Komunikacja polityczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Brzóska Andrzej
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dalton Russell J
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dorenda-Zaborowicz Marta (1985- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Habur Miłosz
(1)
Hiffner Marta
(1)
Kaiser Brittany
(1)
Klingemann Hans-Dieter
(1)
Koniak Paweł
(1)
Mackiewicz Robert
(1)
Majewski Michał (1974- )
(1)
Majka-|Rostek Dorota
(1)
Markowski Radosław
(1)
Mosiołek-Kłosińska Katarzyna
(1)
Murray Douglas (1979- )
(1)
Młyniec Eugeniusz (1953- )
(1)
Nowak Jakub (politologia)
(1)
Olszanecka-Marmola Agata
(1)
Patrick Brian Anse (1954- )
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Thompson John B
(1)
Walecka-Rynduch Agnieszka (politologia)
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5208)
Rodzina
(4013)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3257)
Tajemnica
(2953)
Komunikacja polityczna
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2936)
Relacje międzyludzkie
(2517)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(998)
Wybory życiowe
(935)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Publicystyka
(2)
Opracowanie
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł.: partner merytoryczny wydania SWPS.
Bibliogr. s. 322-349. Indeksy.
Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak poruszać się w meandrach przekazów medialnych. W komunikacji najważniejszy jest przekaz. Nierzadko jednak jest on niejasny i wieloznaczny, co wpływa na jego odbiór oraz na stosunek do nadawcy. Ta cecha najczęściej dotyczy komunikatów politycznych. Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina, Paweł Koniak i Robert Mackiewicz postanowili przyjrzeć się bliżej temu zjawisku. Ich książka stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnej komunikacji międzyludzkiej. Pokazuje sposoby interpretacji komunikatów oraz konsekwencje ich wieloznaczności. Prezentuje również typowe modele przekazów politycznych wykorzystywanych podczas kampanii wyborczej. To doskonałe źródło wiedzy dla wszystkich potencjalnych wyborców czy odbiorców mediów, jak również dla politologów, dziennikarzy i polityków. Niniejsza książka uzmysławia nam, jak groźne mogą być konsekwencje wieloznaczności komunikatów, podając przykłady mocno zapadające w pamięć. Warto się z nią zapoznać, aby lepiej się komunikować, a także bardziej świadomie odbierać przekazy innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55120 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 32 (1 egz.)
Kaucja: 55,37 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca: uczestnikom procesu komunikowania politycznego, aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także kampaniom politycznym i wyborczym, propagandzie politycznej, technikom wspierającym proces komunikowania jak marketing polityczny, polityczne public relations, reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 326-355.
Książka porusza tematykę wpływu nowych mediów na rozwój społeczeństwa obywatelskiego w Polsce. Zostały w niej przeanalizowane zmiany w sposobie funkcjonowania tego społeczeństwa, zachodzące wskutek powszechnego dostępu obywateli do Internetu. Autorka rozważa, czy zjawisko to doprowadziło do wykształcenia nowego typu civil society, czy też wywołuje jedynie powstawanie nowych form jego działania. Badania objęły trzy płaszczyzny składające się na zakres współczesnego społeczeństwa obywatelskiego: relacje obywateli ze strukturami władzy publicznej, w tym wyrażanie opinii publicznej w Internecie; powstanie inicjatyw obywatelskich; funkcjonowanie organizacji pozarządowych.Książka stanowi szeroko zakrojoną analizę przejawów działalności obywatelskiej w strukturze społeczeństwa obywatelskiego, jak i w sposób jego działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wiedzą, co kupujesz. Wiedzą, kim są twoi znajomi. Wiedzą, jak tobą manipulować. Pozycja obowiązkowa dla każdego użytkownika internetu.
Dostępna również jako e-book.
Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit - za tymi sprawami stała jedna firma, która pociągała za wszystkie sznurki: Cambridge Analytica. Na wielką skalę potajemnie gromadziła dane użytkowników Facebooka oraz ich znajomych, które następnie reklamodawcy wykorzystywali do bardzo precyzyjnego targetowania reklam. I do manipulowania: tym, co kupujesz, co robisz, co myślisz i na kogo głosujesz. W wyniku skandalu wokół Facebooka, dotyczącego wycieku wrażliwych danych, Cambridge Analytica upadła w maju 2018 roku. Jednym z dwóch demaskatorów była Brittany Kaiser. W jaki sposób ta młoda, ambitna kobieta o idealistycznym nastawieniu została uwikłana w światową sieć gromadzenia i analizowania oraz - co bardzo kontrowersyjne - sprzedaży danych? I czego może nas ona nauczyć o prywatności w przestrzeni cyfrowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak to się robi w polityce / Michał Majewski. - Warszawa : Czerwone i Czarne, 2018. - 270, [2] strony ; 25 cm.
Kłamstwo, kolesiostwo, wycinanie przeciwników, nielojalność, ustawianie przetargów, nepotyzm, podkładanie świń, prowokacje, wykorzystywanie służb w rozgrywkach politycznych, brudne pieniądze - to tylko niektóre hasła z menu politycznej kuchni. Jeden z najlepszych dziennikarzy śledczych na podstawie własnych, wieloletnich doświadczeń pokazuje cały brud polskiej polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53389 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [669]-[718].
Streszcz. w jęz. ang.
Książka nie tylko prezentuje dyskusje, które pochłaniają badaczy tego zjawiska, i pojęcia, którymi opisuje się opinię publiczną, ale także odpowiada na wiele pytań dotyczących tego, czym ona jest, na czym polegają nietrafione sondaże i jak można nimi manipulować. Jeżeli słyszymy w jednym serwisie informacyjnym o opinii publicznej, a w drugim o opinii społecznej, to czy mowa jest o tym samym, czy też o dwóch różnych zjawiskach? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316, BP 316 (2 egz.)
Kaucja: 54,00 zł
Książka
W koszyku
Dobra zmiana czyli Jak się rządzi światem za pomocą słów / Katarzyna Kłosińska, Michał Rusinek. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2019. - 380, [4] strony : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Indeks.
Książka dostępna także jako e-book.
A jak antypolski, E jak element animalny, D jak demon postępu, M jak mordy zdradzieckie - brzmi niepokojąco? A może już przywykliśmy? "Dobra zmiana" to wynik wnikliwych obserwacji i badań prowadzonych przez Katarzynę Kłosińską i Michała Rusinka w latach 2015-2019 układający się w słownik języka władzy tego okresu. Język rządzących nie tylko przenika do naszej mowy codziennej, ale również kreuje naszą rzeczywistość. Może być źródłem żartu, ale też źródłem przemocy. Autorzy z językoznawczą dociekliwością odkrywają, co kryje się za najpopularniejszymi z używanych przez władzę słów i jak wpływają one na naszą codzienność i postrzeganie świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojna z Zachodem / Douglas Murray ; przełożył Tomasz Bieroń. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Zysk i S-ka, copyright 2022. - 353, [2] strony ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The war on the West.
Dlaczego tak skupiamy się na grzechach zachodniej cywilizacji, skoro w tej chwili w Chinach działają obozy koncentracyjne? Krytyczne podejście do zachodniej kultury jest ostatnio bardzo modne. Czasami jest to niewątpliwie potrzebne, jednak w wielu przypadkach antyzachodnia retoryka podkopuje fundamenty naszej cywilizacji. W końcu, jeśli odrzucamy idee Kanta, Hume`a i Milla z powodu ich opinii na temat rasy, to czy nie powinniśmy odrzucić również Marksa, w którego pracach jest tak wiele rasistowskich i antysemickich wątków? Ameryka ma problem z rasizmem, ale to samo można powiedzieć o Bliskim Wschodzie i Azji. Co gorsza, korzyści z tej sytuacji odnoszą wrogowie demokracji i łamiące prawa człowieka reżymy, które dzięki temu starają się odwrócić uwagę od swoich przestępstw. Mordujący własny naród dyktatorzy chętnie powtarzają modne hasła i retorykę ruchów antyrasistowskich, jednocześnie wzmacniając swoje autorytarne rządy. Jeśli chcemy, by Zachód przetrwał, musimy go bronić. W swojej najnowszej książce Douglas Murray występuje w obronie zachodniej cywilizacji. Pokazuje, jak wielu ludzi o dobrych intencjach zostało oszukanych przez obłudną antyzachodnią retorykę, oraz obala niespójne argumenty krytyków Zachodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-262. Indeksy.
Autor analizuje kierunki i zakres oddziaływania nowych mediów na poszczególne wymiary aktywności obywatelskiej. Udowadnia, że istnieją w tym obszarze zmiany zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Wskazuje, że proces rozwoju i upowszechnienia nowych mediów skutkuje aktywną, innowacyjną adaptacją nowych technologii jako narzędzi aktywności obywatelskiej. [...] Książka wnosi wiele nowego do dotychczasowego stanu wiedzy o roli Internetu w życiu obywateli, zwłaszcza w kontekście ich aktywności społeczno-politycznej. Praca ma charakter politologiczno-medioznawczy, w związku z czym powinna zainteresować zarówno naukowców, jak i studentów obydwu dyscyplin. [Fragment recenzji prof. dr. hab. Stanisława MichaIczyka]
Wprowadzenie * Rozdział 1 * ZAGADNIENIA TEORETYCZNE * 1.1. Nowe media jako przedmiot badań naukowych * 1.1.1. Nowe media - definicje * 1.1.2. Wybrane społeczne i komunikacyjne aspekty nowych mediów * 1.2. Komunikowanie medialne i polityczne na przełomie tysiącleci * 1.2.1. Systemy komunikowania masowego u progu XXI wieku * 1.2.2. Nowe komunikowanie polityczne * 1.3. Aktywność obywateli w społeczeństwie informacyjnym * 1.3.1. Aktywność obywateli - aspekty teoretyczne * 1.3.2. Teorie społeczeństwa informacyjnego * Rozdział 2 * DEBATA PUBLICZNA. * 2.1. Debata i sfera publiczna - perspektywa teoretyczna * 2.1.1. Definicje * 2.1.2. Nowe media w teorii sfery publicznej - wprowadzenie * 2.2. Charakterystyka nowych mediów jako przestrzeni obywatelskiej debaty * 2.2.1. Racjonalność * 2.2.2. Refleksyjność * 2.2.3. Nastawienie na dialog * 2.2.4. Szczerość * 2.3. Nowe media jako poszerzenie sfery publicznej * 2.3.1. Pola poszerzenia * 2.3.2. Nowy medialny ekosystem * 2.4. Nowa sfera publiczna: ograniczenia * 2.4.1. Dostęp * 2.4.2. Brak równości uczestników debaty. * 2.4.3. Komercjalizacja * 2.4.4. Dezinformacja * Rozdział 3 * MOBILIZACJA POLITYCZNA * 3.1. E-mobilizacja - perspektywa teoretyczna * 3.1.1. Definicje i klasyfikacje * 3.1.2. Cechy e-mobilizacji * 3.2. Podmioty e-mobilizacji * 3.2.1. Organizacje społeczne i polityczne * 3.2.2. Nowe ruchy społeczne * 3.3. Przejawy e-mobilizacji * 33.1. Transnarodowe usieciowienie aktywizmu * 3.3.2. Glokalna e-mobilizacja * 3.3.3. Haktywizm * Rozdział 4 * WYBORY * 4.1. Nowe media w demokratycznych wyborach * 4.1.1. Perspektywa e-demokratyczna * 4.1.2. Perspektywa marketingowa * 4.2. E-kampanie * 4.2.1. Rozwój e-kampanii * 4.2.2. Kampania przełomu - amerykańska kampania 2004 roku * 4.3. Kampania wyborcza 2008 roku w USA * 4.3.1. "Pierwsza prawdziwa e-kampania" * 4.3.2. Zmiany wzorców komunikacji politycznej w kampanii 2008 roku * Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15707 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 309-341.
Streszczenie w języku angielskim.
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
WSTĘP * Rozdział I * ZACHOWANIA WYBORCZE I WIZERUNEK POLITYCZNY * W TEORII I PRAKTYCE * 1. Zachowania wyborcze * 1.1. Definiowanie i formy zachowań wyborczych * 1.2. Model socjologiczny (socjalno-strukturalny) * 1.3. Model psychologiczny (uspołecznionej jednostki) * 1.4. Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru) * 1.4.1. Koncepcja głosowania problemowego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.4.2. Koncepcja głosowania ekonomicznego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.5. Głosowanie skoncentrowane na osobie kandydata * 1.6. Model marketingowy * 1.7. Model przyczynowo-skutkowy * 2. Wizerunek polityczny * 2.1. Definiowanie wizerunku politycznego * 2.2. Elementy wizerunku politycznego * 2.3. Typy wizerunku politycznego * 2.4. Kandydat idealny * 2.5. Kreowanie wizerunku kandydata w trakcie kampanii wyborczej * Rozdział II * TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA - ASPEKTY TEORETYCZNE * 1. Definiowanie telewizyjnej reklamy politycznej * 2. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej * 3. Rodzaje reklam politycznych * 4. Formaty telewizyjnej reklamy politycznej * 5. Cele i funkcje reklamy politycznej * 6. Obszary badań nad telewizyjną reklamą polityczną * 7. Oddziaływanie reklam politycznych * 7.1. Skuteczność informacyjna * 7.2. Wpływ afektywny * 7.3. Wpływ na zachowania wyborcze * Rozdział III * UWARUNKOWANIA KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2015 ROKU * 1. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce - aspekty prawne * 2. Uwarunkowania i przebieg kampanii przed wyborami prezydenckimi z 2015 roku * 3. Wyniki wyborów prezydenckich z 2015 roku * 4. Kandydaci startujący w wyborach prezydenckich z 2015 roku * 4.1. Andrzej Duda * 4.2. Bronisław Komorowski * 4.3. Paweł Kukiz * 4.4. Janusz Korwin-Mikke * 4.5. Magdalena Ogórek * 4.6. Adam Jarubas * 4.7. Janusz Palikot * 4.8. Grzegorz Braun * 4.9. Marian Kowalski * 4.10. Jacek Wilk * 4.11. Paweł Tanajno * Rozdział IV * METODOLOGIA ORAZ CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ * 1. Metoda badawcza i przebieg badań * 2. Narzędzia badawcze * 2.1. Skale dyferencjału semantycznego * 2.2. Termometry uczuć * 2.3. Skala Poczucia Alienacji "Z" * 3. Charakterystyka próby badawczej * 4. Dobór materiału badawczego * 5. Pytania i hipotezy badawcze * Rozdział V * ODDZIAŁYWANIE TELEWIZYJNEJ REKLAMY POLITYCZNEJ NA WIZERUNEK KANDYDATÓW STARTUJĄCYCH W WYBORACH PREZYDENCKICH W 2015 ROKU: WYNIKI BADAŁ * 1. Weryfikacja hipotez głównych * 2. Weryfikacja hipotez szczegółowych * 3. Dyskusja wyników * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * SPIS TABEL * SPIS SCHEMATÓW * SPIS WYKRESÓW * SPIS ILUSTRACJI * SUMMARY * ANEKSY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58054 (1 egz.)
Kaucja: 34,94 zł
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: "The ten commandments of propaganda".
To jest permanentna agitacja! Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju "śmieciowego jedzenia" dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, lubimy łatwe rozwiązania i bywamy zwyczajnie leniwi. Z wielką chęcią wyręczają nas w obowiązku myślenia... Zanim się zorientujemy, wyznajemy już pewne — nie do końca własne — poglądy i opinie.Ta książka to miecz obosieczny. Z jednej strony pomaga zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, a z drugiej — przeprowadzić skuteczny atak. To niezwykle praktyczna lektura dla myślących osób, które nie chcą dać się złapać w sidła PR-owców. Jeśli chcesz być świadomym konsumentem i dojrzałym użytkownikiem mediów, ta książka będzie dla Ciebie niewyczerpanym źródłem wartościowych wskazówek i przemyśleń na temat jednej z najbardziej dynamicznych sił ery informacyjnej. Myśl i nie grzesz więcej wybieraniem drogi na mentalne skróty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55100 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50950 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52816 (1 egz.)
Kaucja: 41,51 zł
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 899)
Bibliografia, netografia na stronach [305]-331. Indeks.
Dostępna również jako e-book.
Pierwsze w literaturze polskiej opracowanie poświęcone MediaPolis w kontekście komunikowania politycznego. Będzie to pozycja interesująca dla badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe mieszczące się w dziedzinie nauk społecznych i nauk humanistycznych, politologów, medioznawców, psychologów, socjologów, językoznawców czy literaturoznawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57956 (1 egz.)
Kaucja: 26,88 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej