Rankingi polityczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Olszanecka-Marmola Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Rankingi polityczne
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 309-341.
Streszczenie w języku angielskim.
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
WSTĘP * Rozdział I * ZACHOWANIA WYBORCZE I WIZERUNEK POLITYCZNY * W TEORII I PRAKTYCE * 1. Zachowania wyborcze * 1.1. Definiowanie i formy zachowań wyborczych * 1.2. Model socjologiczny (socjalno-strukturalny) * 1.3. Model psychologiczny (uspołecznionej jednostki) * 1.4. Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru) * 1.4.1. Koncepcja głosowania problemowego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.4.2. Koncepcja głosowania ekonomicznego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.5. Głosowanie skoncentrowane na osobie kandydata * 1.6. Model marketingowy * 1.7. Model przyczynowo-skutkowy * 2. Wizerunek polityczny * 2.1. Definiowanie wizerunku politycznego * 2.2. Elementy wizerunku politycznego * 2.3. Typy wizerunku politycznego * 2.4. Kandydat idealny * 2.5. Kreowanie wizerunku kandydata w trakcie kampanii wyborczej * Rozdział II * TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA - ASPEKTY TEORETYCZNE * 1. Definiowanie telewizyjnej reklamy politycznej * 2. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej * 3. Rodzaje reklam politycznych * 4. Formaty telewizyjnej reklamy politycznej * 5. Cele i funkcje reklamy politycznej * 6. Obszary badań nad telewizyjną reklamą polityczną * 7. Oddziaływanie reklam politycznych * 7.1. Skuteczność informacyjna * 7.2. Wpływ afektywny * 7.3. Wpływ na zachowania wyborcze * Rozdział III * UWARUNKOWANIA KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2015 ROKU * 1. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce - aspekty prawne * 2. Uwarunkowania i przebieg kampanii przed wyborami prezydenckimi z 2015 roku * 3. Wyniki wyborów prezydenckich z 2015 roku * 4. Kandydaci startujący w wyborach prezydenckich z 2015 roku * 4.1. Andrzej Duda * 4.2. Bronisław Komorowski * 4.3. Paweł Kukiz * 4.4. Janusz Korwin-Mikke * 4.5. Magdalena Ogórek * 4.6. Adam Jarubas * 4.7. Janusz Palikot * 4.8. Grzegorz Braun * 4.9. Marian Kowalski * 4.10. Jacek Wilk * 4.11. Paweł Tanajno * Rozdział IV * METODOLOGIA ORAZ CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ * 1. Metoda badawcza i przebieg badań * 2. Narzędzia badawcze * 2.1. Skale dyferencjału semantycznego * 2.2. Termometry uczuć * 2.3. Skala Poczucia Alienacji "Z" * 3. Charakterystyka próby badawczej * 4. Dobór materiału badawczego * 5. Pytania i hipotezy badawcze * Rozdział V * ODDZIAŁYWANIE TELEWIZYJNEJ REKLAMY POLITYCZNEJ NA WIZERUNEK KANDYDATÓW STARTUJĄCYCH W WYBORACH PREZYDENCKICH W 2015 ROKU: WYNIKI BADAŁ * 1. Weryfikacja hipotez głównych * 2. Weryfikacja hipotez szczegółowych * 3. Dyskusja wyników * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * SPIS TABEL * SPIS SCHEMATÓW * SPIS WYKRESÓW * SPIS ILUSTRACJI * SUMMARY * ANEKSY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58054 (1 egz.)
Kaucja: 34,94 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej