Popyt
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Basiura Beata
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Senyszyn Joanna
(1)
Suder Marcin
(1)
Suliga Milena
(1)
Szozda Natalia
(1)
Wilson Hugh
(1)
Wolak Jacek
(1)
Wójtowicz Tomasz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świerczek Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Popyt
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: 100 lat AGH.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Ekonomia jest obecna w Akademii Górniczo-Hutniczej niemal od początku istnienia Uczelni. Niedługo po II wojnie światowej powstały w AGH wyodrębnione jednostki naukowe, które w nazwie nawiązywały do ekonomii, takie jak np. Katedra Ekonomii Politycznej utworzona w 1952 roku. Znaczna część pracowników obecnego Wydziału Zarządzania AGH zajmuje się badaniami w dyscyplinie ekonomia i finanse. Większość pracowników naukowych na Wydziale reprezentujących ten podstawowy nurt badań nauk ekonomicznych wykorzystuje w swoich dociekaniach metody ilościowe, a także komputerowe metody obliczeń. Niniejsza monografia zawiera rozdziały o zróżnicowanej tematyce. Jednak wspólną ich cechą jest to, że wykorzystywane są w prezentowanych badaniach ekonomicznych mniej lub bardziej zaawansowane metody ilościowe.
Wprowadzenie * Beata Basiura - Zastosowanie algorytmu genetycznego w doborze spółek GPW w Warszawie do portfela inwestycyjnego * Henryk Gurgul, Marcin Suder - Wpływ lokalizacji bankomatu na długość okresu stabilizacji liczby wypłat * Marcin Suder - Wpływ uwzględnienia efektów sezonowych i kalendarzowych na jakość prognozy wielkości wypłat z bankomatów * Milena Suliga - Wpływ wygasania indeksowych i akcyjnych kontraktów futures na rynek kasowy Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie: analiza danych śróddziennych * Tomasz Wójtowicz - Czy informacje ze strefy euro mają znaczenie dla inwestorów na GPW w Warszawie? * Jacek Wolak - Zmiany charakterystyk popytu na wyroby alkoholowe na podstawie wyników badań nad budżetami gospodarstw domowych w roku 2016
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57945 (1 egz.)
Kaucja: 21,84 zł
Książka
W koszyku
Na okł.: Światowy bestseller.
Indeks.
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy, zarządzanie relacjami z klientami, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Wprowadzenie i podziękowania * Jak najlepiej wykorzystać tę książkę? * Elementy dydaktyczne * O autorach * Od autorów do czytelnika - ważne! * 1.Zrozumieć proces marketingowy * Koncepcja marketingowa * Funkcja marketingu * Potencjał firmy * Rola marketingu w działalności firmy * Środowisko marketingowe * Pragnienia klientów * Kompozycja marketingowa * Niezrozumienie istoty marketingu * Czego chcą klienci? * Czy występują jakieś różnice pomiędzy marketingiem na różnych rynkach: przemysłowym, konsumenckim i usługowym? * Czy dział marketingu jest potrzebny? * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 1 * Ćwiczenia * Przypisy * 2.Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy * Wprowadzenie * Co to jest planowanie marketingowe? * Znaczenie planowania marketingowego * Taktyczny czy strategiczny plan marketingowy? * Skuteczność planowania marketingowego * Miejsce planowania marketingowego w stosunku do ogólnego planowania w przedsiębiorstwie i innych funkcji * Proces planowania marketingowego * Co powinno się znaleźć w strategicznym planie marketingowym? * Projektowanie i wdrażanie systemów planowania marketingowego * Warunki wprowadzenia systemu strategicznego planowania marketingowego * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w cyklu planowania * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w strategicznym planowaniu marketingowym * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 2 * Ćwiczenia * Przypisy * 3.Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów * Wprowadzenie * Naiwne wyobrażenia o planowaniu marketingowym * Systemy planowania marketingowego: problemy projektowania i wdrażania * Pożądane cechy systemów planowania marketingowego * Ostatnia uwaga * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 3 * Ćwiczenia * Przypisy * 4.Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku * Wprowadzenie * Różnica pomiędzy klientami a konsumentami * Udział w rynku * Efekt Pareta * Określenie rynku a segmentacja * Jak należy przeprowadzić segmentację rynku? * Spojrzenie w przyszłość * Dlaczego segmentacja rynku ma zasadnicze znaczenie dla planowania marketingowego? * Segmentacja - opisy przypadków * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 4 * Ćwiczenia * Przypisy * 5.Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu * Wprowadzenie * Znaczenie marki * Zarządzanie kategorią * Cykl życia produktu * Dyfuzja innowacji * Portfel produktów * Koszty jednostkowe a udział w rynku * Macierz BCG * Szczegółowa, systematyczna metoda budowy portfela * Połączenie koncepcji cyklu życia produktu z zarządzaniem portfelem * Znaczenie analizy cyklu życia i zarządzania portfelem dla audytu marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 5 * Ćwiczenia * Przypisy * 6.Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych * Wprowadzenie * Cele marketingowe - ich definicja i związek z ogólnymi celami przedsiębiorstwa * Cele przedsiębiorstwa a cele marketingowe * Jak się ustala cele marketingowe? * Strategie konkurencji * Strategiczne planowanie marketingowe - od czego zacząć? * Opracowywanie nowych produktów, poszerzanie rynku, dywersyfikacja * Strategie marketingowe * Marketing w trudnych czasach * Cele, strategie i rentowność marketingu * Wnioski * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 6 * Ćwiczenia * Przypisy * 7.Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej * Wprowadzenie * Określenie celów komunikacji * Wybór kompozycji komunikacyjnej * Sporządzenie planu reklamy * Komunikacja cyfrowa * Promocja sprzedaży * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 7 * Ćwiczenia * 8.Plan sprzedaży * Wprowadzenie * Znaczenie sprzedaży osobistej * Rola sprzedaży osobistej * Ustalanie właściwej liczby sprzedawców * Określenie zadań sprzedawców * Poprawa wydajności pracy sprzedawców * Zarządzanie zespołem sprzedawców * Zarządzanie kluczowymi klientami * Sporządzanie planu sprzedaży * Planowanie portfela kluczowych klientów * Podsumowanie rozdziału 8 * Pytania i zadania * Ćwiczenia * Przypisy * 9.Planowanie cen * Wprowadzenie * Ustalanie cen a księgowi * Cele i portfel produktów * Cykl życia produktu * Pozycjonowanie produktu * Konkurenci i potencjalni konkurenci * Koszty * Kanały dystrybucji * Osiąganie przewagi nad konkurencją dzięki wartości użytkowej * Sporządzanie planu cen * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 9 * Ćwiczenia * Przypisy * 10.Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku * Wprowadzenie * Wybór kanałów marketingowych * Dystrybucja fizyczna * Obsługa klienta * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 10 * Ćwiczenia * Przypisy * 11.Plan zarządzania relacjami z klientem * Wprowadzenie * Uzasadnienie stosowania systemów zarządzania relacjami z klientem * Etapowy model wdrażania zarządzania relacjami z klientem * Dojrzałość integracji * Dojrzałość interakcji * Planowanie zarządzania relacjami z klientem: sieć zależności w generowaniu korzyści * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 11 * Ćwiczenia * Przypisy * 12.Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego * Konsekwencje wielkości i zróżnicowania dla planowania marketingowego * Wielkość przedsiębiorstwa * Zróżnicowanie działalności * Organizacja planowania marketingowego * Fazy życia organizacji * Proces planowania marketingowego a kultura organizacyjna przedsiębiorstwa * Wnioski * Przebieg procesu planowania marketingowego * Dziesięć barier planowania marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 12 * Ćwiczenia * Przypisy * 13.Pomiar efektywności planowania marketingowego * Trójpoziomowa struktura oceny efektywności działań marketingowych * Co zalicza się do wydatków marketingowych? * Co właściwie oznacza "wartość dodana"? * Trzy odrębne poziomy pomiaru efektywności marketingu * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 13 * Ćwiczenia * Podziękowania * Przypisy * 14.Metodyczny system planowania marketingowego * Część 1. Planowanie marketingowe. Wprowadzenie * Część 2. System planowania marketingowego. Wprowadzenie * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 103,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Bibliogr. s. 161-166.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-265.
Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dóbr rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.
1. Popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw * 1.1. Rys historyczny rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw * 1.2. Podstawy ontologiczno-epistemologiczne koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw * 1.3. Specyfika popytu na produkty z perspektywy łańcucha dostaw * 1.4. Rola popytu w kształtowaniu oferty produktowo-usługowej łańcucha dostaw * 1.4.1. Produkt całkowity jako przedmiot przepływu fizycznego w łańcuchu dostaw * 1.4.2. Charakterystyka popytu jako podstawa systematyki produktów w łańcuchu dostaw * 2. Koncepcja zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 2.1. Ewolucja i przesłanki formułowania koncepcji zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 2.2. Koordynacja (synchronizacja) strumieni podaży i popytu na produkty * 2.3. Współdziałanie przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty * 2.4. Uwarunkowania zarządzania popytem na produkty i ich rola w kształtowaniu łańcucha dostaw * 2.5. Zintegrowany proces zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 3. Planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw * 3.1. Istota i etapy planowania popytu na produkty w łańcuchu dostaw * 3.2. Zbieranie informacji o przyszłym popycie na produkty w łańcuchu dostaw * 3.2.1. Rola informacyjnego punktu rozdziału w gromadzeniu danych o popycie na produkty * 3.2.2. Źródła informacji o popycie na produkty w ogniwach łańcucha dostaw * 3.3. Metody prognozowania popytu na produkty w łańcuchu dostaw * 3.4. Sprawdzenie wykonalności wyznaczonych planów popytu * 3.5. Strategie wspierające planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw * 4. Organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 4.1. Organizowanie łańcucha dostaw * 4.2. Dylematy organizacji zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 4.3. Struktury organizacyjne w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 4.3.1. Podmioty relacji międzyorganizacyjnych jako podłoże struktur organizacyjnych łańcucha dostaw * 4.3.2. Typologia struktur organizacyjnych w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 5. Koordynowanie działań wielopodmiotowych w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 5.1. Struktura współdziałania przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 5.2. Mechanizmy koordynacji współdziałania przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty * 5.3. Rola mechanizmów koordynacji współdziałania przedsiębiorstw w kreowaniu oferty produktowo-usługowej łańcucha dostaw * 5.4. Wykorzystanie lokalizacji materiałowego i informacyjnego punktu rozdziału w koordynowaniu działań wielopodmiotowych zarządzania popytem na produkty * 5.5. Wzorce współdziałania przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 6. Kontrolowanie działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 6.1. Znaczenie kontroli w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 6.2. Pomiar efektywności zarządzania popytem na produkty jako narzędzie wspomagające kontrolę * 6.3. Metody i narzędzia pomiaru efektywności zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw * 6.4. Efektywność zarządzania popytem na produkty w dwu- i trójstrefowych łańcuchach dostaw * 6.4.1. Zakres realizacji koncepcji zarządzania popytem na produkty w strefach łańcucha dostaw * 6.4.2. Efekty realizacji popytu na produkty w strefach łańcucha dostaw * 7. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż * 7.1. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw branży meblarskiej * 7.2. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw branży motoryzacyjnej * 7.3. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw branży odzieżowej * 7.4. Ocena procesu zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż i propozycje usprawnień * Zakończenie * Załącznik. Badanie problematyki zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw * 1. Zakres i charakter badań bezpośrednich dotyczących zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw * 2. Dobór i charakterystyka próby badawczej * 3. Budowa instrumentu pomiarowego * 4. Klasyfikacja łańcuchów dostaw ze względu na lokalizację materiałowego i informacyjnego punktu rozdziału * 5. Grupowanie zmiennych wyrażających intensywność współdziałania przedsiębiorstw w badanych łańcuchach dostaw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 38,93 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej