Zastosowania komputerów w edukacji
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Babiarz Mirosław (pedagogika)
(1)
Bidziński Karol
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Kopsztejn Maria (1958- )
(1)
Matusek Beata
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Potyrała Katarzyna
(1)
Sieńczewska Małgorzata
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(1)
Szyller Aleksandra
(1)
Wobalis Mirosław
(1)
Zasępa Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3840)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2964)
Zastosowania komputerów w edukacji
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2940)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2175)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(895)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(776)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Podręcznik multimedialny
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Monografia składa się z trzech części: pierwsza koncentruje się wokół warunków socjalizacji dzieci i młodzieży w przestrzeni informacyjnej; druga porusza problematykę zagrożeń w przestrzeni wirtualnej oraz działań profilaktycznych w tym zakresie; trzecia poświęcona jest tematyce dotyczącej przestrzeni informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji oraz nowych wyzwań dla nauczycieli i uczniów z tym związanych.Z recenzji dr hab. Jolanty Zielińskiej, prof. UP im. KEN w Krakowie[.] monografia wpisuje się w dyskurs społeczno-medialno-naukowy nad postrzeganiem i zaspokajaniem specjalnych potrzeb edukacyjnych w zmieniającej się dynamicznie na skutek rozwoju nowoczesnych technologii rzeczywistości edukacyjnej. [.] Należy podkreślić, że zbiór wszystkich tekstów posiada zarówno dużą wartość teoretyczną, jak i praktyczną. Na pewno zaś pragmatyczną, pokazuje bowiem dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako pełnoprawnych członków rzeczywistości szkolnej. Lektura [.] książki uwidacznia, jak mogą spojrzeć na ten problem zarówno osoby pełno-, jak i niepełnosprawne, praktycy i teoretycy, humaniści i inżynierowie. Tworzy tym samym przestrzeń i pozytywny klimat do podejmowania zmian edukacyjnych w polskiej szkole, co jest niezmiernie istotne, zwłaszcza w kontekście postępującej inkluzji osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [481]-482. Indeks.
Moodle - naucz się, jak uczyć innych! Co zapewni Ci platforma e-learningowa Moodle i do czego Ci się przyda? Jak przygotować pierwszy kurs oraz założyć i poprowadzić własne szkolenie na Moodle? Jakie elementy administracji powinieneś poznać? Nauka na odległość to stosunkowo młoda dziedzina, lecz dynamika jej rozwoju stale rośnie. Wszyscy musimy się dziś dokształcać, a zawrotne tempo, jakie narzuca nam współczesny świat, nieustannie stawia nas przed wyborem: albo zrobimy kurs przez internet, albo poświęcimy ten czas na dojazdy i oczekiwanie w miejscu, w którym prowadzone są tradycyjne zajęcia. Właśnie dlatego powstała darmowa, niezwykle funkcjonalna platforma Moodle: jej zadaniem jest zdalne łączenie uczniów i nauczycieli. Ta książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą przekazywać wiedzę za pośrednictwem sieci. Znajdziesz w niej najważniejsze informacje ułatwiające wystartowanie z własnym kursem. Dowiesz się, jak obsługiwać Moodle, przygotowywać materiały i stworzyć profesjonalne szkolenie. Poznasz działanie narzędzi do komunikacji z kursantami i sposoby oceniania ich postępów, nauczysz się dodawać zasoby, zapewniać bezpieczeństwo, publikować materiały. Wydanie II rozszerzone omawia mnóstwo nowości, jakie pojawiły się na platformie, i podpowiada, jak ich używać. Jeśli chcesz zdalnie uczyć innych, kup tę książkę i zrób to z Moodle! Czym jest zdalne nauczanie, czyli odrobina teorii Instalacja i wstępna konfiguracja platformy Organizacja strony głównej i przygotowania Forum, czat, głosowanie, ankieta i quiz Lekcja, przypadek szczególny Pakiet SCORM i zasoby Oceny i ocenianie W roli studenta Prowadzenie zdalnych zajęć Zacznij prowadzić świetne kursy e-learningowe!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Q edukacji cyfrowej / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 195 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia.
Celem książki jest kompleksowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach na wszystkich poziomach edukacyjnych oraz wypracowanie na jej podstawie rekomendacji w zakresie metod, form oraz narzędzi pracy niezbędnych w procesach dydaktycznych realizowanych z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Publikacja opiera się na wynikach największego polskiego badania Polska Szkoła w Dobie Cyfryzacji. Książka odnosi się do całego środowiska szkolnego, obejmującego uczniów, nauczycieli, rodziców, kadrę zarządzającą. Bowiem potrzeby, oczekiwania oraz możliwości środowiska szkolnego kształtują poziom wdrożenia, wykorzystania oraz rozwoju technologii cyfrowych w szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 791)
Na książce zbędny ISSN poprzedniego tytułu serii.
Bibliografia, netografia na stronach 273-[313].
Opracowanie jest próbą określenia stopnia synergii nowych mediów i dydaktyki, jako czynników uczestniczących w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy. Jest jednocześnie próbą stawiania pytań o przyszłość edukacji i o kształcenie przedmiotowe w teraźniejszości, która jest czasem nauki i techniki, czasem krytyki tradycyjnego podejścia do edukacji i głębokiej refleksji nad tym, jak i czego tak naprawdę uczą się współcześni uczniowie. Praca skierowana jest do wszystkich, którym leży na sercu kształt polskiej szkoły i rozwój dydaktyki, którego podstawą jest refleksja biorąca pod uwagę wiele kontekstów oraz doświadczeń nauczycieli akademickich z różnych krajów. Prace Monograficzne 791
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 129-133.
Streszczenie w języku angielskim przy rozdziałach.
Wprowadzenie201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195.........7 * Część I. Rozpoznawanie zagrożeń i potencjału płynącego * z cyberprzestrzeni a współczesne wyzwania edukacyjne * Rozdział 1. Danuta Szeligiewicz-Urban * Potencjał komunikacyjno-edukacyjny nauczyciela kontra cyberprzestrzeń20190404102842030195....11 * Rozdział 2. Maria Kopsztejn * Fonoholizm - mit czy zagrożenie20190404102842030195201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195...............22 * Rozdział 3. Maria Kopsztejn * Czy Internet może zabić? Profilaktyka ,,hejtu" i cyberbullyingu2019040410284203019520190404102842030195....32 * Rozdział 4. Danuta Szeligiewicz-Urban * Zagrożenia płynące z sieci w opinii społecznej w pracach badawczych studentów.............48 * Część II. Cyberświat a praktyka szkolna ucznia i nauczyciela * Rozdział 5. Beata Matusek * Wykorzystanie technologii komputerowej w terapii dzieci z dysleksją20190404102842030195..............67 * Rozdział 6. Danuta Szeligiewicz-Urban, Maria Kopsztejn * Potencjał elektronicznych narzędzi dydaktycznych * wykorzystywanych w pracy z dzieckiem w wieku szkolnym2019040410284203019520190404102842030195.............79 * Rozdział 7. Beata Matusek * Cyberprzestrzeń a doskonalenie kompetencji językowych dzieci * w młodszym wieku szkolnym2019040410284203019520190404102842030195201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195..93 * Rozdział 8. Beata Matusek * Możliwości zastosowania technologii komputerowej * w edukacji matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym20190404102842030195.................112 * Podsumowanie201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195...127 * Bibliografia201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195201904041028420301952019040410284203019520190404102842030195..........129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Literacka "Poznańskich Studiów Polonistycznych", ISSN 1427-9118 ; t. 61)
Bibliografia na stronach [150]-156.
Niniejsza pozycja opisuje koncepcję multimedialnego kształcenia polonistycznego i związany z nią model hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum. Autor pracy prezentuje badania efektywności dydaktycznej e-podręcznika w szkole. Opisuje też swoje refleksje dotyczące roli multimediów w polonistyce i w edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58010 (1 egz.)
Kaucja: 15,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 267-294.
Jednym z trudniejszych tematów pozostaje bez wątpienia temat choroby i niepełnosprawności, zwłaszcza jeżeli dotyka ona osoby nam bliskie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom znacznej części naszych czytelników, proponujemy najnowszą publikację naszej Oficyny - Osobę z niepełnosprawnością intelektualną Ewy Zasępy. Książka jest skierowana do wszystkich tych, którzy na co dzień borykają się z trudnościami, jakimi najeżona jest opieka na niepełnosprawnym członkiem rodziny. Zasępa podchodzi do tematu kompleksowo; nie tylko wyjaśnia teoretyczną stronę zagadnienia, analizując terminologię, ich historię oraz dane statystyczne, ale i przybliżając zasady diagnozowania niepełnosprawności intelektualnej tudzież zachowania przystosowawczego, by wreszcie skupić się na charakterystyce przebiegu procesów poznawczych: pamięci, uwagi, spostrzegania, myślenia i funkcji wykonawczych.Monografia poświęcona jest osobom z niepełnosprawnością intelektualną, ich doświadczeniom życiowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18652 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej