Friedrich W
(1)
Kurowska Barbara (rusycystyka)
(1)
Leszczyński Grzegorz (1956- )
(1)
Morańska Danuta
(1)
Nagowska Monika
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Pawlak Paweł
(1)
Pawski Miłosz
(1)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Polewczyk Irena Mirosława
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Ratajek Zdzisław
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Różycka Martyna
(1)
Sawicka Teresa
(1)
Sieńczewska Małgorzata
(1)
Skutnik Jolanta
(1)
Sofos Alivisos
(1)
Sokołowski Marek (socjologia)
(1)
Steblecka Magdalena
(1)
Sztobryn-Giercuszkiewicz Joanna
(1)
Szyller Aleksandra
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Tomczyk Łukasz
(1)
Truskolaska Justyna
(1)
Witek Paweł (1973- )
(1)
Wołkowicz Iwona (multimedia)
(1)
Wołkowicz Marcin
(1)
Zbróg Zuzanna
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Ziobro Renata
(1)
Łapot-Dzierwa Kinga (1969- )
(1)
Łuszczek Krzysztof (1971- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Rodzice
(4)
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele wychowania estetycznego
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3824)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Edukacja medialna
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1374)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(990)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(925)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(606)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(562)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(2)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Film edukacyjny
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy nauczania dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9712, 697 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50357 (1 egz.)
Kaucja: 21,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10380, 6378 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6991, 884 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Media w nauczaniu / Józef Bednarek. - Warszawa : "Mikom", 2002. - 342 s. : il ; 24 cm.
(Szkoła, Dydaktyka, Zadania)
Książka, adresowana jest do wszystkich korzystających z mediów. Wypełnia swoistą lukę pomiędzy tradycyjną dydaktyką, stającą się coraz bardziej innowacyjną i multimedialną (technologia kształcenia) a dynamicznie rozwijającą się informatyką i jej zastosowaniami w edukacji.Zawiera ona dwie zasadnicze części.Pierwsza - teoretyczna podejmuje analizę najważniejszych koncepcje i inne kwestii wynikających z istoty kształcenia, zwłaszcza funkcji i zadań nauczania-uczenia się multimedialnego.Druga, stanowiąca swoisty poradnik, podejmuje podstawowe problemy związane ze stosowaniem mediów m.in. komputerów, Internetu, telewizji cyfrowej, telefonów komórkowych i ich przydatnością w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych przez nauczycieli. Jej adresatami są również uczniowie (studenci) i dorośli, którzy mogą wzbogacać różnorodną wiedzę z najnowszych elektronicznych źródeł informacyjnych, jak również poszukiwać wielu informacji przydatnych nie tylko w szkole (uczelni). Ponadto umieszczono w niej bogaty wykaz najnowszej bibliografii z zakresu kształcenia i mediów oraz liczne załączniki.Jest ona przeznaczona dla nauczycieli wszystkich przedmiotów (dyscyplin), jak również uczniów studentów, zwłaszcza studiów pedagogicznych, informatycznych informatycznych innych kierunków korzystających z najnowszych mediów nie tylko w kształceniu, ale i życiu codziennym, pracy zawodowej przy realizacji różnorodnych zadań.Józef Bednarek, autor wielu prac o tej tematyce, jest profesorem Katedry Dydaktyki i Pedeutologii Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 702, 494 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 381-409. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkretny i praktyczny przewodnik dla współczesnych rodziców! Książka, który uczy, jak sprawić, by relacja dziecka z cyfrowym światem była zdrowa i bezpieczna. Ile czasu dziecko może spędzać przed ekranem? Kiedy dać mu pierwszy smartfon? Czy pozwalać na granie w gry? Jak nauczyć je radzić sobie z hejtem? I jak Internet wpłynie na jego rozwój? Kieszonkowe ekrany stały się nieodłącznym elementem życia nie tylko naszego, lecz także naszych dzieci. Dla nas telefony komórkowe, smartwatche, tablety i przenośne konsole były nowościami. Uczyliśmy się ich obsługi, stopniowo poznawaliśmy interaktywny świat, powoli zanurzaliśmy się coraz głębiej w sieć. Dla naszych dzieci ekrany są oczywistością, nie znają świata bez nich, a po sieci poruszają się nieporównywalnie zgrabniej niż my. Co nie znaczy, że są w niej zupełnie bezpieczne i że wiedzą, jak dbać o higienę cyfrową. Kiedy coraz więcej głosów gani dorosłych za to, że nie potrafią wprowadzać dzieci w świat cyfrowy, Magdalena Bigaj w swojej książce mówi: to normalne, że popełniamy błędy. Ważne, aby wyciągać z nich wnioski. „Wychowanie przy ekranie” nie tylko dostarcza niezbędnej wiedzy na temat higieny cyfrowej, lecz także dodaje rodzicom otuchy. Autorka nie moralizuje, za to dzieli się z czytelniczkami i czytelnikami solidną dawką wiedzy niezbędnej każdemu współczesnemu rodzicowi oraz praktycznymi radami popartymi swoim unikatowym doświadczeniem, w którym łączy role edukatorki, badaczki, pracowniczki świata nowych technologii oraz matki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22330 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 6. (dostępność ok. 27.11.2024)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 191)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim.
Uczeń w XXI wieku stoi w obliczu wielu dobrodziejstw, jakich dostarcza mu rozwijająca się technika oraz cywilizacja. W jego codziennej rzeczywistości dominuje obraz, dźwięk i ze wszystkich stron bombardują go rozmaite bodźce zewnętrzne. To, co z jednej strony stanowi udogodnienie w jego życiu, z drugiej strony dawkowane w nadmiarze może wywołać skutki odwrotne.Monografia zatytułowana Uczeń a współczesne zagrożenia próbuje spojrzeć na ucznia w aspekcie zagrożeń, jakich dostarcza mu współczesny świat. Nie są to jednak tylko multimedia i świat techniki. Spojrzenie autorów tej publikacji jest ściśle ukierunkowane, a mianowicie prezentuje trzy główne grupy zagrożeń, które niosą z sobą dalsze konsekwencje: nowe technologie, dysfunkcje mowy, współczesne wyzwania edukacyjne i cywilizacyjne.Poza zarysowaniem zagrożeń, jakie czyhają na współczesnego ucznia, książka wskazuje także sposoby ich zminimalizowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52783 (1 egz.)
Kaucja: 27,84 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy rozdz.
Część I. Przesłanki kulturowe edukacji medialnej * Część II. Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej * Część III. Technologia informacyjna w edukacji * Część IV. Metodyka kształcenia medialnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w edukacji / Janusz Gajda ; [Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP]. - Wyd. 4. - Kraków : "Impuls", 2005. - 218, [1] s. : il. ; 24 cm.
Rozdz. VII zawiera wybór tekstów innych aut.
Bibliogr. s. 215-[219].
Tekst częśc. tł. z ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47917 (1 egz.)
Kaucja: 25,60 zł
Książka
W koszyku
Rozdz. VII zawiera wybór tekstów innych aut.
Bibliogr. s. 215-[219].
Tekst częśc. tł. z ang.
Nie bez powodu Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadziło do szkół obowiązkowy przedmiot - edukację medialną. Dynamiczny rozwój masmediów i hipermediów ma dominujące znaczenie w dokonujących się kulturowo przemianach. Media te decydują o istocie i charakterze kultury popularnej, intensyfikują procesy globalizacji, ale i sprzyjają procesowi odwrotnemu - personalizacji produkcji i odbioru. W niebywałym zakresie upowszechniają kulturę, zaspokajają i kreują potrzeby, zainteresowania, upodobania i nie pozostają bez wpływu na stymulowanie i przewartościowywanie postaw twórczych.Podręcznik ten powinien być wykorzystany przez nauczycieli liceów, studentów kierunków humanistycznych oraz naukowców.
Wstęp Rozdział I * Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej * Humanizm jako trwała podstawa edukacji i różne jego rozumienie * Dwa megatrendy rozwoju kultury jako wyzwanie edukacyjne * Kultura jako paidea (regnum homini) * Kultura jako towar * Mass media i hipermedia — podstawowe pojęcia * Treść i zakres pojęcia mass media i hipermedia * Przeciętny odbiorca, masy, publiczność, audytorium * Rola mass mediów i hipermediów w kreowaniu kultury popularnej * Miejsce sztuki we współczesnej kulturze — w tym sztuki popularnej * Popularność, czyli faktyczne dotarcie do potocznego odbioru, jako jeden z głównych czynników decydujących o rozwoju kultury * Wartości sztuki prezentowanej w mass mediach i hipermediach * Rozdział II * Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze * Oddziaływanie środków masowego przekazu — wybrane teorie i kierunki badań * Klasyczne teorie efektów komunikowania masowego * Teorie psychologiczne * Teorie socjologiczne * Teorie kulturowe * Teoria „użytkowania i korzyści” oraz socjalizacyjna funkcja środków masowego przekazu * Badania „użytkowania i korzyści” * Koncepcja socjalizacyjnej funkcji mass mediów * Hipoteza luki informacyjnej * Wybrane modele procesu komunikowania * Model wszechmocy propagandy — 1939 * Model aktu perswazyjnego Lasswella — 1948 * Model dyfuzyjny Rogersa — 1962 * Model wspólnoty doświadczeń Schramma — 1954 * Model socjologiczny Rileyów — 1959 * Model społeczno-kulturowy Tudora — 1970 * Kulturotwórcze funkcje mass mediów i hipermediów * Sposoby manipulowania poprzez mass media * Media w kształtowaniu tożsamości narodowej i rozumieniu innych kultur * Ambiwalentna rola mediów masowych i multimediów w kształtowaniu tożsamości kulturalnej i narodowej * Mass media a zrozumienie innych kultur * Rola mediów regionalnych w stymulowaniu rozwoju kultury, praworządności i integrowaniu środowiska * Rozdział III * Znacząca rola mass mediów w edukacji * Zagrożenia edukacyjne w odbiorze mass mediów * Szanse edukacyjnego wykorzystania mass mediów i hipermediów w skali mikro i makro * Orientowanie w globalnych problemach współczesnego świata * Mass media i hipermedia w kształceniu instrumentalnym * Media w edukacji autotelicznej * Aspekt pedagogiczny odbioru mediów * Rozdział IV * Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze * Trzy okresy w badaniach i krytyce mass mediów * Książka i prasa — najstarsze środki masowego przekazu * Historia umasowienia książki i prasy * W kręgu problematyki kultury literackiej * Podstawowe gatunki publicystyczne * Komiks jako typowe zjawisko kultury popularnej * Film jako sztuka i środek masowego przekazu * W kręgu dyskusji wokół filmu jako sztuki * Język filmu * Rodzaje i gatunki filmowe * Radio i telewizja — najpotężniejsze środki masowego przekazu * Właściwości radia * Radio jako środek masowego przekazu * Właściwości radia jako swoistego rodzaju sztuki * Formy i style audycji radiowych * Radio i jego przemiany w epoce telewizji * Telewizja — zakres pojęcia * Swoistość telewizji i jej język * Zmiany w stosunku widzów do telewizji i sposobu jej odbioru * Rozdział V * Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego człowieka * Rodzaje i specyfika wpływu oraz czynniki warunkujące jego skuteczność i zasięg * Odbiór treści prospołecznych i aspołecznych przez dzieci * Dziecko wobec mediów — aspekt pedagogiczny problematyki * Rola wzorów osobowych i sytuacji w kształtowaniu postaw * Granice wolności mediów i prawa do informacji — aspekt moralny i edukacyjny * Rozdział VI * Hipermedia — komputer i Internet jako nowoczesne środki komunikacji * Technologia i społeczeństwo informacyjne * Komputer w edukacji * Sieć globalna — Internet * Szanse, zagrożenia i wynaturzenia w wykorzystywaniu komputeryzacji i sieci informacyjnej * Rozdział VII * Wybór tekstów * Dominic Strinati, Wprowadzenie do kultury popularnej * Marshall McLuhan, Przekazem jest przekaźnik * Antonio Pasquali, Mass media a problem równości kultur * Stefan Żółkiewski, Obieg społeczny literatury a problem publiczności * Michał Szulczewski, U podstaw genologii dziennikarskiej * Jan Trzynadlowski, Sztuka wyklęta. Pornografia? * Kazimierz Dobrzyński, O kulturze słuchania radia * Edgar Morin, Dusza kina * Aleksander Kumor, Formy wideo-artu * Kodeks Telewizyjny USA * Byron Reeves, Clifford Nass, Wnioski dotyczące zjawiska utożsamiania mediów z rzeczywistością * Derric de Kerckhove, Cyberprojekt. Kryteria projektowania cyberaktywności * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2970, 547, 2971 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wydana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
"Czytelnictwo" zaczyna sie od kołyski, na długo przed dniem, w którym dziecko zacznie samodzielnie składać litery. Dobrze dobrane książki rozwijają jego umysł i emocje, kształtują kompetencje językowe i zakorzeniają w kulturze, a jako pieknie zaprojektowane przedmioty umożliwiają pierwsze spotkanie ze sztuką. Przy mądrym wsparciu dorosłego literatura dziecięca staje się wspaniałym przewodnikiem pomagającym młodemu "czytelnikowi" odkrywać otaczający go świat, rozbudza jego wyobraźnię i inspiruje do twórczych praktyk. Książeczka ta powstała, aby ukazać, jak wielki potencjał tkw w literaturze oraz jak ważny jest czas spędzony na wspólnym czytaniu z dzieckiem już od pierwszych miesięcy życia. Mamy nadzieję, że zawarte w niej propozycje i wskazówki będą zaproszeniem do przeżycia wspaniałej czytelniczej przygody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48037 (1 egz.)
Kaucja: 8,95 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5451, 5232 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 423-451.
Przeprowadzone badania umożliwiły na podstawie danych dotyczących świata rzeczywistego i świata cyfrowego skonstruowanie nie tylko wniosków, ale również pewnych pytań i hipotez roboczych. Czy są one ważne? Zdaniem Ryszarda Łukasiewicza tak, ponieważ [...] wokół pytań gromadzą się pokłady ciekawości i motywacji. Taka ciekawość jest jednym ze źródeł życia, jest wodą na młyn wyobraźni; wydeptuje ścieżki samodzielności, przygody, podróży, animuje pasje, zdolności, zainteresowanie, zadawanie kolejnych pytań, budzi emocje, odwagę poznania, próbowania, konfrontowania, budzi upór i wolę odkrywania, tworzenia, zdobywania, przekraczania, a nade wszystko kreuje perspektywę przymierza z rzeczywistością potencjalną - z marzeniami, gdy sięgamy i gwiazd.W ten sposób starałem się również pokazać opisane w pracy światy, ich subtelności, mikrofakty, kontekst edukacyjny użytkowania mediów online i offline, oraz zarysowałem pewien obraz osiąganych przez uczniów korzyści w związku z ich funkcjonowaniem w tych światach. [...]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20081 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50358 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51501 (1 egz.)
Kaucja: 25,23 zł
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Cyberzaburzenia : cyberuzależnienia : mechanizmy i diagnoza.
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Na stronie tytułowej i okładce: Mechanizmy i diagnoza, modelowanie relacji dzieci - nowe technologie cyfrowe, konteksty czasów koronawirusa.
Na okładce: Mechanizmy i diagnoza. Modeloeanie relacji dzieci - nowe technologie cyfrowe. Konteksty czasów koronawirusa.
Bibliografia, netografia na stronach [185]-189.
Pierwsze w Polsce kompleksowe studium problemu cyberzaburzeń (cyberdisorder) skierowane do profesjonalistów (pedagodzy, psycholodzy, terapeuci, pediatrzy) oraz szerokiego grona odbiorców. Publikacja oparta o najnowsze źródła wiedzy i wieloletnią praktykę zawodową autorów w obszarze diagnozy cyberzaburzeń. Wnikliwy opis mechanizmów i predykatorów cyberzaburzeń, reakcji mózgu dzieci na nadużywanie technologii i kontaktów cyfrowych (komunikacji zapośredniczonej), rozwoju i etapów cyberzaburzeń. Liczne delegacje dla prawidłowego modelowania relacji dzieci-technologie cyfrowe oraz sposobów wprowadzania dziecka w cyberświat. Praktyczne wskazówki do tworzenia kontraktów cyfrowych oraz diagnozowania cyberzaburzeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58447 (1 egz.)
Kaucja: 24,74 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20901 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 138-[147].
Autorka pracy, artystka, pedagog i naukowiec przypomina we wstępie książki, że wiek XXI to czas dużego oddziaływania Internetu - zatem czas rozwoju technologicznego na niespotykaną dotąd skalę. Swoja fascynację sztuką i nowoczesnymi technologiami wykorzystuje w pracy do przeanalizowania stron internetowych wielkich galerii sztuki przygotowanych specjalnie z myślą o najmłodszych użytkownikach sieci. Przedstawia swoje spostrzeżenia o stronach dla dzieci w galeriach sztuki w Nowym Jorku, Waszyngtonie, Londynie, Paryżu i Warszawie.Praca może być również inspiracją do wykorzystywania zasobów Internetu do poznawania dzieł sztuki - choćby dla osób pracujących z dziećmi i z twórczą pasją realizujących edukację o sztuce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17366 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej