Zmitrowicz Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Zmitrowicz Karolina
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Analiza systemowa
(1)
Inżynieria systemów
(1)
Inżynieria wymagań
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Inżynieria wymagań w praktyce / Bartosz Chrabski, Karolina Zmitrowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - 382 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 375-376. Indeks.
Dla osób zawodowo zajmujących się analizą biznesową i systemową.
Powodem napisania książki było rosnące zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem. Istniejące książki i publikacje z reguły koncentrują się na wybranych aspektach czy narzędziach inżynierii wymagań, brak jest natomiast publikacji opisujących całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich praktyczne zastosowanie, możliwe ryzyka i sposoby ich uniknięcia.Książka skierowana jest zarówno do osób zawodowo zajmujących się analizą biznesową i systemową, odpowiedzialnych za jakość oprogramowania i systemów oraz architektów czy kierowników projektów, jak i osób pragnących zrozumieć wyzwania związane z inżynierią wymagań i jej powiązania z innymi procesami w ogólnym procesie wytwarzania produktu. Dowiesz się: jak zarządzać wymaganiami w rożnych projektach od formalnych po zwinne (ang. Agile), jak przekładać język i potrzeby biznesu na ich realizację w systemach informatycznych, jak łatwo weryfikować możliwość realizacji wymagań przez rozpoczęciem projektu, jak zadawać pytania klientowi aby uniknąć problemów na końcu projektu.
Od Autorów * 1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań * 1.1. Wyzwania związane z projektami IT * 1.1.1. Cele i wizja * 1.1.2. Złe planowanie projektu * 1.1.3. Słaba komunikacja * 1.1.4. Złe zarządzanie oczekiwaniami interesariuszy * 1.1.5. Problemy z wymaganiami i ich zakresem * 1.1.6. Brak umiejętności miękkich * 1.1.7. Nierealistyczne oczekiwania * 1.1.8. Brak zasobów ludzkich * 1.1.9. Brak odpowiedniego wsparcia narzędziowego i metodycznego * 1.2. Podstawowe definicje oraz klasyfikacje * 1.2.1. Wymagania biznesowe * 1.2.2. Wymagania interesariuszy * 1.2.3. Wymagania rozwiązania * 1.2.4. Wymagania przejścia * 1.3. Atrybuty wymagań * 1.4. Kryteria jakości wymagań * 1.5. Wymagania w procesie zapewnienia jakości oprogramowania * 1.6. Inżynieria wymagań oraz jej znaczenie w projekcie * 1.7. Podstawowe role w procesie inżynierii wymagań * 1.8. Koncepcja interesariuszy * 1.9. Standardy oraz normy * 1.9.1. ISO 9000 * 1.9.2. ISO/IEC 25000 – Software Engineering – Software Product Quality Requirements and Evaluation (SQuaRE) – Guide to SQuaRE * 1.9.3. ISO 9241 * 1.9.4. ISO 31000: Risk Management * 1.9.5. IEEE 610:1990: Standard Glossary of Software Engineering Terminology * 1.9.6. IEEE 828-2012: Standard for Configuration Management in Systems and Software Engineering * 1.9.7. IEEE 830-1998: Recommended Practice for Software Requirements Specifications * 1.9.8. IEEE 1233-1996: Guide for Developing of System Requirements Specifications * 1.9.9. IEEE 1362-1998: Guide for Information Technology – System Definition – Concept of Operations (ConOps) Document * 1.9.10. IEEE 29148-2011 – Systems and software engineering – Life cycle processes – Requirements engineering * 1.9.11. IEEE 1028:2008 Standard for Software Reviews and Audits * 1.9.12. SWEBOK: The Guide to the Software Engineering Body of Knowledge (ISO Technical Report 19759) * 1.9.13. CMMI * 1.9.14. BABOK – A Guide to the Business Analysis Body of Knowledge * 1.10. Słowniki * 2. Proces inżynierii wymagań * 2.1. Definicja procesu * 2.2. Inżynieria wymagań a analiza biznesowa * 2.3. Zasady tworzenia udanych wymagań * 2.3.1. Zrozum krytyczne cele najwyższego poziomu * 2.3.2. Koncentruj się na dostarczeniu wartości * 2.3.3. Zdefiniuj wymaganie jako „stan końcowy o wartości dla interesariusza” * 2.3.4. Wyrażaj wymagania ilościowo * 2.3.5. Nie mieszaj środków z celami * 2.3.6. Skup się na pożądanej jakości systemu, nie tylko na jego funkcjonalności * 2.3.7. Zapewnij „bogatą specyfikację” * 2.3.8. Wykonuj kontrolę jakości specyfikacji * 2.3.9. Uznaj, że wymagania się zmieniają * 3. Inżynieria wymagań a inne procesy * 3.1. Zarządzanie projektem * 3.2. Zarządzanie ryzykiem * 3.3. Testowanie i zapewnienie jakości * 3.4. Wpływ wymagań na inne artefakty projektu * 4. Inżynieria wymagań w procesach tworzenia oprogramowania * 4.1. Model V jako przykład kaskadowego wytwarzania systemów * 4.2. IBM Rational Unified Process * 4.2.1. Zarządzania wymaganiami w IBM Rational Unified Process * 4.2.2. Przepływ prac dla wymagań w IBM Rational Unified Process * 4.2.3. Role i artefakty w IBM Rational Unified Process * 4.3. Zwinne metodyki w zarządzaniu wymaganiami * 4.4. Programowanie ekstremalne * 4.5. Scrum (według Scrum.org) * 4.5.1. Rejestr produktowy, czyli metoda na zorganizowanie wymagań * 4.5.2. Wyzwania związane z migracją do Scrum * 4.6. Disciplined Agile Delivery * 4.7. Przypadek biznesowy * 4.7.1. Informacja o firmie i sytuacja rynkowa * 4.7.2. Potrzeba * 4.7.3. Rozwiązanie * 4.7.4. Zyski * 5. Identyfikacja wymagań * 5.1. Źródła wymagań * 5.2. Wizja oraz cel przedsięwzięcia * 5.3. Identyfikacja interesariuszy projektu * 5.4. Techniki identyfikacji wymagań * 5.4.1. Warsztat wymagań * 5.4.2. Wywiad * 5.4.3. Ankieta – kwestionariusz * 5.4.4. Samodzielna rejestracja * 5.4.5. Reprezentant klienta po stronie dostawcy * 5.4.6. Identyfikacja na podstawie istniejących dokumentów * 5.4.7. Ponowne użycie specyfikacji * 5.4.8. Obserwacja w terenie * 5.4.9. Mentorowanie/praktykowanie * 5.4.10. Burza mózgów * 5.4.11. Prototypowanie * 5.4.12. Przypadki użycia * 5.4.13. Scenorys * 5.5. Wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne * 6. Analiza wymagań * 6.1. Analiza problemu biznesowego * 6.2. Oganizacja wymagań * 6.3. Powiązania i zależności między wymaganiami * 6.4. Usuwanie konfliktów i duplikatów wymagań * 6.5. Kontrola jakości * 6.6. Szacowanie wysiłku * 6.6.1. Techniki wykorzystujące algorytmy * 6.6.2. Techniki wykorzystujące przybliżenia * 6.7. Priorytetyzacja wymagań * 6.8. Modelowanie rozwiązania * 6.8.1. Model dziedziny * 6.8.2. Diagram przepływu danych (ang. Data Flow Diagram) * 6.8.3. Diagram związków encji (ang. Entity Relationship Diagram) * 6.8.4. Modelowanie interfejsu użytkownika * 6.8.5. Unified Modeling Language (UML) * 6.8.6. System Modeling Language (SysML) * 6.8.7. Inne notacje do modelowania * 6.9. Akceptacja wymagań * 7. Specyfikacja wymagań * 7.1. Pojęcie specyfikacji * 7.2. Rodzaje specyfikacji * 7.2.1. Specyfikacja wymagań * 7.2.2. Specyfikacja rozwiązania * 7.2.3. Specyfikacja techniczna * 7.3. Szablony dla specyfikacji wymagań (na podstawie IEEE 830) * 7.3.1. IEEE 830 * 7.3.2. Wzorzec Volere * 7.3.3. Historie użytkownika * 7.3.4. Przypadki użycia jako sposób na wymagania funkcjonalne * 7.4. Jakość specyfikacji wymagań * 8. Zarządzanie wymaganiami * 8.1. Śledzenie wymagań * 8.2. Zarządzanie konfiguracją * 8.3. Zarządzanie zmianą * 8.4. Zarządzanie wymaganiami dotyczącymi projektu oraz systemu * 8.5. Plan zarządzania wymaganiami * 8.6. Przypadek biznesowy – wdrożenie procesu zarządzania wymaganiami * 8.6.1. Informacja o firmie i sytuacja rynkowa * 8.6.2. Potrzeba * 8.6.3. Rozwiązanie * 8.6.4. Zyski * 9. Wymagania a zarządzanie jakością * 9.1. Planowanie jakości * 9.2. Kontrola jakości * 9.2.1. Przeglądy * 9.2.2. Inspekcje * 9.2.3. Listy kontrolne * 9.3. Miary jakości wymagań * 9.4. Doskonalenie procesu * 10. Narzędzia wspierające proces inżynierii wymagań * 10.1. Narzędzia służące do zarządzania wymaganiami * 10.1.1. IBM Rational Requirements Composer * 10.1.2. Borland Caliber RM * 10.1.3. Serene Dimensions * 10.1.4. Rational DOORS (Dynamic Object Oriented Requirements System) * 10.1.5. Blueprint Requirements Center * 10.1.6. Open Source Requirements Management Tool/aNimble Platform * 10.1.7. Cechy dobrego narzędzia do zarządzania wymaganiami * 10.1.8. Wdrożenie narzędzia do zarządzania wymaganiami * 10.2. Czynniki istotne przy doborze odpowiednich narzędzi * 10.3. Narzędzia do modelowania wymagań * 10.3.1. Sparx Enterprise Architect * 10.3.2. IBM Rational Software Architect * 10.3.3. StarUML * 10.4. Narzędzia służące do modelowania procesów biznesowych * 10.4.1. Boc Group Adonis * 10.4.2. iGrafx Process * 10.4.3. BizAgi Process Modeler * 10.4.4. Rational System Architect * 10.5. Narzędzia do zarządzania konfiguracją * 10.5.1. GIT * 10.5.2. Subversion * 10.5.3. IBM ClearCase * 10.6. Narzędzia do zarządzania zmianami * 10.6.1. Atlassian Jira * 10.6.2. IBM Rational Team Concert * 10.7. Zarządzanie procesem testowania oprogramowania * 10.7.1. HP Quality Center * 10.7.2. IBM Rational Quality Manager * 10.7.3. Testia Tarantula * 10.7.4. Requirements Testing Hub * 10.7.5. TestLink * 10.8. Ryzyko związane ze złym zakupem narzędzia * Podsumowanie * Przypadki biznesowe * Projekt 1 - Wdrażanie procesu inżynierii wymagań * Informacja o firmie i sytuacja rynkowa * Potrzeba * Rozwiązanie * Zyski * Projekt 2 – Integracja narzędzi w procesie wytwarzania * Informacja o firmie i sytuacja rynkowa * Potrzeba * Rozwiązanie * Etap 1 – Integracja wymagań z procesem zarządzania testami * Etap 2 – Integracja wymagań z zarządzaniem konfiguracją * Etap 3 – Integracja wymagań z zarządzaniem zmianami * Zyski * Projekt 3 – Kontrola jakości wymagań na wczesnych etapach projektu * Informacja o firmie i sytuacja rynkowa * Potrzeba * Skutek * Przyczyna * Rozwiązanie * Projekt 4 – Zarządzanie wymaganiami przy użyciu historii użytkownika * Informacja o firmie i sytuacja rynkowa * Potrzeba * Rozwiązanie * Zyski * Bibliografia * Spis rysunków * Spis tabel * Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w Agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz, Rafał Stańczak. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2020. - XV, [3] strony, 323, [2] strony : ilustracje, fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-[317].
Dostępne również jako e-book.
Książka "Jakość w Agile" została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT - od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji. Pokazują, co należy zrobić w przypadku konieczności zaplanowania i wdrożenia procesów zarządzania jakości w organizacji. Następnie schodzą na poziom produktu i projektu. Kolejno omawiane zagadnienia poprowadzą czytelnika przez cały proces wytwórczy, począwszy od pomysłu biznesowego, poprzez efektywne procesy zbierania i analizy wymagań, implementację i standardy deweloperskie, złożone procesy zarządzania i zapewnienia jakości, w tym oczywiście automatyzację, aż do etapu utrzymania na produkcji. Zaprezentowane modele pokażą różnorodne podejścia do organizacji testów oraz pomogą zastosować hybrydy rozwiązań w kontekście różnych typów projektów. W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, aby maksymalnie wspierać czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego praktycznego zastosowania. Wszystkie omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działań biznesowych - z jednej strony umożliwiając niczym nieskrępowaną, wydajną pracę zespołu wytwórczego, z drugiej dążąc do dostarczenia maksymalnej, możliwej wartości do użytkownika końcowego oraz zapewnienia jego satysfakcji wynikającej bezpośrednio z wygody użytkowania produktu oraz dostarczanej przez ów produkt funkcjonalności.
Przedmowa * Wstęp * Podziękowania * 1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji * 1.1. Koncepcja zarządzania jakością * Koncepcja jakości * Zarządzanie jakością * Zarządzanie przez jakość * 1.2. Ustalenie procesu zarządzania jakością * 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego * Kontekst zarządzania jakością * Planowanie czynności zapewniania jakości i testowania * Postęp prac * Proces zgłaszania i naprawy defektów * 1.4. Modele funkcjonowania zespotów - podejście tradycyjne a zwinne * Zapewnianie jakości w organizacji * Pojedynczy zespól pracujący nad jednym produktem * Wiele zespotów pracujących nad jednym produktem * 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych * 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań * Zadania i czynności inżynierii wymagań * Śledzenie powiązań * 2.2. Interesariusze - z kim i dla kogo? * Wizja produktu * 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań * Historyjki użytkownika * Model INVEST * Persona * Przypadki użycia * Prototypy, makiety, szkielety * 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek * Kontrola jakości * Definicja gotowości i ukończenia - kiedy można zacząć, a kiedy już skończyć Walidacja wymagań i współpraca z biznesem - pielęgnacja rejestru produktu * 2.5. Wsparcie narzędziowe * Mapy myśli * Modelowanie oprogramowania * Modelowanie procesów biznesowych * Prototypowanie * Narzędzia wspierające pracę grupową * 3. Budowanie strategii testów w organizacji * 3.1. Strategia na poziomie organizacji * 3.2. Polityka i ogólna strategia testów * 3.3. Poziomy testów * Pojęcie weryfikacji i walidacji * Poziomy testów * 3.4. Piramida testów w Agile * 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych * 3.6. Różne podejścia do testowania * Testowanie oparte na ryzyku * Testowanie oparte na modelach * 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury * TDD * BDD, SBE, ATDD * Mikroserwisy * 3.8. Zarządzanie ryzykiem - techniki i metody * Tradycyjne zarządzanie ryzykiem * Plan zarządzania ryzykiem * Zwinny proces zarządzania ryzykiem * Identyfikacja ryzyk w projektach zwinnych * Wartość zarządzania ryzykiem * Strategie reakcji na ryzyko * 3.9. Strategia automatyzacji * Cel automatyzacji * Co warto i można automatyzować * Problemy związane z automatyzacją * Wykorzystanie narzędzi * Wprowadzanie nowych narzędzi w organizacji * Weryfikacja zakładanej koncepcji * Analiza porównawcza * 3.10. Dokumentacja testów - szablony i dobre praktyki * 3.11. Organizacja pracy w zespole * Wartości wspierające pracę zespołową * Praca w parach * Praca w zespołach rozproszonych * 3.12. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia wspierające pracę grupową * Narzędzia wspierające planowanie prac * Inne narzędzia * 4. Planowanie testów w projekcie * 4.1. Testowanie w projekcie * 4.2. Organizacja i model pracy * Przygotowanie modelu * Budowa repozytorium scenariuszy testowych * Przepływ pracy dla scenariuszy testowych * Planowanie działań testowych * 4.3. Realizacja kampanii testowej * 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej * Raporty z procesów zarządzania jakością * 4.5. Środowiska i dane testowe * 4.6. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia do zarządzania wiedzą * Narzędzia do zarządzania zgłoszeniami * Narzędzia do zarządzania testami * Narzędzia wspierające planowanie prac * Narzędzia wspierające pracę grupową * 5. Techniczne zapewnienie jakości * 5.1. Pojęcie długu technicznego * 5.2. Standardy budowania kodu * 5.3. Testy jednostkowe * Raportowanie z testów automatycznych * 5.4. Statyczna analiza kodu * 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu * 5.6. Agile a DevOps * Praktyki pracy ciągłej * 5.7. Wsparcie narzędziowe * Zintegrowane środowisko programistyczne * Repozytoria kodu źródłowego * Narzędzia do testów jednostkowych * Narzędzia do raportowania pokrycia kodu testami jednostkowymi * Narzędzia do analizy statycznej * Narzędzia do budowania wersji * 6. Testowanie wartości biznesowej produktu * Testy eksploracyjne * Zarządzanie testami oparte na sesjach * Inne rodzaje testów * 6.1. Retrospekcja postępu prac * 6.2. Wsparcie narzędziowe * Raportowanie z SBTM * Narzędzia wspierające testy na wielu przeglądarkach i systemach operacyjnych * 7. Utrzymanie produktu * 7.1. Zarządzanie incydentami * 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji * Analiza przyczyn źródłowych problemu wraz z sugestią procesu naprawczego * 7.3. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia wspierające RCA * Narzędzia do monitoringu wsparcia produkcji * Narzędzia do zarządzania wiedzą * Wspólne tworzenie dokumentów * Tablice kanbanowe * 8. Ciągłe zapewnienie jakości * Zwinne myślenie * 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości * 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów * Techniki i metody zapewniania jakości * Monitoring * 8.3. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia do monitoringu infrastruktury i systemów IT * 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile * 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy * Ewangelista zapewniania jakości * Zwinne gildie. Model Spotify * 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę? * Szkolenia i certyfikacje * Coaching * Meetupy - cykliczne spotkania społeczności * Idea open space * Konferencje * Podsumowanie * Manifest zwinnego zarządzania jakością * Praktyki zwinnego zarządzania jakością * Bibliografia * Spis rysunków * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57780 (1 egz.)
Kaucja: 50,37 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej