Cyberprzemoc
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(36)
Forma i typ
Książki
(32)
Proza
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(6)
Filmy i seriale
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
wypożyczone
(5)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(5)
BD40 (Suwalska 11)
(3)
BD52 (Rembielińska 6a)
(3)
BD53 (Bazyliańska 6)
(3)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(4)
CN1 (św. Wincentego 85)
(6)
MW123 (św. Wincentego 64)
(4)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(4)
W72 (Suwalska 11)
(2)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(17)
Autor
Pyżalski Jacek Łukasz
(3)
Bębas Sylwester (1981- )
(2)
Gralak Anna
(2)
Kozak Stanisław
(2)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(2)
Rowling J. K. (1965- )
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Agatston Patricia W
(1)
Barlińska Julia
(1)
Bates Laura
(1)
Bielawski Piotr
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bożek Michał
(1)
Chechelski Wojciech
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chmielnik Igor
(1)
Czekaj Jakub
(1)
Deka Aleksander
(1)
Dietrich Jerzy
(1)
Federowicz Dariusz
(1)
Fedorowicz Dariusz
(1)
Grochowicz Katarzyna
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Imielska Małgorzata
(1)
Jabłońska Marta (ekonomia)
(1)
Jarek Grzegorz
(1)
Joniec Jacek (1977- )
(1)
Juras Grzegorz (1959- )
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kadłubicka Justyna
(1)
Kalinowski Filip
(1)
Kasprzak Kaja
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Kerth Maria
(1)
Kochan Tomasz
(1)
Konieczna Angelika
(1)
Kopsztejn Maria (1958- )
(1)
Kowalski Robin M. (1964- )
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Kumięga Paweł (1981- )
(1)
Kuźmińska Hanna
(1)
Limber Sue
(1)
Lipka Anna
(1)
Majewska Małgorzata (1975- )
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Matusek Beata
(1)
Mayrock Aija
(1)
Mucha Tomasz
(1)
Nawrocki Paweł
(1)
Niemczak Anna
(1)
Nowicki Jakub
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Pawski Miłosz
(1)
Pazdur Marcin
(1)
Pioruńska Magdalena
(1)
Piątek Bartosz
(1)
Regucka Olga Estera
(1)
Regucki Dariusz
(1)
Rolka Jakub
(1)
Rowling J. K. (1965- ). Cormoran Strike novel
(1)
Royalty Free Music
(1)
Rozwadowski Grzegorz
(1)
Rudnicka Katarzyna (psychologia)
(1)
Saracen Agnieszka
(1)
Sijka Karol
(1)
Skwara Łukasz
(1)
Sołdek Dagmara
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Stokłosa Dominik
(1)
Stout Martha (1953- )
(1)
Szatan Wojciech
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(1)
Szewczyk Jerzy
(1)
Szuster Anna (1955- )
(1)
Szwedzik Adam
(1)
Thorne D. B
(1)
Urban Miłosz
(1)
Urlich Jakub (1970- )
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Wicher Adam
(1)
Wilson Sariah
(1)
Wilson Sariah. The Ugly Stepsister
(1)
Winiarski Tomasz
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wiśniewska Iwona Anna
(1)
Wołkowicz Iwona (multimedia)
(1)
Wołkowicz Marcin
(1)
Woźniak Grażyna
(1)
Àbíké-Íyímídé Faridah (1999- )
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żurek Łukasz (1969- )
(1)
Żuławnik Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(36)
Odbiorca
14-17 lat
(7)
Młodzież
(7)
Rodzice
(2)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(5)
Film polski
(4)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Cyberprzemoc
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1597)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Koty
(676)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Wielka Brytania
(2)
Gatunek
Powieść
(8)
Poradnik
(5)
Kryminał
(4)
Opracowanie
(3)
Film edukacyjny
(2)
Monografia
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Thriller
(2)
Film dokumentalny
(1)
Filmy edukacyjne
(1)
Fim edukacyjny
(1)
Literatura LGBT
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Edukacja i pedagogika
(7)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Psychologia
(5)
Inżynieria i technika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
As pik / Faridah Àbíké-Íyímídé ; przełożył Miłosz Urban. - Poznań : Must Read, copyright 2022. - 477, [2] strony ; 21 cm.
Literatura young adult.
Na okładce: Hejt, rasizm, queer, wróg, sekret, akcja.
Ekscytująca rozgrywka, zaskakujące zwroty akcji i społecznie ważkie tematy tworzą wybuchową mieszankę w głośnym debiucie Faridah Àbíké-Íyímídé, w którym dwoje bohaterów, Devon i Chiamaka walczy z anonimowym hejterem.
Kiedy dwoje uczniów Prywatnej Akademii Niveus, Devon Richards i Chiamaka Adebayo, zostaje wybranych do elitarnego grona prefektów, wydaje się, że to wspaniały początek jeszcze lepszego roku. Taka funkcja nie tylko świetnie wygląda w podaniu o przyjęcie na studia, ale też daje szansę na wystąpienie przed rekruterami i zapewnia wysoką pozycję w szkolnej hierarchii.
Krótko po nominacji ktoś zaczyna rozsyłać anonimowe wiadomości i ujawnia sekrety głównych bohaterów, podpisując się „As”. Życie Devona i Chiamaki wywraca się do góry nogami, a sytuacja w szkole staje się groźna dla nich samych i dla ich starannie zaplanowanej przyszłości.
To, co z początku wydawało się chorym dowcipem, szybko zmienia się w niebezpieczną grę, w której Devon i Chiamaka nie mają dobrych kart. Czy uda im się powstrzymać hejtera, zanim stawką stanie się ich życie? "As Pik" to połączenie "Uciekaj!" i serialu "Plotkara". [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 ang. (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 113-128.
Książka przedstawia zjawisko cyberprzemocy - nowego, technologicznego oblicza agresji rówieśniczej. Autorki prezentują rezultaty obszernego programu badawczego o charakterze eksperymentalnym, w którym rejestrowano realne zachowania adolescentów: wysyłanie bądź usuwanie kompromitującej rówieśnika wiadomości. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują na znaczenie obecności świadków aktów cyberprzemocy, aktywizacji różnych form empatii: afektywnej i poznawczej, oraz osobistych doświadczeń z cyberprzemocą jako istotnych moderatorów w procesie elektronicznej agresji rówieśniczej online. Znacząca większość aktów tego typu dokonuje się w obecności audytorium, które wzmacnia lub ogranicza wiktymizację ofiary. Specyfika kontaktu zapośredniczonego przez komputer sprawia, że świadkowie łatwiej stają się sojusznikami agresorów niż w warunkach kontaktu bezpośredniego. To uzasadnia poszukiwanie efektywnych oddziaływań prewencyjnych ukierunkowanych na potencjalnych świadków agresji elektronicznej. Efektem programu są praktyczne wnioski dla działań profilaktycznych i interwencyjnych dotyczących agresji elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55141 (1 egz.)
Kaucja: 21,73 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17590 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spalona / Laura Bates ; przełożył Karol Sijka. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2020. - 347, [5] stron ; 20 cm.
Tytuł oryginału: The burning.
Wiek: 15+.
Upokorzona w sieci oraz publicznie pohańbiona, 15-letnia Anna usuwa wszystkie konta internetowe, zmienia nazwisko i żegna stare życie. Dziewczyna przeżywa trudne chwile z powodu żałoby po ojcu, który odszedł raptem kilka miesięcy wcześniej, a jednocześnie próbuje zachować anonimowość w małej, szkockiej wiosce, gdzie przeniosła się z matką, by wszystko rozpocząć od nowa. Kiedy nieświadomie wchodzi na odcisk szkolnemu przywódcy, Simonowi Stewartowi, ten zaczyna wykazywać niebezpieczne zainteresowanie jej osobą, które poważnie zagraża jej anonimowości. Podczas gdy okruchy dawnych plotek znów pojawiają się w jej szalonym życiu, Annę zaczyna interesować mroczna odsłona lokalnej historii - opowieść o Maggie, buntowniczej dziewczynie, która wpadła w oko synowi właściciela ziemskiego - i drogo za to zapłaciła. Opis pochodzi od wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Internet, gry, cyberstalking, cyberprzemoc.
Bibliogr. s. 203-226.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54694 (1 egz.)
Kaucja: 25,50 zł
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Internet złych rzeczy / Julia Chmielecka. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Pascal, 2017. - 319, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking. To tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Są na Facebook, Snapchacie czy Twiterze. We wszystkich miejscach, do których dostęp macie Ty i Twoje dzieci. By paść ofiarą cyberprzestępców, wystarczy niewiele - zwykła ludzka ciekawość lub dziecięca naiwność. Tkwimy w iluzji, że złe rzeczy, które przytrafiają nam się w sieci, nie są naszą winą i nie chcemy wziąć odpowiedzialności za swoją nieuważność czy głupotę. Internet złych rzeczy istnieje wszędzie. I tylko od nas zależy, czy damy mu się pochłonąć. W Darknecie pornografia dziecięca jest twarda i brutalna, a pedofile bez skrupułów. Materiały z Clearnetu są mniej szokujące i często nie można ich uznać za pornograficzne, choćby zdjęcia dzieci na basenie czy na plaży. Ile takich zdjęć chłopców i dziewczynek trafia na Facebooka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Doświadczenie autorów publikacji w zakresie cyberbezpieczeństwa umożliwia perspektywiczne spojrzenie z różnych stron na temat cyberprzestrzeni i czyhających tam niebezpieczeństw dla człowieka. Wielość poruszonych tematów pozwala poznać i zrozumieć współczesne i przyszłe wyzwania w tej dziedzinie. Książka wskazuje, że zarówno poszczególne rządy uzbrojone w najnowocześniejsza technologię, jak i specjalistów z cyberbezpieczeństwa, są tak samo podatne na zagrożenia i bezbronne jak zwykli użytkownicy.
Wprowadzenie * Część I. CYBERBEZPIECZEŁSTWO * Rozdział 1. Internet a cyberprzemoc / Dorota Kiełb-Grabarczyk * Rozdział 2. Cyberbezpieczeństwo - wyzwanie XXI wieku / Ewa Milczarek * Rozdział 3. Wpływ ataków socjotechnicznych na konstrukcję i kształt polityki bezpieczeństwa / Jakub Kwaśnik * Rozdział 4. Cyberbezpieczeństwo a odpowiedzialność dzieci i młodzieży / Paulina Dubiel-Zielińska, Piotr Zieliński * Rozdział 5. Postęp technologiczny jako źródło zagrożeń / Sylwia Ewelina Serwońska * Część II. CYBERSPOŁECZEŁSTWO * Rozdział 1. Cyberprzestrzeń - aspekt społeczny tworzenia się więzi oraz wynikających z tego problemów społecznych / Ewa Grinberg * Rozdział 2. Od ekshibicjonizmu po teatralizację, czyli o zagrożeniach wynikających z cyberuzależnienia / Marek Górka * Rozdział 3. Człowiek (w) sieci. Problem konstruowania i ochrony tożsamości w internecie / Krzysztof Jurek, Anna Pękala * Rozdział 4. Facebookowe dzieciństwo. Pokolenie social media / Małgorzata Kunicka * Rozdział 5. Cybernetowi tubylcy w cyberprzestrzeni / Beata A. Orłowska * Rozdział 6. Zanurzeni w cyberprzestrzeni - korzyści i zagrożenia związane z używaniem z serwisów społecznościowych na przykładzie Facebooka / Edyta Charzyńska * Rozdział 7. Rodzina jako przestrzeń edukacji ku/dla bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni. Rzeczywistość i wyzwania / Urszula Kazubowska * Część III. CYBERZAGROŻENIA * Rozdział 1. Cyberbezpieczeństwo transakcji i płatności dokonywanych w internecie przez małoletnich konsumentów / Krystyna Nizioł * Rozdział 2. Pornografia jako cyberzagrożenie w zakresie relacji międzyludzkich i propozycja profilaktyki / Grzegorz Krawiec * Rozdział 3. Pornografia internetowa wśród młodzieży - specyficzne i zagrażające uzależnieniem zjawisko / Leszek Putyński * Rozdział 4. Anonimowość w mediach społecznościowych a zachowania dewiacyjne / Grzegorz Kubiński * Rozdział 5. Technofobia - o źródłach lęku przed współczesnymi technologiami. Głos w dyskusji na temat możliwości rozumienia cyberbezpieczeństwa jako kompetencji kulturowej / Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki * Część IV. PROFILAKTYKA * Rozdział 1. Kompetencje kluczowe dla zrównoważonego rozwoju jako determinanta bezpieczeństwa młodych ludzi w sieci / Anna Mróz * Rozdział 2. Profilaktyka cyberprzemocy jako obszar pomocy pedagogicznej / Bogumiła Bobik * Rozdział 3. Działalność kuratorów sądowych w obszarze profilaktyki zagrożeń w cyberprzestrzeni / Łukasz Wirkus * Rozdział 4. Podstawy opracowywania programów profilaktycznych w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom związanym z obecnością dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni / Patrycja Stawiarska * Rozdział 5. Nowe media a zagrożenia i działania profilaktyczne na przykładzie założeń programu Bezpieczna+ / Łukasz Tomczyk * Rozdział 6. Regulacje prawa polskiego a zagrożenia w sieci internet wobec małoletnich / Marzena Toumi, Marta Frankiewicz, Ilona Suchecka * Biogramy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58573 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 155-173.
Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi. Lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli.
Szacuje się, że co drugi człowiek na świecie ma dostęp do Internetu, a coraz więcej codziennych aktywności zostaje przeniesionych do cyberprzestrzeni. W tej sytuacji warto się zastanowić nad wpływem globalnej sieci komputerowej na nasze życie. Prezentowana publikacja stanowi wprowadzenie do bogatej tematyki psychologii Internetu, czyli dziedziny zajmującej się oddziaływaniem tego medium na jednostkę. Autorka w przejrzysty i usystematyzowany sposób przedstawiła charakterystykę współczesnych internautów, kreowanie e-tożsamości, cyfrowy narcyzm, agresję słowną w Internecie oraz uzależnienie od cyberprzestrzeni.Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi oraz osób zainteresowanych wpływem Internetu na człowieka. To cenna lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli zajmujących się wychowaniem młodego pokolenia, dla którego cyberprzestrzeń staje się nieodłączną częścią codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 367-382. Netografia na stronach 383-387.
Wstęp równoległy w języku polskim, angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
Monografia ukazuje szeroki wachlarz obrazów dzieci, społeczeństwa i edukacji wraz z próbą ich przeanalizowania z różnych perspektyw teoretycznych i empirycznych. W publikacji podkreślane są globalne i lokalne oblicza rozwoju dziecka, jego relacji z otoczeniem społecznym, jak również współczesne przemiany teorii i praktyki edukacyjnej. Autorzy poszczególnych tekstów przybliżają treści o charakterze refleksyjno-przeglądowo-opisowym, jak i takie, które mają służyć rozwojowi teorii - zwłaszcza z obszaru pedagogiki społecznej. Praca może stanowić cenne źródło wiedzy dla pedagogów, wychowawców, rodziców.
Wprowadzenie. Młode pokolenie w świecie technologii cyfrowych. Metodologiczne założenia badań * Introduction. Young generation in a world of digital technologies * Methodological studies assumptions * ROZDZIAŁ I. * Dzieci w wielkiej sieci. Zjawisko i jego uwarunkowania. * Wyniki i analiza badań * ROZDZIAŁ II. Wielka sieć i dzieci - między atrakcyjną aktywnością a destrukcyjną nadaktywnością. Wybrane problemy * 2.1. Wielka sieć - fenomen zjawiska i jego wielowymiarowe wpływy. * 22 fakty na XXI wiek * 1 Telewizja - medium nadal wiodące * 2 Reklama w sieci - sprzedamy ci wszystko * 3 Tabletyzacja świata * 4 Internet - dostępny dla każdego * 5 Jeszcze szybciej - świat niekończących się możliwości * 6 Elektronika dla najmłodszych * 7 Smartfon - owoc pożądania najmłodszych * 8 Digital book - będzie dalszy rozwój? * 9 Wiek XXI - czas cyberprzestępców i planów cyberwojny * 10 E-commerce - niebywałe tempo * 11 Więcej, więcej, więcej * 12 Facebook * 13 Sieci społecznościowe (social networking) * 14 Technopolizacja * 15 "Struś pędziwiatr" - gonitwa za nowościami * 16 Biznes - wokół sieci, w sieci i dzięki sieci * 17 BILIONY POŁĄCZEŁ * 18 Dzieci we władaniu mediów * 19 Grywalizacja * 20 Edukacja dla gospodarki opartej na wiedzy * 21 Hejt rządzi, hejt niszczy * 22 Cyfrowy "człowiek" * 2.2. Zachowania ryzykowne w sieci - wybrane problemy * Wprowadzenie * Istota i charakter problemu * Konkluzja * 2.3. Cyberprzestrzeń - próba diagnozy głównych zagrożeń * Wprowadzenie do problemu * Sexting * Wykorzystywanie, uwodzenie dzieci w sieci (cbild grooming) * Cyberseks i cyberpornografia * Cyberbullying * 2.4. Cyberprzemoc rówieśnicza - analiza problemu i destruktywnego wymiaru zjawiska * Wprowadzenie do problemu * Cyberprzemoc - definicja i podstawowe wskaźniki diagnostyczne zjawiska * Przemoc rówieśnicza w cyberprzestrzeni a cyberbullying * Skala i skutki cyberprzemocy rówieśniczej * Konkluzje * 2.5. Pułapki cyfrowego dzieciństwa - zagrożenia subkulturami cyfrowymi * Pomiędzy moralną paniką a kalkulacją zagrożeń * Subkultura pedofilii i on-line child grooming * Podszeptywacze" używek - sieć destrukcyjnych wzorów * Restrykcyjne diety i pro-Ana * Konkluzje * 2.6. Reklama telewizyjna i internetowa oczami dziecka * Funkcje przekazu telewizyjnego (internetowego) * Cechy współczesnego przekazu telewizyjnego - konteksty pedagogiczne * Dziecko i telewizja - wybrane zagadnienia * Reklama telewizyjna, czyli patrz i działaj tak, jak tobie podpowiadamy * Kilka uwag o formach reklamy telewizyjnej * Reklamy a dzieci * Konkluzje * 2.7. Kompetencje nauczyciela w społeczeństwie informacyjnym * Cyfrowi Tubylcy w szkole * Kompetencje nauczycieli i wychowawców w kontekście oczekiwań społeczeństwa informacyjnego * Kształcenie i doskonalenie nauczycieli w dobie społeczeństwa informacyjnego - podstawowe dylematy * Konkluzje * 2.8. Psychologiczne konteksty aktywności dzieci i młodzieży w sieci * Internet "światem" współczesnej młodzieży * Pychologia wobec zjawiska * Dlaczego dzieci i młodzież lgną do sieci? * Postnowoczesność (ponowoczesność) oraz potrzeby i cechy człowieka * Zagrożenia ze strony cybermediów - wybrane kwestie * Kilka uwag wobec (i wokół) problemu nadużywania Internetu * Tożsamość i wartości w sieci * Trochę miodu do dziegciu * Konkluzje * Konkluzje - życie w cyfrowym świecie. Refleksja psychopedagogiczna * Słowo końcowe. Postulaty pedagogiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56499 (1 egz.)
Kaucja: 36,75 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Więcej niż słowa / Brigid Kemmerer ; tłumaczenie Grażyna Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : YA!, copyright 2019. - 424, [6] stron ; 20 cm.
Dostępna również jako e-book.
Rev każdego dnia pracuje nad tym, aby utrzymać swoje wewnętrzne demony w ryzach. Chce poukładać swoje życie i zapomnieć o czasie sprzed adopcji. Pewnego dnia, kiedy na osiemnaste urodziny dostaje list od ojca, traumatyczne wspomnienia z dzieciństwa powracająz pełną siłą. Tymczasem Emma chowa się przed realnym światemw cyberprzestrzeni. Kodowanie jest prostsze, bardziej przewidywalne, a przez to bezpieczniejsze niż kontakt z toksycznymi rodzicami. Kiedy Rev i Emma spotykają się, połączy ich nie tylko miłość, lecz także sekrety. Choć ich problemy wydają się całkiem różne, postanawiają wspólnie stawić im czoła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak przetrwać hejt : jak rozpoznać, czy twoje dziecko hejtuje lub jest hejtowane ? / Maria Kerth. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 160 stron : ilustracje kolorowe, fotografie ; 21 cm.
Bibliografia strona 159.
Hejt - mowa nienawiści - jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym - szczególnie mocno dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Niniejszy poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczenia problemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Bibliografia strony 211-225. Indeksy.
Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży zawiera doskonałe porady dla rodziców, uczniów i nauczycieli na temat tego, jak sobie radzić z mniej lub bardziej poważnymi incydentami cyberprzemocy oraz jak zapobiegać pojawieniu się takich problemów. To bardzo cenne wsparcie w walce z tym stosunkowo nowym problemem.Dan Olweus, Uniwersytet w Bergen, NorwegiaAutorki przeanalizowały ostatnie odkrycia naukowe w tej dziedzinie, wykorzystując także badania przeprowadzone wśród ponad 3500 uczniów szkół gimnazjalnych, internetowe projekty badawcze, doświadczenia z wykorzystaniem portali społecznościowych oraz dane pochodzące z wywiadów grupowych z ofiarami cyberprzemocy, osobami ją stosującymi i ich rodzicami.Książka stanowi opis najlepszych technik prewencyjnych i strategii pozwalających skutecznie walczyć z przemocą szkolną prowadzoną kanałami elektronicznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20357, 15933 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia strony 295-302.
Prezentowana książka dotyczy niezwykle ważnego problemu - patologii cyfrowego dzieciństwa i młodości. Ukazuje przyczyny, skutki oraz informacje, jak zapobiegać tej patologii w rodzinach i szkołach.
Wstęp * Rozdział 1. Rodzina w literaturze przedmiotu w ujęciu interdyscyplinarnym * 1.1. Definicje i funkcje rodziny * 1.2. Czynniki integrujące i dezintegrujące rodzinę * 1.3. Eurosieroctwo - patologiczne skutki dla członków rodziny - rodziców i dzieci * 1.4. Pracoholizm, nowe groźne uzależnienie w XXI wieku * 1.5. Inne patologiczne zachowania (uzależnienia) dotyczące rodziny * Rozdział 2. Edukacja cyfrowa dzieci i młodzieży we współczesnych szkołach * 2.1. Proces nauczania i wychowania w szkołach - kształtowanie osobowości dzieci i młodzieży * 2.2. Program digitalizacji (cyfryzacji) i działalność Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotyczący kultury i szkolnictwa w Polsce * 2.3. Kompetencje i umiejętności dzieci w szkołach w zakresie korzystania z Internetu * 2.4. Edukacja dzieci i młodzieży w szkołach w zakresie cyberprzemocy w Internecie i bezpieczeństwa psychologicznego oraz prawnego * Rozdział 3. Patologiczne formy komunikowania się dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni * 3.1. Internetoholizm. Komunikowanie się dzieci i młodzieży w Internecie - od pokusy do hikikomori, choroby cywilizacyjnej na świecie * 3.2. Cyberprzemoc w cyberprzestrzeni - patologiczne formy komunikowania w opinii studentów * 3.3. Portale społecznościowe, grupy komputerowe i inne zagrożenia dla osobowości dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni * 3.4. Fonoholizm - uzależnienie od telefonów komórkowych dzieci i młodzieży. Atrakcje i niebezpieczeństwa * 3.5. Seksting, seksoholizm, pedofilia, prostytucja nieletnich - niemoralne i przestępcze komunikowanie się wśród dzieci, młodzieży i dorosłych * 3.6. Tożsamość dzieci i młodzieży w Internecie - JA realne - JA wirtualne * Rozdział 4. Samotność dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni * 4.1. Pojęcie, rodzaje, przyczyny i skutki samotności w ujęciu interdyscyplinarnym * 4.2. "Samotność razem" dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni * 4.3. Komunikowanie się patologiczne w Internecie na przykładzie sprzedaży i zakupu leków * 4.4. Sytuacje trudne w cyberprzestrzeni (stresowe) w komunikowaniu się dzieci i młodzieży * Rozdział 5. Jak zapobiegać patologii cyfrowej, ograniczać ją i leczyć dzieci i młodzież z uzależnień? * 5.1. Czy istnieje i jak powstaje demencja cyfrowa w mózgu człowieka pod wpływem technologii komunikowania się w cyberprzestrzeni? * 5.2. Jak powstaje JA wirtualne oraz tożsamość internetowa? * 5.3. "Cyfrowa głupota" - ekshibicjonizm psychiczny i fizyczny w cyberprzestrzeni wśród dzieci i młodzieży * 5.4. Leczenie uzależnienia od urządzeń cyfrowych - detoks indywidualny i w ośrodkach zamkniętych * Zakończenie i wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55167 (1 egz.)
Kaucja: 50,40 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydanie pt. Cyberdyskredytacja pracowników : uwarunkowania, formy, implikacje.
Bibliografia, netografia na stronach 169-178.
Dla specjalistów HR.
Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie. Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 34,84 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The surivival guide to bullying.
Czy wiesz, że ponad połowa uczniów ma za sobą doświadczenie przemocy rówieśniczej? Strach przed eskalacją przemocowych zachowań powstrzymuje wiele osób od szukania pomocy."Przemoc. Podręcznik przetrwania dla nastolatków" to pomocna dłoń osoby, która przeżyła to piekło i przetrwała. Książka zawiera porady dotyczące przetrwania, osobiste anegdoty i literacką twórczość autorki, która zachęca do kreatywnych działań podczas szukania rozwiązania problemów.Aija Mayrock doświadczyła prześladowania na własnej skórze. Zamiast pozwolić, żeby te doświadczenia ją złamały, skupiła swoją dobrą energię na pisaniu i wydała własnymi środkami poradnik dla wszystkich, którzy zmagają się z przemocą w szkole i poza nią. W poruszającej opowieści o swoich trudnych doświadczeniach dzieli się strategiami, które pomogły jej przetrwać i rozkwitnąć.Aija pisze, jak poradzić sobie z prześladowaniem, cybernękaniem oraz ze strachem, a także jak zachować bezpieczeństwo i wreszcie - jak stworzyć życie, o którym się marzy.Aija traktuje kwestię prześladowania z wielką delikatnością i świeżą perspektywą. Mówi językiem swoich rówieśników, dzięki czemu książka z łatwością trafia do dzieci i nastolatków. Jest także utalentowaną scenarzystką. Jej film "Diego" otrzymał nagrodę Silver Key od Scholastic’s Art and Writing Awards."Po części praktyczny przewodnik, a po części inspirujące wspomnienia, Przemoc. Podręcznik przetrwania dla nastolatków przemawia bezpośrednio do młodych ludzi cierpiących z powodu tego samego bólu i strachu, których doświadczyła Mayrock w przeszłości".Bustle"Praktyczna, poruszająca i głęboko empatyczna".Kirkus"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21134 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
(Uwaga Życie!)
ok. 15 min.
Oryginalny film wyprodukowano w 2014 r.
Zawiera: Film: Agresja : słowo jak pięść (7 min) ; Agresja : 8 minut teorii (8 min).
Scenariusz i reżyseria: Dariusz Federowicz, Tomasz Mucha ; zdjęcia Jakub Nowicki, Wojciech Szatan ; muzyka Royalty Free Music ; dźwięk Paweł Nawrocki, Grzegorz Rozwadowski ; montaż Jakub Rolka.
Wystąpili - Agresja : słowo jak pięść: Paweł Kumięga, Grzegorz Juras, Łukasz Żurek, Jacek Joniec, Hanna Kuźmińska.
"Agresja : 8 minut teorii": Małgorzata Majewska, Katarzyna Rudnicka, Wojciech Chechelski, Jerzy Dietrich, Tomasz Winiarski.
DVD-Video ; dźwięk system PAL .
Ścieżka dźwiękowa w języku polskim.
"Agresja: słowo jak pięść" Agresja, choć kojarzy się często z przemocą fizyczną, ma wiele obliczy. Doświadczą jej w wieloraki sposób bohaterowie filmu fabularnego. Ich historia rozgrywa się podczas popularnego, telewizyjnego talk-show. "8 minut teorii" Komentarze specjalistów oraz młodzieży. Poznamy opinie psychologa, socjologa, policjanta oraz trenerów walk dotyczące agresji werbalnej i przemocy w sieci (opis pochodzi ze strony www.wydawnictwowam.ppl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nienawiść w czasach internetu / Alina Naruszewicz-Duchlińska. - Gdynia : Novae Res, copyright 2015. - 202, [1] strona : rysunki, wykresy, tabele ; 20 cm.
Bibliografia strony 189-[203].
Nienawiść w czasach internetu to niezwykle aktualne opracowanie na ważny w kontekście współczesnych mediów i środków komunikacji temat. Książka przedstawia analizę zjawiska charakterystycznego dla komunikacji w internecie. Autorka rozpatruje rolę hejterów w kształtowaniu przestrzeni komunikacyjnej, próbuje dociec źródeł hejtingu w strukturze i specyfice komunikowania się w sieci oraz nowym typie społecznych interakcji. Dokonuje także przeglądu najpopularniejszych form analizowanego zjawiska, ze szczególnym zwróceniem uwagi na charakterystyczne dlań formy językowe, tyle barwne co zaskakujące zawartą w nich agresją, pogardą i nienawiścią. Monografia ta daje wgląd w niepokojący aspekt współczesnych form komunikacji, które zrodziła właściwa dla Internetu szybkość, anonimowość i bezpośredniość komunikacji oraz, na głębszym poziomie, zanik hierarchii.
I.WSTĘP * II. HEJTING - OGÓLNA * CHARAKTERYSTYKA ZJAWISKA * III. UWARUNKOWANIA I PRZYCZYNY * Agresja * Frustracja * Narzekanie jako przejaw polskości i rodzaj normy komunikacyjnej * Dążenie do pozyskania uwagi * Anonimowość i brak konsekwencji * Brak tradycyjnej hierarchii * Ja - wy - oni * Negacja norm * Zmiany kulturowe * Moda medialna * IV. NAJPOPULARNIEJSZE OBIEKTY ATAKÓW * Przynależność partyjna/popieranie poglądów określonej partii: * Wyborcy głosujący na danych polityków * Bycie politykiem * Znani politycy Polskość * "Polaczki" i "polactwo"/"polaczkostwo" * Emigracja * Inne narody * Religia * Finanse * Seksualność * Cechy umysłu oponenta/obiektu odniesienia * Wiejskie pochodzenie * Braki w wykształceniu i błędy językowe. Stronniczość i brak profesjonalizmu mediów i dziennikarzy * Znane osoby * V. GŁÓWNE CECHY JĘZYKOWE * VI. PODSUMOWANIE * VII. LITERATURA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach 237-[251] i przy rozdziałach. Indeks.
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery sfery: metodologię (M), etykę (E), teorię (T) i aplikację (w sumie: META); pretenduje ona do roli psychologii zintegrowanej, która w ramach spójnego systemu teoretycznego łączy wiedzę z wymienionych powyżej dyscyplin i subdyscyplin. Ów hybrydyczny charakter powoduje, że zagadnienia psychologiczne są prezentowane w ramie medialnej i na odwrót, po to, by w pełni pokazać specyfikę tej relatywnie nowej subdyscypliny psychologii. Zamieszczone w każdym rozdziale przypisy dolne oraz tzw. literatura rozszerzająca są adresowane do Czytelników, którzy mieliby ochotę pogłębić przedstawioną w książce wiedzę źródłową. Podręcznik bowiem ze swej natury narzuca autorowi pewne ograniczenia związane z możliwie syntetycznym i uproszczonym sposobem prezentowania opisywanych zagadnień, ale powinien oferować wskazówki do indywidualnych poszukiwań, zorientowanych na określone zainteresowania.Osobne miejsce zajmuje w monografii problematyka stosowanej psychologii mediów, zwłaszcza w odniesieniu do edukacji medialnej, profilaktyki oraz terapii uzależnień medialnych, zwanych również patologicznym użytkowaniem mediów. W ten sposób pokazuję, że media mogą być wykorzystane pozytywnie (sprzyjają życiu i rozwojowi człowieka) lub negatywnie [gdy są źródłem zaburzeń tego rozwoju oraz prowadzą do zachowań nałogowych i ryzykownych - (auto)destrukcyjnych form aktywności].Dynamiczny przyrost badań wpisanych w psychologię mediów wiąże się z ekspansywnym rozkwitem cywilizacji medialnej, która stanowi podstawowy kontekst życia i zachowania współczesnego człowieka. Jego rozwój ontogenetyczny (osobniczy, indywidualny) oraz większość kluczowych form aktywności są w coraz większym stopniu połączone z mediami tradycyjnymi i interaktywnymi, wirtualnymi środowiskami społecznymi, e-usługami oraz nowymi formami edukacji, rozrywki i komunikacji, które realizowane są online. Stąd też, obok kompetencji językowych, komunikacyjnych, kulturowych i społecznych, coraz większą rolę odgrywają kompetencje cyfrowe, związane z użytkowaniem mediów, współkreowaniem ich zawartości oraz środowisk medialnych, a także z umiejętnościami wyszukiwania i oceny wiarygodności informacji oraz wykorzystywania ich do zaspokajania indywidualnych potrzeb dotyczących codziennego życia oraz współpracy z innymi ludźmi. Brak wspomnianych kompetencji skutkuje bardzo często uleganiem różnym typom wpływu społecznego (manipulacji społecznej, psychomanipulacji czy przemocy mediów).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19172 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudne sytuacje w klasie szkolnej : identyfikacja, propozycje rozwiązań / Aneta Paszkiewicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 233, [1] strona ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografie przy rozdziałach.
Publikacja ma na celu wskazanie trudności, jakie mogą pojawić się na gruncie klasy szkolnej oraz sposobów działań, jakie mogą podjąć nauczyciele w celu ich wyeliminowania. Omówiono w niej zagadnienia związane m.in. z: niezdyscyplinowaną klasą, agresją i przemocą w klasie, niską motywacją do nauki, niepowodzeniami w szkole, wagarami, mobbingiem elektronicznym oraz z uczniami różniącymi się kulturowo i językowo. Adresatami książki są wychowawcy, nauczyciele, studenci pedagogiki i psychologii, tj. osoby, którym zależy na dobrym funkcjonowaniu grupy społecznej, jaką jest klasa szkolna. Można w niej znaleźć wiele wskazówek, w jaki sposób polepszyć atmosferę panującą w klasie szkolnej, eliminować pojawiające się w niej trudności. Publikacja może być ponadto wykorzystana jako literatura uzupełniająca do wykładów z zakresu pedagogiki czy teorii wychowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Perseidy)
Wiek: 16+.
Agat może mieć wszystko. Należy do najpopularniejszej grupy w szkole, a do tego jest znanym influencerem. Kiedyś był jednym z jej najlepszych przyjaciół, teraz Freya nie jest nawet pewna, czy ją zauważa. Ale nie musi, ona ma swoje sprawy i świat bookstagrama, w którym króluje. Wydaje się, że między nimi wszystko skończone. Ale kiedy koleżanki zdradzą Freyę, to właśnie Agat przyjdzie jej na ratunek. A wkrótce ona będzie ratować jego. Czy to co nadchodzi, to aby na pewno tylko przyjaźń? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
(dostępność ok. 24.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej