Analitycy rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
McDonald Malcolm
(1)
Wilson Hugh
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Analitycy rynku
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł.: Światowy bestseller.
Indeks.
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy, zarządzanie relacjami z klientami, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Wprowadzenie i podziękowania * Jak najlepiej wykorzystać tę książkę? * Elementy dydaktyczne * O autorach * Od autorów do czytelnika - ważne! * 1.Zrozumieć proces marketingowy * Koncepcja marketingowa * Funkcja marketingu * Potencjał firmy * Rola marketingu w działalności firmy * Środowisko marketingowe * Pragnienia klientów * Kompozycja marketingowa * Niezrozumienie istoty marketingu * Czego chcą klienci? * Czy występują jakieś różnice pomiędzy marketingiem na różnych rynkach: przemysłowym, konsumenckim i usługowym? * Czy dział marketingu jest potrzebny? * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 1 * Ćwiczenia * Przypisy * 2.Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy * Wprowadzenie * Co to jest planowanie marketingowe? * Znaczenie planowania marketingowego * Taktyczny czy strategiczny plan marketingowy? * Skuteczność planowania marketingowego * Miejsce planowania marketingowego w stosunku do ogólnego planowania w przedsiębiorstwie i innych funkcji * Proces planowania marketingowego * Co powinno się znaleźć w strategicznym planie marketingowym? * Projektowanie i wdrażanie systemów planowania marketingowego * Warunki wprowadzenia systemu strategicznego planowania marketingowego * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w cyklu planowania * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w strategicznym planowaniu marketingowym * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 2 * Ćwiczenia * Przypisy * 3.Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów * Wprowadzenie * Naiwne wyobrażenia o planowaniu marketingowym * Systemy planowania marketingowego: problemy projektowania i wdrażania * Pożądane cechy systemów planowania marketingowego * Ostatnia uwaga * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 3 * Ćwiczenia * Przypisy * 4.Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku * Wprowadzenie * Różnica pomiędzy klientami a konsumentami * Udział w rynku * Efekt Pareta * Określenie rynku a segmentacja * Jak należy przeprowadzić segmentację rynku? * Spojrzenie w przyszłość * Dlaczego segmentacja rynku ma zasadnicze znaczenie dla planowania marketingowego? * Segmentacja - opisy przypadków * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 4 * Ćwiczenia * Przypisy * 5.Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu * Wprowadzenie * Znaczenie marki * Zarządzanie kategorią * Cykl życia produktu * Dyfuzja innowacji * Portfel produktów * Koszty jednostkowe a udział w rynku * Macierz BCG * Szczegółowa, systematyczna metoda budowy portfela * Połączenie koncepcji cyklu życia produktu z zarządzaniem portfelem * Znaczenie analizy cyklu życia i zarządzania portfelem dla audytu marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 5 * Ćwiczenia * Przypisy * 6.Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych * Wprowadzenie * Cele marketingowe - ich definicja i związek z ogólnymi celami przedsiębiorstwa * Cele przedsiębiorstwa a cele marketingowe * Jak się ustala cele marketingowe? * Strategie konkurencji * Strategiczne planowanie marketingowe - od czego zacząć? * Opracowywanie nowych produktów, poszerzanie rynku, dywersyfikacja * Strategie marketingowe * Marketing w trudnych czasach * Cele, strategie i rentowność marketingu * Wnioski * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 6 * Ćwiczenia * Przypisy * 7.Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej * Wprowadzenie * Określenie celów komunikacji * Wybór kompozycji komunikacyjnej * Sporządzenie planu reklamy * Komunikacja cyfrowa * Promocja sprzedaży * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 7 * Ćwiczenia * 8.Plan sprzedaży * Wprowadzenie * Znaczenie sprzedaży osobistej * Rola sprzedaży osobistej * Ustalanie właściwej liczby sprzedawców * Określenie zadań sprzedawców * Poprawa wydajności pracy sprzedawców * Zarządzanie zespołem sprzedawców * Zarządzanie kluczowymi klientami * Sporządzanie planu sprzedaży * Planowanie portfela kluczowych klientów * Podsumowanie rozdziału 8 * Pytania i zadania * Ćwiczenia * Przypisy * 9.Planowanie cen * Wprowadzenie * Ustalanie cen a księgowi * Cele i portfel produktów * Cykl życia produktu * Pozycjonowanie produktu * Konkurenci i potencjalni konkurenci * Koszty * Kanały dystrybucji * Osiąganie przewagi nad konkurencją dzięki wartości użytkowej * Sporządzanie planu cen * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 9 * Ćwiczenia * Przypisy * 10.Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku * Wprowadzenie * Wybór kanałów marketingowych * Dystrybucja fizyczna * Obsługa klienta * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 10 * Ćwiczenia * Przypisy * 11.Plan zarządzania relacjami z klientem * Wprowadzenie * Uzasadnienie stosowania systemów zarządzania relacjami z klientem * Etapowy model wdrażania zarządzania relacjami z klientem * Dojrzałość integracji * Dojrzałość interakcji * Planowanie zarządzania relacjami z klientem: sieć zależności w generowaniu korzyści * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 11 * Ćwiczenia * Przypisy * 12.Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego * Konsekwencje wielkości i zróżnicowania dla planowania marketingowego * Wielkość przedsiębiorstwa * Zróżnicowanie działalności * Organizacja planowania marketingowego * Fazy życia organizacji * Proces planowania marketingowego a kultura organizacyjna przedsiębiorstwa * Wnioski * Przebieg procesu planowania marketingowego * Dziesięć barier planowania marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 12 * Ćwiczenia * Przypisy * 13.Pomiar efektywności planowania marketingowego * Trójpoziomowa struktura oceny efektywności działań marketingowych * Co zalicza się do wydatków marketingowych? * Co właściwie oznacza "wartość dodana"? * Trzy odrębne poziomy pomiaru efektywności marketingu * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 13 * Ćwiczenia * Podziękowania * Przypisy * 14.Metodyczny system planowania marketingowego * Część 1. Planowanie marketingowe. Wprowadzenie * Część 2. System planowania marketingowego. Wprowadzenie * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 103,20 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej