Łuczkiewicz Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(5)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(19)
W2 (Bazyliańska 6)
(5)
W29 (Rembielińska 6a)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(3)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(8)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Łuczkiewicz Grzegorz
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(6)
Ekonomia
(3)
Kadry
(3)
Marketing
(3)
Banki
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Kobieta
(2)
Lekarze
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Analitycy rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Chirurgia
(1)
Chorzy
(1)
Ekonomia polityczna
(1)
Historia
(1)
Huyler, Frank (1964- )
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kapitał
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Koszty
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medycyna
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ofiary gwałtu
(1)
Osobliwości
(1)
Pieniądz
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Prawa kobiet
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Rynek
(1)
Sultana (księżniczka saudyjska ; 1956- )
(1)
Szpitale
(1)
Szpitalne oddziały ratunkowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tajemnica
(1)
Teoria systemów
(1)
Uczeni
(1)
Usługi
(1)
Wojna 1990-1991 r. iracka
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zjawiska paranormalne
(1)
polityka międzynarodowa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
201-300
(1)
301-400
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
do 801 p.n.e
(1)
Temat: miejsce
Arabia Saudyjska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "Benchmarking for people managers : a competency approach" 1999.
Bibliogr. s. 227-231. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46570 (1 egz.)
Kaucja: 52,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg. : "Cost control" 1994.
Bibliogr. s. [220]-223. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48687 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47981 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Tyt. oryg.: "ABC`s of relationship selling" 2003.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów ekonomicznych uczelni różnych typów, jak również dla menedżerów zajmujących się problematyką usług w praktyce, zwłaszcza pracujących w muzeach, organizacjach charytatywnych, bankowości detalicznej, turystyce i hotelarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48852 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42798 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia w jednej lekcji / Henry Hazlitt ; przeł. Grzegorz Łuczkiewicz. - Wyd. 3. uzup. i popr. - Warszawa : Instytut Ludwiga von Misesa, 2012. - XIX, 201 s. ; 25 cm.
(Biblioteka Klasyków Ekonomii)
Indeksy.
"Ekonomia w jednej lekcji" Henry`ego Hazlitta, opublikowana po raz pierwszy w 1946 r., stała się książką ponadczasową. Napisana przystępnym, żywym językiem stanowi kompendium wiedzy ekonomicznej, dlatego jest idealnym źródłem dla szerokiego spektrum odbiorców - od laików po zawodowych ekonomistów. Jak pisze autor we wstępie, Ekonomia w jednej lekcji "ma ukazać, iż wiele pomysłów, które dziś uchodzą za wspaniałe, postępowe i nowoczesne, to w gruncie rzeczy nawrót starych błędów". Wykład poprawnej ekonomii Hazlitt przedstawia w tytułowej "lekcji", która zawiera się w jednym zdaniu kilkustronicowego pierwszego rozdziału. Pozostałe rozdziały to omówienie podstawowej lekcji na przykładach z życia. W 26 rozdziałach (lekcjach) omówione zostały wszystkie kluczowe zagadnienia takie jak: regulacje cen, płace, kredyty, inflacja. Autor bezpardonowo rozprawia się również z najczęstszymi mitami, sofizmatami i manipulacjami dotyczącymi problematyki gospodarczej.Lektura książki pobudza do refleksji i logicznego myślenia, rozwija u czytelników świadomość natury procesów gospodarczych, pozwalając im w konsekwencji na samodzielne rozpoznawanie błędów ekonomicznych oraz tworzonych na ich podstawie populistycznych rozwiązań politycznych. Jak uprzątnąć ekonomiczne mity, które rozpanoszyły się w Polsce i zniewalają młode umysły? Jak obudzić przedsiębiorczość? Jak wytłumaczyć, że programy rządowe przynoszą więcej szkód, niż pożytku? Wystarczy dobra książka - napisana przystępnym, żywym językiem, by fascynowała. Tak prosta, by mógł ją zrozumieć laik. Tak doskonała, by otwierała oczy profesjonaliście. Ponadczasowa, zawsze aktualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia w jednej lekcji / Henry Hazlitt ; przełożył Grzegorz Łuczkiewicz. - Wydanie 3. uzupełnione i poprawione - Warszawa : Instytut Ludwiga von Misesa, 2012. - 201 stron ; 25 cm.
(Biblioteka Klasyków Ekonomii)
Indeksy.
Książka Hazlitta pozwala czytelnikowi zrozumieć podstawowe zagadnienia ekonomiczne, a zwłaszcza wyrobić sobie pogląd na tematy powszechnie dziś dyskutowane: na czym powinna polegać rola rządu w gospodarce, jak chronić przemysł, jakie są skutki ceł, regulacji cen, robót publicznych, jaka jest rola związków zawodowych itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klasyków Ekonomii)
Bibliografia na stronach [615]-647. Indeksy.
Według dr. Jörga Guido Hülsmanna jest to najważniejsza książka na temat pieniądza i bankowości od 1912 roku, czyli od wydania książki Misesa Theorie des Geldes und der Umlaufsmittel, która całkowicie zrewolucjonizowała podejście ekonomistów do tych zagadnień. Analiza prof. de Soto nie pozostawia wątpliwości: dopóki podaż pieniądza będzie się opierać na pokrętnych regulacjach i cząstkowej rezerwie bankowej, dopóty będziemy mieli kryzysy. zalegalizowana kradzież musi wywoływać problemy. Książka Jesusa Huerty de Solo to lektura obowiązkowa dla każdego, kto zastanawia się nad przyszłością gospodarki...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki: Piękno i groza ostrego dyżuru.
Ostry dyżur bez znieczulenia. Wykonali pionowe cięcie wzdłuż środka klatki piersiowej, przytykając kauter do naczyń krwionośnych, które skwierczały i dymiły maleńkimi smużkami. Potem przepiłowali mostek, ścierając z ostrza piły okruszki kości i krew. Rozchylili klatkę piersiową i ukazało się – po raz pierwszy – jej bijące serce. Teraz mogli zobaczyć igłę. Frank Huyler – doświadczony lekarz medycyny ratunkowej z Nowego Meksyku i znakomity pisarz w jednej osobie – z bezwzględną precyzją ukazuje realia pracy na ostrym dyżurze. Razem z nim obserwujemy, jak chirurdzy wiertarką (zupełnie podobną do tych używanych na budowie) przewiercają złamaną kość, by ją nastawić. Patrzymy, jak lekarz zszywa policzek młodej kobiety rozcięty na pół szkłem butelki. Ściskamy w dłoni serce chłopca przebite kulą w ulicznej strzelaninie. "Igła w sercu" to zbiór przejmujących migawek z miejsca, w którym codziennie ważą się losy setek pacjentów, gdzie jedni znajdują wyzdrowienie, a innych – czeka śmierć. Niesamowity talent pisarski Huylera sprawi, że płukanie żołądka, migotanie komór czy operacja na otwartym sercu przestaną być dla was czymś abstrakcyjnym i dosłownie staną wam przed oczami. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Oryg. : "The Financial Times guide to management and finance. An A-Z of tools, terms anf techniques".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
("The Financial Times" Przedstawia)
Oryg. : "The Financial Times guide to management and finance. An A-Z of tools, terms anf techniques".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Słownik ten jest w pełni aktualny, ponieważ uwzględnia najnowszy stan wiedzy fachowej oraz obejmuje wiele słów używanych w praktyce menadżerskiej, a nie odnotowanych w konwencjonalnych słownikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Część I. Przegląd - negocjacje w trzech wymiarach w pigułce * Część II. Odpowiednie ustawienie negocjacji * Część III. Projektowanie porozumień wytwarzających wartość * Część IV. Taktyki kładące nacisk na rozwiązywanie problemów * Część V. Trójwymiarowe strategie w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Tyt. oryg.: "Managing bank capital : capital allocation and performance measurement" 1996.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Światowy bestseller.
Indeks.
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy, zarządzanie relacjami z klientami, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Wprowadzenie i podziękowania * Jak najlepiej wykorzystać tę książkę? * Elementy dydaktyczne * O autorach * Od autorów do czytelnika - ważne! * 1.Zrozumieć proces marketingowy * Koncepcja marketingowa * Funkcja marketingu * Potencjał firmy * Rola marketingu w działalności firmy * Środowisko marketingowe * Pragnienia klientów * Kompozycja marketingowa * Niezrozumienie istoty marketingu * Czego chcą klienci? * Czy występują jakieś różnice pomiędzy marketingiem na różnych rynkach: przemysłowym, konsumenckim i usługowym? * Czy dział marketingu jest potrzebny? * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 1 * Ćwiczenia * Przypisy * 2.Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy * Wprowadzenie * Co to jest planowanie marketingowe? * Znaczenie planowania marketingowego * Taktyczny czy strategiczny plan marketingowy? * Skuteczność planowania marketingowego * Miejsce planowania marketingowego w stosunku do ogólnego planowania w przedsiębiorstwie i innych funkcji * Proces planowania marketingowego * Co powinno się znaleźć w strategicznym planie marketingowym? * Projektowanie i wdrażanie systemów planowania marketingowego * Warunki wprowadzenia systemu strategicznego planowania marketingowego * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w cyklu planowania * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w strategicznym planowaniu marketingowym * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 2 * Ćwiczenia * Przypisy * 3.Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów * Wprowadzenie * Naiwne wyobrażenia o planowaniu marketingowym * Systemy planowania marketingowego: problemy projektowania i wdrażania * Pożądane cechy systemów planowania marketingowego * Ostatnia uwaga * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 3 * Ćwiczenia * Przypisy * 4.Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku * Wprowadzenie * Różnica pomiędzy klientami a konsumentami * Udział w rynku * Efekt Pareta * Określenie rynku a segmentacja * Jak należy przeprowadzić segmentację rynku? * Spojrzenie w przyszłość * Dlaczego segmentacja rynku ma zasadnicze znaczenie dla planowania marketingowego? * Segmentacja - opisy przypadków * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 4 * Ćwiczenia * Przypisy * 5.Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu * Wprowadzenie * Znaczenie marki * Zarządzanie kategorią * Cykl życia produktu * Dyfuzja innowacji * Portfel produktów * Koszty jednostkowe a udział w rynku * Macierz BCG * Szczegółowa, systematyczna metoda budowy portfela * Połączenie koncepcji cyklu życia produktu z zarządzaniem portfelem * Znaczenie analizy cyklu życia i zarządzania portfelem dla audytu marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 5 * Ćwiczenia * Przypisy * 6.Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych * Wprowadzenie * Cele marketingowe - ich definicja i związek z ogólnymi celami przedsiębiorstwa * Cele przedsiębiorstwa a cele marketingowe * Jak się ustala cele marketingowe? * Strategie konkurencji * Strategiczne planowanie marketingowe - od czego zacząć? * Opracowywanie nowych produktów, poszerzanie rynku, dywersyfikacja * Strategie marketingowe * Marketing w trudnych czasach * Cele, strategie i rentowność marketingu * Wnioski * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 6 * Ćwiczenia * Przypisy * 7.Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej * Wprowadzenie * Określenie celów komunikacji * Wybór kompozycji komunikacyjnej * Sporządzenie planu reklamy * Komunikacja cyfrowa * Promocja sprzedaży * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 7 * Ćwiczenia * 8.Plan sprzedaży * Wprowadzenie * Znaczenie sprzedaży osobistej * Rola sprzedaży osobistej * Ustalanie właściwej liczby sprzedawców * Określenie zadań sprzedawców * Poprawa wydajności pracy sprzedawców * Zarządzanie zespołem sprzedawców * Zarządzanie kluczowymi klientami * Sporządzanie planu sprzedaży * Planowanie portfela kluczowych klientów * Podsumowanie rozdziału 8 * Pytania i zadania * Ćwiczenia * Przypisy * 9.Planowanie cen * Wprowadzenie * Ustalanie cen a księgowi * Cele i portfel produktów * Cykl życia produktu * Pozycjonowanie produktu * Konkurenci i potencjalni konkurenci * Koszty * Kanały dystrybucji * Osiąganie przewagi nad konkurencją dzięki wartości użytkowej * Sporządzanie planu cen * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 9 * Ćwiczenia * Przypisy * 10.Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku * Wprowadzenie * Wybór kanałów marketingowych * Dystrybucja fizyczna * Obsługa klienta * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 10 * Ćwiczenia * Przypisy * 11.Plan zarządzania relacjami z klientem * Wprowadzenie * Uzasadnienie stosowania systemów zarządzania relacjami z klientem * Etapowy model wdrażania zarządzania relacjami z klientem * Dojrzałość integracji * Dojrzałość interakcji * Planowanie zarządzania relacjami z klientem: sieć zależności w generowaniu korzyści * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 11 * Ćwiczenia * Przypisy * 12.Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego * Konsekwencje wielkości i zróżnicowania dla planowania marketingowego * Wielkość przedsiębiorstwa * Zróżnicowanie działalności * Organizacja planowania marketingowego * Fazy życia organizacji * Proces planowania marketingowego a kultura organizacyjna przedsiębiorstwa * Wnioski * Przebieg procesu planowania marketingowego * Dziesięć barier planowania marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 12 * Ćwiczenia * Przypisy * 13.Pomiar efektywności planowania marketingowego * Trójpoziomowa struktura oceny efektywności działań marketingowych * Co zalicza się do wydatków marketingowych? * Co właściwie oznacza "wartość dodana"? * Trzy odrębne poziomy pomiaru efektywności marketingu * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 13 * Ćwiczenia * Podziękowania * Przypisy * 14.Metodyczny system planowania marketingowego * Część 1. Planowanie marketingowe. Wprowadzenie * Część 2. System planowania marketingowego. Wprowadzenie * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 103,20 zł
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Essentials of international relations.
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej