Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Lewiński Piotr H
(2)
Izdebska Jadwiga
(1)
Kleppner Otto
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Lane W. Ronald
(1)
Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Makowski Michał
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszanecka-Marmola Agata
(1)
Russell J. Thomas
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Reklama telewizyjna
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51501 (1 egz.)
Kaucja: 25,23 zł
Książka
W koszyku
Dziecko i reklama telewizyjna / Paweł Kossowski. - Warszawa : "Żak", 1999. - 292 s. : il. kolor. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43696 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5921 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52541 (1 egz.)
Kaucja: 24,36 zł
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999. - 254, [1] s. : il. ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 2113)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008. - 274, [2] s. : il. ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; 3065)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51562 (1 egz.)
Kaucja: 29,60 zł
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008. - 274 s. : il. ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3065)
Bibliogr. s. 258-271. Indeks.
Reklamy... Jednych fascynują, innych odrzucają. Ale nawet wtedy, kiedy oglądane są z dużą rezerwą-skutkują!Jak to się dzieje, że nijaka kobieta, która w kolejnej przeraźliwie nudnej reklamie pokazuje nową koszulę i sugeruje, że właśnie ją wyprała w nowym, cudownym proszku o ulepszonym, trójfazowym działaniu, potrafi przekonać tysiące ludzi do zakupu tego właśnie proszku? W niniejszej książce próbuje się odpowiedzieć na kilka innych jeszcze pytań-jakie są reklamowe schematy argumentacyjne, jakie motywy i dlaczego najskuteczniej oddziałują perswazyjne, jakie elementy językowe i obrazowe pomagają osiągnąć zamierzony cel? Twórca współczesnego komunikatu reklamowego posługuje się identycznymi środkami przekazu i kodami jak te, które są stosowane w innych dziedzinach kultury masowej: teledyskach, komiksach, programach rozrywkowych. Wykorzystuje do swych celów film, fotografię, malarstwo, rysunek, piosenkę, formy publicystyczne itd. Jeśli zatem reklama jest kompozycją wizualno-werbalną, a obie jej warstwy są równie ważne, to trzeba znaleźć taki sposób opisu, który w odniesieniu do obu będzie adekwatny. Wybór Piotra Lewiśńkiego padł na retorykę.
Stan badań * Definicja i uwarunkowania komunikatu reklamowego * Teoretyczne podstawy perswazji * Retoryka a reklama * Inwencja * Dyspozycja * Elokucja * Uwagi i wnioski końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-183.
Część I Teoretyczne podstawy badań * Rozdział 1 Reklama telewizyjne - charakterystyka zjawiska * Rozdział 2 Dziecko w wieku przedszkolnym jako odbiorca reklam * Część II Badania własne * Rozdział 1 Zawartość reklam telewizyjnych * Rozdział 2 Wpływ reklam telewizyjnych na dzieci w wieku przedszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 346, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 285-299.
Streszczenie w języku angielskim.
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wska­zuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opi­sanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Au­tor opracowania skupił uwagę m.in. na: Ľ istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,Ľ realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,Ľ metodach badania skuteczności reklamy,Ľ omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,Ľ szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,Ľ ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą. ... Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, ale także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność sa­modzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreśle­nie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niespotykanego w polskiej literaturze) ... prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk ... Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyj­nej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, że intencjonalny dobór treści niewerbalnych zwiększa sku­teczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) Według mojej wiedzy jest to naj­bardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym ... dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57484 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20934 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52214 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 309-341.
Streszczenie w języku angielskim.
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
WSTĘP * Rozdział I * ZACHOWANIA WYBORCZE I WIZERUNEK POLITYCZNY * W TEORII I PRAKTYCE * 1. Zachowania wyborcze * 1.1. Definiowanie i formy zachowań wyborczych * 1.2. Model socjologiczny (socjalno-strukturalny) * 1.3. Model psychologiczny (uspołecznionej jednostki) * 1.4. Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru) * 1.4.1. Koncepcja głosowania problemowego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.4.2. Koncepcja głosowania ekonomicznego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.5. Głosowanie skoncentrowane na osobie kandydata * 1.6. Model marketingowy * 1.7. Model przyczynowo-skutkowy * 2. Wizerunek polityczny * 2.1. Definiowanie wizerunku politycznego * 2.2. Elementy wizerunku politycznego * 2.3. Typy wizerunku politycznego * 2.4. Kandydat idealny * 2.5. Kreowanie wizerunku kandydata w trakcie kampanii wyborczej * Rozdział II * TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA - ASPEKTY TEORETYCZNE * 1. Definiowanie telewizyjnej reklamy politycznej * 2. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej * 3. Rodzaje reklam politycznych * 4. Formaty telewizyjnej reklamy politycznej * 5. Cele i funkcje reklamy politycznej * 6. Obszary badań nad telewizyjną reklamą polityczną * 7. Oddziaływanie reklam politycznych * 7.1. Skuteczność informacyjna * 7.2. Wpływ afektywny * 7.3. Wpływ na zachowania wyborcze * Rozdział III * UWARUNKOWANIA KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2015 ROKU * 1. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce - aspekty prawne * 2. Uwarunkowania i przebieg kampanii przed wyborami prezydenckimi z 2015 roku * 3. Wyniki wyborów prezydenckich z 2015 roku * 4. Kandydaci startujący w wyborach prezydenckich z 2015 roku * 4.1. Andrzej Duda * 4.2. Bronisław Komorowski * 4.3. Paweł Kukiz * 4.4. Janusz Korwin-Mikke * 4.5. Magdalena Ogórek * 4.6. Adam Jarubas * 4.7. Janusz Palikot * 4.8. Grzegorz Braun * 4.9. Marian Kowalski * 4.10. Jacek Wilk * 4.11. Paweł Tanajno * Rozdział IV * METODOLOGIA ORAZ CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ * 1. Metoda badawcza i przebieg badań * 2. Narzędzia badawcze * 2.1. Skale dyferencjału semantycznego * 2.2. Termometry uczuć * 2.3. Skala Poczucia Alienacji "Z" * 3. Charakterystyka próby badawczej * 4. Dobór materiału badawczego * 5. Pytania i hipotezy badawcze * Rozdział V * ODDZIAŁYWANIE TELEWIZYJNEJ REKLAMY POLITYCZNEJ NA WIZERUNEK KANDYDATÓW STARTUJĄCYCH W WYBORACH PREZYDENCKICH W 2015 ROKU: WYNIKI BADAŁ * 1. Weryfikacja hipotez głównych * 2. Weryfikacja hipotez szczegółowych * 3. Dyskusja wyników * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * SPIS TABEL * SPIS SCHEMATÓW * SPIS WYKRESÓW * SPIS ILUSTRACJI * SUMMARY * ANEKSY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58054 (1 egz.)
Kaucja: 34,94 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5105 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej