Zdral Zofia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Zdral Zofia
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Rodzice dzieci autystycznych
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Autyzm
(2)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeks.
Fantastyczna, mądra książka, z pomocą której możemy wykryć, jaka przyczyna leży za trudnymi zachowaniami autystycznego dziecka i zbadać nasze predyspozycje do pracy z takimi dziećmi.Bardzo dobry poradnik dla rodziców i dla osób pracujących w organizacjach zajmujących się wspieraniem autystycznych dzieci. Praca z dziećmi skoncentrowana jest na osobie - nie zarządzamy ich zachowaniem, ale wspomagamy zachowania pozytywne, dzięki czemu możemy - tu i teraz - poradzić sobie z napadami niewłaściwych zachowań i rozwijać umiejętności adaptacyjne naszych podopiecznych.Ciekawa, przystępna lektura, skoncentrowana na zachowaniach trudnych, niezbędna w zestawie pomocy do pracy dla terapeutów, nauczycieli, rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 115. Indeks. -
Dzieci muszą posiadać podstawowe umiejętności komunikacyjne, gdyż stanowią one podstawę skutecznego uczestniczenia w życiu zarówno w domu, jak i w szkole i społeczeństwie. Dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych i zaburzeń pokrewnych często nie potrafią opanować tych umiejętności na podstawie płynących z otoczenia wskazówek, i muszą je przyswoić na podstawie bezpośrednich instrukcji, zachęt i bardzo wielu ćwiczeń.Ta książka jest zbiorem wskazówek, dotyczących komunikacji społecznej, dla rodziców i profesjonalistów chcących pomóc małym dzieciom z trudnościami w rozwoju społecznym, odnaleźć drogę w świecie i cieszyć się z interakcji z rówieśnikami. Autorka uwzględnia umiejętności kluczowe, takie jak inicjowanie interakcji, język ciała, rozumienie perspektywy innych ludzi, a także humor. Program jest ustrukturyzowany i idealny dla wczesnych interwencji, bo zasady społeczne podane są prosto i towarzyszą im podpowiedzi komunikacyjne, pomysły ćwiczeń i rady dotyczące tego, jak oceniać postępy dziecka. Można go łatwo włączyć do różnych sytuacji w życiu codziennym."Jako praktykujący lekarz, uważam, że Wskazówki komunikacji społecznej dla młodszych dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych.są nadzwyczaj pożytecznym, praktycznym przewodnikiem dla opiekunów pracujących z dziećmi w dowolnym wieku. Jako rodzic dziecka z opóźnieniem rozwoju społecznego, przyjęłam tę publikację jako podstawę do codziennych ćwiczeń, a także do posługiwania się użytecznym słownictwem, którą mogą wykorzystywać w domu i dzielić się nią z nauczycielami. Ta książka jest absolutnie niezbędna dla każdego, kto potrzebuje podręcznego narzędzia do rozwijania umiejętności społecznych u dzieci."Jennie Kauffman Singer,, licencjonowany psycholog kliniczny i adiunkt na uniwersytecie stanowym w Sacramento, KaliforniaTarin Varughese jest patologiem mowy i języka, i gorącą zwolenniczką wczesnych interwencji. Pracuje z dziećmi od ponad 20 lat, skupiając się na zaburzeniach z autystycznego spektrum i zaburzeniach przetwarzania zmysłowego. Pomaga swoim wychowankom poprawiać umiejętności komunikacyjne oraz rozwijać umiejętności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16190 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej