Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(29)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Bugdol Marek
(2)
Hamrol Adam
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Batko Roman
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bonstingl John Jay
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Ciechan-|Kujawa Marlena
(1)
Danik Lidia
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kalinowski Tomasz Bartosz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Koszmider Maria
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Malinowska Ewa (towaroznawstwo)
(1)
Mantura Władysław
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Schauz Ewa
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Stańczak Rafał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Szajna Andrzej
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Umińska Marta
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wlazło Stefan
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Zimniewicz Kazimierz (ekonomia)
(1)
Zmitrowicz Karolina
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Żołędowska-|Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Studenci
(3)
Animatorzy rekreacji
(1)
Doktoranci
(1)
Ekonomiści
(1)
Kierownicy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Zarządzanie jakością
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-186. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52295 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50063 (1 egz.)
Kaucja: 33,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [327]-329.
Doktryna Jakości, to książka przedstawaiająca koncepcję kompleksowego zarządzania przez jakość - TQM (Total Quality Management). Jak określa to jej autor "Niniejsza książka jest poświęcona tym menedżerom, którzy dysponują wystarczającą wiedzą w zakresie jakości w swojej branży, chcą natomiast posiąść wiedzę pozabranżową dającą im przewagę nad konkurentami, którzy tej wiedzy jeszcze nie mają, oraz wyrównującą ich szanse wobec tych konkurentów, którzy ową wiedzę już opanowali."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54450 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8286, 10874 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja Zarządzania)
Dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu.
Autorom książki przyświecał cel pokazania Czytelnikom rzeczywistych zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych.
W rozdziale 1 skupiono się na zagadnieniach dotyczących chmur obliczeniowych. W rozdziale 2 poddano analizie zagadnienia sztucznej inteligencji. Rozdział 3 dotyczy tematyki łańcuchów bloków – znanych powszechnie jako blockchain. Tematyce mobilnego internetu poświęcono rozdział 4, rozdział 5 zaś – przedstawieniu technologii AR. Rozważania na temat rozszerzonej rzeczywistości implikują niejako kontekst VR, któremu poświęcono analizy w rozdziale 6. Ostatni rozdział książki został poświęcony tematyce rozpoznawania mowy ludzkiej. W końcowym fragmencie książki autorzy przedstawili prognozowane przez nich trendy i kierunki rozwoju w zakresie innowacyjnych technologii informatycznych.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, w tym pracowników branży przemysłowej, produkcyjnej, informatycznej, transportowej oraz grona akademickiego – zarówno naukowego, naukowo-dydaktycznego, dydaktycznego, jak i doktorantów oraz studentów, zwłaszcza uczelni technicznych. Książka ta jest przy tym źródłem informacji dla pracowników, którzy pragną poszerzyć wiedzę dotyczącą zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych w praktyce, ale także dla uczestników kursów i studiów podyplomowych z wielu dyscyplin dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych i specjalistów z innych dziedzin, którzy szukają możliwości zastosowania innowacyjnych technologii informatycznych w zakresie działań własnych, prywatnych lub zawodowych. [Opis pochodzi z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjonowaniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu. Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efektywność pracy urzędów. Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, administracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne. Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd deklaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w˙tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości.W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną * 1.1.Jakość jako wartość * 1.2.Jakość usług * 1.3.Jakość usług w administracji publicznej * 1.4.Satysfakcja z usług * 1.5.Jakość życia * 1.6.Urząd jako organizacja * 1.7.Zadania realizowane przez administrację publiczną * 1.8.Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej * Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością * 2.1.Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością * 2.2.Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości * 2.3.Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza) * 2.4.Polityka jakości urzędów administracji publicznej * 2.5.Podejście procesowe w systemie jakości * 2.6.Przegląd zarządzania * 2.7.Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady * 2.8.System zarządzania środowiskowego * 2.9.Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów * Rozdział 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej * 3.1.Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej * 3.2.Wybrane koncepcje zarządzania * 3.2.1.Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej * 3.2.2.Zarządzanie wiedzą * 3.2.3.Reengineering * 3.2.4.E-government * 3.2.5.Benchmarking * 3.2.6.Outsourcing * 3.2.7.New Public Management (NPM) * 3.3.Warunki i zasady doskonalenia jakości * Rozdział 4. Pomiar jakości * 4.1.Modele samooceny i oceny administracji publicznej * 4.1.1.Modele samooceny i oceny - uwagi ogólne * 4.1.2.Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management - EFQM) * 4.1.3.Model Malcolma Baldrige`a * 4.1.4.Model Edwarda Deminga * 4.1.5.Model Common Assessment Framework (CAF) * 4.1.6.Model Speyer Quality Award * 4.1.7.Metoda i program Charter Mark * 4.1.8.Standardy Investor in People (IIP) * 4.1.9.Samoocena systemu zarządzania jakością * 4.1.10.Zintegrowany model samooceny * 4.2.Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości * 4.2.1.Analiza instytucjonalna urzędu * 4.2.2.Metody i techniki badań społecznych * 4.2.3.Narzędzie badawcze SERVQUAL * 4.2.4.Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE * 4.2.5.Mystery shopping * 4.2.6.Analiza wskaźników * 4.2.7.Technika wydarzeń krytycznych * 4.2.8.Analiza wartości * 4.2.9.Audity jakości * Rozdział 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości * 5.1.Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi * 5.1.1.Procesy zatrudniania * 5.1.2.Szkolenia w administracji * 5.1.3.Systemy motywacji * 5.1.4.Systemy ocen urzędników * 5.1.5.Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej * 5.2.Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość * 5.2.1.Funkcje i role pracowników * 5.2.2.Zadania najwyższego kierownictwa * 5.2.3.Rola klientów * 5.2.4.Rola rady * 5.3.Kultura jakości * 5.4.Znaczenie etyki * 5.5.Rola zaufania w doskonaleniu jakości * 5.6.Empowerment w administracji publicznej * 5.7.Zaangażowanie pracowników i obywateli - klientów * 5.8.Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości * 5.9.Możliwości stosowania podejścia procesowego * 5.10."One-stop-shop" i kioski obsługi elektronicznej * 5.11.Zróżnicowanie form obsługi * 5.12.Struktury organizacyjne urzędów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53990 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.
Wstęp * Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania * 1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje * 1.2. TQM a reengineering * 1.3. TQM a zarządzanie wiedzą * 1.4. TQM a kaizen * 1.5. TQM a lean manufacturing * 1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu * 1.7. TQM a Corporate Social Responsibility * 1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania * 1.9. TQM jako koncepcja holistyczna * 1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych * Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM * 2.1. Koncepcja łańcucha jakości * 2.2. Klient wewnętrzny * 2.3. Klient wewnętrzny obywatelem * 2.4. Właściciel procesu * 2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego * 2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny * 2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych * 2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym * 2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji * 2.10. Proponowane możliwości badawcze * Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością * 3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości * 3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości * 3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM * 3.4. Wybrane problemy realizacyjne * 3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM * Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością * 4.1. Znaczenie wartości etycznych * 4.2. Zaangażowanie pracowników * 4.3. Satysfakcja pracowników * 4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością * 4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością * 4.6. Wartości instrumentalne * 4.7. System wartości organizacyjnych * Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość * 5.1. Zespoły jakości * 5.2. Rola zespołów samorządowych * 5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych * 5.4. Empowerment * 5.5. Przywództwo * 5.6. Znaczenie komunikacji * 5.7. System społeczny zarządzania przez jakość * Zakończenie * Literatura * Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 54007 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47242 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 349-400.
W ostatnich dekadach współpraca przedsiębiorstw nasiliła się, przybierając niejednokrotnie formę współpracy międzynarodowej. Wynika to ze specyfiki współczesnej gospodarki w coraz większym stopniu opartej na wiedzy wymagającej transferu, a także z procesów liberalizacji handlu i globalizacji, przyspieszających dzięki rozwojowi technologii informacyjnej i komunikacyjnej oraz nowym rozwiązaniom w transporcie międzynarodowym. Procesy te zarówno ułatwiają współpracę międzynarodową, jak i wymuszają ją, stając się źródłem rosnącej presji konkurencyjnej. Współpracy podmiotów gospodarczych poświęcono do tej pory tysiące opra­cowań, w których między innymi podejmowano próby stworzenia całościowych modeli współpracy lub - częściej - wyjaśnienia pewnych aspektów. Dotychczasowe badania na temat współpracy międzynarodowej koncentrują się albo na określonych jej rodzajach, albo na niektórych elementach, takich jak motywy, przy czym brakuje kompleksowych opracowań z zakresu relacji organizacji gospodarczych pochodzących z różnych krajów. Niniejsza książka wypełnienia tę lukę, stanowiąc wkład w rozwój nauk o zarządzaniu, zwłaszcza w obszarze dwóch subdyscyplin, jakimi są zarządzanie międzynarodowe, określane też mianem biznesu międzynaro­dowego (por. Gorynia, 2012; Wąsowska, 2016), oraz marketing, a ściślej - marketing na rynku dóbr instytucjonalnych. Zostały w niej przestudiowane uwarunkowania specyficzne dla relacji firm z partnerami zagranicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem różnic kulturowych, które w świetle literatury wydają się nad wyraz istotne. Pokazano także mechanizmy rządzące jakością relacji międzynarodowych. Głównym celem tej pracy, w tym także badania, którego wyniki zostały przedstawione w rozdziale 5, jest identyfikacja zależności między jakością relacji przedsiębiorstw a różnicami wynikającymi z kultury narodowej. Cele poboczne to wskazanie wybra­nych pozakulturowych uwarunkowań jakości relacji oraz określenie postaw pol­skich przedsiębiorstw wobec współpracy z partnerami z wybranych krajów. Drogą do ich osiągnięcia jest znalezienie odpowiedzi na wiele pytań badawczych dotyczących związków jakości relacji z czynnikami, takimi jak elementy postaw wobec współpracy z partnerami z określonego kraju, specyfika relacji z tymi partnerami i uwarunkowania organizacyjne, oraz weryfikacja następujących hipotez.
Wstęp * 1. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw - wprowadzenie * 1.1. Podstawowe terminy * 1.2. Ramy teoretyczne międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 1.3. Przesłanki międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 1.4. Rodzaje międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 2. Kulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 2.1. Koncepcja kultury * 2.2. Wybrane badania nad kulturą narodową * 2.2.1. Hofstede * 2.2.2. Hall * 2.2.3. Gesteland * 2.2.4. GLOBE * 2.3. Kontrowersje wokół badań nad kulturą narodową * 2.4. Kultura organizacyjna * 2.5. Dystans kulturowy i dystans psychiczny * 2.6. Różnice kulturowe a relacje przedsiębiorstw * 3. Pozakulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 3.1. Uwarunkowania zewnętrzne * 3.2. Uwarunkowania organizacyjne * 3.2.1. Doświadczenie we współpracy międzynarodowej * 3.2.2. Zarządzanie współpracą międzynarodową * 3.3. Uwarunkowania osobowe * 3.4. Specyfika współpracy * 3.4.1. Podobieństwo partnerów * 3.4.2. Władza * 3.5. Bariery współpracy międzynarodowej * 3.6. Czynniki sukcesu współpracy międzynarodowej * 4. Jakość relacji przedsiębiorstw * 4.1. Pojęcie jakości relacji * 4.2. Zaufanie * 4.3. Zaangażowanie * 4.4. Komunikacja * 4.5. Konflikty * 4.6. Satysfakcja * 5. Jakość relacji w międzykulturowej współpracy polskich przedsiębiorstw - wyniki badań własnych * 5.1. Kulturowe uwarunkowania współpracy międzynarodowej polskich, chińskich i niemieckich przedsiębiorstw * 5.2. Hipotezy i pytania badawcze * 5.3. Metoda i próba badawcza * 5.4. Wymiary jakości relacji * 5.5. Kraj pochodzenia i kierunek współpracy a jakość relacji * 5.6. Uwarunkowania organizacyjne a jakość relacji * 5.7. Postawy respondentów a jakość relacji * 5.7.1. Przekonania dotyczące barier w nawiązywaniu współpracy * 5.7.2. Postrzegane czynniki sukcesu współpracy * 5.7.3. Ogólne przekonania na temat współpracy z partnerami z Chin lub z Niemiec * 5.8. Specyfika współpracy a jakość relacji * 5.9. Wyniki weryfikacji hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze * 5.10. Ograniczenia badania i przyszłe kierunki badawcze * Podsumowanie * Spis tabel * Spis rysunków * Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56362 (1 egz.)
Kaucja: 48,98 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2008. - 483, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-494. Indeks.
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 44,85 zł
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 483, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 474-476 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48189 (1 egz.)
Kaucja: 43,85 zł
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wydanie 2 zmienione, 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 554 strony : ilustracje ; 24 cm.
Drugie, zmienione wydanie podręcznika akademickiego do zarządzania jakością jest kierowane do studentów uczelni wyższych na kierunkach: Zarządzanie i marketing oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji. Stanowi również znakomity poradnik dla praktyków.Książka zawiera kompleksową, popartą licznymi przykładami wiedzę na temat zarządzania jakością. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia takie problemy, jak:ocena jakości,koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością,zastosowania statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością,koszty jakości.Największymi zaletami podręcznika są:przejrzysta struktura i jasność wykładu,wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki,zestawy pytań i zadań,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem / Marcin Jakubiec. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 188 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 169-179.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakości, nagrody jakości, systemy zarządzania jakością, metody i narzędzia zarządzania jakością. Książka dotyka także tematu europejskiej polityki zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 31,50 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52653 (1 egz.)
Kaucja: 51,33 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52655 (1 egz.)
Kaucja: 31,32 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47117 (1 egz.)
Kaucja: 46,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej