Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(60)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(45)
MW123 (św. Wincentego 64)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(9)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Canwell Diane
(2)
Dziedzic Zbigniew
(2)
Kim W. Chan
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Kurtyka Michał
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Romanowska Maria
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Adair John (1934- ). Anatomia biznesu
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Michael
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balogun Julia
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Białas Tomasz (1964-)
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bolesta-|Kukułka Krystyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Essex Louellen N
(1)
Ginter Peter M
(1)
Gokieli Marcin
(1)
Goliszewski Jacek
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Harris Vincent
(1)
Hawawini Gabriel
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hope Hailey Veronica
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kall Jacek
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Komorowski Jan
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kusy Mitchell E
(1)
Kutner Julian
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Leonard-Barton Dorothy (1942- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Masłowska-|Pietrzak Kamilla. Tł
(1)
McDonald Malcolm
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Niemczynowicz Benedykt
(1)
Nowak-|Far Artur
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Penc Józef
(1)
Penc-|Pietrzak Ilona
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pietrzak Tomasz. Tł
(1)
Pomykalska Bożyna
(1)
Pomykalski Przemysław
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Reilly Peter Andrew (1942- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sagan Adam
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Stabryła Adam
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Sutherland Jonathan (1958- )
(1)
Swayne Linda E
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Viallet Claude
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Williams Tony
(1)
Wilson Hugh
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Witczak Hubert
(1)
Woźniak Jacek (1957- )
(1)
Yoffie David B
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(33)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Studenci
(8)
Menedżerowie
(2)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Główni księgowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradnik
(5)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-230 i przy rozdz.
Dla studentów organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49539 (1 egz.)
Kaucja: 35,10 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Na okł.: przewodnik dla trenerów.
Bibliogr. s. 181-197.
Alicja Balcerak i Jacek Woźniak, eksperci w swojej dziedzinie, proponują niezwykle wyczerpujące kompendium wiedzy na temat gier menedżerskich, wykorzystywanych jako specjalistyczne narzędzia szkoleniowe i wspomagające zarządzanie. Celem autorów jest połączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną. Wyjaśniają oni nie tylko, czym są gry menedżerskie i dla kogo są przeznaczone, ale też jak ogromne są potencjał i rola tych narzędzi szkoleniowych w rozwijaniu kompetencji menedżerskich. Autorzy omawiają praktyczne zagadnienia związane z prowadzeniem zajęć i pokazują, jak stosować gry, aby osiągnąć zamierzone cele szkolenia. W książce znajdziemy opisy najpopularniejszych gier menedżerskich oraz metod oceny uczenia się z wykorzystaniem tych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18218 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46703 (1 egz.)
Kaucja: 23,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Politique générale de l`entreprise" 1997.
Bibliogr. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie (HR))
Bibliogr. Indeks.
Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w ponad 80. spółkach giełdowych i 50. innowacyjnych firmach sektora MSR Zaprezentowany materiał został wzbogacony studiami przypadków organizacji wiodących na polskim rynku, wyróżniających się pod względem innowacyjności i poziomu ZZL.Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów szkół wyższych na kierunkach zarządzania, ZZL i ekonomii, jak również do praktyków - menedżerów firm pragnących, dzięki innowacyjności i odpowiedniemu zarządzaniu kadrami, uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.Ze względu na aktualność tematu, szerokie ujęcie problematyki związku ZZL z poziomem innowacyjności organizacji oraz znakomitą podbudowę empiryczną formułowanych twierdzeń i wniosków, książka ta ma szansę stać się hitem wydawniczym z dziedziny zarządzania. (...) może być potraktowana jako wzorcowy przykład pracy naukowej spełniającej wszechstronne wymagania, (...) praca empiryczna, wykorzystująca wyniki niezwykle rzetelnie przeprowadzonych badań na imponującej liczbie firm i respondentów, a zarazem prezentująca koncepcje teoretyczne, z którymi Autorzy dyskutują i formułują oryginalne twierdzenia. Jest to praca, która równie dobrze może służyć jako źródło wiedzy studentom i jako źródło inspiracji praktykom.
Wprowadzenie * Rozdział 1. Innowacyjność wyzwaniem dla organizacji gospodarczych w GOW * Rozdział 2. ZZL dźwignią innowacyjności przedsiębiorstw * Rozdział 3. Czy to działa w praktyce? Wyniki badań * Rozdział 4. System pozyskiwania pracowników jako narzędzie budowania innowacyjności * Rozdział 5. Rola szkoleń i rozwoju w budowaniu innowacyjności pracowników i przedsiębiorstwa * Rozdział 6. Motywowanie do innowacyjności * Rozdział 7. Rola komunikacji i informacji w promowaniu innowacyjności * Rozdział 8. Partycypacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi a innowacyjność * Rozdział 9. Wnioski i rekomendacje * Aneks A. Dobre praktyki. Studia przypadków * Aneks B. Przebieg badań * Bibliografia * Słowniczek * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
Streszczenie w języku angielskim.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych. Ze wstępu
WSTĘP * Rozdział 1 * TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII * 1.1. Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań * 1.1.1. Innowacja jako przedmiot badań naukowych * 1.1.2. Kognitywny wymiar modeli biznesu * 1.1.3. Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej * 1.2. Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu * 1.3. Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne * 1.4. Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu * Rozdział 2 * CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE * 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 2.2. Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 2.3. Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 2.4. Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 2.5. Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 3 * METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI * 3.1. Deskrypcja przeprowadzonego badania * 3.1.1. Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach * 3.1.2. Dobór próby badawczej * 3.1.3. Charakterystyka badanej zbiorowości * 3.2. Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość * 3.3. Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach * 3.3.1. Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów * 3.3.2. Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach * 3.3.3. Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 3.4. Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych * 3.5. Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości * 3.6. Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach * 3.7. Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 4 * ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŁ * 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 4.2. Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 4.3. Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 4.4. Otoczenie społeczno-kulturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki * Rozdział 5 * ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki * 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 5.4. Psychologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 6 * KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH * 6.1. Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach * 6.2. Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 6.2.1. Model zdynamizowany * 6.2.2. Model umiarkowany * 6.2.3. Model zachowawczy * 6.2.4. Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 6.3. Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych * 6.4. Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych * ZAKOŁCZENIE * Bibliografia * Spis tabel, rysunków i wykresów * Wykaz akronimów, skrótów i symboli * Załączniki * Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338 (1 egz.)
Kaucja: 82,32 zł
Książka
W koszyku
Na okł. i grzb. podtyt.: refleksje nad praktyką.
Bibliogr. s. 270-275.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46781 (1 egz.)
Kaucja: 35,70 zł
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr.
Dla studentów zarządzania, uczestników kursów, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45634 (1 egz.)
Kaucja: 40,70 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48690 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [237]-239.
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : koncepcja, zastosowanie, wdrożenie / Jacek Goliszewski. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2019. - 627 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według serwisu e-isbn.
Bibliografia na stronach [609]-617. Indeks.
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a także prezentuje rolę i zadania controllera. Opisuje metody projektowania i wdrażania systemu controllingu w celu wsparcia zarządzania strategicznego i operacyjnego oraz poszczególnych funkcji i obszarów działalności przedsiębiorstwa. Cennym uzupełnieniem prezentowanych rozważań są przykłady praktycznej realizacji controllingu oraz studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51446 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Projektowanie systemów zarządzana - problemy poruszane w tej książce charakteryzują metody, sposoby i techniki projektowania procesów zarządzania przedsiębiorstw, holdingów, koncernów i konglomeratów. Systemy te obejmują projektowanie zarządzania strategicznego z uwzględnieniem działalności operacyjnej oraz formułowania misji, wizji, celów, strategii, polityk i zasad wdrażania, a także kontrolowania opracowanych programów przedsięwzięć strategicznych, służących rozwojowi przedsiębiorstw oraz różnych rodzajów zgrupowań kapitałowych. W publikacji szczegółowo omówiono koncepcje i metody zarządzania strategicznego, restrukturyzacji przedsiębiorstw, projektowania zarządzania marketingowego i innowacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53616 (1 egz.)
Kaucja: 15,00 zł
Audiobook
CD
W koszyku
191 min.
Czyta: Tomasz Kućma.
Książka ta dostarczy ci innowacyjnych i sprawdzonych strategii, byś z ich pomocą mógł stać się osobą, wokół której ciągle dzieje się coś pozytywnego. Kimś, kogo inni podziwiają i komu zazdroszczą ilości ukończonych projektów i zadań doprowadzonych do końca!Ma ona pobudzić twój umysł do kreatywnego myślenia, w efekcie czego będziesz postępować wydajniej i skuteczniej, zarówno w pracy, jak i życiu osobistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej