Kampania wyborcza
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Proza
(8)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(6)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(8)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(4)
W37 (Smoleńska 94)
(3)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W72 (Suwalska 11)
(4)
W85 (Jórskiego 41)
(2)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
Autor
Stronka Aleksandra
(3)
Marinina Aleksandra Borisovna (1957- )
(2)
Mróz Remigiusz (1987- )
(2)
Mróz Remigiusz (1987- ). W kręgach władzy
(2)
Balicka Joanna
(1)
Balicka Joanna. Bracia Weston
(1)
Bonaszewski Mariusz (1964- )
(1)
Brzóska Andrzej
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czornyj Max (1989- )
(1)
Dalton Russell J
(1)
Desgualdo Paula
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Ferenc Witold
(1)
Kaiser Brittany
(1)
Klingemann Hans-Dieter
(1)
Koniak Paweł
(1)
Mackiewicz Robert
(1)
Marinina Aleksandra (1957- )
(1)
Markowski Radosław
(1)
Markun Pedro
(1)
Mazur Marek
(1)
Nęcka Paweł
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszanecka-Marmola Agata
(1)
Riberio Larissa
(1)
Rodrigues André
(1)
Stencel Marcin
(1)
Wilkos Sylwia
(1)
Żukowski Arkadiusz (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura rosyjska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura brazylijska
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Kampania wyborcza
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Rosja
(2)
Syberia (Rosja)
(1)
Gatunek
Kryminał
(4)
Powieść
(4)
Powieść polityczna
(2)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka
(1)
Romans
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Red Lies / Joanna Balicka. - Oświęcim : Wydawnictwo NieZwykłe, 2023. - 444, [1] strona ; 21 cm.
(Bracia Weston / Joanna Balicka ; 1)
Stanowi 1. część cyklu.
Na okładce: Czerwone kłamstwa niosą za sobą zemstę.
Jedna z najbardziej wyczekiwanych serii Joanny Balickiej! W psychologii każde kłamstwo ma konkretny kolor. Czerwony oznacza kierowanie się chęcią zemsty, bez zwracania uwagi na konsekwencje. Caliente Hamilton to twardo stąpająca po ziemi kobieta sukcesu, która swoją przyszłość wiąże z polityką. Niestety jej na pozór idealne życie rodzinne zostaje zachwiane. Kobieta za wszelką cenę stara się zatuszować nieunikniony skandal, gdy tuż przed wyborami dowiaduje się o zdradzie męża. Pragnąc spotkać się z kochanką męża, Caliente udaje się do kliniki. Jednak zamiast z lekarką staje twarzą w twarz z młodym doktorem, Xanderem Westonem. Kiedy mężczyzna przypadkowo odkrywa tajemnicę kobiety, przedstawia jej propozycję, której trudno się oprzeć: rewanż na niewiernym mężu. Caliente wie, że romans z młodszym mężczyzną nie będzie wyglądał najlepiej w kampanii wyborczej, jednak pożądanie okazuje się zbyt silne. W dodatku nie zdaje sobie sprawy, że Xander ma pewien powód, aby rozprawić się z senatorem. Oboje z czasem przekonują się, że zemsta może mieć oblicze pełne rozkoszy. Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej osiemnastego roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Książka
W koszyku
Na okł.: partner merytoryczny wydania SWPS.
Bibliogr. s. 322-349. Indeksy.
Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak poruszać się w meandrach przekazów medialnych. W komunikacji najważniejszy jest przekaz. Nierzadko jednak jest on niejasny i wieloznaczny, co wpływa na jego odbiór oraz na stosunek do nadawcy. Ta cecha najczęściej dotyczy komunikatów politycznych. Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina, Paweł Koniak i Robert Mackiewicz postanowili przyjrzeć się bliżej temu zjawisku. Ich książka stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnej komunikacji międzyludzkiej. Pokazuje sposoby interpretacji komunikatów oraz konsekwencje ich wieloznaczności. Prezentuje również typowe modele przekazów politycznych wykorzystywanych podczas kampanii wyborczej. To doskonałe źródło wiedzy dla wszystkich potencjalnych wyborców czy odbiorców mediów, jak również dla politologów, dziennikarzy i polityków. Niniejsza książka uzmysławia nam, jak groźne mogą być konsekwencje wieloznaczności komunikatów, podając przykłady mocno zapadające w pamięć. Warto się z nią zapoznać, aby lepiej się komunikować, a także bardziej świadomie odbierać przekazy innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55120 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Książka
W koszyku
Wielbiciel / Max Czornyj. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2020. - 397, [1] strona ; 21 cm.
(Mroczna Strona)
Na górze okładki: Prawdziwy wielbiciel chce stać się tym, kogo wielbi. Wie wszystko i nie można przed nim uciec.
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa właściwa: Maksymilian Czornyj.
Dostępne również jako e-book.
W kulminacyjnym momencie kampanii wyborczej ginie kandydatka na prezydenta. Wstępne ustalenia nie dają odpowiedzi na najważniejsze pytanie: czy było to samobójstwo, czy morderstwo? Tymczasem z przydomowego ogrodu kontrkandydata zmarłej zostaje porwana jego kilkuletnia córka. Wydaje się, że za wszystkie sznurki pociąga jedna osoba. Kim jest? Patologicznym prześladowcą, podglądaczem czy bezwzględnym mordercą? Co miała na celu od wielu lat opracowując swój chory plan? Prawdziwy Wielbiciel chce stać się tym, kogo wielbi. Wie wszystko i nie można przed nim uciec.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 32 (1 egz.)
Kaucja: 55,37 zł
Książka
W koszyku
Na okładce: Wiedzą, co kupujesz. Wiedzą, kim są twoi znajomi. Wiedzą, jak tobą manipulować. Pozycja obowiązkowa dla każdego użytkownika internetu.
Dostępna również jako e-book.
Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit - za tymi sprawami stała jedna firma, która pociągała za wszystkie sznurki: Cambridge Analytica. Na wielką skalę potajemnie gromadziła dane użytkowników Facebooka oraz ich znajomych, które następnie reklamodawcy wykorzystywali do bardzo precyzyjnego targetowania reklam. I do manipulowania: tym, co kupujesz, co robisz, co myślisz i na kogo głosujesz. W wyniku skandalu wokół Facebooka, dotyczącego wycieku wrażliwych danych, Cambridge Analytica upadła w maju 2018 roku. Jednym z dwóch demaskatorów była Brittany Kaiser. W jaki sposób ta młoda, ambitna kobieta o idealistycznym nastawieniu została uwikłana w światową sieć gromadzenia i analizowania oraz - co bardzo kontrowersyjne - sprzedaży danych? I czego może nas ona nauczyć o prywatności w przestrzeni cyfrowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autorki, nazwa właściwa: Marina Anatoljewna Aleksiejewa.
Na okładce: Bestsellerowa powieść z cyklu o Major Kamieńskiej.
Dostępna również jako e-book.
Po odsiedzeniu wyroku kolonię karną opuszcza Paweł Saulak, mężczyzna, którego wiele wpływowych osób zamierza wykorzystać jako kartę przetargową w wyścigu o fotel prezydenta. Anastazja Kamieńska ma zapewnić niedawnemu więźniowi ochronę w drodze do Moskwy. Niedługo potem kobieta rozpoczyna śledztwo w sprawie serii zagadkowych zabójstw. Wkrótce okazuje się, że kolejne ofiary są sprawcami wielu okrutnych mordów popełnionych na samotnych starszych ludziach, a także młodych dziewczętach i dzieciach. Kim jest tajemniczy kat, który karze przestępców?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część cyklu o major Kamieńskiej.
Seria tajemniczych zabójstw, psychologiczna rozgrywka i major Kamieńska w zupełnie nowej odsłonie. Czy jej wieloletnie doświadczenie pozwoli wyprzedzić ruchy przeciwnika i powstrzymać egzekucje niewinnych osób? Rok 2015. Nastia Kamieńska po przejściu na emeryturę pracuje w agencji detektywistycznej swojego dawnego przyjaciela - Władisława Stasowa. Kolejne zlecenie, które ma wykonać w syberyjskim Wierbicku, z początku wydaje się nieskomplikowane. Na miejscu okazuje się jednak, że rosyjska prowincja postawi przed nią zupełnie inne zadanie. Kamieńska trafia w sam środek lokalnych zatargów. W Wierbicku zbliżają się wybory na mera miasta. W szczytowym momencie przedwyborczych zmagań eskalację napięcia wywołuje fala zagadkowych zabójstw ekologów. Cień podejrzenia pada na władze miasta, tym bardziej że mer i jego przyjaciele zawzięcie bronią fermy zwierząt ukrytej w głuchej tajdze. Kamieńska rozpoczyna własne śledztwo, a to, co odkrywa, przechodzi jej najśmielsze wyobrażenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
W części nakładu na stronie tytułowej błędnie podany tytuł: "Niebezpieczna sekwencja", poprawny tytuł na okładce: "Sprawiedliwy oprawca".
Stanowi część cyklu o major Kamieńskiej.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Marina Anatoljewna Aleksiejewa.
Bestsellerowa powieść z cyklu o major Kamieńskiej. Caryca rosyjskiego kryminału powraca w nowej odsłonie. Po odsiedzeniu wyroku kolonię karną opuszcza Paweł Saulak, mężczyzna, którego wiele wpływowych osób zamierza wykorzystać jako kartę przetargową w wyścigu o fotel prezydenta. Anastazja Kamieńska ma zapewnić niedawnemu więźniowi ochronę w drodze do Moskwy. Niedługo potem kobieta rozpoczyna śledztwo w sprawie serii zagadkowych zabójstw. Wkrótce okazuje się, że kolejne ofiary są sprawcami wielu okrutnych mordów popełnionych na samotnych starszych ludziach, a także młodych dziewczętach i dzieciach. Kim jest tajemniczy kat, który karze przestępców?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44929 (1 egz.)
Kaucja: 49,00 zł
Książka
W koszyku
Władza absolutna / Remigiusz Mróz. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2018. - 412, [1] strona ; 21 cm.
(W kręgach władzy / Remigiusz Mróz ; t. 3)
(Mroczna Strona)
Stanowi część 3. cyklu. Część 1. pt.: Wotum nieufności, część 2. pt.: Większość bezwzględna.
Po zamachu pod sejmem Polska znalazła się na skraju anarchii. Konstytucja nie przewiduje, kto powinien przejąć władzę, a do walki o nią gotowe są stanąć wszystkie siły polityczne. W sytuacji poważnego kryzysu rozpoczyna się najbardziej bezkompromisowa kampania wyborcza w historii. Tymczasem zaczynają pojawiać się dowody na to, że zamach był jedynie elementem większego spisku. Ten, kto odkryje prawdę, zdobędzie władzę absolutną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 27.04.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 29.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 17.05.2024)
Audiobook
CD
W koszyku
Władza absolutna [Książka mówiona] / Remigiusz Mróz. - [Piaseczno] : [Poznań] : Heraclon International. Storybox.pl ; Filia, [2020]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm. 11 godz. 13 min.
(W kręgach władzy / Remigiusz Mróz ; t. 3)
Stanowi tom 3. cyklu. Tom 1. pt.: Wotum nieufności ; tom 2. pt.: Większość bezwzględna.
Na grzbiecie opakowania wyłącznie tytuł cyklu.
Data wydania wg: https://www.empik.com/wladza-absolutna-w-kregach-wladzy-tom-3-mroz-remigiusz,p1240671409,ksiazka-p?fromSearchQuery=9788381945295
Czyta: Mariusz Bonaszewski.
Dostępne również w wersji drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Po zamachu pod sejmem Polska znalazła się na skraju anarchii. Konstytucja nie przewiduje, kto powinien przejąć władzę, a do walki o nią gotowe są stanąć wszystkie siły polityczne. W sytuacji poważnego kryzysu rozpoczyna się najbardziej bezkompromisowa kampania wyborcza w historii. Tymczasem zaczynają pojawiać się dowody na to, że zamach był jedynie elementem większego spisku. Ten, kto odkryje prawdę, zdobędzie władzę absolutną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52214 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 309-341.
Streszczenie w języku angielskim.
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
WSTĘP * Rozdział I * ZACHOWANIA WYBORCZE I WIZERUNEK POLITYCZNY * W TEORII I PRAKTYCE * 1. Zachowania wyborcze * 1.1. Definiowanie i formy zachowań wyborczych * 1.2. Model socjologiczny (socjalno-strukturalny) * 1.3. Model psychologiczny (uspołecznionej jednostki) * 1.4. Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru) * 1.4.1. Koncepcja głosowania problemowego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.4.2. Koncepcja głosowania ekonomicznego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.5. Głosowanie skoncentrowane na osobie kandydata * 1.6. Model marketingowy * 1.7. Model przyczynowo-skutkowy * 2. Wizerunek polityczny * 2.1. Definiowanie wizerunku politycznego * 2.2. Elementy wizerunku politycznego * 2.3. Typy wizerunku politycznego * 2.4. Kandydat idealny * 2.5. Kreowanie wizerunku kandydata w trakcie kampanii wyborczej * Rozdział II * TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA - ASPEKTY TEORETYCZNE * 1. Definiowanie telewizyjnej reklamy politycznej * 2. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej * 3. Rodzaje reklam politycznych * 4. Formaty telewizyjnej reklamy politycznej * 5. Cele i funkcje reklamy politycznej * 6. Obszary badań nad telewizyjną reklamą polityczną * 7. Oddziaływanie reklam politycznych * 7.1. Skuteczność informacyjna * 7.2. Wpływ afektywny * 7.3. Wpływ na zachowania wyborcze * Rozdział III * UWARUNKOWANIA KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2015 ROKU * 1. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce - aspekty prawne * 2. Uwarunkowania i przebieg kampanii przed wyborami prezydenckimi z 2015 roku * 3. Wyniki wyborów prezydenckich z 2015 roku * 4. Kandydaci startujący w wyborach prezydenckich z 2015 roku * 4.1. Andrzej Duda * 4.2. Bronisław Komorowski * 4.3. Paweł Kukiz * 4.4. Janusz Korwin-Mikke * 4.5. Magdalena Ogórek * 4.6. Adam Jarubas * 4.7. Janusz Palikot * 4.8. Grzegorz Braun * 4.9. Marian Kowalski * 4.10. Jacek Wilk * 4.11. Paweł Tanajno * Rozdział IV * METODOLOGIA ORAZ CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ * 1. Metoda badawcza i przebieg badań * 2. Narzędzia badawcze * 2.1. Skale dyferencjału semantycznego * 2.2. Termometry uczuć * 2.3. Skala Poczucia Alienacji "Z" * 3. Charakterystyka próby badawczej * 4. Dobór materiału badawczego * 5. Pytania i hipotezy badawcze * Rozdział V * ODDZIAŁYWANIE TELEWIZYJNEJ REKLAMY POLITYCZNEJ NA WIZERUNEK KANDYDATÓW STARTUJĄCYCH W WYBORACH PREZYDENCKICH W 2015 ROKU: WYNIKI BADAŁ * 1. Weryfikacja hipotez głównych * 2. Weryfikacja hipotez szczegółowych * 3. Dyskusja wyników * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * SPIS TABEL * SPIS SCHEMATÓW * SPIS WYKRESÓW * SPIS ILUSTRACJI * SUMMARY * ANEKSY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58054 (1 egz.)
Kaucja: 34,94 zł
Książka
W koszyku
Lew postanowił wykorzystać całą wodę z rzeki do napełnienia swojego basenu. Uważa, że wszystko mu wolno, bo jest królem zwierząt i rządzi. Zwierzęta się buntują. Bo właściwie, kto zdecydował, że lew jest królem? Postanawiają wybrać władcę w demokratycznym głosowaniu. Aż czterech kandydatów pretenduje do tronu: małpa, wąż, leniwiec i lew. Wszyscy muszą przekonać do siebie wyborców i sporo się nauczyć na temat samych wyborów.W jaki sposób się głosuje? Co to jest wiec przedwyborczy iwyborcze obietnice? Jak liczyć głosy i do czego służy urna? Każdy z kandydatów mnóstwo obiecuje wyborcom w zamian za ich głosy. Czy wiadomo, kto zwycięży?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [173]-179.
Treści zawarte w książce stanowią wartość samą w sobie, dzięki czemu budzą zainteresowanie czytelnika. Podjęcie przez Autora problemu wpływu właściwości osobowościowych człowieka na przyjmowanie określonych poglądów politycznych stanowi istotny obszar dyskusji nad wizerunkiem kandydatów na urząd prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.Książka dowodzi dobrego rozeznania Autora w omawianej tematyce. Na każdym kroku obecna jest jego imponująca wiedza merytoryczna. Swoje rozważania Marcin Stencel konsekwentnie potwierdza uzyskanymi wynikami badań, które stanowią o atrakcyjności i znaczeniu publikacji.Publikacja jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i studentów podejmujących problemy wyborów politycznych. Zawarte w książce treści bez wątpienia zainteresują także praktyków i specjalistów od kampanii wyborczych, np. konsultantów politycznych czy szefów sztabów wyborczych.prof. dr hab. Bronisław Siemieniecki
Od Autora * Wstęp * ROZDZIAŁ I * Pojęcie i specyfika zachowań wyborczych * Wprowadzenie * 1.1. Podstawowe formy zachowań wyborczych * 1.2. Uwarunkowania zachowań wyborczych * 1.2.1. Tradycje kulturowe, historyczne i społeczne * 1.2.2. Cechy sytuacji wyborczej * 1.2.3. Indywidualne cechy wyborców * 1.3. Modele zachowań wyborczych * 1.3.1. Podejście socjologiczne * 1.3.2. Podejście psychologii społecznej * 1.3.3. Podejście ekonomiczne * Podsumowanie * ROZDZIAŁ II * Spostrzegany wizerunek polityków a decyzje wyborcze * Wprowadzenie * 2.1. Poznanie i spostrzeganie społeczne * 2.1.1. Schematy poznawcze * 2.1.2. Teorie atrybucji * 2.1.2.1. Klasyczny model atrybucji Heidera * 2.1.2.2. Teoria odpowiednich wniosków Jonesa i Davisa * 2.1.2.3. Teoria współzmienności Kelleya * 2.1.3. Deformacje spostrzegania społecznego * 2.2. Kształtowanie wizerunku politycznego i jego wpływ na decyzje wyborcze * 2.2.1. Wizerunek idealnego przywódcy politycznego * Podsumowanie * ROZDZIAŁ III * Osobowościowe uwarunkowania decyzji wyborczych * Wprowadzenie * 3.1. Struktura osobowości w ujęciu koncepcji poznawczych * 3.2. Teoria osobowości autorytarnej * 3.3. Teoria dogmatyczności umysłu * 3.4. Teoria polaryzacji afektywnej * 3.5. Wpływ podobieństwa osobowościowego polityków i ich zwolenników na decyzje wyborcze * Podsumowanie * ROZDZIAŁ IV * Przedmiot i metoda badań własnych * 4.1. Założenia, problematyka i cel badań * 4.2. Pytania i hipotezy badawcze * 4.3. Charakterystyka poszczególnych zmiennych * 4.4. Metody pomiaru zmiennych * 4.5. Przebieg badań * 4.6. Charakterystyka badanych grup * 4.6.1. Charakterystyka wyborców Lecha Kaczyńskiego * 4.6.2. Charakterystyka wyborców Donalda Tuska * 4.6.3. Charakterystyka osób nieuczestniczących w wyborach * ROZDZIAŁ V * Cechy osobowości wyborców i kandydatów a decyzje wyborcze * 5.1. Porównanie realnego obrazu wyborców * 5.1.1. Realny obraz wyborców - podsumowanie * 5.2. Porównanie realnego obrazu wyborców i obrazu kandydata w percepcji osób na niego głosujących * 5.2.1. Porównanie realnego obrazu wyborców Lecha Kaczyńskiego i obrazu kandydata w percepcji osób na niego głosujących * 5.2.1.1. Realny obraz wyborców Lecha Kaczyńskiego i obraz kandydata w percepcji osób na niego głosujących - podsumowanie * 5.2.2. Porównanie realnego obrazu wyborców Donalda Tuska i obrazu kandydata w percepcji * osób na niego głosujących * 5.2.2.1. Realny obraz wyborców Donalda Tuska i obraz kandydata w percepcji osób * na niego głosujących - podsumowanie * 5.3. Porównanie obrazu kandydatów w percepcji ich wyborców * 5.3.1. Obraz kandydatów w percepcji ich wyborców - podsumowanie * 5.4. Porównanie obrazu idealnego kandydata w percepcji wyborców * 5.4.1. Obraz idealnego kandydata w percepcji wyborców - podsumowanie * 5.5. Porównanie obrazu idealnego kandydata i obrazu kandydata w percepcji jego wyborców * 5.5.1. Porównanie obrazu idealnego kandydata i obrazu Lecha Kaczyńskiego w percepcji jego * wyborców * 5.5.1.1. Obraz idealnego kandydata i obraz Lecha Kaczyńskiego w percepcji jego wyborców - podsumowanie * 5.5.2. Porównanie obrazu idealnego kandydata i obrazu Donalda Tuska w percepcji jego wyborców * 5.5.2.1. Obraz idealnego kandydata i obraz Donalda Tuska w percepcji jego wyborców - * podsumowanie * ROZDZIAŁ VI * Ogólna dyskusja wyników * 6.1. Wpływ cech osobowościowych wyborców i kandydatów na decyzje wyborcze * 6.2. Osobowościowy obraz kandydatów ubiegających się o urząd Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej * i idealnego kandydata na to stanowisko - podobieństwa i różnice * Zakończenie * Bibliografia * Aneks * Ankieta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53482 (1 egz.)
Kaucja: 27,84 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiedza o Sejmie)
Bibliogr.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat systemu wyborczego do polskiego parlamentu. Autor prezentuje w niej: istotę i funkcje demokratycznych wyborów; genezę i ewolucję systemu wyborczego, a także obowiązujące u nas prawo wyborcze oraz wynikającą z zasad wyborczych organizację wyborów, kampanię wyborczą, sposób głosowania i ustalania wyników wyborów, ich weryfikację i uzupełnienie składu Sejmu i Senatu. Praca omawia również wzajemne zależności między systemem wyborczym a systemem politycznym oraz ukazuje możliwe warianty rozwoju systemu wyborczego do Sejmu i Senatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54016 (1 egz.)
Kaucja: 5,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej