Budzyński Wojciech
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Budzyński Wojciech
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Specjaliści do spraw logistyki
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Reklama
(2)
Umowa
(2)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Negocjacje
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Transakcja wiązana
(1)
Transport
(1)
Transport drogowy
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport powietrzny
(1)
Ubezpieczenia transportowe
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliogr. s. [231]-232.
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją. Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55627 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52773 (1 egz.)
Kaucja: 34,71 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych * 1.1. Istota nowoczesnego public relations * 1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją * 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu * na otoczenie * 1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe * 1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania * 1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku * Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności * 2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu * 2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku * 2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności * 2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności * Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations * 3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej * 3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych * 3.3. Metody wstępnych badań wizerunku * 3.4. Prowadzenie monitoringu mediów * Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations * 4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M * 4.2. Określenie misji i celów działania * 4.3. Identyfikacja grup docelowych * 4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations * 4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania * skuteczności * Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations * 5.1. Elementy programu public relations * 5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania * 5.3. Kompleksowy program kształtowania * wizerunku * Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu * 6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością * 6.2. System identyfikacji wizualnej * 6.3. Decyzj e dotyczące wdrażania systemu * Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą * 7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami * 7.2. System informacji bieżącej do prasy * 7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe * 7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej * Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym * 8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations * 8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej * 8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego * 8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza * Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie * 9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć * 9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami * 9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW * 9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe * 9.5. Wykorzystanie technik SEO PR * Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne * 10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych * 10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne * 10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych * Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych * 11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji * 11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw * 11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne * 11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym * Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej * 12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego * 12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich * 12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych * Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej * 13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników * 13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej * 13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej * Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki * 14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich * 14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich * 14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce * Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej * 15.1. Zasady zarządzania kryzysami * wizerunkowymi * 15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych * 15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej * Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations * 16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego * 16.2. Istota wizerunku równoległego * 16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku * 16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu * Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.B (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliografia na stronach 263-264.
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów, a także do małych i średnich przedsiębiorców, oferując im w jak najprostszy sposób podstawową wiedzę organizacyjną i handlową na temat szeroko rozumianej współpracy ze spedytorem czy przewoźnikiem. W zakresie wiedzy handlowej przedsiębiorcy znajdą informacje, jak analizować rynek transportowy, znaleźć właściwych spedytorów czy przewoźników, wynegocjować z nimi dogodne stawki za świadczone usługi lub ustalić warunki umów o świadczenie usług spedycyjnych. Na etapie zawierania umów przedsiębiorcy będą mogli wesprzeć się książką przy szukaniu właściwych zabezpieczeń i ograniczaniu ryzyka wynikającego ze współpracy z partnerem z rynku transportowo-spedycyjno-logistycznego (tzw. branży TSL) i zmiennej sytuacji rynkowej. Autor książki przekazuje ponadto praktyczne informacje o tym, jak posługiwać się dokumentami spedycyjnymi i transportowymi, a także jak przygotować listy przewozowe, gdy trzeba będzie złożyć je w banku, rozliczając umowę handlową tzw. akredytywą dokumentową. Ze względu na skalę reklamacji z tytułu szkód w transporcie autor starał się w szczególności rozbudować informacje na ten temat. W związku z tym, że skuteczne reklamacje transportowe powinny być właściwie przygotowane już na etapie wykrycia wad, a także wymaga się przestrzegania przy ich zgłaszaniu odpowiednich terminów i procedur, autor przedstawił właściwe uregulowania, pojawiające się na ten temat w konwencjach przewozowych czy ustawach. Dokładna analiza systemu uwarunkowań prawnych i zwyczajowych dotyczących usług transportowych oraz spedycyjnych ma umożliwić przedsiębiorcom prawidłowe uzasadnienie składanych reklamacji czy ich dochodzenie na dalszych etapach procesu reklamacyjnego. Wiele przedstawionych w książce koncepcji starano się wyjaśnić przykładami.
Rozdział 1. Transport w systemie logistycznym przedsiębiorstwa * 1.1. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie * 1.2. System transportowo-spedycyjny przedsiębiorstwa * 1.3. Bazy informacji o przewoźnikach i spedytorach * 1.4. Giełdy transportowe * Rozdział 2. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe decyzji transportowych * 2.1. Konwencje przewozowe i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego * 2.2. Umowy transportowe i spedycyjne w prawie cywilnym * 2.3. Ustawy branżowe dotyczące transportu * 2.4. Zwyczaje transportowe * 2.5. Prawo właściwe w umowach transportowych * Rozdział 3. Zawieranie umów transportowych * 3.1. Sposoby zawierania umów z przewoźnikami i spedytorami * 3.2. Umowy ramowe w transporcie i spedycji * 3.3. Ogólne warunki przewozu * 3.4. Zabezpieczanie rozstrzygania spraw spornych * Rozdział 4. Transport drogowy * 4.1. Procedury wysyłkowe w Prawie przewozowym * 4.2. Konwencja CMR * 4.3. Dokumenty w transporcie drogowym * 4.4. Umowa ADR * Rozdział 5. Transport kolejowy * 5.1. Procedury wysyłkowe w transporcie kolejowym * 5.2. Konwencje COTIF/CIM i SMGS * 5.3. Dokumenty w transporcie kolejowym * 5.4. Instrukcje ładunkowe kolei * Rozdział 6. Transport morski * 6.1. Procedury wysyłkowe w transporcie morskim * 6.2. Reguły Hasko-Visbijskie i nowe Reguły Rotterdamskie * 6.3. Dokumenty w transporcie morskim * 6.4. Kodeks morski * Rozdział 7. Transport lotniczy * 7.1. Procedury wysyłkowe w transporcie lotniczym * 7.2. Konwencja Montrealska * 7.3. Dokumenty w transporcie lotniczym * 7.4. Stowarzyszenia IATA i ICAO * Rozdział 8. Współpraca ze spedytorem * 8.1. Zakres usług spedycyjnych * 8.2. Procedury współpracy ze spedytorem * 8.3. Dokumenty spedycyjne * 8.4. Uzanse OPWS 2010 * 8.5. Organizacje FIATA i CLECAT * Rozdział 9. Negocjowanie bazy dostawy według Incoterms 2010 * 9.1. Baza dostawy * 9.2. Terminy uniwersalne w Incoterms 2010 * 9.3. Terminy morskie w Incoterms 2010 * 9.4. Procedury bezpieczeństwa w transporcie * 9.5. Terminy Combiterms 2011 i RAFTD * 9.6. Zasady negocjowania bazy dostawy * Rozdział 10. Ryzyko i ubezpieczenia w transporcie * 10.1. Ryzyko transportowe * 10.2. Ubezpieczenia cargo * 10.3. Klauzula ICC A * 10.4. Klauzula ICC B * 10.5. Klauzula ICC C * 10.6. Ubezpieczenia OCP i OCS * Rozdział 11. Dokumenty transportowe w akredytywie * 11.1. Dokumenty transportowe a baza dostawy * 11.2. Wymagania dotyczące dokumentów w zwyczajach UCP 600 * 11.3. Weryfikacja dokumentów przez bank według zwyczajów * 11.4. Postępowanie w przypadku błędów w dokumentach transportowych * Rozdział 12. Procedury reklamacyjne wobec przewoźników i spedytorów * 12.1. Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych * 12.2. Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności * 12.3. Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu * 12.4. Reklamacje wobec spedytorów według OPWS 2010 * 12.5. Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy * Rozdział 13. Reklamacje w transporcie drogowym * 13.1. Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego * 13.2. Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR * 13.3. Tryby zabezpieczenia roszczenia przy załadunku * 13.4. Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji * 13.5. Załatwianie reklamacji przez przewoźnika * Rozdział 14. Reklamacje w transporcie kolejowym, morskim i lotniczym * 14.1. Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego * 14.2. Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM * 14.3. Kolejowe procedury reklamacyjne w Konwencji SMGS * 14.4. Reklamacje morskie według Konwencji RHV * 14.5. Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich * 14.6. Reklamacje w transporcie lotniczym * Zakończenie * Załączniki * 1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (wyciąg) * 2. Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne 2010 - OPWS 2010 opracowane przez Polską Izbę Spedycji i Logistyki (wyciąg)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliogr. s. [241]-243.
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny. I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę. We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie- dochodzeniu reklamacji. "Zakupy w przedsiębiorstwie" to praktyczny poradnik dla kupujących: - jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości? - jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentemi wartościowym partnerem biznesowym?
Rozdział 1. Logistyka zaopatrzenia a strategia zakupowa * Rozdział 2. Proces poszukiwania i segmentacja dostawców * Rozdział 3. Metody oceny i kwalifikacji dostawców * Rozdział 4. Proces ofertowy w zakupach * Rozdział 5. Negocjacje zakupowe * Rozdział 6. Ogólna koncepcja umowy z dostawcą * Rozdział 7. Elementy umowy z dostawcą * Rozdział 8. Umowa ramowa w sferze zakupów * Rozdział 9. Transport w zaopatrzeniu przedsiębiorstwa * Rozdział 10. Reklamowanie zakupu towarów i usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55701 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej