Zwinne zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Appelo Jurgen
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Madej Edyta
(1)
Naumiuk Marek
(1)
Rubin Jarosław
(1)
Stańczak Rafał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zmitrowicz Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(5207)
Rodzina
(4011)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2953)
Zwinne zarządzanie
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2516)
Zabójstwo
(2173)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Wybory życiowe
(934)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(861)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 339-346. Indeks.
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji. Podejście zwane zarządzaniem zwinnym czy też programowaniem zwinnym (agile) ma szczególne miejsce w nowoczesnej teorii systemów złożonych i procesach wytwarzania oprogramowania. Co istotne, wdrożenie metodologii zwinnych ułatwia realistyczne podejście do kierowania projektami czy doskonalenia zespołów i zarządzania nimi.Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu.W książce omówiono:kluczowe cechy modeli zarządzania 1.0 i 2.0,podstawy teorii systemów złożonych,wpływ złożoności systemów na organizację,utrzymywanie aktywności, kreatywności, innowacyjności i motywacji pracowników,ideę kultury rzemiosła programistycznego,ciągłe doskonalenie się w ramach organizacji,ideę przywództwa ukierunkowanego na cel.Zarządzanie 3.0 to droga do prawdziwego sukcesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 469-480.
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne kroki. Każda zmiana rodzi opór! Ludzie przeżywają zmianę jak traumatyczne przeżycie i trzeba im pomagać przejść przez ten proces. Każde z tych podejść jest znane od wielu, wielu lat. A jaka jest ich skuteczność? Na podstawie badań możemy powiedzieć, że posługując się nimi, masz 30 szans na sukces. Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski i Marek Naumiuk opisują nowe, zwinne podejście do zmian. Zamiast trzymać się kurczowo planu, ciągle szukaj nowej wiedzy i informacji zwrotnych płynących od wszystkich, na których zmiana ma wpływ, i odpowiednio modyfikuj swoje działania. Gdy doświadczysz tak zwanego oporu, potraktuj go jako źródło dodatkowej informacji od pracowników. Autorzy twierdzą, że sukces zmiany zależy od zwinnego podejścia do zarządzania, i opisują je, łącząc oba podejścia w nową całość, a Edyta Madej ilustruje książkę rysunkami ułatwiającymi zrozumienie i zapamiętanie przedstawionej koncepcji. Zwinne podejście oznacza, że droga do celu jest ciągłym powtarzaniem cyklu uczenia się poprzez działanie: Wgląd (diagnoza) - Wybór opcji działań - Eksperyment. Chcesz teorii? Znajdziesz ją w pierwszej części książki. Szukasz praktyki? Na końcu znajdziesz opis ponad 50 zwinnych narzędzi do wykorzystania oraz propozycję wdrożenia nowego podejścia do zarządzania zmianą w twojej organizacji. Sięgnij po tę książkę i znajdź w niej inspirację do własnych działań. Eksperymentuj, wyciągaj wnioski z rezultatów swoich prób i doświadczeń i osiągaj sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w Agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz, Rafał Stańczak. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2020. - XV, [3] strony, 323, [2] strony : ilustracje, fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-[317].
Dostępne również jako e-book.
Książka "Jakość w Agile" została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT - od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji. Pokazują, co należy zrobić w przypadku konieczności zaplanowania i wdrożenia procesów zarządzania jakości w organizacji. Następnie schodzą na poziom produktu i projektu. Kolejno omawiane zagadnienia poprowadzą czytelnika przez cały proces wytwórczy, począwszy od pomysłu biznesowego, poprzez efektywne procesy zbierania i analizy wymagań, implementację i standardy deweloperskie, złożone procesy zarządzania i zapewnienia jakości, w tym oczywiście automatyzację, aż do etapu utrzymania na produkcji. Zaprezentowane modele pokażą różnorodne podejścia do organizacji testów oraz pomogą zastosować hybrydy rozwiązań w kontekście różnych typów projektów. W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, aby maksymalnie wspierać czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego praktycznego zastosowania. Wszystkie omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działań biznesowych - z jednej strony umożliwiając niczym nieskrępowaną, wydajną pracę zespołu wytwórczego, z drugiej dążąc do dostarczenia maksymalnej, możliwej wartości do użytkownika końcowego oraz zapewnienia jego satysfakcji wynikającej bezpośrednio z wygody użytkowania produktu oraz dostarczanej przez ów produkt funkcjonalności.
Przedmowa * Wstęp * Podziękowania * 1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji * 1.1. Koncepcja zarządzania jakością * Koncepcja jakości * Zarządzanie jakością * Zarządzanie przez jakość * 1.2. Ustalenie procesu zarządzania jakością * 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego * Kontekst zarządzania jakością * Planowanie czynności zapewniania jakości i testowania * Postęp prac * Proces zgłaszania i naprawy defektów * 1.4. Modele funkcjonowania zespotów - podejście tradycyjne a zwinne * Zapewnianie jakości w organizacji * Pojedynczy zespól pracujący nad jednym produktem * Wiele zespotów pracujących nad jednym produktem * 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych * 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań * Zadania i czynności inżynierii wymagań * Śledzenie powiązań * 2.2. Interesariusze - z kim i dla kogo? * Wizja produktu * 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań * Historyjki użytkownika * Model INVEST * Persona * Przypadki użycia * Prototypy, makiety, szkielety * 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek * Kontrola jakości * Definicja gotowości i ukończenia - kiedy można zacząć, a kiedy już skończyć Walidacja wymagań i współpraca z biznesem - pielęgnacja rejestru produktu * 2.5. Wsparcie narzędziowe * Mapy myśli * Modelowanie oprogramowania * Modelowanie procesów biznesowych * Prototypowanie * Narzędzia wspierające pracę grupową * 3. Budowanie strategii testów w organizacji * 3.1. Strategia na poziomie organizacji * 3.2. Polityka i ogólna strategia testów * 3.3. Poziomy testów * Pojęcie weryfikacji i walidacji * Poziomy testów * 3.4. Piramida testów w Agile * 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych * 3.6. Różne podejścia do testowania * Testowanie oparte na ryzyku * Testowanie oparte na modelach * 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury * TDD * BDD, SBE, ATDD * Mikroserwisy * 3.8. Zarządzanie ryzykiem - techniki i metody * Tradycyjne zarządzanie ryzykiem * Plan zarządzania ryzykiem * Zwinny proces zarządzania ryzykiem * Identyfikacja ryzyk w projektach zwinnych * Wartość zarządzania ryzykiem * Strategie reakcji na ryzyko * 3.9. Strategia automatyzacji * Cel automatyzacji * Co warto i można automatyzować * Problemy związane z automatyzacją * Wykorzystanie narzędzi * Wprowadzanie nowych narzędzi w organizacji * Weryfikacja zakładanej koncepcji * Analiza porównawcza * 3.10. Dokumentacja testów - szablony i dobre praktyki * 3.11. Organizacja pracy w zespole * Wartości wspierające pracę zespołową * Praca w parach * Praca w zespołach rozproszonych * 3.12. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia wspierające pracę grupową * Narzędzia wspierające planowanie prac * Inne narzędzia * 4. Planowanie testów w projekcie * 4.1. Testowanie w projekcie * 4.2. Organizacja i model pracy * Przygotowanie modelu * Budowa repozytorium scenariuszy testowych * Przepływ pracy dla scenariuszy testowych * Planowanie działań testowych * 4.3. Realizacja kampanii testowej * 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej * Raporty z procesów zarządzania jakością * 4.5. Środowiska i dane testowe * 4.6. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia do zarządzania wiedzą * Narzędzia do zarządzania zgłoszeniami * Narzędzia do zarządzania testami * Narzędzia wspierające planowanie prac * Narzędzia wspierające pracę grupową * 5. Techniczne zapewnienie jakości * 5.1. Pojęcie długu technicznego * 5.2. Standardy budowania kodu * 5.3. Testy jednostkowe * Raportowanie z testów automatycznych * 5.4. Statyczna analiza kodu * 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu * 5.6. Agile a DevOps * Praktyki pracy ciągłej * 5.7. Wsparcie narzędziowe * Zintegrowane środowisko programistyczne * Repozytoria kodu źródłowego * Narzędzia do testów jednostkowych * Narzędzia do raportowania pokrycia kodu testami jednostkowymi * Narzędzia do analizy statycznej * Narzędzia do budowania wersji * 6. Testowanie wartości biznesowej produktu * Testy eksploracyjne * Zarządzanie testami oparte na sesjach * Inne rodzaje testów * 6.1. Retrospekcja postępu prac * 6.2. Wsparcie narzędziowe * Raportowanie z SBTM * Narzędzia wspierające testy na wielu przeglądarkach i systemach operacyjnych * 7. Utrzymanie produktu * 7.1. Zarządzanie incydentami * 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji * Analiza przyczyn źródłowych problemu wraz z sugestią procesu naprawczego * 7.3. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia wspierające RCA * Narzędzia do monitoringu wsparcia produkcji * Narzędzia do zarządzania wiedzą * Wspólne tworzenie dokumentów * Tablice kanbanowe * 8. Ciągłe zapewnienie jakości * Zwinne myślenie * 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości * 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów * Techniki i metody zapewniania jakości * Monitoring * 8.3. Wsparcie narzędziowe * Narzędzia do monitoringu infrastruktury i systemów IT * 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile * 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy * Ewangelista zapewniania jakości * Zwinne gildie. Model Spotify * 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę? * Szkolenia i certyfikacje * Coaching * Meetupy - cykliczne spotkania społeczności * Idea open space * Konferencje * Podsumowanie * Manifest zwinnego zarządzania jakością * Praktyki zwinnego zarządzania jakością * Bibliografia * Spis rysunków * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57780 (1 egz.)
Kaucja: 50,37 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej